Avantis S.A.

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 31 ocen.

Opinie o Avantis S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Avantis S.A.

grabie

nachodzić i nastresować :) @ert to wymagające, ale opłacalne zajęcie. Trzeba wiele znosić i wytrzymywać :)

Cmok

No nie wiem czy to tak dużo??!! Ja pracując w Orange spokojnie wyciągalem 2000 tys nie przemeczajac się wogole.Zastanawiam się nad złożeniem oferty tutaj, bo słyszałem ze w BOk ciągle kogoś szukają...Napiszcie jak jest naprawdę zestawami i jaka atmosfera panuje w firmie?

medison
@Cmok 31.12.2015 11:00
No nie wiem czy to tak dużo??!! Ja pracując w Orange spokojnie wyciągalem 2000 tys nie przemeczajac się wogole.Zastanawiam się...

Nie polecam! Naprawdę szkoda Twojego czasu, to nie jest BOK tylko gorąca linia klientów sfrustrowanych.Kazdy telefon to skarga, reklamacja itp. i wiadomo w jakim tonie....Po całym dniu słuchania obelg i wyzwisk , gróźb - (bo dzwonią Klienci w 98% w sprawie płatnych sms , których rzekomo nie właczali a dodam ze to sa drogie sms nawet po 30 zł za sztukę- więc mozna sobie wyobrazic ich reakcję ) odechciewa się wszystkiego!!! Praca dla ludzi o mocnych nerwach :) i głupich :) bo za taką kasę szkoda zdrowia.

koteczek

Jaki jest sens wypisywania takich rzeczy jak "oszuści" na portalu dotyczącym pracy? Komuś nie wypłacili kasy? Na rozmowie obiecali coś czego nie było? Ilość gwiazdek też pewnie dzięki idiotom których opisała Magda M. - czyli ludziom, którzy nie czytają regulaminów i nie rozumieją na co wyraża zgodę zamawiając jakieś usługi. Przecież ta firma jest jedynie swego rodzaju pomostem pomiędzy operatorami telekomunikacyjnymi a firmą która wymyśla i prowadzi konkursy, rozsyła reklamy, sprzedaje kontent (np. dzwonki, tapety) czy inne serwisy (np. horoskopy, czaty). To tak jakby oskarżać swojego operatora za to że dzwoni do nas ktoś kogo nie lubimy (ale daliśmy mu numer do siebie).

Magda M.

Pracowałam w firmie 2 miesiące,tyle wytrzymałam w bok,nie polecam nawet najgorszym wrogowi,klienci -idioci z którymi trzeba się używać przez cały dzień,telefon się nie urywa.Kierowniczka Pani Agnieszka ktetaczks jakich mało,obiecuję złote góry.kasa to 1750 netto,umowa zlecenie bez szans na umowę o pracę.szkoda waszych nerwów,ja przez pierwsze kilka dni nie mogłam spać...

janek

naciągacze! jeśli chcesz pracować w firmie ,która nieświadomym ludziom wysyła płatne smsy to jesteś u źródła ! gazele biznesu - uczciwi... ! gdyby nie było opcji blokady u operatora to bym dalej nieświadomy płacił kupę kasy za te ich gówn.... smsy !! gazele ale naciągactwa!

ullala

Nie wiem czy was to zainteresuje ale w firmie Avantis S.A. szukają pracowników. Zajrzyjcie na nową ofertę pracy. Nie wiem ile będzie trwała rekrutacja ale ogłoszenie wygląda ciekawie. Stowarzyszenie Semper Avanti powstało w 2001 r. Początkowo byliśmy grupą młodych ludzi szukającą sposobu na pozna... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5743424?keywords=&region=

radkeo

no kasa, kasa, to wiadomo co się w pracy liczy najbardziej! no i też zastanawiam się jak z prowizjami u nich jest w końcu, czy jest tak, że macie teraz jakieś dodatkowe nadgodziny za to, czy od klienta jest naliczana jakaś dodatkowa kasa? aha, no i też wazna sprawa premii, czy na święta coś będzie czy nie za bardzo?

balbinka

co mam zrobić żeby nie dostawać smsów z numeru 7936 proszę o opd na meila [usunięte przez administratora]

gość

nie życzę sobie żadnych sms-ów od waszej firmy Avantis (usunięte przez administratora). proszę nie wysyłać !

pracownik

Avantis (obecnie Digital Virgo) nie jest wcale tragiczną firmą, to raczej część rynku jaką się zajmują jest mało odpowiednia dla każdego. Na początku niby każdy o tym wie, czym będzie się zajmował. Dopiero po czasie okazuje się, że zwyczajnie nie jest to 'to'. Co do stawki 2K netto, to trudno mi jest powiedzieć. Myślę, że zależy to od stanowiska, na które chciałbyś się dostać. W IT nie powinno być z tym problemu. Doradzam też narzut w negocjacjach, bo niezależnie od umiejętności nikt w tej firmie nie rozdaje pieniędzy. Do tego okres próbny w tej firmie to ok 3 mies. za niższą stawkę, też nie motywuje. Potem jest już lepiej. Firma stabilna finansowo i klimat też całkiem okej (znam gorsze, choć i lepsze też :) ) Reasumując, jeśli zależy Ci na stałej kasie, bez opóźnień to to firma dla Ciebie. Co do rozwoju to średnio z tym jest, klimat też raz lepiej, raz gorzej. Warto zapamiętać, że stawki wynegocjowane na samym początku nie ulegają jakimś drastycznym zmianom później. Aha i szkolenia - ten temat też proszę traktować z przymróżeniem oka :) Pozdrawiam

oleks

w 100% naciagacze i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] . UWAGA na takich

