H.ESSERS TRANSPORT COMPANY POLAND Sp. z o.o.

Piła

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 13 ocen.

Opinie o H.ESSERS TRANSPORT COMPANY POLAND Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie H.ESSERS TRANSPORT COMPANY POLAND Sp. z o.o.

xxx

obecnie firma stawia na ukrainskich kolegów , do auta kopa w tyłek i poł roku z głowy auto zarabia, a polak wieczny problem,zjazd,wyjazd,urlop,zwiazki...reszta wiadoma.Brak ludzi kompetentnych w biurze.nie polecam

BB

To podła firma,tak szefostwo.polski kierowca dla nich jest niewolnikiem.Pogardzają polakami, plują na polaków, a to wina samych kierowców , bo pozwalają na takie traktowanie. Pracowałem tam 6 lat. Nie będę opisywał zachowań belgijskich "panów" , ich odzywek, ale odczułem na własnej skórze. Jednak największym draniem był ten tak zwany kierownik Sławomir W. To dopiero sprzedajna świnia!!, skończone bydle!. Powiem tak jak dowiedziałem się ze essers pozbył się tego gnojka jesienią 2016r., to wynagrodziło mi to wszystko co w ostatnich dwóch latach przechodziłem ,właśnie z powodu tego typa. Oczywiście to tylko margines tego co w tej firmie się działo. Nie wiem jak jest dziś, pisze o latach 2015 - 2010, Moje zdanie jest takie.. Nie polecam, ponieważ w tej firmie panuje system wyciskanie z kierowcy ile się da, i to się nie zmienia od lat.

John Lumbago
@BB 14.06.2017 22:11
To podła firma,tak szefostwo.polski kierowca dla nich jest niewolnikiem.Pogardzają polakami, plują na polaków, a to wina samyc...

Zgadzam się z Kolegą pracowałem tam najpierw w lommel potem w Genk .W lommel niejaki Jan belgijski faszysta nienawidzacy Polaków obrzydził mi pracę do tego stopnia że chcialem się zwolnić - wtedy przenieśli mnie do Genk tam robiłem swoje i bylo calekiem normalnie jak wszędzie ale w lommel to tragedia. Kilka pryzkładów organizacji w lommel: kiedy tam pracowałem mieli jeszcze te dobite iveca tandemy - tragedia żygać sie chciało. przyjeżdżałeś busem o 22 po całym dniu jazdy -wprowadzka do samochodu i o 2 w nocy wyjazd ,natomiast przed wyjazdem do domu często próbowali [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kierowcę na kolejny tydzień. Żeby wrócić musiałem przekraczać czas jazdy.Np w środe wieczorem dają ci ładunek do Lyonu i trzy rozładunki no a potem nie wiadomo jeszcze gdzie załadunek a masz być w bazie w sobotę o 10rano - ewidentne działanie zeby zgnoić kiero. Miałem podobne sytuacje kilka razy. Nieraz specjalnie dyspozytor wprowadzał w błąd zeby jechać np w zakazie jazdy. Dużo by opowiadać ...Pozdrawiam kierowców

były pracownik

Nie polecam tego pracodawcy. Płaca na totalnym minimum, wymagania wysokie, liczba zadań i obowiązków nie adekwatne do wynagrodzenia. Żadnych premii, niepłatne nadgodziny (a wyrabia się ich bardzo dużą liczbę) brak dodaktowych świadczeń, personel zarządzający zespołem ludzi niekompetentny, jako potwierdzenie wystarczy spojrzeć, że ogłoszenia o pracę ciągle są zamieszczone i nigdy nie znikają, bardzo duży przemiał ludzi, nie szanują pracownika i nie doceniają tych doświadczonych. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !

xxx

tak tak firma zatrudnia obcokrajowców czyli romków tomków i atomków i polaćć;;;;;;)-ków ale nie dla tego bo jest za tym tylko dla tego bo z tych krajów godzą się na tak ekscytującą i konkurencyjno-zadowalającą sta;););):)P-wkę :) a co nie które opinie tutaj są wypisane przez ludzi z b;)i;)u;)r;)a;) przecież to widać na 1 rzut oka :)

jooo revers ;)

tak francuski angielski flamandzki holenderski szwecki i norweski i za to masz piękną dietę w tej firmie ;):P ( usunięte przez administratora )ludzie myywnym ślący pomyślcie nad jedną mega bardzo prostą sprawą czy jeżeli ktoś znający choćby jeden z tych języków np anglielski w stopniu komunikatywnym to zawracałby sobie głowę czymś takim???? no chyba mega bardzo wątpliwa sprawa :):):) a ogłoszeń w tym fachu w całej europie jest od groma i ciut ciut szwaby to nawet o polaków zabiegają do biura by poslick kiero pościągać do swoich firm wynagrodzenie w de może i nie odbiega bardzo od zagranicznych firm z polskimi oddziałami w międzynarodówce ale w de masz płacone składki od całej kwoty nie tylko do podstawy a diety nie opodatkowane jak w pl, także pomyślcie sobie jaki język nikt by sobie łba nie zawracał tylko złożyl by sobie papiery do niemieckiej firmy na międzynarodówkę np naatnio dzwoniłemd o firmy 3 lub 4/1 ost i angielski jak najbardziej i za miecha wyjdziesz około 10 tyś pln w przeliczeniu z euro ludzie ludzie ludzie nie czytajcie co niektórych tutaj :) bo bre....----;);) dzą , i żadnego języka nie trzeba znać bo są pl przekażniki w biurach ala be...----gia :) przepraszam za błędy ale szkoda poprawności ortograficznej na takie ła...----;);)jna :):):) pozdrawiam serdecznie myślących ludzi :)

