JAKMET Sp. J.

Osieck

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 159 ocen.

Opinie o JAKMET Sp. J.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JAKMET Sp. J.

Dominika

@Pracowniknie wiele napisałeś wcześniej, dlatego chciałam dopytać. Rozumiem, że jesteś zadowolony z pracy w JAKMET Sp. J. Czy ktoś podzieliłby się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w firmie? A może powiecie coś o tym jak przebiega rekrutacja w firmie, może ktoś niedawno aplikował?

Pracownik

Dominika potrafisz czytać? To poczytaj inne opinie ..... Atmosfera zależy od ludzi.wypłata na czas itd....pracuję kilka lat

Dominika

@Pracownik czy powiesz coś o warunkach pracy w JAKMET Sp. J.? Co najbardziej podoba Ci się pracując w firmie? Jakie stanowisko pracy obejmujesz? @My czy możesz powiedzieć coś o swoich doświadczeniach związanych z firmą?

My

A co 1234 ty szykowales się na dyrektora?bo same złośliwości pod jego adresem pochodzą od ciebie. My nie mamy nic do niego....no może troszkę

Pracownik

Już wam koledzy nowy dyr kością w gardle stoi?jego nie było i też narzekaliscie.a ja jestem z niego zadowolony. A nie jest latwo byc dyrektorem w tych czasach.także przystopujcie z krytyką i spójrzcie na siebie

Mariucho

Byłem tam na rozmowie o pracę dzisiaj. Akurat pracy nie przyszedłem za 11zł netto na godzinę. Mało strasznie. Ale muszę przyznać że piękna pani Czarnecka w biurze jest. POWIECIE jak się nazywa Zgory dziękuję. Mario.

Żona
@Mariucho 13.06.2017 22:30
Byłem tam na rozmowie o pracę dzisiaj. Akurat pracy nie przyszedłem za 11zł netto na godzinę. Mało strasznie. Ale muszę przyzna...

Mariusz wracaj do domu.

1234

Nie polecam,mam nadzieję że Właściciele przejrza na oczy.Bo tracą pieniądze,nic o tym nie wiedząc.

564321

Firma spoko ale dyrek ma dziwne fantazje lubi klepać po ramionach no i umie wcisnąć kit prezesowi i jego synkowi a oni tracą kasę i pracowników z doświadczeniem, a nowy brygadzista? ruda broda daje czadu nie ma skrzydeł a latał w te i z powrotem. Śmiał się z innych a sam jest jeszcze gorszy lizusek.

123654

Nie polecam

1234

Panie dyrektorze może pan zamiast kasować komentarze na temat pana "pracy" to wziął by się pan w końcu do roboty i zrobił coś sam bo nic pan nie umie sam załatwić nawet nie wie pan czym ta firma się zajmuje, produkuje tak naprawdę. Tylko umie pan mówić "wyjaśnij to", "załatw to", "zajmij się tym" do takich spraw wystarczyła by sekretarka a nie dyrektor i taniej by było dla firmy. ps. Przepraszam jednak pan coś umie. Popsuć atmosferę w firmie i doprowadzić to tego że dobrzy pracownicy poszli do konkurencji.

1234

Widzę że dyrektor oprócz sprawdzania listy i robienia bezsensownych zebrań zajmuje się też kasowaniem komentarzy na temat firmy...

1234

Ta firma to dno jeszcze trochę takiego zarządzania i nie będzie komu pracować. 80% pracowników szuka innej roboty bo tu nie da się robić jedyną szansą na podwyżkę jest danie wypowiedzenia albo układ z dyrektorem ''czyli nie ważna firma byle byś mnie popierał przed prezesami'' Pracownicy z doświadczeniem nie są doceniani. Dla jakmetu lepiej jest zatrudnić człowieka który nic nie umie niż zadbać o tego co już jest i zna się na robocie. I oczywiście ten nowy dostanie taką stawkę jak pracownik z 10 letnim stażem.

anonim

(usunięte przez administratora)

ja

prezesi firmy jakmet gdzie wy macie oczy dyrektor bardzo dobże wam trzepie muzgi

Serwisant

Nie polecam !

tt

Gdzie podziało się sto komentarzy? Jak widać ktoś w firmie czuwa aby potencjalny pracownik nie dowiedział się jak rzeczywiście jest.

anonim

(usunięte przez administratora)

Krzysztof B.

