CFI Systemy Informatyczne

Kraków

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 10 ocen.

Opinie o CFI Systemy Informatyczne

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CFI Systemy Informatyczne

Kuba

Widzę, że poszukują obecnie Programisty C/C++, dają atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające doświadczenie i zaangażowanie :)

stażystka

Byłam w tej firmie przez kilka miesięcy na stażu i było w miare ok. Ludzie fajni jak czegos nie wiedziałam to pomogli wiec nie moge narzekać. Wymagania mają spore ale troche sie tam nauczyłam. Jeśli chodzi o kase to porównywalna z tym co dostawali moi znajomi - plus że zawsze na czas bo w dzisiejszych czasach róznie z tym bywa...

M

Witam, ja się spotkałem. Jakiś czas temu pracowałem tam przez kilka miesięcy i szczerze mówiąc nie polecam, chyba że od tego czasu coś się zmieniło. Generalnie reżim. Nie za bardzo możesz nawet zrobić sobie przerwe na śniadanie bo jesteś pod obstrzałem. Wtedy pracowało tam kilka osób na krzyż z czego troje to właściciele. Dyskusje [usunięte przez moderatora] opierają sie głównie na przekleństwach więc jesli chcesz posłuchać sobie [usunięte przez moderatora] czy[usunięte przez moderatora] to polecam. Poza tym obiecywali szkolenie z programu, możliwość rozwoju, podwyżki ...i oczywiście na obietnicach się skończyło. Nawet jak nie masz co robić to robić coś musisz bo zaraz słyszysz komentarze. A poza tym syf, no chyba że Panowie zatrudnili sprzątaczkę, bo wtedy obrzydzeniem było wejść do ubikacji. [usunięte przez moderatora]. pozdrawiam

MIETEK

Witam serdecznie co powiecie o tej firmie może ktoś się z nią już spotkał ??

Zostaw opinię o CFI Systemy Informatyczne - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CFI Systemy Informatyczne