SUWARY S.A.

Pabianice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 39 ocen.

Opinie o SUWARY S.A.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SUWARY S.A.

duperele

Zarobki patrząc na podobne firmy z Bydgoszczy są bardzo mizerne ale za to pracownicy mają sporo luzu i na dużo spraw jest przymykane oko także jeśli ktoś pisze że wszyscy w koło się obijają a on robi za trzech to sorry ale jest zwykłym hipokrytą bo takich osób w tym zakładzie nie ma (są osoby które robią więcej czy mniej ale wszystko według pewnego poziomu). W skrócie jak nie chcesz się zbytnio narobić a COŚ tam zarobić/dorobić to jest to zakład dla ciebie

struś

Nico z Suwary Bydgoszcz!!!Dobrze że Was nie ma-Ciebie i twojej mizerne j żony...wieczne chorobowe,opieki kombinowaliście jak się dało ,ale w końcu to się wam usrało...Cały montaż cieszy się razem z kier.P.P że nie widzimy ciebie"Strusiu"a co do Suwary Bydgoszcz to jest normalnie jak w innych firmach-raz lepiej ,raz gorzej!!!Nie jest źle ludzie!!!Czekamy z utęsknieniem na naszego dyrektora operacyjnego!!!

Cdn
@struś 2 tygodnie temu
Nico z Suwary Bydgoszcz!!!Dobrze że Was nie ma-Ciebie i twojej mizerne j żony...wieczne chorobowe,opieki kombinowaliście jak s...

Brawo TY

Marzena

Pracuje na montażu od kilku lat i nie narzekam kierownictwo ok a jak sie komuś pracować nie chce iciągle siedzi na wolnym to dostaje to na co zasłuzył

pracownik

Nico a dlaczego już nie pracujesz w firmie bo jesteś na opiece czy może na chorobowym zacznij od siebie zanim będziesz oceniał innych głupku jeden.Pozdrawiam dyrektora operacyjnego jest pan ok.

pracownik

Nico pamiętaj jedno nikt nie sra w swoje gniazdo .Gdzie byłeś i dlaczego nie reagowałeś dlaczego nie mówiłeś tego tylko teraz jesteś bohater spalonego teatru jesteś cymbał i zwykły prostak .

nico

o jakich warunki chodzi w zakładzie niema żadnych warunków na stanowiskach pracy ciągle bałagan i harmider porządki są robione w pośpiechu w razie wizytacji całej ŚWITY wraz z prezesem na czele a po wizycie odnowa syf i kiła po kontach kierownictwo daje na to pozwolenie i na wiele innych rzeczy w tej firmie od chodzenia z telefonami za pazuchą i sms i papieroseki i spacerki grupowe po hali jak w przeczkolu i tak sobie czas płynie relaksująco i nikt nie widzi w tym problemu a to jest moim zdaniem wielki problem puki to się nie zmieni marnie widzę to wszystko całe szczęście już nie pracuje w tej firmie .

Weronika
użytkownik zarejestrowany

@nico - bardzo proszę o dodawanie opinii zgodnych z regulaminem serwisu GoWork.pl. Takie wpisy utrudniają tylko innym znalezienie informacji na temat pracy w SUWARY S.A. Nie jest to miejsce do atakowania, czy obrażania innych pracowników, bądź uczestników wątku. Chętnie dowiemy się więcej o tym jakim firma jest pracodawcą, jednak proszę o merytoryczne komentarze. Czy możesz opisać, jak oceniasz warunki zatrudnienia na Twoim stanowisku?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

nico

Odnośnie pracy w SUWARY Bydgoszcz komunikacja pomiędzy pracownikami , jeden [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] drugiego ,tylko jakieś romanse na montarzu i wtryskowni . NA WTRYSKACH ,żądzą ustawiacze popaprańce i same obiboki tylko w łapach telefony i gierki im w głowach ,trzeba się prośić o wszystko kto to słyszał trzech ustawiaczy kilku pomocników i przynajmniej czterech nasypowych na jednej zmianie ,i tylko co pół godzinki na papieroska z ekipą palaczy z montarzu a kierownicy w tym jeden łysy pijaczek z facitu PP siedzi tylko przy kompie i pali głupa że pracuje i popija aż pysk ma czerwony ,a dyrektor operacyjny nic z tym nie robi tylko widać w tej firmie jest przyzwolenie na picie w pracy napojów wyskokowych i palenie fajek ,w ogóle syf kiła i mogiła .NIE polecam nikomu pracy w tej firmie chyba że nowy DYREKTOR zrobi z tym porządek , wymiana kadry kierowniczej na myślących a nie pijących to na tyle moich spostrzeżeń na kilka lat co tam pracowałem .