Tak czeka będziesz mógł się rozwijać jako konserwator powierzchni płaskich

QAZ

Z tego co się orientuje to nowi pracownicy dostają (usunięte przez administratora) netto plus premia zależna od wydajności (usunięte przez administratora)Jak się ma większe doświadczenie to można liczyć na wyższą stawkę. Szkoda tylko, że niektóre osoby pracujące po kilka lat nie mają nawet takiej stawki, a są dobre w tym co robią. Czasem lepiej się zwolnić i przyjąć od nowa niż prosić o podwyżkę.

Rozczarowany
@QAZ 13.10.2016 10:07
Z tego co się orientuje to nowi pracownicy dostają (usunięte przez administratora) netto plus premia zależna od wydajności (u...

Co ciekawe osoby na stanowiskach w biurze lub kierowniczych, czesto w tej firmie maja stawki poniżej tego co dostaje "zielony" na wstepie na produkcji.

jakmetowiec

Dobre pytanie bo nigdy nie słyszałem od nikogo tam pracującego o jakimkolwiek socjalu (chyba że liczy się wodę mineralną dla pracowników).

anonim

(usunięte przez administratora)

akogo

co tak się pastwicie nad tą firmą? jeśli pracują pociotki i inni spokrewnieni to chyba dobrze bo dbają o rodzinę. jeśli byś miał firmę zapewne też byś tak robił. spróbuj sam otworzyć działalność i poprowadzić choć przez rok zatrudniając przy tym 100 pracowników. zobaczysz jak będą psy wieszali na Tobie, choć będziesz się starał aby było ok. wymądrzać się że firma wymaga, że taka be itd, a gdzie nie wymagają .... a kasę dają że jestem tylko w pracy? Raczej nie znajdziesz, teraz każdy wymaga.

akogo

chyba sam masz taki iloraz skoro jesteś bardzo niezadowolony... skoro pracowałeś tam a teraz jesteś szczęśliwym pracownikiem już nie w firmie Jakmet, czemu cię tak cały czas interesuje co się w tej firmie dzieje? czy też jesteś pociotkiem? i dużo wiesz co się dzieje aktualnie w firmie ! Masz ludzi co strzelają z ucha??? dla ciebie!

anonim

(usunięte przez administratora)

gość

XYZ prawdopodobnie jesteś jedną z tych osób, której dotychczasowy chaotyczny sposób prowadzenia firmy odpowiada i chyba nie jesteś w stanie zrozumieć że firma chcąc się rozwijać potrzebuje zmian i reorganizacji, to że ludzie się zwalniają i szukają nowej pracy jest normalne na rynku pracy, ale chyba nie dla ciebie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Akogo

a Ty jeszcze tam pracujesz? Zapewne też wyuczyłeś się u nich , a teraz mądrzysz się.... Załóż sam firmę, wtedy będziesz się wywnętrzał.

anonim

(usunięte przez administratora)

Majster

Sam pomyśl jak ktoś się zwalnia to jak musi być ?

Mariusz P.

Czasem już nie mogę czytać tych niektórych wypocin. Pracuję w Jakmecie już kilka ładnych lat. Zarobki zależą od tego jak szybko się uczymy. Sam na start kiedyś dostałem 7zł/h potem 9,11,12,13 i teraz mam 15zł/h plus premia. Naprawdę trzeba być ofiarą losu jeżeli się nie dostaje podwyżki. Firma daje szanse awansu zwłaszcza jak się coś potrafi i chce. Nigdy nie zalegali z wypłatą i nie zalegają! Co przyznam to aktualnie jest duża rotacja pracowników. Jako stary pracownik 70% nawet nie znam. Atmosfera w pracy zależy od ludzi jak wszędzie. Niektóre osoby trafiły na nieodpowiednie stanowiska. Dyrekcja potrafi wprowadzać głupie pomysły i demotywować do pracy, ale trzeba czekać na lepsze czasy i robić swoje. Dlaczego osoby które narzekają po prostu się nie zwolnią tylko piszą farmazony tutaj? (i to piszą chyba tylko dwie osoby na zmianę i ja wiem kto to :D) Zazwyczaj uciekają ludzie którzy przyjdą do pracy z myślą że nie trzeba nic robić, a się będzie kasę zarabiać. Po czym jak się okazuje, że trzeba pracować to nie pasuje. A rudy powinien się ogarnąć bo niedługo mu nikt ręki nie poda :D Pozdrawiam. M.P

JaToJa
@Mariusz P. 23.09.2016 19:41
Czasem już nie mogę czytać tych niektórych wypocin. Pracuję w Jakmecie już kilka ładnych lat. Zarobki zależą od tego jak szybko...

