Jabil

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 383 ocen.

Opinie o Jabil

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jabil

anonim

(usunięte przez administratora)

Heh

To trafiłeś na dobry projekt(moze i domyslam sie nawet na jaki)albo jestes po ukladach(o czym nie piszesz)...chwala Ci za to i ciesz sie poki możesz. A jest jeszcze jedna opcja pracujesz od poczatkow firmy i jak jeszcze bylo normalnie to sobie cos wypracowales. Pozdro

były

o co chodzi z tą aferą z kradzieżą ?

Marta

@Arturo a jaka jest Twoja opinia o Jabil jako pracodawcy? Dodatkowe informacje na temat tego jakie są mocne i słabsze strony tej pracy będą cenne dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją do firmy. Co powinny wiedzieć przed przesłaniem swojego CV?

Tentego
@Marta 06.09.2017 14:01
@Arturo a jaka jest Twoja opinia o Jabil jako pracodawcy? Dodatkowe informacje na temat tego jakie są mocne i słabsze strony...

Powinny wiedziec tyle,ze nie warto malo masz przykładów jak traktuja tam ludzi? A jak jestes ciekawa to sama idzi sie przekonaj jesli nie obserwujac to na wlasnej skorze

Iqorjanin
@Marta 06.09.2017 14:01
@Arturo a jaka jest Twoja opinia o Jabil jako pracodawcy? Dodatkowe informacje na temat tego jakie są mocne i słabsze strony...

Najgorsza firma do jakiej można trafić. Każdy jest naciskany ze strony kierowników aby robić dużo przez to naprawiany sprzęt jest kiepsko składany. Zmuszają i szantażują nadgodzinami bo inaczej nie dostanie się premi. Prawda jest taka że dostaje ten kogo lubi kierownik. Jesli jesteś kobietą wystarczy wypiąć się w leginsach przed kierownikiem i premia gwarantowana /podobno działa sprawdzone jeszcze przed aferą z kradzieżą/. ZAROBKI NISKIE, nawet bardzo niskie, nowi pracownicy mają 2600brutto a starzy pracownicy z 4 podwyżkami 2700zl. Do tego każdy każdego po*****la kierownikowi.

Miły

Co za afera z kradzieżami? Napisze ktoś o co chodzi?

joanna.m

dajcie wszyscy spokoj... zenada ta firma... pracujesz latami i zadnego awansu, jeszcze cie zdegraduja nizej... jak nie masz ukladow i nie wlazisz w tylek to nie masz tu na co liczyc, nie polecam!

Arturo
@joanna.m 21.08.2017 13:33
dajcie wszyscy spokoj... zenada ta firma... pracujesz latami i zadnego awansu, jeszcze cie zdegraduja nizej... jak nie masz ukl...

A czy wyznacznikiem i powodem do awansowania jest i powinien być staż pracy? A może wiedza, doświadczenie, wykształcenie i przydatność dla firmy? Do przemyślenia...

były

podobno szef ochrony poleciał - szkoda ze tak późno....

Toruń

Mój brat tam pracował na EMR naprawiał wyświtlacze LCD - też mówił że trzeba wchodzić kierownictwu i inżynierom w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A że tego nie robił to wszyscy przełożeni omijali jego stanowisko wielkim łukiem bo się z nimi nie szczypał i mówił co o nich myśli (a normy wykonywał tylko tyle co trzeba- czasami 2 godz. i siedział bo nie zawyżał norm) Wielokrotnie tłumaczył przełożonym że są stanowiska na których nie powinno być norm bo to bez sensu. Zrobisz więcej to zaraz normy podnoszą. I trzeba zrobić tylko tyle ile trzeba. To im się nie podobało -to szukali haczyka żeby się go pozbyć. I znaleźli konfidentów, a ludzie tam życzliwi dla kierownictwa. Dla kilku złotych premii to wszystko wymyślą. Nie liczy się tam fachowość ani wiedza tylko układy i kolesiostwo. A i pracowała tam pani w clean room co z kierownikiem się spotykała po pracy bo jej mąż pracował za granicą - i to ona zrobiła to karierę!!

