opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Akademia Humanitas

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.1/5

Na podstawie 134 ocen
Opinie(285)
Dodaj opinię

Opinie(285)

Dodaj opinię
Logo
  • O nas
  • .
  • Co oferujemy
  • .
  • Bieżące Rekrutacje
  • .
  • Proces Rekrutacji
  • .
  • Jak aplikować
  • .
  • Kontakt

O nas

Co oferujemy

Bieżące Rekrutacje

Proces Rekrutacji

Jak aplikować

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Częstochowa
  • Sosnowiec
  • Bielsko-Biała
  • Zabrze
  • Tychy
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Będzin
  • Czeladź
  • Pekin
  • Dąbrowa Górnicza
  • Katowice
  • Pustkowie
  • Siemianowice Śląskie
  • Długoszyn
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Sosnowiec
  4. /
  5. Opinie o Akademia Humanitas

Opinie

Opinie o Akademia Humanitas Sosnowiec

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Akademia Humanitas!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    anonim

    02.06.2023 16:04

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    prawda

    26.07.2023 11:41

    Były pracownik

    Było parę sensowych osób w dziale promocji, ale jeśli realizuje się założenia innych ludzi z innych działów na, które wydawane są grube pieniądze a nic nie wnoszą do rekrutacji i na przyszłość to wszystko zwala się na innych.. brak jakichkolwiek badań rynku i wprowadzanie produktów bezsensownych i bez zapotrzebowania na rynku to specjalizacja niektórych osób w dziale "rozwoju".
    ReviewUserIcon
    123445

    20.07.2023 12:12

    Inne

    Jak wyglada studiowanie prawa? Ktoś poleca?
    ReviewUserIcon
    ex.pracownik.

    22.06.2023 10:09

    Były pracownik

    Atmosfera pracy w tym miejscu jest nie do wytrzymania. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, jest miło, sympatycznie i wszyscy się kolegują, ale szybko można się zorientować jak jest naprawdę i jaki człowiek liczy się dla władz. Intrygi, donoszenie, kłamstwa i podkładanie świń jest na porządku dziennym. Liczy się tylko zdanie rodziny i "przyjaciół rodziny" bez zasad i moralności, a nie wykształcenie i kompetencje. Ci, którzy się zorientują w co wdepnęli albo starają się przetrwać, albo szybko odchodzą. Dziesięć razy bym się zastanowiła zanim znów wysłałabym tam cv.
    ReviewUserIcon
    Prosiak

    27.06.2023 12:45

    Pracownik

    Ale tu nie chodzi o donoszenie do władz, ze ktoś zle pracuje. To jest festiwal przytyk i uwag, ze ktoś nie pracuje tak, jak ktoś ma wizje jak powinno wyglądać dane stanowisko i obowiązki.Przykładów mozna mnożyć. Pani od projektów unijnych donosi na dział IT ze są zle podejmowane decyzje, kupowane zle programy i zle pracują pracownicy i w ogole ci pracownicy to nic nie potrafią, a sama jedyne co ma wspólnego z IT to umiejetność włączenia drukarki i wpisanie dwóch formuł do excela. Nikt nie ma pomysłu jak usprawnić prace swojego działu ale za to każdy wie jak powinien wyglądać inny dział.
    ReviewUserIcon
    mam dość

    18.07.2023 07:56

    Pracownik

    Wszyscy wiedzą, że IT jest do wywalenia. Wszyscy! Ale pan kanclerz lat 70, nie rozumie, że to banda (usunięte przez administratora) I podobnie jak ci z projektów maja się jak pączki w smalcu. Kasa płynie wartkim strumieniem, kupowane sa programy które nic nie dają, ludzie skaczą sobie do gardeł ale IT trwa na swoich stanowiskach, gdzie szefuznio ze swoimi przydupasami powinien wylecieć. To własnie dział który stosuje (usunięte przez administratora), rozwala inne zespoły.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    30.06.2023 10:41

    Inne

    Czy zdarzają się nadgodziny w Akademia Humanitas?
    ReviewUserIcon
    takimądry