No to Cie nie pocieszę, tyle to ja tam wyciągałem na starcie jakiś czas temu i sam się "zredukowałem" bo miałem dość "klimatu" który tam panował. Ni wiem jak jest teraz ale chyba jeszcze ciekawiej i w sumie nie żałuje nikogo bo widać, że jest coś takiego jak "karma". Firma dy... ludzi na potęgę a im się wydawało że jest fajnie. A ciebie przykładzie starej gwardii mam nadzieje że też wy.. na zbi... pysk!!! Takiego h.... i kablowania na "kolegów" nie widziałem nigdzie indziej jak tu.

anonim

(usunięte przez administratora)

Sasha Grey

Witam a co do tego ciągnięcia druta co wyżej pisał ktoś to jaka stawka godzinowa?

anonim

(usunięte przez administratora)

Borek

Jest tak świetnie że ludzie nie wytrzymują tej dobroci jaką oferuje Jakmet i się zwalniają a zarabia się tyle, że aż później sobie myślisz po co mi tyle kasy skoro już nie mam ją na co wydawać i w końcu stwierdzisz że musisz poszukać czegoś innego bo aż ci głupio tutaj robic. Na krawedziarkach i na spawalni tak chłopaki myślą i się zwalniają , nam nadzieję że ty się nie wystraszysz tych zarobków i atmosfery i nie stwierdzisz jak inni że jest ci za dobrze i rzucisz tą robote.

anonim

(usunięte przez administratora)

Borki

Tak atmosfera jest super i dbają o pracowników tylko nie rozumiem dlaczego się zwalnia coraz więcej osób skoro wypłaty sa na czas a no i te dodatkowe benifety. Ogólnie z dnia na dzień jest coraz lepiej tylko robić już za bardzo nie ma komu. Ale wypłaty sa na czas to widać że "dobrze się dzieje"

Ostatni samarytanin

Co tu dużo mówić, coraz mniej osób do pracy, wszyscy się zwalniają, nawet z biura... A krawędziować prawie już nie ma komu. Oby tak dalej panowie dyrektor i kierownik ;)

Zdzisław

witam jestem krawędziarzem z 26 letnim stażem i mam pytanie ile można zarobić w tej firmie na krawedziarkach i jak to wygląda taka praca aha jeszcze co do tego co piszecie wyżej to nadal tak samo jest czy coś się zmieniło pozdrawiam zdzisiek

anonim

(usunięte przez administratora)

Adam

Daje jakby wypłata też była dobra a tak to człowiek się zastanawia co z nią zrobić. Lipa i tyle

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik

Co wy z tą wypłata terminową w Avon, Bruggen, Baks, Oskroba, Rezaw-plast i wiele innych firm jest wypłata na czas więc co tu się podniecać. A średnio na początek zarobisz 1700 zł więc pomijając Avon i Bruggen zarobisz więcej jak 2000 więc lepiej robić gdzie Indziej

anonim

(usunięte przez administratora)

Misiek

No właśnie chyba każdy chce wiedzieć ile można zarobić maksymalnie a ile minimalnie jako konstruktor chyba, że też to jest jakaś śmieszna wypłata :)

Oleksy
@Misiek 04.09.2016 15:29
No właśnie chyba każdy chce wiedzieć ile można zarobić maksymalnie a ile minimalnie jako konstruktor chyba, że też to jest jaka...