Guruwaw

Zgadzam się, nie działają zgodnie z prawem, T-Mobile ma przez nich dużo negatywnych opinii. Szambo nie firma

Rafaell

anonim - 2010-12-27 14:50:53 Witam to jest firma naciągaczy DARMOWEGO SMS 74500 gratulacje - takiego prawie legalnego wałka może zrobić tylko ta firmaDlaczegon firma oszustow moze legalnie działac w Polandi. Bo Polandia to dziki kraj (usunięte przez administratora)

Kierownik Departamentu Nadzoru Infrastruktury i Us

Dzień dobry wszystkim zainteresowanym. Ponownie rozpoczynamy proces rekrutacji, na stanowisko Service Desk Analyst / IT Operator (wcześniej znane jako Koordynator Helpline). Zapraszam wszystkich pasjonatów informatyki posiadających niemałe umiejętności miękkie. Odnosząc się do obraźliwego choć mimo to cennego komentarza (usunięte przez administratora) - moim zdaniem stanowisko koordynatora nie musi być stanowiskiem kierowniczym. Wszystko zależy bowiem od tego co wspomniany koordynator ma koordynować. W naszym przypadku jest to naprawa awarii w pierwszej lub drugiej linii. Jest prawdą jednak że podczas kilku procesów rekrutacji natrafiliśmy na kilka osób przekonanych że aplikują na stanowisko kierownicze. W celu uniknięcia nieporozumień zmieniamy więc opis ogłoszenia na Service Desk Analyst / IT Operator (role pochodzące z publikacji ITIL v.3 Service Operation). Do zadań osób które zatrudniamy należy obsługa I i II linii helpline, 24h/dobę w systemie zmianowym. Zwracamy uwagę na satysfakcjonującą obsługę zgłaszających, dlatego największe szanse mają u nas osoby komunikatywne, pomocne, wykazujące się zrozumieniem dla innych i na tyle kompetentne z zakresu IT żeby być w stanie im pomóc. Osoby zgłaszające to przede wszystkim nasi partnerzy biznesowi, ale także pracownicy firmy. Chciałbym napisać więcej o stanowisku, ale nawet na rozmowie kwalifikacyjnej opowiadanie o nim zajmuje mi 0,5h - nie starczy na to miejsca ani w opiniach tutaj ani tym bardziej w ogłoszeniu. Zapraszam serdecznie zainteresowanych i do zobaczenia.

wszechwiedzaca

Oprocz naciagania na SMSy jesli chodzi o klimat w firmie to co udalo mi sie zauwazyc juz po pierwszym tygodniu jest brak kompetencji wiekszosci zespolu i to nie tylko IT ale tez B2B, przesiadywanie na spotkaniach i powtarzanie w kolko tych samych rzeczy i udawanie ze cos sie robi. Brak wiedzy kolezanek i kolegow na podstawowe pojecia, po prostu wzajemne kolko adorcji gdzie polowa jest zatrudniona chyba po znajomosci. Nie dalo sie zauwazyc duzej rotacji pracownikow - pracowalam tylko 4 miesiace a mimo to zauwazylam kilkanascie nowych osob. Brak szkolen i mozliwosci rozwoju - to co jest napisane w ofertach to jedna wielka bujda. Jedynym plusem jest chyba lokalizacja. Ogolnie panuje jeden wielki nielad i chaos. Jesli szukasz tymczasowej pracy jak ja to jest moze jakies rozwiazanie, ale wtedy nie wykluczaj braku migreny i ogolnego odczucia zazenowania.

tbd

nic dodac nic ujac, podusmowujac: kompletny brak komptencji zarzadzania projektami i infrastruktury IT chore sciezki procesow (to nie ja to on albo nie wiem kto) naciaganie firm i ludzi na smsy

anonim

Witam to jest firma naciągaczy DARMOWEGO SMS 74500 gratulacje - takiego prawie legalnego wałka może zrobić tylko ta firma

Mr. Big Lebowsky

Witam serdecznie zainteresowanych bądź też zaproszonych na spotkanie rekrutacyjne przez tą firmę, Szczerze powiedziawszy to jestem zawiedziony już tłumaczę dlaczego. O ile panie z HR są kompetentne w tym co robią, o tyle panowie z działu technicznego to kompletni ignoranci, w ogóle nie przygotowani do rozmowy. W firmie panuje kompletny luz i jakiś taki nieład. Stanowisko na które aplikowałem - Koordynator Helpdesk - z definicji jest stanowiskiem kierowniczym, przełożonym jest kierownik działu, ty nie masz pieczy nad budżetem, jedyna różnica w telegraficznym skrócie; a panowie zaczęli rozmowę o jakichś pracach 24 na dobę dostępnym na telefon, zero zorientowania na podstawowe pojęcia związane z Helpdeskiem (Service Desk, On Call itp). Jak już się dowiedziałem, że do tego dochodzi praca w godzinach nocnych to zwątpiłem w to, że jest to stanowisko o którym myślałem. Powiedziałem wprost ile bym zarabiał na tym stanowisku i na tym rozmowa się zakończyła... Strata czasu...

Zostaw opinię o Avantis S.A. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Avantis S.A.