    13.07.2023 08:30

    Inne

    A może ty zainwestuj w okulary :) Bo "były pracownik" to faktycznie opinia z górnej półki i pewnie pracownik były był nieomylny. I po nicku świni nie podkładam :) Nie myli się ten, co nic nie robi, a tam, chociaż nie ma takich ortograficznych baboli jak powyżej, co świadczy o twoim poziomie i poziomie "na wylocie". I pewno błędy z przeszłości i d... wyciągane. A co do powyższych - ja bym się przyjrzał pracy poszczególnych osób i weryfikował poszczególne stanowiska.
    ReviewUserIcon
    Ola

    15.11.2021 14:56

    Kandydat

    Czy ktoś może się wypowiedzieć o kierunku elektroradiologia (zaocznie, I stopień)? Jaki poziom nauczania, wykładowcy itp
    ReviewUserIcon
    Zażenowana

    19.06.2023 11:31

    Inne

    Poziom nauczania na tym kierunku to jest jakiś jeden wielki żart. Wykładowcy praktycznie nie przekazują żadnej wiedzy a później na egzaminie dają pytania na poziomie lekarskim. Dużo więcej nauczysz się na studium niż na tych studiach, nie mówiąc już o ilości zajęć pod tytułem "zapchaj dziura" które kompletnie nie mają nic wspólnego z naszym zawodem. Jeśli nie jesteś technikiem to licz się z tym że po tych studiach twoja wiedza na temat anatomii będzie wynosiła jedno wielkie zero. Ogólnie nie polecam, żałuję że zrobiłam licencjat, a myśl żeby iść na mgr wywołuje do dzisiaj mdłości.
    ReviewUserIcon
    Magdalena

    15.02.2023 11:09

    Kandydat

    Czy ktoś mi może powiedzieć, czy studia na kierunku psychologia w trybie 3,5 letnim mają w ogóle sens? Jak patrzą na to potencjalni pracodawcy (absolwent 3,5 letnich zamiast 5 letnich studiów magisterskich)?
    ReviewUserIcon
    Kate

    26.03.2023 21:39

    Inne

    Witam, tez chciałabym wybrać się na studia tak jak Pani, podobno nie jest to zaznaczone, ze studia trwały 3,5 roku tylko dyplom utrzymuje się jakby studiowało się 5 lat. Chciałabym nawiązać kontakt z osobami chętnymi na takie studia od października 2023
    ReviewUserIcon
    Maggis

    14.06.2023 20:14

    Inne

    Hej, ja się mocno zastanawiam właśnie nad 3,5 letnia psychologia od października.
    ReviewUserIcon
    NiePolecam