Jestmock2

Pracowałem na techu jakiś czas.Zdecydowanie najlepiej pracowało się za czasów kierowania pana T. Mniej braków i atmosfera o wiele bardziej do zniesienia.Na moje szczęście znalazłem coś lepszego .Jest tam dokładnie tak jak{ miguel12 } napisał. Ja dodam ,że czasem nie ma nawet jak zjeść.A jeśli chodzi o panią o której wspomniał to każdy chyba pracownik były i obecny wie o kogo chodzi.To Pani [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Więcej była na zwolnieniach niż w robocie.A czemu ją tam trzymają to nikt nie wie.Nie jest jakimś super pracownikiem raczej na odwrót.

Jestmock2
@Jestmock2 11.08.2017, 08:14
Pracowałem na techu jakiś czas.Zdecydowanie najlepiej pracowało się za czasów kierowania pana T. Mniej braków i atmosfera o wie...

Pani D.

NOWA

Znikły oferty na technologów i konstruktorów. Czy zatrudniono kogoś ? bo wysyłałam moje CV i nie było żadnego odzewu:(

miguel12

Jestem pracownikiem Suwary TECH na stanowisku operator maszyn i urządzeń..Nie polecam pracy w tym miejscu.Latem tropikalne temperatury .Brak zapewnionej butelkowanej wody przez pracodawcę. Obowiązek noszenia ubrań z tkanin ,które nie przepuszczają powietrza i czapce .Zimą temperatura jest dalece od zadowalającej.Polityka zakładu jest śmieszna.Wszystko spada na brygadzistów a problem leży w niektórych pracownikach ,którzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za swoją źle wykonaną pracę.Dlatego też nie przykładają się a braków coraz więcej.Pieniądze jak za takie warunki pracy nie są zadowalające a obowiązków przybywa z każdym dniem.Wkrótce zabraknie całkowicie pracowników -nawet Ukraińcy nie chcą tu pracować.Zamiast docenić uczciwych i pracowitych trzymają obiboków takich jak jedna z pań tu pracujących.Wiecznie na zwolnieniach .Połamana albo chora.To po cholerę tu pracuje ?! Szkoda tego zakładu bo jest tu kilka osób z którymi na prawdę warto pracować ale nie wróżę temu miejscu świetlanej przyszłości póki rządzi pan S.

fiu fiu

Ale cisza? chyba ze się tak poprawiło w Suwarach:)

Weronika
użytkownik zarejestrowany

@gość, dlaczego? Powiedz coś więcej.

joł joł poznański floł

A ja pracuję w biurze konstrukcyjnym i mam na początek 8.500 tysiąca. I chuj w Was wbijam miękkie faje ... zapierniczać na moje kokosy ... raz raz

musztarda
@joł joł poznański floł 19.03.2017, 17:33
A ja pracuję w biurze konstrukcyjnym i mam na początek 8.500 tysiąca. I chuj w Was wbijam miękkie faje ... zapierniczać na moje...

przynajmniej wiemy na kogo pracujemy...swoja drogą kiedy zarząd przyjrzy się panu G. który na magazynie robi wałki jak za czasów poprzedniej firmy

musztarda

będzie lepiej jak Boryszew odejdzie - ciekawe co na to dziadek Walter jak sie dowie o ile się dowie ;) chyba bedziemy musieli podziękować handlowi za wiecej wolnego czasu bo o nowych klientach nie słychac a starzy odchodza ;)

zirytowany

Przychodzenie w stanie nie waszkosci badz spozywanie alkoholu to norma na grota... masakra totalna kazdy robi co mu sie podoba i zadnych konsekwencji nie ponosi. Wynoszenie srodkow czystosci , kanistry , konewki no ale jak Pan brygadzista ala pan D . sam to robi to jak moze widziec ze inni tez tak postepuja. Zarobki masakra totalna piszesz o podwyzke to jej nie dostaniesz bo brak funduszy wiecznie jakas wymowka. No chyba ze wchodzisz panu kierownikowi w du... pe to masz wszystko. Powinien sie ktos zajac tym co sie tutaj dzieje nie tylko na techu ale i na grota bo tu reka reke myje.