Marta

@Xyzjeśli zniknęły jakieś komentarze oznacza to, że zostały one zarchiwizowane przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Dlatego też przed zamieszczeniem opinii należy zapoznać się z jego treścią.

anonim

(usunięte przez administratora)

123456677

Co rozumiesz poprzez stwierdzenie "nikt nie zauwazyl ze serwis z jakoscia ma niewiele wspolnego" ?

Jurek

Firma schodzi na psy. Żeby elektronicy nie widzieli jak przylutować kabel do zasilacza, albo nie wiedzą co to jest pasta termoizolacyjna, to jest śmiech na sali. Przyjmują młodych, którzy nie mają pojęcia co robić i jak...

Pół człowiek Pół litra
@Jurek 20.06.2017 17:31
Firma schodzi na psy. Żeby elektronicy nie widzieli jak przylutować kabel do zasilacza, albo nie wiedzą co to jest pasta termoi...

Juras a co to pasta termoizolacyjna?? ja wiem o paście termoprzewodzącej :D

Xyz

Ooooo, pousuwali pare komentarzy...

HP CONSUMER and WUR

@dell car Zgadzam się w 100% z ta opinią pracowałem w latach 11-15 na projekcie HP Consumer. Jedynie co się liczy to LICZBA i WYNIK na koniec dnia. Przebieranie sztuk to podstawa łatwe modele (laptopy nie skomplikowane w rozbiórce jak i łatwe usterki) gdzie normę można zrobić w 3-4 godziny pracy. Za to drugi pracownik dostanie popalone sztuki gdzie trzeba wymienić po 5-6 elementów, a na to schodzi czas. Sprawdzanie na bramkach to kwestia polityki ale z reguły trwało to wieczność (ochrona to emeryci) przy okazji ciekawe jak ma się Dariusz Lenc któremu "wypadł dysk" i już do pracy nie przyszedł na następny dzień :-). Kierownictwo totalne bezmózgi niemające pojęcia o tym jak motywować ludzi do pracy (zastraszanie to nie jest droga). Co do FT (Final Test) dziewczyny, które sprawdzają sprzęt po naszych naprawach potrafią być wredne i cofać sztukę na byle pierdół (tutaj liczą się układy z nimi - jak jesteś miły i słodzisz im to jest okey jeśli nie to laska która czyści lapka i przez przypadek poluzuje klawisz w klawiaturze zwali winę na Ciebie). Ludzi, którzy mają widzę i nadają się do pracy na wyższych stanowiskach można policzyć na palcach jednej ręki pozdrawiam Przemka N. :D. Podsumowując praca na przetrwanie, ale nigdy nie ma stałe.

Poinformowany
@HP CONSUMER and WUR 20.04.2017 19:47
@dell car Zgadzam się w 100% z ta opinią pracowałem w latach 11-15 na projekcie HP Consumer. Jedynie co się liczy to LICZBA i...

Niestety musze sie zgodzic z przedmowcami. Ludzie ktorzy posiadaja wiedze i doswiadczenie nie maja czego szukac w tej firmie. Bez ukladow ani rusz. Pieniadze bardzo marne, a zeby bylo zabawniej firma ma juz nowy temat na gowork "iqor" gdzie mniej chwilowo negatywnych opinii.

tutejszyb

firma dno króluje tu kolesiostwo, przenosze lub doprowadzaja do zwolnienia dobrych osob aby obstawic sie swoimi kumplami

Ja
@tutejszyb 17.04.2017 12:57
firma dno króluje tu kolesiostwo, przenosze lub doprowadzaja do zwolnienia dobrych osob aby obstawic sie swoimi kumplami...

Kolesiostwo jest do przeżycia bo wiesz czego mozesz sie spodziewac po takim zatrudnionym po uklsdach. Dla mnie gorsi sa ci niby neutralni, nie.zwiazani z kierownictwem...najgorsze scierwo, ktore udaje ze z toba pracuje i trzyma a po katach ( dla 100 zl podwyzki) podkladaja ci swinie, klamia dla wlasnych korzysci i twoje pomysly przypisuja jako swoje a kierownictwu w to graj bo maja wlasnowolnych przydupasow. Masakra...iqor odczlowiecza, moze na poczatku jak byl malutki jabil bylo inaczej teraz to cyrk w ktorym malpy przejely wladze...szkoda bo mogloby by na prawde dobrze....

