Nierzetelna, nieuczciwa firma działająca na niekorzyść mieszkańców. Koszmar i masa nerwów gwarantowana.
Jako klient potwierdzam . Bardzo wysokie koszty zarządzania. Nierzetelność, naciąganie mieszkańców, niechęć do udokumentowania ponoszonych wydatków.
Bardzo dobry pracodawca i jednocześnie wymagająca firma więc nic dziwnego, że nie każdy potrafi się tu utrzymać.
Bo nie ma w tej opinii konkretów. Jeżeli firma jest taka wspaniała to co jest takiego fajnego? Zaróbki, czy też brak szkoleń czy nadzoru nad pracownikiem i jakichkolwiek standardów. Być może niektórym specyficznym pracownikom to nawet odpowiada, że niezależnie od tego jak pracuje, jak odnosi się do swoich klientów nie ponosi żadnych konsekwencji. Ryba psuje się od głowy. A może to dobry pracodawca, bo daje prowizje od wygenerowania zbędnych kosztów, na które (usunięte przez administratora) się wspólnoty. Proszę napisać coś więcej na temat tak dobrego pracodawcy i dlaczego księgowe nie chcą się podpisywać pod kreatywną księgowością.
bardzo dobry pracodawca, polecam! pieniądze na czas, świetna atmosfera, ilość obowiązków dostosowana do posiadanych kompetencji, są szkolenia i możliwy rozwój w strukturach firmy.
ten rozwój zawsze ciekawi. jaka jest ta struktura obecnie i na które stanowiska najwyżej można się dostać? liczba miejsc jest ograniczona pewnie? jakie wtedy są alternatywy co do doceniania za pracę?
Osoby bez doświadczenia są teraz przyjmowane? nie widziałem oferty ale pytam w oparciu o jeden komentarz od Pracownika, który pisał o szkoleniach i awansach. Opiszecie je? warto byłoby podesłać cv? jestem z okolic, możecie wiec opisać samo biuro? Atmosfera?
Nawigator Nieruchomości zarządzał naszą WM (Na Piaski 61-63C w Zielonkach) w latach 2018-2022. Pierwszy rok całkiem OK. Kolejne lata to ciągłe obniżanie poziomu. Ostatni z Administratorów Nawigatora (Pan R...) to porażka (obowiązki przyjął na początku 2022 roku, w połowie roku się "ujawnił" potem do września wszytko zepsuł /narażając WM na straty/, a następnie zamilkł. Jego przełożony Pan M. nie reagował na żadne monity w tej sprawie. Pożegnaliśmy się z Nawigatorem, gdyż: - naraził WM na straty (wypłata funduszy WM bez odebrania prac od wykonawcy); - samodzielne dysponowanie funduszem WM bez uchwał WM; - brak reakcji na monity; Nie polecam, gdyż sam PR nie wystarczy, potrzebna jest kompetencja i gospodarność. (usunięte przez administratora)
Czy pracownicy Nawigator Nieruchomości Marcin Sodo Bogusław Sokół s.c. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Niestety przychylam się do bardzo negatywnych opinii dotyczących zarządzania nieruchomościami, brak bieżących działań powoduje , że przyczyniają się do degradacji naszych budynków i otoczenia, egzekwowanie wszelkich napraw trwa miesiącami i wymaga stałej aktywności właścicieli lokali, potwierdzam, że są niewspółmiernie drodzy do tego na co ich stać. Nie polecam.

Firma tragedia. Wyciąga pieniądze z funduszu remontowego klientów. Prezesik brak dyrektora z Develi dostaje wszystko za łapóweczke. (usunięte przez administratora) Nie polecam. Zero reakcji na jakiekolwiek wezwania
W jaki sposób wyciąga? Chodzi o przeznaczanie środków na założone cele? Kto zajmuje się ich opracowaniem i w jaki sposób mogą być przedstawiane mieszkańcom? W co inwestowano w ostatnim czasie?
Hej, czy ktoś z mieszkańców nieruchomości oddanej przez dewelopera Develia również z automatu wpada pod zarządzanie Nawigator Nieruchomości? Tak jest w przypadku inwestycji Kamienna 145 we Wrocławiu, zastanawia mnie czy to reguła i firmy te ze sobą współpracują na większą skalę, dlatego pytam. Przy okazji czy jesteście zadowoleni z ich usług?
bardzo dobry pracodawca, polecam! pieniądze na czas, świetna atmosfera, ilość obowiązków dostosowana do posiadanych kompetencji, są szkolenia i możliwy rozwój w strukturach firmy.
ten rozwój zawsze ciekawi. jaka jest ta struktura obecnie i na które stanowiska najwyżej można się dostać? liczba miejsc jest ograniczona pewnie? jakie wtedy są alternatywy co do doceniania za pracę?