kulfon

aplikuj do handlu - szukają najemnika obecnie - stała pensja plus premie co miesiac - w innych działach mozna tylko pomarzyc o tym

troszkę
użytkownik zarejestrowany

A wciąż można się załapać na młodszego specjalistę ds. sprzedaży? Chętnie bym się załapał, zwłaszcza, że warunki finansowe sa najważniejsze. Dziękuję.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Myślący

Czemu pani nie dawała i nie daje rady to nie moja sprawa i mam to gdzieś.Ktoś ją na to stanowisko mianował,a ona się zgodziła.Cierpią przez to tylko szeregowi pracownicy.Wsajesz o 4 idziesz do pracy i się dowiadujesz,że masz wolne.Można być wkurzonym?

gość

Wszyscy młodzi uciekajcie z tej firmy.Myślący dla ciebie +++++++++

Myślący

Moim skromnym zdaniem najgorszą decyzją teraźniejszych władz SUEARY była zamiana kierowników.Pani B nie dawała sobie rady z czterema maszynami to ma teraz około 16.Pan W spisywał się na medal no to teraz za oknem kozy ogląda zamiast wykazywać się w zarządzaniu.Rządy pani B trwają od pół roku i raczej jest gorzej niż lepiej. Jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje.Jak człowiek pracujący w tej firmie bardzo dużo lat tzn(szef produkcji pan Z.T.)nie robi nic by poprawić byt szeregowego pracownika,a nawet stara się bardziej go "udupić".Sam pracował na produkcji i powinien do kurwy nędzy o nich dbać.Właściwie może ma rację bo jeśli skrzywi palec w odbycie zarządu to mu 100 zł zabiorą:)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Myślący

myszka,ludzie mają prawo znać prawdę.Firma spada na psy najlepiej mają dyrektorzy i prezesi,a jest ich od cholery,gdzie nie spojrzysz to ,albo dyr,albo prezes.Najlepszym dowodem na to,że ta firma się kończy jest fakt,że zwalniają się dobrzy długoletni pracownicy.

Pracownik

Omijać szerokim łukiem to całe towarzystwo, w Suwary TECH na produkcji to wielka pomyłka jak była tam kierowniczką Pani B. to panował całkowity nieład, więcej było zlepów i przemiałów niż produkcji, co chwilę tylko wychodziło rozporządzenie iż materiał jest do mielenia, stąd brak kasy na podwyżki ponieważ jak zamówią kilka tirów tworzywa i polowa idzie na sprzedaż jako zlepy za grosze to już chyba samo mówi za siebie iż gdzieś muszę te pieniądze przesiać. Od jakiegoś czasu jest teraz tam Kierownikiem Pan W. to jakoś trzyma w rydzach. Lecz Inspekcja Pracy i same Suwary powinni zająć się i zwolnić dyscyplinarnie dwóch braci Bliźniaków którzy pracują na TECH, jeden jako mechanik drugi jako brygadzista, jak by przejrzał Pan Kuskowski czy Pan Stachowicz kamery i sprawdził jak Ci dwaj delikwenci traktują pracowników jaki stosują mobbing jak biją i drą się na pracowników, to tacy ludzi powinni być izolowani od społeczeństwa i leczeni psychiatrycznie. A nie zajmować takie stanowiska jakie zajmują, ciągle chowają się gdzieś po magazynie bądź produkcji i odsypiają libację alkoholowe.

Fiodor
@Pracownik 02.09.2016, 09:10
Omijać szerokim łukiem to całe towarzystwo, w Suwary TECH na produkcji to wielka pomyłka jak była tam kierowniczką Pani B. to...