    30.05.2023 13:55

    Były pracownik

    Nazwanie Humanitas organizacją to dla tej uczelni duży komplement ponieważ brakuje tutaj podstaw zarządzania. A propos, tą organizacją zarządza córka założyciela, która nie ma kręgosłupa moralnego i własnego zdania - nie mówiąc już o jakichkolwiek kompetencjach managerskich. Sprawia to, że jest bardziej plastyczna i podatna na manipulacje niż statystyczny emeryt przed wypłatą 14 emerytury. To zadziwiające jak osoba, która ma pod opieką całą firmę może zlecać ustalanie celów każdego działu według widzimisie każdego kierownika. Kierownik ma cel uzyskać wzrost o 0,5% - świetnie! Nie zrealizuje nawet tego, no cóż zdarza się. Na to, że kierownicy nie wykonują zadań, córka właściciela reaguje płaczem i histerią. Płacz i histeria to idealna okazja dla najwierniejszych klakierów aby otrzeć łzy własnym rękawem i zaplusować. To jedna z atrakcji spotkania kierowników, które jest festiwalem samochwalstwa. Nie liczy się jakość sukcesu a jedynie jego istnienie. Jeśli ktoś kichnie na dniach Olkusza a jeden z kierowników krzyknie ‘’Na zdrowie Humanitas’’ jest uznawany za bohatera. Co do warunków zatrudnienia - Humanitas najchętniej płaciłby każdemu najniższą krajową (oczywiście oprócz rodziny i znajomych, a czasem nawet byłych partnerów i partnerek). Im więcej ludzi tym lepiej! Firma się rozwija i można zrobić większego grilla czy wigilię, szkoda, że brakuje kompetencji na praktycznie każdym szczeblu. Dofinansowanie do szkoleń? Zapomnij. Chyba, że chcesz iść na studia, które oferują... Wtedy tylko podpiszesz lojalkę na 5 lat i masz zapewniony rozwój... A jak nie dotrwasz i się zwolnisz to musisz oddać całość... To idealna firma dla osób, które są przed emeryturą, nie mają ambicji lub planują iść na macierzyński. Każdy z działów to osobne księstewka, które prowadzą między sobą politykę. Na porządku dziennym są plotki, knowanie oraz podburzanie kierownictwa firmy. Zdecydowanie w najgorszej sytuacji jest dział marketingu - kiedyś dział promocji. Spadają na nich największe pomyje i porażki, a każdy ich sukces przypisuje sobie któryś z klakierów. Jeśli pracować w Humanitas to nie w dziale marketingu. Szkoda czasu i nerwów, a pieniądze żadne. Jest jeszcze jedna niepisana tradycja Humanitas - musi być jakaś ofiara. Istnieje tutaj grupa zakompleksionych pań po/przed 50, które uwielbiają poniżać i w dalszej perspektywie zwolnić kogoś słabszego od siebie. A jeśli przychodzi młoda i ładna dziewczyna do pracy to odżywają kompleksy i proces zaczyna się od nowa.
    ReviewUserIcon
    mamtaksamojakty

    30.05.2023 16:37

    Pracownik

    Panie Rektorze, który stworzyłeś to hasło Człowiek to się liczy miałeś słuszną wizję tej uczelni, ale nie wyściubiasz swojego nosa ze swojego pokoju pozwalając na tę degrengoladę. I nie, to nie jest przesadzone słowo. Zejdźżesz Panie i spójrz. Może to będzie świetny materiał na nową książkę. O tym, jak nie zarządzać. Byłby to swoisty podręcznik antyporad. Myślę, że nawet komediowy bestseller. Drogi przyszły pracowniku, zanim podpiszesz umowę przeczytaj uważnie. Być może światełko się nad głową zapali zanim zgodzisz się na pomiatanie. No chyba, że właśnie wylatujesz za drzwi WSB, to tu witamy takich na czerwonym dywanie. Zatrudniamy tych co nie sprawdzili się u konkurencji - zwolnionych, na wylocie, zdegradowanych na niższe stanowiska, bo się nie nadają w innych miejscach. Tu znajdziesz azyl i od razu wyższe stanowisko i lepszą pensje. Droga Władzo. Może czas policzyć budżety? Zacząć liczyć i rozliczać? Chyba, że huczą u Was te same szampany, które otwierane są z każdym kolejnym pseudosukcesem niektórych kierowników i tych wyrzutków z sąsiedniej uczelni. Bowiem sodówka uderza co niektórym nowozatrudnionym do głowy, którzy wraz z wierchuszką kierowników liżących zady Wam droga Władzo rozwalają kasę na psuedonaukowych wyjazdach, bankietach i biznesowych spotkaniach, za którymi nic nie idzie. Cała prawdo o tej uczelni jest taka, że jest zarządzana przez ludzi, którzy nigdy nie powinni zarządzać. Świetnym przykładem jest twór w postaci biura rozwoju, które rozwój to ma jest tylko z nazwy. To wylęgarnia pustych frazesów o jakości, biznesie i zarządzaniu a za tym idzie fala pomysłów sprzed epoki, za które nikt nie odpowiada. Każda porażka po realizacji pomysłu jest porażką innych. Wydawana kasa na lewo i prawo na każdą inicjatywę, która nie przynosi zupełnie nic. ZERO. A kto odpowiada za to, że nie przynosi nic? Dział marketingu, który nie jest pomysłodawcą tych idiotycznych akcji. Pytacie jak to się dzieje, że jednak nikt nie ponosi odpowiedzialności za ten (usunięte przez administratora) Sukcesów nie ma, ale można każde działanie opić lampką wina, poopowiadać o działaniach, o trudach pracy o lejkach sprzedażowych, wizerunku który niemierzalny i kiedyś to wszystko się ziści... I w tych oparach czy też smaku średniej jakości wina inni już myślą, że sukces jednak jakiś jest. I tak leci to dalej...
    ReviewUserIcon
    Więcław