To jest forum pracownicze natomiast uwagi klientów lepiej żeby były skierowane do firmy.
Sądzę, że wpisy i opinie klientów są bardzo przydatne dla osób rozważających możliwość aplikowania do danej firmy. Widać jakie jest morale i normy działania właścicieli. Jeżeli tak traktują swoich klientów to nie lepiej jest z traktowaniem pracowników. Stres w pracy ogromny, jeżeli trzeba kryć machloje swojego pracodawcy, świecić za niego oczami przed zdesperowanymi klientami. Do tego dochodzi też odpowiedzialność karna. Można się wpakować w niezłe tarapaty fimując swoim nazwiskiem (usunięte przez administratora)właścicieli.
Wygląda to na stuprocentowe stwierdzenia w sumie nie wiadomo jak jest odnośnie odczuć wszystkich zatrudnionych. są tu osoby o dłuższym stażu? można też prosić o wyjaśnienie tej odpowiedzialności karnej? na jakiej zasadzie i czy ona faktycznie jest na 100% pewna?
Serdecznie polecam Nawigatora we Wrocławiu jako pracodawcę. Świetna atmosfera, dobre warunki, jeśli ktoś chce się rozwijać to jak najbardziej powinien aplikować na wolne stanowiska.
Siemka. Na stronie widziałem, że zachęcają do aplikowania, bo potrzebują na stanowiska pracowników działu obsługi klienta. 4 lata pracowałem w sądzie na biurze obsług interesanta ale bez perspektyw na awans stąd szukam pracy. Mówią, że branża związana z nieruchomościami zawsze się obroni, to chcę spróbować. Nie podali jakie wymagania trzeba spełniać. Średnie wykształcenie i doświadczenie starczy, aby się załapać?
Bardzo dobry pracodawca i jednocześnie wymagająca firma więc nic dziwnego, że nie każdy potrafi się tu utrzymać.
Bo nie ma w tej opinii konkretów. Jeżeli firma jest taka wspaniała to co jest takiego fajnego? Zaróbki, czy też brak szkoleń czy nadzoru nad pracownikiem i jakichkolwiek standardów. Być może niektórym specyficznym pracownikom to nawet odpowiada, że niezależnie od tego jak pracuje, jak odnosi się do swoich klientów nie ponosi żadnych konsekwencji. Ryba psuje się od głowy. A może to dobry pracodawca, bo daje prowizje od wygenerowania zbędnych kosztów, na które (usunięte przez administratora) się wspólnoty. Proszę napisać coś więcej na temat tak dobrego pracodawcy i dlaczego księgowe nie chcą się podpisywać pod kreatywną księgowością.
Nierzetelna, nieuczciwa firma działająca na niekorzyść mieszkańców. Koszmar i masa nerwów gwarantowana.
Jako pracownik pewnego osiedla w warszawie, muszę powiedzieć przypadku naszego osiedla łamią otwarcie ustawę o własności lokali, ukrywają podwyżki dla siebie w uchwale budżetowej gdzie powinna ona być odrębną uchwała, na wniosek formalny podczas zgromadzenia właścicieli, którzy przegłosowali wydzielenie tego do osobnej uchwały - nawigator jawnie, z premedytacją tego nie zrobił. To samo tyczy się innych wniosków, które były zgłaszane. Dodatkowo niegospodarność firmy jest legendarna. Nie potrafią zgłosić usterek objętych rękojmią do dewelopera, powołują się na złe ustawy, nie potrafią zamówić odpowiednich ilości energii - ogólnie dramat.
jeśli to prawda i wspomniana ustawa była łamana to co możecie wobec takiej sytuacji obecnie zrobić? ktokolwiek ma na to jakiś wpływ? do dziś tak jest?
Jako klient potwierdzam . Bardzo wysokie koszty zarządzania. Nierzetelność, naciąganie mieszkańców, niechęć do udokumentowania ponoszonych wydatków.
