Saint-Gobain Polska

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 36 ocen.

Opinie o Saint-Gobain Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Saint-Gobain Polska

dasr

Inżynierowie Utrzymania Ruchu (Automatyk, Elektryk, Mechanik) jest ktoś takie do nich potrzebny no i dlatego rekrutacja ruszyła własnie z tego co widze.

RBB

No w Raab Karcher Technika Stacji Paliw szykują się duże zmiany. Kilku serwisantów na odchodnym już albo za chwile, nie będzie komu robić ;)

RK

Zmieńcie w końcu cwaniaki tą nazwę firmy, boli was to, że ludzie piszą prawdę? TO JEST RAAB KARCHER TECHNIKA STACJI PALIW, A NIE SAINT-GOBAIN, ktoś podłożył świnię być może dobremu pracodawcy...To pewnie Brody pomysł.

anonim

(usunięte przez administratora)

SERWISANT RK

TE WPISY DOTYCZĄ RAAB KARCHER TECHNIKA STACJI PALIW SP. Z O.O.

RK

Broda zmień nazwę firmy cwaniaku! To jest Raab karcher technika stacji paliw a nie saint gobain.

serwisanci rk

Te wpisy dotyczą raab karcher technika stacji paliw a nie saint gobain!!!! Jakiś ******* zmienił nazwę firmy!!!

anonim

Moderator! Zmień nazwę tej firmy!!! To jest Raab Karcher technika stacji paliw a nie Saint-Gobain Polska.

pc

no to nieźle.... A może uległo coś zmianie od 2015 roku? Mogę mieć taką nadzieję, bo szukam pracy lecz za 2zł raczej mi się nie opłaca :-( Są osoby które tam pracują, mogę liczyć na ich opinie dotyczącą współpracy? pozdro

czy to ważne?

50zł / 24h = ????

czy to ważne?

Chcesz to pracuj, kto ci broni - tylko nie licz na szkolenia, nowe technologie i prace zgodnie z przepisami. Tu przepisy ustala RBB, KC i TB. Jedyne co masz pewne to telefony po nocach i dyżur NON-STOP za 2zł brutto/h (płatny oczywiście tylko w weekend i jak nigdzie nie pojedziesz).

Anonim

Tomasza chyba zabolało, dlatego wpisy są skasowane, ale taka jest prawa, że nie szanuje serwisantów i nigdy tego szacunku mieć nie będzie.

Anonim

Z ubrankami to też niezła rzecz, prawdopodobnie używane dostaniesz i w dodatku wściekle czerwone, bo takie ma barwy ta "fyrma" i weź to potem upierz, farbuje jak cholera.

Anonim

No tak człowieku, jak już pisano, ta firma to syf. Dostaniesz telefon i masz jechać, nikogo nie obchodzi gdzie jesteś i co robisz, czy jesteś zmęczony, nie podoba się? To się zwolnij.

anonim

Jaki socjal? Zadzwoni [usunięte przez moderatora] i masz jechać, a nie podoba się, to się zwolnij. Dyżur pod telefonem 24h.

marcom

Tak sobie czytam i się zastanawiam, jak wam tak źle to czemu do pipu nikt nie idzie? Każdy marudzi, marudzi taka już pracowników natura. Poza tym to trochę się chyba ktoś zapędził w tych opisach, bo nie można pracować 24h/dobę, o dyżurach 24h już nie wspomnę.

noname

No przecież masz wypłatę. Jakie dodatki?Tu się pracuje z powołania nie dla pieniędzy. Za prace w weekendy i święta masz dzień wolny w tygodniu. Jak się kierownik zgodzi. Dyżur 24h/7dni. 30 min na podjęcie interwencji. Powodzenia.

Anonim

Ta firma to porażka, pan [usunięte przez moderatora] wielki "menadżer" a w rzeczywistości fałszywy i podły człowiek, do tego donosiciel. Codzienna spowiedź u pani prezes to jego chleb powszedni. Zachowuje się jak najmądrzejszy z całej wsi (Z której tak naprawdę pochodzi). [usunięte przez moderatora]. Przykre, że w tej firmie nie docenia się rzetelnie pracujących serwisantów a takich jak on.

kita

Daj sobie spokój, atmosfera jest hu...., no i 24h pod telefonem, nawet do sracza będziesz z nim chodził, a jak ci się nie podoba to się zwolnij..

tomasz

Witam mam rozmowę we wtorek na serwisanta i mam pytanka jak wygląda rekrutacja nie miałem dotychczas do czynienia z naprawa sprzętu takowego jestem świeżo po studiach. Jak wygląda praca samemu się jeździ do awarii dają szansę nauczenia się ? Jaka atmosfera panuje, ile się zarabia Mam nadzieję że podpowiecie mi cokolwiek

były serwisant RK

Oj widze że się nic nie zmieniło od moich czasów. Faktycznie nie polecam tej firmy (choć znam takim co sobie chwalą). Kontakt z nowymi technologiami? ciekawe z jakimi, no może jedna osoba z takowymi ma. Szkoleń nie było (poza wewnętrznymi raz na rok lub rzadziej) i z tego co wiem to dalej nie ma. Chcesz podnieść swoje kwalifikacje to sam sobie musisz zorganizować i opłacić szkolenie, zresztą sporo tak robi. Co do wysokości wynagrodzenia to ciężko określić, ale z firmy odeszło sporo dobrych serwisantów, więc wnioski można wyciągnąć samemu. I dokładnie tak jak ktoś tu napisał, pod telefonem trzeba być non-stop 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Bywało, że po 15h w pracy i 30min. odpoczynku w domu znów trzeba było gdzieś jechać. Ndgodziny owszem płącą, ale po "wyrobieniu" limitu godzin w miesiącu (czyli jednego dnia robisz 20h, drugiego 2h i trzeciego 2h, oczywiście pod telefonem jesteś cały czas jak by się coś popsuło, i suma wychodzi 24h, nadgodzin nie ma). Co do atmosfery w firmie to ciekawie nie było, choć serwisanci są zgraną ekipą (jest sporo osób, które nawet o północy odbiorą telefon i pomogą). Całość psuły dwie, może trzy osoby z biura, które swuj brak kompetencji i profesjonalizmu nadrabiały bdb propagandą i samoochroną. Podejrzewam, że większość wpadek tych osób nawet nie dotarła do Prezesa. Co do + bo i takie były, to fakt, że wypłata zawsze na czas była na koncie. Były serisant firmy Raab Karcher (naszczęście).

pracownik

żadnych dodatkowych szkoleń jesteś poprostu wymieniaczem a jak ci coś nie wyjdzie to afera że napewno to specjalnie zrobiłeś

ciekawski

kolego a ile tam zarabiales? na ile mozna liczyc?

anonim

beznadzieja obiecują najnowsze technologie a w rzeczywistosci tel. 24/7 kasa jak za ten tryb pracy marna. menadżer help desk konfident i fałszywiec

Zostaw opinię o Saint-Gobain Polska - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Saint-Gobain Polska