    24.05.2023 10:22

    Kandydat

    Witam. Wybieram się na psychologię studia 5 letnie. Czy jest sens się tutaj starać?? Jak wygląda nauka i czy po zrobieniu magazyniera można znaleźć pracę w zawodzie??
    ReviewUserIcon
    studentka

    22.02.2023 20:15

    Kandydat

    Cześć przybliżcie mi proszę studiowanie na psychologii. Jakie są formy zaliczeń, czy jest ciężko. Bo chciałabym podjąć tam studia
    ReviewUserIcon
    Skilla

    03.04.2023 13:02

    Inne

    Ja właśnie jutro będę się broniła z tego kierunku :) myślę, że jak ktoś chce się samodzielnie rozwijać to jak najbardziej - z każdym wykładowcą idzie się dogadać, nie utrudniają życia ;) egzaminy są lżejsze i cięższe, ale nie są wymyślne :) Osobiście polecam :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    16.02.2023 18:51

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Prawnik

    17.02.2023 07:28

    Inne

    Rozumiem, że studiujesz tu i stąd Twoje negatywne doświadczenia? Rozumiem również, że nie jesteś wystarczająco dobry żeby iść gdzie indziej i zostawiasz opinie o uczelni, która w Twoim mniemaniu jest słaba? Czy nie studiujesz tutaj i nie masz merytorycznego prawa wypowiadać swojej opinii o jakości kształcenia? W każdej tej sytuacji współczuję Ci, że nie jesteś wystarczająco dobry żeby kończyć lepszą uczelnie np bezpłatnie lub wylewasz żale bo Ci się nudzi i usłyszałeś opinie kogoś kto studiuje i świadomie wybrał prawo w Humanitas a np nie poszedł mu egzamin ;]
    ReviewUserIcon
    Mati

    04.03.2023 10:12

    Inne

    niektórzy mogą być kiepscy z 15 przedmiotów w szkole średniej i sobie nie radzić, ale w jednej rzeczy sa świetni i tutaj, sadze, ze uczelnie prywatne robią robotę, nawet jeżeli jest to „pay to win” ????
    ReviewUserIcon
    Anna

    06.08.2019 20:01

    Inne

    Wszystkim serdecznie odradzam jakikolwiek kierunek na tej uczelni. Jedyny plus to skrócenie czasu nauki do 2 lat (licencjat), aczkolwiek były to najgorsze możliwe dwa lata w moim życiu. Pomijam fakt zdzierania kasy ze studenta, jest to prywatna uczelnia i trzeba się z tym liczyć. Podejście około 60% wykładowców była straszna, byle szybko skończyć i się za dużo nie narobić. Było to oczywiście plusem w przypadku przedmiotów, które miały zerowy związek z kierunkiem, a było ich oczywiście sporo. W dziekanacie większych problemów nie miałam, jeśli chodzi o dział rozliczeń to wolę przemilczeć, zawsze coś nie zaksięgowane mimo, że płaciłam w terminie (w dodatku z tego samego banku, w którym uczelnia miała konto). Dział praktyk to jedna z większych pomyłek, które istnieją na tej uczelni. Zawsze jakieś problemy, ilość praktyk dla osób studiujących zaocznie (czyli pracujących, a nie siedzących od poniedziałku do piątku w domu) była chora. Oczywiście zawsze problemu z dokumentami wszystko załatwiane po bardzo wielu wizytach u Pań, które się tym zajmują. Ogólnie podejście bardzo olewackie, widać uczelnia powstała tylko i wyłącznie by robić kasę, a student jest największym złem świata. I bardzo mnie ciekawi aż 6 osób, które mają wysokie stanowiska na uczelni z tym samym nazwiskiem (na pewno czysty przypadek). Powinni się wstydzić.
    ReviewUserIcon
    Adek