Misiek daj sobie spokój u nich z robotą jak pracujesz gdzieś jako konstruktor to jestem pewny że zarobisz sporo więcej u siebie jak w jakmecie i napewno lepiej będą cie traktować a nie jak tania siłę roboczą tylko patrzeć jak w jakmecie będą ciapate robić bo nikt nie będzie chciał u nich robić zostanie tylko garstka podpierdzielaczy którzy jakby mogli i by im za to zapłacili to by sami na siebie odnosili, a jak nie lubisz donoszenia i chamstwa to nie po pracujesz długo w tej firmie. Reasumując wszystkie opinie to jest jedno wielkie szambo, w którym tylko rodzina i po rodzinie szefostwa ma dobrze no i osoby, które strzelają z ucha co jest w niej co nie miara ale jak zrobisz i inne osoby to już zależy od was. Jedno jest pewne jak Chcesz się narobić i jako tako zarobić lepiej wybrać oskrobe

anonim

(usunięte przez administratora)

Tomek

Dobra tzn ile?

anonim

(usunięte przez administratora)

Piotr

Panie Zdzisławie wydaje się panu że zarabia dwa razy więcej więc proponuje aby pan pokazał jego umowę o prace w tedy będziemy rozmawiać o tym ile zarabia i czy mu wyszło na dobre bo wszystkim tutaj się wydaje albo narzekają masowe zwolnienia zarobki itd pokaż to porozmawiamy.

Zdzisiek
@Piotr 03.09.2016 21:59
Panie Zdzisławie wydaje się panu że zarabia dwa razy więcej więc proponuje aby pan pokazał jego umowę o prace w tedy będziemy r...

Proponuję zadzwonić do niego i porozmawiać bo napewno masz do niego numer bo na 100 % jesteś z biura albo ktoś kto ma pisać tak że niby jest dobrze choć w rzeczywistości jest gorzej...

anonim

(usunięte przez administratora)

Michaś

Tak wypłaty wtedy są 300 - 500 zł większe dobre sobie to stawki to dobre dla mlodzika nie mającego rodziny

anonim

(usunięte przez administratora)

Piotr

Panie Zdzisławie Jeżeli chodzi o pana P.Sz to co słyszałem że faktycznie zwolnił się ale pod koniec roku 2015 a mamy 2016 wrzesień .Na stanowisko krawędziarza nie potrzeba mieć genu odpowiedniego [krawędziarza]tylko chęci i również nikt tutaj nie pisał, że zarobki są super i nie jest prawdą że jak ktoś odchodzi po tylu latach że dzieje się coraz gorzej Skąd ty możesz wiedzieć dlaczego się koś zwalnia bo jeżeli ktoś co mówi nie znaczy że tak robi [a może chciał zmienić zawód np na kierowce] Nowi pracownicy są i będą a firma daje możliwość nauczenia się nowego zawodu każdy z was tak zaczynał pamiętacie

Zdzisiek

Ostatnimi czasy odszedł P.Sz. A pracował tu 7 lat i uczył większość krawędziarzy i z tego co mi wiadomo jeszcze dwóch odchodzi ale nie napisze kto bo mogę im zaszkodzić. A reszta to pracuje krótko tylko 2 dłużej więc gdzie ci wykwalifikowani pracownicy

Zdzisiek

Faktycznie, w tej firmie nie ma zwolnień z krawedziarek, bo krawędziarze sami się zwalniają. Co lepszy to ucieka z tego szamba :)

Piotr
@Zdzisiek 02.09.2016 10:31
Faktycznie, w tej firmie nie ma zwolnień z krawedziarek, bo krawędziarze sami się zwalniają. Co lepszy to ucieka z tego szamba...

Panie Zdzisławie Jeżeli pan uważa że się sami zwalniają to proszę podać ile osób i kto się zwolnił Na tym dziale pracuje bardzo dobrzy ludzie którzy szanują swoja prace i wykonują ja bardzo dobrze bo taka jest opinia

anonim

(usunięte przez administratora)

Marek
@Grzegorz 01.09.2016 15:52
Witaj Jeżeli chodzi o zatrudnienia to na dzień dzisiejszy nie ma wolnych etatów na magazyn jak również do biura Jeżeli chodzi...

Grzesiek jak sobie policzysz to 20000 rubli to 2000zł, a więcej w tej firmie ciężko zarobić, chyba że jesteś po rodzinie albo jesteś rudy i podpie*dałaś...

Szeryf
@Marek 01.09.2016 16:58
Grzesiek jak sobie policzysz to 20000 rubli to 2000zł, a więcej w tej firmie ciężko zarobić, chyba że jesteś po rodzinie albo j...