Tylko szkoda, że za pana kierownika W.T. jest syf na sali aż strach wszystko się klei a tam są opakowania do spożywki produkowane (ketchup i inne). Sanepid miałby tam co robić.

pracownik

Ukraińcy nie tylko pracują w Suwarach, ale w wielu zakładach i to staje się normalne w kraju. Wprowadzono dodatek za weekendy więc na pewno idzie ku lepszemu. Jak się coś dowiadujesz to rób to dokładnie i do końca. Przyjęcia są jakby kogoś to interesowało.

Fiodor

Od września w SUWARY TECH w Ksawerowie będą pracować Ukraińcy. Widać, że idzie na lepsze niż gdy ja tam pracowałem. Standard pracy się pewnie podniesie bo już brygadzista wektorowy nie będzie się darł na ludzi bez powodu bo i tak go nie zrozumieją. Pensje pewnie wzrosną z początkiem roku ;) A nie przepraszam to najniższa krajowa wzrośnie a wraz z nią pensje pracowników. I wszystkim będzie pracowało się tam lepiej ;)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

cyryl jarek

ktoś sponsoruje te wpisy czy jak? ludzie sami się zwalniają bo mają dosyć atmosfery i donoszenia na siebie. jak sie zatrudniac to tylko w biurach...tam premie co miesiąc i podwyżki raz na dwa lata ps. wielki plus dla Pań z kadr ;)

Zadowolona

W Pabianicach kadry i dyrektor bardzo mili i pomocni,polecam!

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Sebexxx

mesoro, ty żartujesz, czy kpisz ? jeśli dla ciebie najniższa krajowa to odpowiednie wynagrodzenie, to albo jesteś ignorantem, albo przedstawiasz tzw. "klasę średnią" Prawda jest taka, że dobre zarobki w tej firmie są, ale zaczynają się na szczeblu kierowniczo-dyrektorskim. I takich osób coraz więcej w tej firmie. Słyszałem jeszcze że mechanicy dobrze tam zarabiają, ale w związku z nadgodzinami. A podwyżki są, po 100zł dla wybranych raz na x czasu. Reszta pracowników też dostaje...adekwatnie do waloryzacji najniższej krajowej. Poza tym odradzam pracę, no chyba że ktoś nie ma wyjścia. Wymagania duże, a stres jeszcze większy - zwłaszcza dzięki idiotom na S-tech, którzy kultury za grosz nie mają i potrafią tylko krzyczeć. Miał bym wybierać, to szukał bym pracy w koncernach łódzkich. Większe zarobki i szanse awansu. Były pracownik.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

upokorzony

ja o jednym a Ty o drugim, ja o stażu i szacunku do wykonywanej pracy a ty o efektach których tak naprawdę nie ma tylko sa kreowane i przedstawiane prezesowi który nie ma pojęcia co sie dzieje w jego firmie

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

upokorzony

to że ktoś jest młodszy ode mnie nie jest żadnym problemem taki urok większego stażu pracy. ale to że ktoś młody nie okazuje szacunku wobec drugiej osoby to już dla mnie jest problem. co do jednego z tobą się zgodze - mozna dobrze zarobić ale tylko na oddziale cmentarz :) tam się nigdy nic nie zgadza a nawet jak to wyjdzie to sprawa jest tuszowana żeby dyrektory sie nie dowiedziały (sprawa z zeszłego miesiąca) :) o sprawie wie KIEROWNIK ale obstawwił stanowiska "klanem" no i jakos się kreci

upokorzony

to co się dzieje na magazynie to jest mobing !!! jak taki szczyl i gówniarz który karze do siebie mowic PANIE KIEROWNIKU może zwracać się do swoich pracowników??!! gdzie to mozna zglosic na zewnatrz zeby sie tym zajeli bo ci z "biura" trzymaja sie razem i nic z tego nie wyjdzie

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

szy.zbig
@HH 29.05.2015, 12:06
Droga Kruszynko Jak ktoś się nie nadaje do handlu to żadna firma mu nie będzie odpowiadać. Cóż praca w dziale handlowym nie pol...