    09.12.2022 23:01

    Pracownik

    Chodżby mi dopłacili to nie
    ReviewUserIcon
    Adek

    09.12.2022 23:04

    Pracownik

    Oceniamy Was dostatecznie ale czy wystarczająco hehe ubawiłam się brawo Ania silni ignorują
    ReviewUserIcon
    Adek

    09.03.2021 18:24

    Pracownik

    Zgadzam się z Anną również odradzą tą uczelnie (usunięte przez administratora),faworyzują jednych kosztem drugich.Nie doceniają wydaje im się że wszystko im się należy a to dzięki studentą maja pensje i byt.Nie przestrzegają regulaminów w dziekanacie wiecej niż 4 osoby ani zadnych zasad i norm wspolzycia spolecznego.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Adek

    09.12.2022 22:47

    Pracownik

    Zaimponowałeś mi elokwencją ironia /sarkazm
    ReviewUserIcon
    Adek

    09.12.2022 22:56

    Pracownik

    a nie lepiej iść na prestiżowy jakiś np ŚLĄSKI, JAGIELOŃSKI
    ReviewUserIcon
    Absolwentka

    09.12.2022 22:25

    Inne

    PRZEPRASZAM BARDZO ZA OPINIE USUNĄĆ NIE DA SIĘ. MAM OKRES AKURAT ADZIS I NIEMOGŁAM SIĘ POWSTRZYMAĆ. LECZE SIE PSYCHIATRYCZNIE Z POWODU DEPRESJI I ZAŁAMANIA NERWOWEGO MIN PO ZDOBYCIU TYTUŁU UKONCZENIA STUDIÓW WYZSZYCH W HUMANITAS.ŻYCZĘ WAM I SOBIE MĄDROŚCI ŻYCIOWEJ I SZCZEŚCIA DO DOBRYCH LUDZI ,TYLE PRZYKROŚCI CO ZROBILIŚCIE WIEC TRUDNO SIĘ DZIWIĆ .
    ReviewUserIcon
    Sosnowiczanka Adzia

    13.11.2022 07:42

    Pracownik

    Słuchajcie wydałam ponad 10 lat temu na tą uczelnie ok 10 000 zł nie potrafili się zachować na dyplomie dali mi dostateczny plus dziś bardzo mi brakuje tej kasy którą mogłam nie dawać im za tą usługę przez którą wylądowałam w szpitalu psychiatrycznym odradzam
    ReviewUserIcon
    Marcin

    13.02.2022 20:15

    Inne

    Jestem obserwatorem toku studiów psychologia. Narzeczona jest na x roku studiów zaocznych. 5-letnie studia robi w 3,5 roku. Jednym słowem - kpina. Od 2 lat siedzi przed komputerem i słucha wykładów, nie biorąc żadnego aktywnego udziału w zajęciach. Uczelnia korzysta z własnej witryny do organizacji zajęć online, która daje studentom możliwość pisania wyłącznie w czacie. Tym samym jakość kształcenia jest niższa niż krawężnik. To zabawne, bo na tej samej uczelni kształci się przyszłych nauczycieli i mówi się im, jak to metoda wykładu jest zła i niestosowna w dydaktyce. Organizacja zajęć weekendowych to śmiech na sali. Większość z nich odbywa się w tygodniu od 20. Bawi również to, że wykładowcy potrafią na płatnych przecież zajęciach puścić film lub skończyć je wcześniej, bo są zmęczeni inną pracą. Argument "pracy zawodowej" wykładowcy jest nader częsty na tych zajęciach. Niezrozumiałe jest dla mnie, jak absolwenci takich studiów, którzy przez większość czasu słuchają wyłączne "podcastu" mogą pracować jako psychologowie. Egzaminy w sesji trudno nazwać egzaminami. Testy wielokrotnego wyboru, które nie skłaniają studenta do krytycznego myślenia, tylko do odszukania w pliku PDF odpowiedzi na czas. Pozostaje mieć nadzieję, że Komisja Akredytacyjna przyjrzy się kiedyś temu kierunkowi, bo tacy psychologowie mogą wyrządzić swoim pacjentom wyłącznie krzywdę. Żal wydanych pieniędzy i przesiedzianego przed komputerem czasu.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    20.03.2022 09:34

