Opinie o Digital Virgo S.A. w

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Digital Virgo S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Digital Virgo S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Digital Virgo S.A. w

Digital Virgo Scam system Nowy wpis
Kandydat

kto by chciał pracować w jakieś scam firmie, która kradnie ludziom pieniądze z kont telefonicznych, jakim cudem w ogóle można pobrać jakieś pieniądze bez żadnej autoryzacji, czy wysłania sms ... Gdybym osobiście znał kogoś kto kradnie (pracuje) w takiej firmie, to wyszczelałbym po modzie.

zaciekawiona Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy obecnie jest rekrutacja na dział SMS? Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś pracuje w ten sposób? Będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje!

Iwona Nowy wpis
Inne
@zaciekawiona

i co dowiedziałaś się czego a może dostałaś pracę? jeśli tak to proszę daj mi znać jak wrażenia po kilku miesiącach :)

Flotmistrz Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie trochę czasu na stanowiskach związanych z it i myślę że moja opinia przyda się wszystkim przyszłym kandydatom i pracownikom it. Praca it operatorów polega na obsłudze incydentów związanych z awariami u operatorów komórkowych, rozwiązywaniem problemów z aplikacjami wewnętrznymi i aplikacjami partnerów. Cześć programów wewnętrznych jest przestarzała ale spełnia swoją rolę. Zaskoczyło mnie na początku jak dużo dostępów otrzymujemy ale wraz z nabytym doświadczeniem okazuje się że mimo odpowiednich umiejętności nie mamy dalszych potrzebnych dostępów do systemów aby samodzielnie rozwiązać problem. Praca na tym stanowisku wymaga kontaktu z innymi działami - biznesu, deweloperów aplikacji, działem infrastruktury (DRI) oraz nawet z zarządem firmy. Denerwującym faktem jest to, że wasz szef niewiele ma do powiedzenia w wielu sprawach tylko dotyczących jego zespołu, a wiele decyzji na przykład możliwość pracy zdalnej jest podejmowana w spółce matce która jest we Francji i ta spółka zwykle nie słucha feedbacku od spółki polskiej, w wyniku czego mimo iż praca zdalna sprawdzała się wręcz idealnie dla wszystkich działów (pomijając recepcję której nie da się prowadzić zdalnie :) ) to spółka francuska najpierw odebrała możliwość pracy zdalnej wszystkich działom co spowodowało wzrost zachorowań na (usunięte przez administratora) a w tej chwili inne działy z pominięciem operatorów mają prawo do 5 dni pracy zdalnej w miesiącu i to po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonym. Największym jednam w mojej opinii oszustwem jest sprawa pracy nocnej. Na rozmowie kwalifikacyjnej zostałem poinformowany o pracy w nocy ale już rekrutujący zapomniał, że pracownik najpierw danego dnia pracuje normalnie 8 i pół godziny (musimy odrabiać przerwę obiadową) to następnie po powrocie do domu z komputerem firmowym i telefonem pracownik pilnuje jeszcze od 22:00 do 6:00 w formie dyżuru wszystkie zdarzenia na tzw. 1 linii. Kiedy było mało pracowników ( jest duża rotacja z różnych powodów, w 2021 do teraz odeszło 4 operatorów ) godzina w nocy bez wybudzeń to 5zł/ godzina plus 20zł za wybudzenie ale na godzinę - jeśli pięć wybudzeń będzie w ciągu godziny to dostajesz tylko 20zł. Następnie jak skończysz dyżur o 6:00 to oczywiście na 8:00 lub 9:00 zapraszamy na kolejny dzień pracy... Oczywiście wtedy pilnujesz także cały weekend dzień i noc. A jeśli przez ilość wybudzeń nie mogłeś spać i nie jesteś w stanie pracować kolejnego dnia zwykle szef pozwoli na dzień wolny... w zamian za oddanie zarobków za noc. Jeśli chodzi o kontakt z innymi ludźmi w firmie - wszystkie działy z wyłączeniem poszczególnych przypadków to bardzo mili ludzie chętni do współpracy nad pojawiającymi się problemami. Średnio szkolenie nowego pracownika trwa miesiąc i w tym czasie dostajemy zadania szkoleniowe i najwyżej dobrze opisane i proste zadania dodatkowe albo rutynowe. Potem dostajemy dwa tygodnie linii wspomagającej podczas której sporo się uczymy jak obsługiwać zadania i jak reagować na awarie wewnętrzne i zewnętrzne. Po okresie próbnym wynoszącym trzy miesiące następuje poważna rozmowa podsumowująca co jest do poprawy a co robimy już dobrze. Propozycja finansowa którą otrzymujemy na początku to kwota jaką wszyscy zarabiają na tym stanowisku, jeśli jesteś studentem to wtedy firma obniża twoją kwotę brutto do kwoty netto ludzi którzy nie studiują. Po okresie próbnym nie dostaniesz podwyżki. Jeśli liczysz na awans - musisz minimum pracować 6 miesięcy ( i wtedy i tak często mówią że to za wcześnie) i naraz mieć nieskazitelną opinię u wszystkich działów w firmie oraz wskaźniki na 80%. Jeśli liczysz na awans powyżej tytułu senior operatora to działa to na zasadzie czekania na zwolnienie stołka przez odchodzącego pracownika w wyższym dziale. Ogólnie oferta typu junior it operator skierowana jest do ludzi młodych ( często kandydaci powyżej 30 lat są odrzucani tylko i wyłącznie ze względu na wiek) którzy dopiero co ukończyli technikum informatyczne lub są samoukami i nie mają i lub mają małe doświadczenie w branży. Mimo iż firma nie daje innej umowy niż umowa zlecenie to masz prawo do L4, dni wolnych, UŻetek. Wypłaty zawsze są w ciągu dwóch pierwszych dni miesiąca z wyjątkiem jeśli miesiąc zaczyna się weekendem, wtedy wypłatę otrzymasz w najbliższy poniedziałek. Jeśli zdecydujesz się na odejście nie licz na kontrofertę na nową ofertę pracy, inni pracownicy ani szef nie będą na złość dawać tobie cięższej pracy w okresie wypowiedzenia ani nie dostaniesz gorszych zmian od innych.