o którym piszesz dyrektorze bo w tej firmie co drugi w biurze to dyrektor :)

szy.zbig

nie do końca to miałem na myśli - w firmie jest za dużo biurokracji i pseudo dyrektorów nie mających podstawowej wiedzy. mniej takich z ich pensyjkami to i kasa na podwyżki dla osób z produkcji, montarzu i magazynu by się znalazła. a propo magazynu - po ile obecnie chodzi tworzywo? na spisach wyjdą braki ale pewnie wrzuca się to w koszty byle by pan prezes sie nie dowiedział co się w spółce dzieje

Bojaż
użytkownik zarejestrowany

Firma nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1950 roku, co w moich oczach budzi podziw. Firma produkuje zbiorniki plastykowe, nakrętki, butelki pet czy chociażby kanistry. Wszystko wygląda profesjonalnie i przede wszystkim pewnie - z takim stażem firmy... Tylko jedno jest niewiadome - czy można liczyć na normalne zarobki?

ktoś

Tak naprawdę wszyscy co wypisuję te bzdury nigdy nie pracowali w firmie gdzie jest wyzysk poza tym płaci się za wiedze i umiejętności a co niektórzy z was co nie mieli przedłużonej to poprzekładać butelek z taśmy do kartony nie umieją więc życzę powodzenia idźcie na budowę do łopaty tam was docenią

P

Widać, że nie zdajesz sobie sprawy jakie wymagania mają niektórzy kontrahenci co do ich produktów (np. ci z nad Loary) i jaka odpowiedzialność spoczywa na pracowniku za ten produkt. Bo jak później inkwizycja z działu kontroli cię dopadną to kary personalne się sypią niczym z rogu obfitości. Czyli tak naprawdę g*wno wiesz o specyfice tej pracy.

Ktoś

TRAGEDIA! Nie polecam nikomu pracy w tym kołchozie. nie dość, ze praca jest męcząca, biegasz, robisz milion rzeczy na raz, to jeszcze zmianowa. pozdro dla Pani B. ktora nie ma pojecia o pracy w suwarach a kaze robic wszystko 100 razy szybciej, może przyłączy się pani do nas? jeśli nie jesteś lizusem nie masz szans na przedłuzenie umowy, tylko takich tam lubią - lizusów i kapusiów. na podwyżkę nie ma szans. Robisz jak głupi za marne pieniadze a oni mysla ze robią ci przysluge. czesto nie ma szans isc na przerwe (i tak bedzie ze nic nie robiles). prawa pracownika to dla kierownikow obcy temat. także jesli chcecie pracowac w obozie pracy zapraszam. Mysle ze najlepiej gdyby ludzie pracowali za polowę stawki, albo i za darmo i to po godzinach. moze wtedy umowa zostanie rpzedłużona! :) pozdro.

P
@Ktoś 04.09.2014, 15:00
TRAGEDIA! Nie polecam nikomu pracy w tym kołchozie. nie dość, ze praca jest męcząca, biegasz, robisz milion rzeczy na raz, to j...

A kto lubi obiboków? Widocznie za bardzo się obijałaś bo normalni pracownicy nie mają problemu z przedłużeniem umowy. Wcale nie trzeba jak to piszesz być lizusem wystarczy robić swoje ale widać niektórzy nawet do tego nie dorośli. A co do pensji to prawda, że marnie to wygląda pani kierownik, panie dyrektorze. Szczególnie panie dyrektorze choć wiem, wiem ma pan to w du... byle swoją kabzę napchać. P.S. Jak ty chcesz robić nadgodziny w czterobrygadówce?

Szirin
@P 01.10.2014, 12:08
A kto lubi obiboków? Widocznie za bardzo się obijałaś bo normalni pracownicy nie mają problemu z przedłużeniem umowy. Wcale nie...

co do dyrektora to za.......e się mylisz.Wiem co piszę.Chciał coś zrobić dla ludzi,ale prezes szybko wybił mu to z głowy.

zenek

Podwyżek nie było od 5 lat, więc zainteresowanym życzę powodzenia.

janek

Praca lekka układa się plastikowe kanistry na palety itp. lecz pensja oraz bardzo kiepsko tzn system czterobrygadówka na 3 zmiany a pensja minimalna 1200 na rękę słabiutko (usunięte przez administratora) nie może sobie pozwolić na podwyżki pensji gdyż zagład się rozwija i duże utrzymanie jest zakładu a nie ma zysku co wynika z doniesień prasowych 2 mln zł zysku za kwartał (usunięte przez administratora) pozdrawiam janek

