Forever net

Katowice

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 1 ocen.

Opinie o Forever net

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Forever net

poldek

tak, zawsze jak pracujesz na dziale handlowym czy własnie sprzedażowym to jest ta prowizja w zależności od wyników.

mała

no własnie, na czym polega ta praca,ktos cos wie? jaka kasa?

xxxx

nz czym polega ta praca konsultanta telefonicznego i z czym jest związana?

bolek

beznadzieja!!! ludzie pracujący w tej firmie sa ok ale kierownictwo do (usunięte przez moderatora) z wypłatami spózniają sie conajmiej tydzien, dwa brak baz. Nie polecam!!!!!

wjk

Czy ktos wie cos na temat tej firmy? mam za niedlugo rozmowe kwalifikacyjna wiec chcialbym wiedziec co to za firma ;d

Zostaw opinię o Forever net - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Forever net