cochis

(usunięte przez administratora) kradną pieniądze. Nie mając mojej zgody ani umowy bezprawnie samodzielnie dysponują cudzymi pieniędzmi przelanymi na konto T-mobile przeznaczonymi na abonament. Ponadto swoimi porąbanymi reklamami zawirusowali móJ aparat telefoniczny i muszę go oddać do punktu T-mobile celem usunięcia zagrożenia przez reinstalację systemu. A na moje żądanie zwrotu moich bezprawnie popbranych pieniędzy jaśnie państwo z firmy oświadczyli że będą sprawdzać moją reklamacjję. Jak kradli forsę to nie sprawdzali tylko od razu wiedzieli jak zabrać. Oddać to nie łaska.

OLEK
Pracownik
@cochis

MAM TO SAMO CHE TO ZGŁOSIC NA POLICJE

logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Accounts Receivable Specialist – Credit Collection (m/f/d)
Warszawa
Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
(383 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu księgowo-rozliczeniowego
Gdańsk
Kancelaria Prawna Solace
(114 opinii)
Wyślij CV
Wiktoria
Inne

@cochis skąd posiadasz takie informacje?

Tomek
Inne

Firma działająca od 2000 roku, bardzo doświadczona w tym co robi. Praca jest również dobra w fajnej atmosferze.

Mr.Pierdziel

Rozczarowanie - to słowo najlepiej opisuje pracę w tej firmie. Brak ścieżki rozwoju, brak wsparcia merytorycznego w trakcie wdrażania. Niektóre działy są ok a niektóre to dno dna. Tak samo z ludzmi - jeśli nie wkomponujesz sie w kanon to już możesz szukać nowego miejsca.