dell car

Nie polecam. Bardzo! Ja akurat pracowałem na projekcie dell car, czyli naprawa laptopów, komputerów stacjonarnych i tabletów firmy dell które kliencie z całej europy przysyłali na naprawdę na gwarancji. Zadaniem pracownika było zdiagnozować sprzęt, jeśli trzeba to "zamówić" części w wewnętrznym programie firmy (wiele części było na miejscu, ale nie szlo się po nie i nie brało, tylko w tym programie "zamawiało" a potem z magazyny przynosili je magazynierzy). Następnie wymienić części, złożyć komputer do takiego stanu jak przyjechał i go przetestować programami i go dać dalej na spakowanie do wysyłki do klienta. Dla kierownictwa brane są pod uwagę tylko komputery sprawne wysłane do klienta, można zrobić diagnozę, ale może nie być części na miejscu i sztuka przepada (potem zabiera ją ktoś inny gdy części zostają sprowadzone), można wymienić części ale komputer może nie być nadal w pełni sprawny i trzeba robić re-diagnozę. Norma jest co jakiś czas podnoszona. Dla kierownictwa liczą się tylko LICZBY. Nie ważne co zrobisz (czyli jak się napracujesz), ważne ile zrobisz. Komputer komputerowi nie równy, usterka usterce nie równa. Jedną usterkę można zdiagnozować w parę minut i już części zamówić, potem w kilka minut wymienić bo wymieniana część może znajdywać się pod klapką która jest przykręcona na parę śrubek, zrobić testy i "SZTUKA DO PRZODU", a można diagnozować nawet godzinę bo trudno ustalić co jest usterką, trzeba podkładać części testowe itd. Codziennie przysyłane są wyniki na mail służbowy. Jest napisane ile sztuk ktoś zrobił i ile jest to procent normy. Np. ZABOROWA - 5 sztuk, 50% normy. WALUCHK - 10 sztuk, 100% normy. Nie jest brane pod uwagę, że ZABOROWA zrobił 5 sztuk które całe musiał rozkręcić i wymienić np. płytę główną, a WALUCHK wziął 10 sztuk i wystarczyło wymienić 2 zasilacze (naprawa bez rozkręcania laptopa), 3 dyski twarde (okręcenie paru śrubek by zdjąć klapkę od spodu), 2 wyświetlacze lcd (zdjęcie ramki od ekranu, odkręcenie 4 śrubek którymi lcd jest przykręcony do klapy lcd), 1 kość ram (jak z dyskiem twardym), 2 klawiatury (podważenie klawiatury specjalnym narzędzie, odpięcie jednego kabelka). ZABOROWA pracował bez przerwy 8 godzin, WALUCHK zrobiłby wszystko w 2 godziny, ale rozłożył to w czasie by nie siedzieć i nie było przypału, trochę pracował, resztę czasu ściemniał. Dla kierownictwa lepszych pracownikiem jest ten drugi. Liczą się tylko LICZBY!

umiarkowanie zadowolony

Owszem są założone jakieś normy dzienne (które są nawet realne). Owszem kierownicy są obsadzani po układach i rodzinie. Owszem brak możliwości większego awansu, ale... Nie zarabia się w iQor najniższej krajowej. Osobiście po niecałych 3 latach zarabiam 2700 brutto. Z tego co się orientuję kwotą wyjściową jest teraz chyba 2400 brutto. Jak ja się zatrudniałem było to 2000 brutto. Jeżeli chcesz i umiesz walczyć o swoje zarobki to podwyżka nie jest tylko marzeniem. Dodatkowo pełen socjal i nikt się nie pulta jak idziesz na chorobowe lub oddać krew. Firma może nie jest wymarzona ale pracowałem w dużo gorszych.

inforaf

Szkoda gadać. Miała to być wymarzona prace a stała się koszmarem zaledwie po 2 tygodniach.... Nie polecam i składam jutro wypowiedzenie..... Wymagania: Angielski technicznie, zdolności manualne, szybkość pracy , brak pomocy kierownictwa, brak okien, brak perspektyw.... i to za 2200brutto;-) koń by się uśmiał. Nikomu nie polecam.