Marek ma rację w tej firmie rodzina i rudzi mają lżej. Ogólnie nie polecam atmosfera dzięki kierownikowi, który ma cały czas czerwoną twarz ale nie mycie z tym, że pochodzi z rodziny Indian choć ma bliski kontakt z naturą to zrobił tak dzięki swojemu gumowemu uchu, że atmosfera jest jakby na stypie cały czas ma się wrażenie że ktoś Ci na ręce patrzy. Ogólnie podsumowując nie zarobisz a się narobisz, firma dla osób którzy nie lubią myśleć tylko wykonywać czyjeś rozkazy

anonim

(usunięte przez administratora)

Szef

Średnie zarobki to 20 000 tys rubli a benefity to jak sobie narysujesz na scianie

anonim

(usunięte przez administratora)

Szeryf

Ta jasne inwestycja w pracownika. Ha ha napewno nie w tej firmie a jeśli chodzi o krawedziarki to tam jest większy przemiał ludzi niż zboża w młynie. A jeśli chodzi o zarobki to jeśli coś umiesz to dostaniesz 10 zł to rzeczywiście dobre warunki ha ha ha. Skąd wy się wszyscy bierzecie i te stawki chyba z PRL

anonim

(usunięte przez administratora)

Szef

Już jest takie ogłoszenie dawaj szybko cv

Andrzej

No masz rację pracuje 8 godzin a chciałbym 12 po 4 zł za Godzinę. Żeby browar był co pół Godzinki i w ogóle.... Weź nie pisz trolu jakmetowski. A dla tych co chcą naprawdę wiedzieć to poczytajcie opinie przez ostatnie pół roku to nic się nie zmieniło ja tylko przedłużam opinie, ale to są opinie dla tych prawdziwych osób co chcą się przyjąć, a nie dla troli co piszą typu napisz co tam jest.... Po prostu proszę czytać czytać i czytać......

nowy
@Andrzej 31.08.2016 21:24
No masz rację pracuje 8 godzin a chciałbym 12 po 4 zł za Godzinę. Żeby browar był co pół Godzinki i w ogóle.... Weź nie pisz t...

No widzisz Twój poziom jest dokładnie taki jak tam piszesz idż do baru A jak Tobie nie pasuje ta firma to po co tam pracujesz pytanie było do Ciebie jeżeli mówisz czytać czytać to napisz coś sensownego bo chciałbym tam się zatrudnić a jak masz tak pisać to masz rację to idz do baru i tam zostań

anonim

(usunięte przez administratora)

Andrzej

Jak tam pracujesz to wiesz o czym mówię a jak nie to się zatrudnij to się przekonasz osobiście bo żadne słowa nie zastąpią osobistej ocenie

nowy
@Andrzej 31.08.2016 14:42
Jak tam pracujesz to wiesz o czym mówię a jak nie to się zatrudnij to się przekonasz osobiście bo żadne słowa nie zastąpią osob...

Andrzej jak uważasz że coś jest nie tak na napisz to jest bardzo proste np. punkt 1 . pracuje 8 godzin a chciałbym 6 h punkt 2 itd a jak napiszesz wszytko to sie zatrudnię w tej firmie i odpiszę czy to jest prawda

Andrzej

Jakmet to dziadostwo i rudy głąb brygadzista

anonim

(usunięte przez administratora)

Jurek

Weź już skończ pisać trolu jakmetowski cały czas piszesz to samo. Wymyśl coś innego albo zamilknij na wieki

anonim

(usunięte przez administratora)

Li Chang

Nic się nie zmieniło

Mietek

Jak umiesz czytać to poczytaj wcześniejsze opinie jak nie po prostu poproś kogoś kto umie czytać, żeby przeczytał ci ta lekturę

anonim

(usunięte przez administratora)

Szeryf

Tak wypłaty są bardzo dobre średnio 2000 tys euro

anonim

(usunięte przez administratora)

Kierownik

Tak jesteśmy jedną wielką rodzina bo "wszyscy Polacy to jedna rodzina, starszy czy młodszy chłopak czy dziewczyna..." ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

Michał

No stawki to największa zaleta w tej firmie. Że ludzie którzy są naprawdę dobrzy w swoim fachu odchodzą... To świadczy o tym że stawki są super i atmosfera także jest bajeczna...

Zostaw opinię o JAKMET Sp. J. - Osieck

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JAKMET Sp. J.