Przetwórstwo Art.Spożywczych "ALTA"

Kołobrzeg

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o Przetwórstwo Art.Spożywczych "ALTA"

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przetwórstwo Art.Spożywczych "ALTA"

Karolina

Szukam pracy , słyszałam sporo dobrego o nich. szkoda, że tak dawno nikt nie pisał.

Wiki
@Karolina 05.11.2017 20:52
Szukam pracy , słyszałam sporo dobrego o nich. szkoda, że tak dawno nikt nie pisał.

Dobra firma. Szef najlepszy.

Maja
@Karolina 05.11.2017 20:52
Szukam pracy , słyszałam sporo dobrego o nich. szkoda, że tak dawno nikt nie pisał.

Ja tez mam dobre zdanie o szefie. Wyplaty w terminie. Na produkcji zgrzyty jak wszedzie.

Zuzanna

A na jakie warunki zatrudnienia mogą obecnie liczyć pracownicy firmy?

gosc

Najgorsza firma jaka mozna sobie wyobrazic. Szef udaje , ze nic nie widzi, nie slyszy i niczego nie wie. Jest jak kukielka w lapach nie powiem Pani bo tu ten przydomek pasuje do kobiety z klasa i wyksztalceniem. Ale kobiety Dyrektor , ktora szczerze nie ma nawet pelnego wyksztalcenia by miec to stanowisko. Zarzadza firma jakby nalezala wylacznie do niej do czego doprowadza to do konfliktow, ludzi tam pracujących zas do depresji, a firme ciagnie na dno. Niestety pracownicy sa oszukiwani na kazdym kroku z wyplatami. Biuro , czy tez kierownicy-brygadzisci wiecznie obciazani zlymi decyzjami Dyrektorki, ktora za każdym razem gdy jest coś nie tak umywa rece i udaje niezastapiona straszac i wmawiajac pracownikom sytuacje ktorych nie bylo tylko po to by sie wybielic, a z nich zrobic idiotow. Krzyki, wyzwiska, i walenie przedmiotami badz rzucanie dokumentami przez zarządzającą to norma. Plotki są również na początku dziennym. A to co sie dzieje za drzwiami produkcji przechodzi ludzkie pojecie. SZCZERZE NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

As

Przecież za atmosferę w firmie raczej odpowiadają pracownicy a szef?

zatrudniony

ogólnie w ALCIE często pracownicy sie zmieniają a problemem jest chyba atmosfera i podejście do pracowników ze strony P,Dyrektor,która pracownika ma za nic,za kogoś gorszego.Właściciel super człowiek tylko jak w firmie będzie rządzić Blondyna -P.Dyrektor, przez którą nikt nie bedzie chciał tu pracować- to co właściciel ma do powiedzenia.Jedna osoba czy większość pracowników.......

były pracownik

Byłoby fajnie gdyby właściciel przejrzał na oczy zmienił Panią Dyrektor , która stwarza nieprzyjemną,niemiła atmosferę- dlatego nikt nie chce tam pracować albo tez jest tak duża rotacja pracowników.

były pracownik

Byłoby fajnie gdyby właściciel przejrzał na oczy zmienił Panią Dyrektor , która stwarza nieprzyjemną,niemiła atmosferę- dlatego nikt nie chce tam pracować albo tez jest tak duża rotacja pracowników.

Olek

ile zarabia brygadzista , kierownik ?

gość

jest dużo ofert pracy w alta... powie ktoś co nieco czy się pozmieniało ??? jak Pani dyrektor, atmosfera, ludzie i praca?? konkretnie chodzi o pracę dla brygadzisty. Pozdrawiam

Monika

Swiezak-oczewiscie ze bym piszla do sadu z tym ale ja tam trzy dni pracowalam i wogole nie dostalam umowy to nie mam podstaw isc do sadu a za te trzy dni powinni kase wyplacic a nie sami mnie zwolnili i jeszcze kasy nie dostalam.

Świeżak

Marianna, może Monika powinna sprawę w Sądzie założyć? Hehe :) Monia przybij 5! Kolorowo, to tam nie jest. 90% pracowników z zazdrości lub innych powodów owinie Ci du..pe. Tylko czego tam zadrościć? Wszędzie dobrze, gdzie Alty nie ma :D

Monika

, - Meg-nie polecam isc tam do pracy wogole oszusci sa tam ze szok

monika

wy tu piszecie ze praca jest fajna i spoko,a to nie jest prawda tam pracuja sami uposledzence a kadry ta sa oszusci i tyle bo przepracowalam cztery dni i mnie zwolnili a jak zapytalam czy dostane pieniadze to mi odpowiedzieli ze nie dostane bo musza pokryc koszty za bhp i za pranie,to jest normalnie zalosne,nie polecam isc nikomu tam do pracy bo tam tylko ludzi oszukuja i kazdy z tamtad ucieka....