hello

Czy przyjmują po szkołach gastronomicznych, albo zawodówkach odzieżowych? Trzeba założyć miniówkę i obcasy, żeby mieć lepsze stanowisko, albo przywileje? Tak się pytam, bo nie wiem, co oni tam oczekują, fachowców, czy raczej "wygadanych" ?

prawda
@hello 10.03.2017 14:19
Czy przyjmują po szkołach gastronomicznych, albo zawodówkach odzieżowych? Trzeba założyć miniówkę i obcasy, żeby mieć lepsze s...

im bardziej skompo tym lepiej. jak trafisz na DELL CAR to najlepiej w samej bieliznie bedziesz miała lepiej niz inni u kierownikow

Haha
@hello 10.03.2017 14:19
Czy przyjmują po szkołach gastronomicznych, albo zawodówkach odzieżowych? Trzeba założyć miniówkę i obcasy, żeby mieć lepsze s...

Jp no jak takie beda przyjmowali to firma szybko zejdzie na psy bardziej niz teraz...gola idź

były pracownik

Jabil / Iqor w Bydgoszczy jest jedną z najgorszych i wykorzystujących pracowników firm korporacyjnych w kujawsko-pomorskim. Dają ci umowę ze stawką miesięczną i wprowadzają mobbing oraz akord, co jest śmieszne! Robią tzw. time-ingi i sprawdzają ile jesteś w stanie na godzinę zarejestrować komputerów, bądź zmienić części czy naprawić dane urządzenie. Zależy gdzie trafisz, na jaki dział. Pracowałem na Dellu. Masakra!!! Co oni robią z ludźmi to szok. Jeśli nie wyrobisz normy, którą non stop podnoszą, sprawdzą przez kilka dni co potrafisz. Zastraszają ludzi zwolnieniami, jeśli nie wyrabiasz tego co każą. Po czym skutkuje to wystawieniem wypowiedzenia bez jakiegokolwiek uzasadnienia z ich strony!! Tylko czekają, aż zwolnisz się sam, gdzie dla nich problemu nie ma a jeżeli nie to zawsze mają na Ciebie haka!!! Uważajcie na tą firmę!!!

niesamowity
@były pracownik 27.02.2017 15:10
Jabil / Iqor w Bydgoszczy jest jedną z najgorszych i wykorzystujących pracowników firm korporacyjnych w kujawsko-pomorskim. Daj...

WoW! Co to za firma, która zwalnia pracownika, który się nie nadaje do danej pracy :D szok!

Tentego
@niesamowity 11.03.2017 17:56
WoW! Co to za firma, która zwalnia pracownika, który się nie nadaje do danej pracy :D szok!

Widzisz, tu jest problem bo wlasnie trzymaja konowalow a ludzi przydatnych i pomyslowych zwalniaja bo sa zagrozeniem dla niekompetentnego kierownictwa które obawia sie ludzi bardziej kreatywnych i madrzejszych niz oni sami

agaa

Normalne pytania jaka szkoła skończona doświadczenie zawodowe hobby ile chcesz zarabiać. Ogólnie to te pytania nic nie znaczą bo i tak biorą swoich po układzie.

bla

Dlaczego znowu potrzebują księgowego?

nick
@bla 13.12.2016 18:15
Dlaczego znowu potrzebują księgowego?

Poprzedni zwolnił się, bo po okresie próbnym nie dostał nawet 9000 na rękę.

alekks

Ja mam 8500 brutto po roku pracy a nie jestem nawet technikiem.

technik
@alekks 11.12.2016 15:32
Ja mam 8500 brutto po roku pracy a nie jestem nawet technikiem.

Nie po roku pracy, a chyba za rok pracy :)

Xxx
@alekks 11.12.2016 15:32
Ja mam 8500 brutto po roku pracy a nie jestem nawet technikiem.