    Inne

    Ola, nie rozumiem Twojej odpowiedzi. Napisałaś "kompletnie", a odniosłaś się wyłącznie do jednej kwestii. Do tego powiedziałaś, że "jest opcja", to znaczy, że student nie ma obowiązku tak aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Jak wynika z Twojego komentarza, jest to też jedna grupa i jeden wykładowca - tak napisałaś. Wczoraj obserwowałem zajęcia ćwiczeniowe, które okazały się w końcu wykładem...
    ReviewUserIcon
    ja

    30.10.2022 15:01

    Inne

    spedzilam tam dwa lata zdalwalismy egzamin na ktorym wykladowca podyktowal odpowiedzi , gdzie etyka pracownika naukowego. Niedawno uczelnia uzyska l
    ReviewUserIcon
    Maniek

    16.10.2020 14:26

    Pracownik

    wybieram sie na seminarium doktorskie , kogo polecacie na promotora P. Ćwiertniak, P. Baran, P.Fleszer ?, dzięki za informację
    ReviewUserIcon
    OK

    10.12.2021 10:02

    Pracownik

    Zapisałem się i jestem pod wrażeniem pierwszych zajęć. Gratulacje!
    ReviewUserIcon
    Gosia

    23.10.2022 22:42

    Kandydat

    Prośba o opinię...rozważam start w 2022
    ReviewUserIcon
    Pytający

    20.09.2022 10:30

    Kandydat

    Czy ktoś wybiera się w tym roku na seminarium doktorskie?
    ReviewUserIcon
    Ania

    21.09.2022 11:27

    Kandydat

    Ja myślałam o tym, ale szukam opinii na ten temat czy warto?
    ReviewUserIcon
    Gosia

    23.10.2022 22:40

    Kandydat

    Tak, ja...choć po opiniach to zaczynam się zastanawiać
    ReviewUserIcon
    MATURZYSTA18

    27.09.2022 20:36

    Kandydat

    Czy dla osób idących w kierunku służb mundurowych przysługują dodatki finansowe podczas nauki ? JAKIE PRZEDMIOTY UWZGLĘDNIANE SĄ W POSTĘPOWANIU REKRUTACYJNYM WRAZ Z PRZELICZNIKIEM PUNKTOWYM?
    ReviewUserIcon
    Może studentka

    24.06.2022 18:00

    Kandydat

    Czy ciężko jest z miejscami na kierunkach czy raczej bez problemu się dostaje (tzn czy nie brakuje miejsc)?
    ReviewUserIcon
    Administrator

    15.04.2022 12:27

    Inne

    Czy w firmie Wyższa Szkoła Humanitas da się zarobić 6200 ? Staraliście się tam o pracę w niedawno prowadzonej rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Rekrutacji?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.06.2022 21:48

    Pracownik

    No w WSH
    ReviewUserIcon
    Aninim

    09.06.2022 23:10

    Inne

    Chyba nie wiesz o czym mówisz
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Akademia Humanitas?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Akademia Humanitas

    Sosnowiec

    NIP:6442446977

    https://www.humanitas.edu.pl
    Branża główna: Szkolnictwo wyższe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Ania

    25.05.2022 18:17

    Kandydat

    Czy są jakieś benefity dla pracowników? Jak już to jakie?
    ReviewUserIcon
    Kris