Świeżak

To teraz moja kolej :) 1. Szef najlepszy jakiego miałam (a było ich już kilku :)) 2. Koleżanki z produkcji obrobią Ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z każdej strony (nie wszystkie :)) 3. Biuro, a produkcja to dwie różne rzeczy, więc wiadomo, że nigdy biuro nie zrozumie roboty. 4. Ukrainki - miłe i całkiem fajne kobitki. 5. Wypłata zawsze na czas, nie jak w firmie typu KRZAK. 6. Brygadzistki - nerwówka 100%, ale ogólnie ok. 7. Robisz - zarobisz! To normalne, za siedzenie nikt nie płaci :) 8. Więcej informacji na miejscu :)

viola

miałam okazję pracować w tej firmie na produkcji i podzielę się opinią dla przyszłych pracowników ogólnie praca nie jest ciężka tylko jak słyszałam jak kobiety mogą być wredne i fałszywe to aż mi było nie dobrze są zwykłymi pracownikami a myślą że są chyba dyrektorem w szczególności przestrzegam przed Teresą taką niską a wredną że nie wiem co pracują też tam Ukrainki ale o nich nie mogę złego słowa powiedzieć fajne kobitki:) a brygadzistki to tylko pani Ola jest w porządku ta mała Magda to z gęby jest nieprzyjemna i nie kulturalnie się odzywa do pracowników a mężczyźni są ok

kolo

jakie godziny pracy? w sensie jakie zmiany

yac

Witam, A może ktoś podpowie jak wygląda praca w sekretariacie ( osoba do obsługi biura) ? Jakie zarobki, klimat itp.

koleś

Alta poszukiwała technologów bo 3 kolejne Panie zatrudniane na to stanowisko zachodziły w ciąże. Z tego co wiem to nie ma to z niczym innym związku. Mi się pracowało ok, byłem magazynierem, ale się przeprowadziłem. Trochę stresów i chaosu jak wszędzie. Praca fizyczna ciężka, ale wiadomo jak jest. Kasa była zawsze na czas, za nadgodziny płacili.

były kierownik

Polecam dla osób które mają za mało stresu, pracowałem tam przez miesiąc i się wykoleiłem jak to opisał "as" w poprzednim poście. Osoba zarządzająca firmą (Pani Dyrektor) w imieniu właścicieli zakładu wprowadza masę zamieszania przez co wiele rzeczy się "krzaczy" a wspomniani brygadziści ze strachu nie wiedzą gdzie mają być i co mają robić. Swój brak niekompetencji i małe wpadki przerabia na błędy ludzi jej podległych przez co sprawia wrażenie osoby niezastąpionej i jedynej rozgarniętej. Rozwiązania "bolączek" zakładu same się nasuwają dla bystrego obserwatora lecz trzeba umieć przebić się przez skorupę zwojów myślowych Pani Dyrektor aby je wprowadzić i by pracowało się tam z pewnym komfortem. Popieram poprzednią opinię, że firma to większy garaż. Trzeba trochę inwestycji ze strony właścicieli aby poprawić stan techniczny lecz to pewnie nie będzie zrealizowane w najbliższej pięciolatce, a szkoda. A praca fizyczna na produkcji (?) - jak ktoś umie pracować w systemie akordowym i jest w tym dobry oraz nie przeszkadzają Ci opary kwasu octowego to jak najbardziej polecam, jeżeli nie będziesz osobą funkcyjną np. magazynierem lub odpowiedzialnym za pakowanie i oznakowywanie towaru to możesz śmiało startować do firmy. Opinię piszę gdyż zauważyłem, że Alta znowu poszukuje w internecie technologa kierownika - dla tej osoby życzę powodzenia.

as

Zależy jako kto zaczniesz pracować... W sumie zakład to większy garaż, kobiety kręcą rybki a mężczyźni udają, że pracują. Od czasu do czasu wpada klientka która robi za dyrektora i próbuje straszyć załogę ale po jej wyjściu z hali jest luz. Zarobki to minimum a o żadnych stanowiskach nie ma mowy. Brygadziści latają wszędzie i nigdzie, krzyczą i sami się nakręcają, kierownicy zmieniają się w tempie ekspresowym, w 2013 roku było ich troje lub czworo, ostatni z nich próbował chyba uspokoić atmosferkę ale sam się wykoleił po miesiącu. Poza tym jest spoko. Niektórzy piją z rozpaczy, że stara firma się rozpadła a obecna Alta to nie jest dawna Alta gdy właściciel sam próbował rybkę i decydował czy ma właściwy smak i dopiero wtedy puszczał do produkcji... dzisiejsza Alta to masówka dla potrzeb sieci więc na żadne sentymenty nie ma miejsca

meg

witam mam pytanie ,staram sie o prace w firmie Alta .czy ktos moze wie jak tam jest?

Zostaw opinię o Przetwórstwo Art.Spożywczych "ALTA" - Kołobrzeg

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przetwórstwo Art.Spożywczych "ALTA"