To pewnie jestes jakims kierasem po ukladach, bo kompetentny wnioskuje ze nie jestes. Ludzie madrzy i kompetentni tyle tam nie zarabiaja.

elektron

No właśnie ..wiele ludzi to narzeka bo ma małą podstawą pensje ale nie widzą tego , że wielu z nich to mają nawet 3 tysiące netto premiii. Nie wierzę , że ktoś , który tu pracuje 2 lata nie zarabia co najmniej 6 tysiące brutto za 160 h w miesiącu...To chyba rzadkość w tej firmie, musi ktoś w ogóle się nie rozwijać.

jarmosz

znam konfi kilku ale nie chce mi się pisać kto jest kim w przebraniu lisa czy kreta

20

@wd sądzisz że się dostaniesz? umiejętności silne managerskie musisz przecież kolego posiadać, powodzenia

nik

Akurat użycie argumentu o sprawdzaniu na bramkach jest tzw. głupim argumentem, który powoduje upadek konkretnych zarzutów( jeżeli firma dba o bezpieczeństwo swoich produktów, samo w sobie nie jest złe). Jeśli takie zarzuty są, to wyjściem jest sąd pracy, aby nie konserwować niezdrowych układów. Ale zwykle jest tak, że ludzie po latach znoszenia przejawów mobbingu, są zmęczeni i jak dostają "laurkę" w związku z tzw. "przedwczesnym" zakończeniem pracy, zwykle nie mają już sił na wizytę w sądzie pracy. I w ten sposób układ, system pracy, który jest ewidentnie patologiczny jest konserwowany, co jest winą ludzi, którzy "głośno" krzyczą na forach, a nie mają odwagi wystąpić na drogę oficjalną.

nik

Zwykły plotkarz, skłóca zespół i napuszcza jednych na drugich oraz toleruje mobbing i przymyka na to oko, dobrzy się przy tym bawiąc, bo "wykolegować" kogoś to, to jego praktyka życiowa.

śmieszne

Zajmijcie się jakąś porządną pracą to będziecie zarabiać. Ja tutaj pracowałem i się zwolniłem . Pracuje teraz jako operator maszyn CNC i zarabiam conajmniej 4400 netto(to jest podstawowa pensja bez żadnych premii ani niczego). I to wcale nie jest konkurencyjne jak na Bydgoszcz. Średnia zarobków operatorów CNC w BDG to 9300 brutto. Mowa tu o podstawowych pensjach. I co ? można? Ciężka praca się opłaca :-)

torbiel

Dno, zwolnią tych którzy się nie pucują

Henryk

Na pracuj.pl widziałem

doris

Gdzie można znaleźć to ogłoszenie na inżyniera jakości? Chętnie bym złożyła CV. Biorą ludzi z zewnątrz?

anonim

(usunięte przez administratora)

gościu

Arek, w październiku zeszłego roku inżynierowie jakości zarabiali 4000-5500 brutto. W międzyczasie były podwyżki średnio o 4,86%. Problem w tym, że nie wiadomo czy w obecnej sytuacji oficjalnie ogłoszonych zwolnień grupowych ta oferta jest nadal aktualna...

smiecHuje

Ty gościu pisać się naucz ,widać kto w tym chlewie pracuje. Odwala się brudną robotę to nawet nikt z przełożonych tego nie widzi zato jak raz noga się poślizgnie to pogwizdane... non stop jeb**anie,a premie? hahah , każdy z pracowników z tego ma beke, obgadują przełożonych a jak co do czego to pucka do kierasa phhhm. A i bym zapomniał, konfidenci się ukrywaja, (nieudolnie) bo każdy wie kto wali z du***y. może zaczniemy wymieniać imiona i pierwszą literę nazwiska(tak żeby nikt się na nich nie nadział )

Odpowiedź

Ale marudzisz. Weź się za robotę a nie za narzekanie. Jak nie potrafisz się ogarniesz to całe życie będziesz miał źle...

dell car

Pracowałem na projekcie dell car. 1. Przełożeni nie mają zupełnie pojęcia na temat tego co robią podwładni, gdyż nigdy tego nie robili. Łatwo im powiedzieć zrób to, to i to i jeszcze tamto, jeszcze komentują to wszystko w dość nieprzyjemny sposób. 2. Ludzie podzieleni są na gniazda, po 4 osoby, 3 normalne i 1 lider gniazda, liderzy biorą sztuki, przebierają je a resztę oddają pozostałym osobom w gnieździe. Liderzy zarabiają więcej i dostają premie. By zostać liderem trzeba być kumplem kierownika lub dobrze podlizywać się. 3. Jest faworyzacja, liderzy oraz ludzie z lepszymi układami mają łatwiej, mogą sobie wybierać sztuki (do każdego laptopa jest dołączony opis usterki) które zrobią, wybierają oczywiście te które najmniej czasu zamuje ich zrobienie, normę 10 sztuk potrafi zrobić w 4 godziny pracy. Bardziej czasochłonne sztuki są dawane tym którzy nie mają żadnych układów. 4. Liczy się tylko NORMA, liczą się tylko LICZBY, masz zrobić 10 sztuk dziennie to musisz i tyle, nie patrzą na to czy zrobienie sztuki zajmujące 15 minut czy ponad godzinę. 5. Dla przełożonego lepszym pracownikiem jest ten kto zrobi 10 sztuk w których wystarczy wymienić klawiaturę, dysk twardy, zasilacz, baterię, ekran lcd, kartę wifi. Niż ktoś kto wymieni w 5 sztukach płytę główną lub inne części lub większą ilość części do których by się dostać trzeba rozkręcić całego laptopa.