    02.02.2022 13:18

    Inne

    Skończyłem Administrację i gdybym miał więcej czasu to jeszcze teraz chciałbym studiować na tej uczelni na innym kierunku dlatego, że wykładowcy byli dobierani bardzo dobrze np. wykładowcy byli tacy jak koledzy pomimo że byli starsi tak jak prof Wódź czy inni ze starszej generacji. Wszyscy traktowali się nawzajem jak rodzina. Skończyłem licencjat w 2007 roku i w pracy awansowałem na kierownika marketingu bardzo dużej firmy państwowej. Uważam że nie było do niczego przymusu i nakazów każdy wiedział że wiedza będzie dla każdego potrzebna i najgorsze jest to że pracując tak naprawdę jest mało czasu na nauką ale przy dobrej woli wykładowców i studentów można wszystko pogodzić. Jak czytam skład wykładowców to widzę że dużo wykłada do tej chwili i to bardzo fajnych wykładowców i wspaniałych ludzi. Szkoda że już jestem w wieku emerytalnym ale jak spotykamy się na zjazdach byłych studentów to z nostalgią i łzą w oku wspominamy tą szkołę. Uważam że szkoła jest tolerancyjna i określił bym ją " samemu żyć i dać żyć innym". Pozdrawiam Kadrę, Krzysztof W.
    ReviewUserIcon
    Ela

    03.01.2022 15:31

    Kandydat

    Czy jest tu ktoś kto studiuje elektroradiologie 1 stopień? Ciężko mi znaleźć jakieś opinie a mocno sie zastanawiam nad tym kierunkiem
    ReviewUserIcon
    Anna

    14.11.2021 19:30

    Inne

    Przyszli pracownicy i studenci powinni zwrócić uwagę na jakość kształcenia na tej uczelni. Najbardziej merytorycznym argumentem jest ostatnia Uchwała nr 389/2021 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 20 maja 2021 r, która stanowi: „Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej: utrzymuje w mocy negatywną ocenę wyrażoną w uchwale nr 232/2021 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 25 marca 2021 r. w sprawie oceny programowej na kierunku filologia prowadzonym w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu na poziomie studiów pierwszego i drugiego stopnia o profilu praktycznym. Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej, po zapoznaniu się z opinią zespołu odwoławczego, uznało, iż argumenty oraz informacje dodatkowe przedstawione we wniosku Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu o ponowne rozpatrzenie sprawy oceny programowej na kierunku filologia prowadzonym na poziomie studiów pierwszego i drugiego stopnia o profilu praktycznym, nie są wystarczające do zmiany oceny negatywnej wyrażonej w § 1 uchwały nr 232/2021 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 25 marca 2021 r. Negatywna ocena, o której mowa w § 1 uchwały nr 232/2021 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 25 marca 2021 r, została wydana zgodnie z określonymi w Statucie Polskiej Komisji Akredytacyjnej warunkami przyznawania ocen, uwzględniającymi stopień spełnienia poszczególnych kryteriów oceny programowej. Negatywna ocena wynika stąd, iż kryterium 1. Konstrukcja programu studiów: koncepcja, cele kształcenia i efekty uczenia się oraz kryterium 3. Przyjęcie na studia, weryfikacja osiągnięcia przez studentów efektów uczenia się, zaliczanie poszczególnych semestrów i lat oraz dyplomowanie, nie zostały spełnione. Koncepcja kształcenia, cele kształcenia i zakładane efekty uczenia się nie tworzą spójnej całości realizowanej przez program studiów, nie odpowiadają im treści programowe, a czas trwania studiów pierwszego stopnia nie zapewnia osiągnięcia przez studentów efektów uczenia się. Stwierdzono ponadto, że wskazane błędy i uchybienia mają charakter trwały, a ich usunięcie nie jest możliwe w okresie maksymalnie 2 lat”
    ReviewUserIcon
    Okub

    14.10.2021 18:23

    Kandydat

    Po dobrych opiniach chciałam spróbować przyjąć się do o tej szkoły na studia podyplomowe jednak jak usłyszałam od Pani z rekrutacji co pani chce uczyć po marketingu i zarządzaniu i my nie będziemy brali za to odpowiedzialności ,no..... powiem szczerze , że chyba nie na miejscu takie pytanie. Jestem trochę w szoku podejściem i brakiem taktu i to mnie trochę zraziło. Poza tym pani chyba się denerwowała bo musiała doprecyzować informację dotyczącą rekrutacji i tu minus przy informowaniu bo niecodziennie wypełniam kwestionariusz kandydata.
    ReviewUserIcon
    Patryk