Luz
@Mr.Pierdziel

Dział IT w pełnej krasie.

Halina
Inne
@Luz

Jak wnioskuję - Ty także pracujesz w Digital Virgo. To by się świetnie składało, ponieważ interesują mnie warunki, jakie tam oferują. Możesz mi powiedzieć, czy firma stawia na młode osoby, jeszcze z nikłym doświadczeniem zawodowym, czy raczej właśnie stawiają na to doświadczenie? Będę wdzięczna za odpowiedź z Twojej strony.

Kuba
Inne

@bkoagsupsezrek Myślę, że Twoje negowanie wszystkich i wszystkiego w firmie wynika w faktu rozgoryczenia po odejściu z firmy!!

Remek
Inne

Jak się wam tu pracuje? Dobra praca jest przyczyną tej ciszy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
grabie

nachodzić i nastresować :) @ert to wymagające, ale opłacalne zajęcie. Trzeba wiele znosić i wytrzymywać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cmok

No nie wiem czy to tak dużo??!! Ja pracując w Orange spokojnie wyciągalem 2000 tys nie przemeczajac się wogole.Zastanawiam się nad złożeniem oferty tutaj, bo słyszałem ze w BOk ciągle kogoś szukają...Napiszcie jak jest naprawdę zestawami i jaka atmosfera panuje w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
koteczek

Jaki jest sens wypisywania takich rzeczy jak "oszuści" na portalu dotyczącym pracy? Komuś nie wypłacili kasy? Na rozmowie obiecali coś czego nie było? Ilość gwiazdek też pewnie dzięki idiotom których opisała Magda M. - czyli ludziom, którzy nie czytają regulaminów i nie rozumieją na co wyraża zgodę zamawiając jakieś usługi. Przecież ta firma jest jedynie swego rodzaju pomostem pomiędzy operatorami telekomunikacyjnymi a firmą która wymyśla i prowadzi konkursy, rozsyła reklamy, sprzedaje kontent (np. dzwonki, tapety) czy inne serwisy (np. horoskopy, czaty). To tak jakby oskarżać swojego operatora za to że dzwoni do nas ktoś kogo nie lubimy (ale daliśmy mu numer do siebie).

ullala

Nie wiem czy was to zainteresuje ale w firmie Avantis S.A. szukają pracowników. Zajrzyjcie na nową ofertę pracy. Nie wiem ile będzie trwała rekrutacja ale ogłoszenie wygląda ciekawie. Stowarzyszenie Semper Avanti powstało w 2001 r. Początkowo byliśmy grupą młodych ludzi szukającą sposobu na pozna... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5743424?keywords=&region=

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
radkeo

no kasa, kasa, to wiadomo co się w pracy liczy najbardziej! no i też zastanawiam się jak z prowizjami u nich jest w końcu, czy jest tak, że macie teraz jakieś dodatkowe nadgodziny za to, czy od klienta jest naliczana jakaś dodatkowa kasa? aha, no i też wazna sprawa premii, czy na święta coś będzie czy nie za bardzo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

nie życzę sobie żadnych sms-ów od waszej firmy Avantis (usunięte przez administratora). proszę nie wysyłać !