Justyna
@dell car 17.06.2016 20:09
Pracowałem na projekcie dell car. 1. Przełożeni nie mają zupełnie pojęcia na temat tego co robią podwładni, gdyż nigdy tego...

Rónież pracowałam na projekcie dell car i potwierdzam wszystko. Dodam ze dodatkowo trzeba znosić chamstwo i wulgarne teksty kierowników i wchodzić im w dupe żeby dostać premie i zachowac pracę. Nie można nikomu ufać bo kazdy kabluje do 'kierownika ':D Codzienne upokorzenie i mobbing jest tu dobrze znane, no chyba że jestes kumplem kierownika. Niby masz płacone na godzine a itak masz norme którą musisz wyrobić . Te śmieszne normy i gonitwa sztuk w tabelkach są tylko po to żeby wjezdzać na ambicje i pracownicy się nakręcali i robili jeszcze więcej :D FT testujące tablety 15 minut mają taką samą norme jak te które testują komputery 40-2h. Te pierwsze po 11tej już ściemniają, a reszta goni do końca. Tak samo z technikami. Jedni wymienią 4 lcd i 2 baterie do 11 a potem ściemniają a inni 4 płyty główne i teksty że co tak mało. Robisz coś więcej niż inni bo kierownik wyznaczyła akurat Ciebie na swojego pionka a itak nic z tego nie masz. A nie, masz ale wieczną nadzieje ze to się kiedys skonczy ;-) No i 4 razy dziennie przeszukuje Cie ochrona czy aby nie wyniosłeś śrubki wartej 1 grosz podczas gdy kierownicy i inzynierowie wynoszą w laptopach podzespoły warte kilkaste zł .

były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki jak za pracę którą się wykonuje. Praca nie jest męcząca fizycznie ale męczy psychicznie, nie tylko jako sama praca ale to jacy są przełożeni.

google

Pracowalem w tej korporacji prawie trzy lata temu i czytajac te komentarze widze, ze nic w tej firmie nie zmienilo sie na lepsze. Po zdjeciach z IQORa na facebooku widac dokladnie, ze na stolkach zostalo do tej pory paru cwaniakow "inzynierow" bez wyksztalcenia. I jak tu ma byc dobrze ... Nie polecam.

captcha

Zeby pracowac w tej firmie to trzeba byc zdesperowany. Praca spoko dla studentow czy osob mieszkajacych z rodzicami. Placa niska jak za taka atmosfere i wymogi.

anonim

to amerykańska czy z Bydgoszczy?

Rekrut

Amerykańska korporacja z Bydgoszczy rozpoczyna właśnie rekrutacje na stanowiska inżynierów jakości oraz technologów. Oferty pracy dostępne już na pracuj.pl, jeżeli są chętni proszę aplikować.

ibu

Oj tak zgadza się, mój kumpel tam pracuje i sam mi się chwali ciągle że jak szefu idzie do domu to odpala gry na konsoli.

ktoś

u mnie jeszcze lepiej na Amozonie, dostaliśmy informację że jesteśmy świetnymi pracownikami, że wysłali już podanie o przedłużenie umowy, a w ostatni dzień umowy bez żadnego ostrzeżenia nam podziękowali, mimo perfekcyjnej dyspozycji na audycie, poprawy jakości( ilości faili z 40% do >4%) , chodzenia na nadgodziny i nie brania żadnych zwolnień. Pamiętajcie nie jesteście tutaj niczego pewni...