Nie terminowi w wypłatach. Cały czas się spóźniają. Płatność do 10 a mamy już 14 Nie polecam tej firmy Wrocław
Powtórzę moją opinię, jako klient: Zdecydowanie polecam współpracę z firmą Nawigator Sodo & Sokół, świadczącą usługi z zakresu zarządzania nieruchomościami. Najwyższa ocena wynika z faktu, że w ważnych czy kryzysowych sytuacjach Nawigator nigdy nas nie zawiódł, a na co dzień skrupulatnie wypełnia powierzone im obowiązki i zobowiązania. Współpracujemy w ramach Zarządu powierzonego od 2015 r., tj. od początku zawiązania się Wspólnoty Mieszkaniowej. Kompetencje i wytrwałość Zarządcy pozwoliły usunąć wiele usterek w okresie rękojmi i wprowadzić rozwiązania, które usprawniły funkcjonowanie WM. Zarządca wykazuje się wysoką kulturą osobistą, jest dyspozycyjny, wychodzi z inicjatywą i proponuje rozwiązania korzystne dla naszej WM. Ponadto otwarcie patrzy na zgłaszane pomysły i jeśli są możliwości, wprowadza je w życie. Ma rozsądne podejście i potrafi wprost powiedzieć, jeśli jakiś pomysł u nas nie sprawdzi się - nie działa chaotycznie tylko przemyślanie. Nawigator pomógł mi i moim Sąsiadom w sprawach „prozy życia w bloku” – można na nich liczyć jako mediatorów lub poprosić o poradę/wskazówki, także w nietypowych tematach. Trudno nie zgodzić się ze zdaniem „Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi”, a Nawigator potrafi się do nich przyznać i szybko je naprawić. Bardzo dobrze dopasowano do naszych potrzeb odpowiednie firmy świadczące usługi konserwatorskie i sprzątania, z których jesteśmy również b. zadowoleni. SUKCES WSPÓŁPRACY Z NAWIGATOREM wynika z obustronnego ludzkiego podejścia i obdarowania na start zaufaniem – takie podejście polecam wszystkim, szczególnie nowym klientom. Mocną stroną firmy jest dobrze dobrany Zespół, który wspiera się i działa spójnie, na czym korzystają klienci. Firma stara się, zatem polecam na 100%.
Najgorsza firma, zero reakcji na zgłaszane usterki, administrator ignoruje mieszkańców, robią wszystko aby zadowolić dewelopera a nie właścicieli mieszkań, straszna obsługa, nie zgłaszają usterek gwarancyjnych aby deweloper nie naprawiał awarii, wszystko pokrywają mieszkańcy. Trzymać się z dala od tej firmy
A możesz podać więcej szczegółów? Bo ja w tym zakresie mam zupełnie inne zdanie i ciężko mi się zgodzić z tym co piszesz.
Najgorsza firma od zarządzania wspólnotami, tylko do brania kasy, serwis i konserwacja nie działa, tragedia. Zanim podpiszesz umowę mocno się zastanów i nie podpisuj.
(usunięte przez administratora)
Brak reakcji ze strony administracji na zgłaszane problemy.
Bardzo zła firma. Administrator naszego osiedla nawet nie raczy odpowiadać na wiadomości. Firma tak kiepska, że została odwołana. Firma bardziej dbała o interesy dewelopera niż mieszkańców przez co teraz jesteśmy zmuszeni dochodzić naszych praw do napraw na drodze sądowej. Omijać z daleka.
Omijać z daleka. Od lipca próbuję załatwić prostą sprawę, która ciągnie się już siedem miesięcy. Filozofia tej firmy i ludzi z którymi współpracują to "ignorować aż się odczepią".
Jaką sprawę masz do załatwienia w firmie Nawigator Nieruchomości Marcin Sodo Bogusław Sokół? Abyśmy jako forumowicze mogli lepiej zrozumieć Twój wpis potrzebowalibyśmy dowiedzieć się, o co dokładnie chodzi. Mam nadzieję, że będziesz dalej aktywny w wątku i wyjaśnisz swój pierwszy komentarz. Daj znać, proszę.
Ja mam to samo pierwsza bardzo prosta została załatwiona dopiero po 6 miesiącach, masa maili i nagrywanie się na sekretarkę bo tam nikt nie odbiera, nie ustalają nikogo konkretnego na zastępstwo podczas urlopu administratora tylko wszyscy zajmują się wszystkim i nikt nie wie o co chodzi bo nikt nikomu nic nie przekazuje... dramat ogólnie. Teraz kolejna sprawa do załatwienia która już trwa kilka miesięcy ????
Chyba najgorsza firma z punktu widzenie mieszkańca - obsługi budynku. Polecam najszybciej zmienić tego Administratora. Sami też zamierzamy zmienić przy 1 możliwości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nawigator Nieruchomości Marcin Sodo Bogusław Sokół s.c.?
Zobacz opinie na temat firmy Nawigator Nieruchomości Marcin Sodo Bogusław Sokół s.c. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.