pracownik

Avantis (obecnie Digital Virgo) nie jest wcale tragiczną firmą, to raczej część rynku jaką się zajmują jest mało odpowiednia dla każdego. Na początku niby każdy o tym wie, czym będzie się zajmował. Dopiero po czasie okazuje się, że zwyczajnie nie jest to 'to'. Co do stawki 2K netto, to trudno mi jest powiedzieć. Myślę, że zależy to od stanowiska, na które chciałbyś się dostać. W IT nie powinno być z tym problemu. Doradzam też narzut w negocjacjach, bo niezależnie od umiejętności nikt w tej firmie nie rozdaje pieniędzy. Do tego okres próbny w tej firmie to ok 3 mies. za niższą stawkę, też nie motywuje. Potem jest już lepiej. Firma stabilna finansowo i klimat też całkiem okej (znam gorsze, choć i lepsze też :) ) Reasumując, jeśli zależy Ci na stałej kasie, bez opóźnień to to firma dla Ciebie. Co do rozwoju to średnio z tym jest, klimat też raz lepiej, raz gorzej. Warto zapamiętać, że stawki wynegocjowane na samym początku nie ulegają jakimś drastycznym zmianom później. Aha i szkolenia - ten temat też proszę traktować z przymróżeniem oka :) Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Departamentu Nadzoru Infrastruktury i Us

Dzień dobry wszystkim zainteresowanym. Ponownie rozpoczynamy proces rekrutacji, na stanowisko Service Desk Analyst / IT Operator (wcześniej znane jako Koordynator Helpline). Zapraszam wszystkich pasjonatów informatyki posiadających niemałe umiejętności miękkie. Odnosząc się do obraźliwego choć mimo to cennego komentarza (usunięte przez administratora) - moim zdaniem stanowisko koordynatora nie musi być stanowiskiem kierowniczym. Wszystko zależy bowiem od tego co wspomniany koordynator ma koordynować. W naszym przypadku jest to naprawa awarii w pierwszej lub drugiej linii. Jest prawdą jednak że podczas kilku procesów rekrutacji natrafiliśmy na kilka osób przekonanych że aplikują na stanowisko kierownicze. W celu uniknięcia nieporozumień zmieniamy więc opis ogłoszenia na Service Desk Analyst / IT Operator (role pochodzące z publikacji ITIL v.3 Service Operation). Do zadań osób które zatrudniamy należy obsługa I i II linii helpline, 24h/dobę w systemie zmianowym. Zwracamy uwagę na satysfakcjonującą obsługę zgłaszających, dlatego największe szanse mają u nas osoby komunikatywne, pomocne, wykazujące się zrozumieniem dla innych i na tyle kompetentne z zakresu IT żeby być w stanie im pomóc. Osoby zgłaszające to przede wszystkim nasi partnerzy biznesowi, ale także pracownicy firmy. Chciałbym napisać więcej o stanowisku, ale nawet na rozmowie kwalifikacyjnej opowiadanie o nim zajmuje mi 0,5h - nie starczy na to miejsca ani w opiniach tutaj ani tym bardziej w ogłoszeniu. Zapraszam serdecznie zainteresowanych i do zobaczenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mr. Big Lebowsky

Witam serdecznie zainteresowanych bądź też zaproszonych na spotkanie rekrutacyjne przez tą firmę, Szczerze powiedziawszy to jestem zawiedziony już tłumaczę dlaczego. O ile panie z HR są kompetentne w tym co robią, o tyle panowie z działu technicznego to kompletni ignoranci, w ogóle nie przygotowani do rozmowy. W firmie panuje kompletny luz i jakiś taki nieład. Stanowisko na które aplikowałem - Koordynator Helpdesk - z definicji jest stanowiskiem kierowniczym, przełożonym jest kierownik działu, ty nie masz pieczy nad budżetem, jedyna różnica w telegraficznym skrócie; a panowie zaczęli rozmowę o jakichś pracach 24 na dobę dostępnym na telefon, zero zorientowania na podstawowe pojęcia związane z Helpdeskiem (Service Desk, On Call itp). Jak już się dowiedziałem, że do tego dochodzi praca w godzinach nocnych to zwątpiłem w to, że jest to stanowisko o którym myślałem. Powiedziałem wprost ile bym zarabiał na tym stanowisku i na tym rozmowa się zakończyła... Strata czasu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Virgo S.A.

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Virgo S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Virgo S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Virgo S.A.?

    Kandydaci do pracy w Digital Virgo S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Digital Virgo S.A.
Przejdź do nowych opinii