Nick
@ktoś 01.06.2016 14:40
u mnie jeszcze lepiej na Amozonie, dostaliśmy informację że jesteśmy świetnymi pracownikami, że wysłali już podanie o przedłuże...

To z tego samego amazona który tygodniowo robił tyle co paru gości z innego projektu w jedną sobotę? Ci którzy zaraz po tym jak kierownik idzie do domu odpalają tv albo konsole i siedzą sobie do końca zmiany?:D

nikt

Właśnie nie przedłużyli mi umowy na monitorach amazona, wiecie może czy ten projekt utrzyma się jeszcze jakiś czas?

abcd

żenada, ludzie wyciskają z siebie wszystko a i tak ich cisną że za mało hahah , 0 rozwoju , człowiek stoi w miejscu. Dla studentów/uczniów/mieszkającymi ze starymi siano spk,ale na życie prywatne czasu i tak się niema. Robota dla desperatów.

xxx

Heja, czy wiecie moze czy juz zatrudnili kogos nowego na stanowisko ksiegowej, ponieważ była oferta do iqor.

bolo

Tylu narzekających magistrów po "polibudach" się tu wypowiada... Super - skoro jest Was tylu to dlaczego ta firma płaci pracownikom 1000zł nagrody za polecenie elektronika? Nie chce im się CV przeglądać? Nic z tego - poprostu brakuje pracowników nie z wykształceniem, a z umiejętnościami. Poza tym elektroników potrzebują z tego co wiem tylko na kilku działach, a reszta jest obsadzana osobami, które łatwo można nauczyć umiejętności potrzebnych na danym stanowisku więc nie dziwcie się, że 90% to osoby zarabiające 2100-2500 brutto...

frank

Ja mam to coś między uszami a mnie nie przyjęli, a kumpla który nie ma nic między uszami za to ma tam rodzinę a kadrach przyjęli od ręki.

:D

Nie ma się co chwalić że jest się debilem bez szkoły i zawodu :D

haha

Na dodatek dodam ...nie mam żadnej szkoły...

Nicko
@haha 15.04.2016 20:34
Na dodatek dodam ...nie mam żadnej szkoły...

Podniesli zarobki, to i na mydlo i dezodorant zaczęło starczać panie over???

haha

haha . Ja mam konkretny zawód i potrafię coś robić i zarabiam w BDG około 3600 netto za normalne godziny. Lekko ponad 30 brutto na godzinę. Fizyczna praca. Bydgoszcz. Nie powiem jaki jest to zawód ale można go wykonywać bez żadnej szkoły i jest to ceniony zawód i dużo ludzi go zna. Nie robię nadgodzin? prosta odpowiedz.Posiadam na dodatek inne bardzo cenione umiejętności jak tworzenie oprogramowania w technologi java/jee. I dorabiam sobie po godzinach. Zależy od kontraktów i czasu ale bywają miesiące że wychodzę około 9 tysięcy netto na miesiąc. Rzadko biorę projekty bo mam też tą druga pracę . Nic nie potrafie robić dlatego tak mało zarabiacie. Naprawiać komputery,obsługiwać i znać się na elektronice to dzisiaj gimnazjalista potrafi. Akurat moje 2 zawody należą do listy dzisięciu najlepiej rozwchwytywanych zawodów. No ale w życiu trzeba coś umieć robić a nie narzekać. Mam 25 lat i muszę się jeszcze wiele uczyć. Znam dużo ludzi co właśnie pracują w tej firmie i z zazdrości mi opowiada jakie tutaj się kwoty zarabia.haha

Bydgoszczszukapracy
@haha 15.04.2016 20:20
haha . Ja mam konkretny zawód i potrafię coś robić i zarabiam w BDG około 3600 netto za normalne godziny. Lekko ponad 30 brut...

A jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w Bydgoszczy i.jaka jest atmosfera na kontroli?

n444

U nas nadgodziny tez sie skonczyły i bieda. Niecałe 1600zł na reke...Prawie jak najnizsza krajowa. Poopłacaj mieszkanie, dojazdy,wyzywienie i zostaje jedna wielka bida. A zasuwać trzeba równo,znosic upokorzenia kieraskow i wulgaryzmy pracownikow

Zostaw opinię o Jabil - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jabil