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

maziasty

Odradzam... trafisz do babińca, gdzie niepodzielnie rządzi Edzia... o samochodzie zapomnij... są dwa na całą firmę... Wozi się nimi prywatnie Edzia i jej psiapsiółka Jola... Oficjalnie rzecz jasna - nie ma mowy o prywatnym użytkowaniu samochodu. Pieniądze mniejsze, niż w podrzędniej firemce u prywaciarza, brak jakiegokolwiek systemu premiowego... Jeśli nie gdaczesz, jak stadko - zadziobią cię (zwłaszcza jeżeli racja jest po twojej stronie). Pojęcie o obsłudze klienta, o budowaniu i podtrzymywaniu relacji biznesowych - żadne... Dobrze, że chociaż jakikolwiek system oscylujący wokół ERP mają... Cóż z tego jednak, skoro najważniejsze informacje dotyczące kontaktów z klientami, wysłanych ofert, itd, itp nie są dostępne, ponieważ paniom nie chce się ich wprowadzać... Brak spójnej wizji sprzedaży poza oczekiwaniami 50% wzrostu wartości sprzedaży rok do roku... To chyba tyle jeżeli chodzi o dział handlowy... Szczerze odradzam...

obserwator

Ktoś bierze udział w rekrutacji na stanowisko handlowca ? wiadomo jaka kasa, auto itp itd ?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Myślący

Od kiedy firma weszła na rynek akcji,tylko się pogarsza,zamiast zakładu pracy zaczyna być"obóz" pracy.20 lat temu zakład przynosił porównywalne zyski,ale płace były zdecydowanie lepsze.Kto pracował w SUWARY,był z tego dumny i zadowolony.Teraz zaczęły się rządy baranów którym zależy tylko na własnej dupie i swoich pieniądzach.Pracownika traktuje się jak zło konieczne-no ktoś robić musi :)

Gość

Trzy zmiany są w godzinach:05-13,13-21,21-05

Gość

Zgadzam się z Tobą.....

Siłacz

Nic ciekawego, wyzysk maksymalny, praca na trzy zmiany przy maszynach, zapierniczasz często na dwóch naraz, czyli praktycznie 2 etaty obsługujesz. Płace bardzo marne, zaczynasz od minimalnej i wiele więcej nie dostaniesz za tyranie praktycznie w ciągłym biegu. Socjalu zero, nie ma nic dodatkowego, zapomnij o jakiej kolwiek premii itp. Z tego co ludzie mówią,podwyżek nie było od kilku lat i raczej nie będzie bo pan prezes nie ma szacunku dla ludzkiej pracy, tylko liczy się ilość produkcji i sprzedanie. Nie polecam, chyba, ze nie masz wyjścia.

Xena1989
@Siłacz 28.10.2012, 15:41
Nic ciekawego, wyzysk maksymalny, praca na trzy zmiany przy maszynach, zapierniczasz często na dwóch naraz, czyli praktycznie 2...

Zgadzam sie w milionach procentach tylko zdrowie sie traci jest wyzysk na ludziach dyrektorzy maja wsyztsko gdzies zero premii a zasuwasz na trzy zmiany po dwie maszyny naraz nawwet i po trzy nie ma czasu na nic wracajac do domu po 8 godz czujesz sie jakbys wrocil po 24h ciezkiego obou pracy bez roznicy ktory kierownik na kazdym dziale tak jest procz oczywiscie gory na piotra Skargi rygadzisci nic nie robia siedza z telefonem w lapie albo sie chowaja ze nie mozna ich znalesc a jako jedyny dostaja podwyzki i zarabiaja najwiecej 3 razy wiecej od pracownika ktory robi za niego i za siebie badz jeszcze za kogos, kazdy pracownik umie obsluzyc maszyne sam po 10 letnej pracy w tym zakladzie a nadal dostaje za wsyztsko i zarabia naj mniej wyzysk chamstwo syf obluda i w ogole szkoda slow !!

Zostaw opinię o SUWARY S.A. - Pabianice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SUWARY S.A.