888

x? kolego mam pytanie ciekawi mnie co miałeś na myśli pisząc ze kiero w tej firmie jest traktowany jak śmieć i sa wywierane na niego naciski i od czego zależy ta ich dieta 38-42 e kto dostaje 38 a kto 42? i czy zwracają kasę za dojazd do autobusu i z do domu tak jak to opisują w ogłoszeniu, z góry dzięi i pozdro

bęk bęk

widać że z biura co niektórzy piszą b1 francuski b1 niemiecki a mow g9 flamandzki:):P Kierowca jaki język są pl dyspozytorzy kolego dostajesz adres załadunku adres rozładunku nr loading nr unloading bez przesady ilu mayyyjiranów z komuny co ruski w szkole jeżdzi i bez problemu, bez przesady naprawdę a wiadomo że język lepiej znać niż nie

kathering

English,Dutschland,Franches

x?

polski kierowca w tej firmie jest traktowany jak smiec,i niema sie co obrazac na to co piosze,odczulem to to na wlasnej skorze.to wszystko prawda ze ukraincy i inni ze wschodu zajmuja miejsce polskich kierowcow,poniewaz wielu nie wytrzymuje atmosfery i naciskow i odchodza.to polityka narzucona przez belgusow,a kierownictwo w pile poslusznie wykonuje polecenia.poza terminowymi wyplatami,kyore sa nedzne,nic wiecej dobrego o tej firmie nie mozna powiedziec.najnizsza krajowa i diety 35-42 euo.i jeszcze jedno,potrzebna jest zmiana kierownika w pile,ten czlowiek dziala na szkode polskich kierowcow,nie pisze tego bezpodstawnie..zwiazek zawodowy powinien bardziej stanowczo stawiac sprawy polskich pracownikow.

Genk

ADR są bezwzględnie wymagane w tej firmie a o tym nikt nie wspomniał nawet.

xx

to syf!!!,klamstwa,albo nieznacie tej firmy,arogancja i pogarda dla kierowcow to codziennosc w tej firmie.a stawki najnizsza krjowa i 35-42 euro diety,no 4/1 system.szkoda zdrowia na ta firme,!

Karlos Genk
@xx 04.01.2016 11:07
to syf!!!,klamstwa,albo nieznacie tej firmy,arogancja i pogarda dla kierowcow to codziennosc w tej firmie.a stawki najnizsza kr...

a związki kolego zawodowe od czego tam są?Nie radzą sobie czy nie mają po prostu pomysłu?Czy może są jako przykrywka cudownej firmy która niby to dba o pracownika?Od czego są te ich związki zawodowe?Same minusy na ich temat ale związki są ?-od parady?

pyta_1.5_metra

Pracowałem tam to wiem że: (-/+)płaca to najniższa + jakieś śmieszne premie które łateo stracić(po poł roku) + dieta w zależności w którym departamencie jeździsz najmniej 41Euro (pierwsze trzy miesiące próbne zarabiasz mniej-zależy jak wynegocjujesz od 30euro/dxień) - NIGDY nie zgadzaj sie na LOMMEL bo dostaniesz stare dobite IVECO w tandemie a do tego jest tam pewien niezrównoważony Belg o imieniu JAN który lubi gnębić Polskich kierowców(gogogogogogogogogogogogogogogogo) Genk jest lepszy bo jeździsz ciągnikiem z naczepą i lepsze pieniadze, wiekszy kołchoz niż w lommel dlatego kierowcy są bardziej anonimowi dla dyspo ale driver center to istna wieża babel zwana gantanamo gdzie rządzą rumuni. ogólnie syf kiłą i mogiła lepiej omijac tą rumunownie z daleka. Ciężko z urlopem. Jazda 4/1 ale czasami więcej bo nie zdorzysz wrrócić przed odjazdem busa. Firma zapewnia dostateczne standarty socjalu- ciuchy robocze, paczki , ubezpieczenia wszystko ok. Wypłąta zawsze na czas. Samochody w sanie dobrym tylko że zawsze przejmujesz niewiadomo po kim i z tym są problemy(chodzi o czystość). Musisz znać angielski,niemiecki w stopniu podstawowym. W firmie są zwiazki zawodowe.

Geronimo
@pyta_1.5_metra 08.11.2015 11:59
Pracowałem tam to wiem że: (-/+)płaca to najniższa + jakieś śmieszne premie które łateo stracić(po poł roku) + dieta w zależno...

Ludzie tak źle piszą o tej firmie bo tam jest naprawdę dobrze i specjalnie "obrzydzają" bo się boją o własne stołki-czytaj fotele w trucku.

Kierowca

Po tylu latach niestety firma już nie jest ta sama Belgia robi tak aby zwolniło się jak najwięcej Polaków aby przyjąć kolegów z Ukrainy

admin

Wiele osób szuka pracy w firmie. Twoja wiedza i doświadczenie może okazać się dla nich bezcenne. Zachęcamy do komentowania.

Zostaw opinię o H.ESSERS TRANSPORT COMPANY POLAND Sp. z o.o. - Piła

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie H.ESSERS TRANSPORT COMPANY POLAND Sp. z o.o.