    11.08.2021 19:39

    Kandydat

    Czy zajecia na kierunku prawa w trybie stacjonarnym odbywają się tylko raz w miesiącu (czw, pt, sob, nd?)
    ReviewUserIcon
    Paulus

    11.08.2021 20:31

    Kandydat

    W trybie stacjonarnym odbywają się w dwa tygodnie w miesiącu. W sob, nd i piątek po 15.
    ReviewUserIcon
    Taka ja

    19.04.2021 14:03

    Kandydat

    Bardzo proszę o informację czy wykładowcy przepisywali oceny z licencjata, np statystyka matematyczna , ale jak ktoś miał przedmiot statystyka
    ReviewUserIcon
    Tos

    27.01.2020 21:20

    Inne

    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii tutaj, pewnie konkurencja nie śpi :D Aktualnie studiuje administrację na 3 roku i jest w porządku. W porównaniu do uczelni państwowych tutaj nie czuje traktowana się jak śmiec :) za przeproszeniem, nie ma niepotrzebnego uwalania studenta i wywyższania się prowadzących, których na np usiu trzeba traktować jak bogów. Tutaj jest różnorodna kadra pedagogiczna, bo np wykładowcy z UJ, ze śląskiego, i humanitasowi, ale naprawdę dobrze dobrani. Jeśli chodzi o zdwalnosc to powiem obiektywnie, że jeśli ktoś przyjdzie żeby tylko mieć papier i lecieć cały czas na ściągach to da się jeśli ktoś jest cwany, ale nie na tym rzecz polega, bo jeśli z takim podejściem idzie się na studia to lepiej w ogóle nie iść. Ja np uczę się sama dla siebie więc dużo wynoszę z zajęć i ogólnie wykładów i nie uważam tego za znamronwoany czas bo nauczyłam się wiele. Ale to trzeba chcieć a nie chodzić i narzekać :)
    ReviewUserIcon
    Tos

    02.02.2020 00:30

    Inne

    Chyba nie za bardzo rozumiem co chciałaś mi przekazać :D
    ReviewUserIcon
    ona35

    23.02.2021 09:17

    Kandydat

    Witam a jaka specjalność z Administracji
    ReviewUserIcon
    anonim

    17.12.2020 10:36

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Komunista

    02.02.2021 14:13

    Były pracownik

    Czy można gdzieś znaleźć potwierdzenie tej informacji? Co ciekawe, Pan Rektor oferuje swoje promotorstwo doktoratów nie z dziedziny nauk o polityce i administracji (jego specjalizacja habilitacyjna), ale z dziedziny nauk prawnych. To trochę tak, jakby prawnik chciał być mistrzem przyszłych adeptów nauk psychologicznych... Ale któż broni mieć tak szerokie spektrum zainteresowań naukowych. Powinno się wręcz chwalić.
    ReviewUserIcon
    Zygmunt

    02.02.2021 17:06

    Inne

    Znalazłem taką informację "W 2016 roku Wyższa Szkoła Humanitas uzyskuje akredytację na kształcenie studentów na kierunku prawo, co pozwala jej uzyskiwać olbrzymie korzyści. Prywatna uczelnia, uzyskuje prawo do zaocznego kształcenia studentów – przyszłych prawników. Mało tego może to robić w skróconym czasie, tj. można zostać prawnikiem w 3,5 roku. Studia są oczywiście płatne. Akredytacja prowadzona była w dniach 19-20 lutego 2016 r. na kierunku ,,prawo” prowadzonym w ramach obszaru nauk społecznych na poziomie jednolitych studiów magisterskich o profilu ogólnoakademickim realizowanym na Wydziale Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. Pozytywna akredytacja skutkowała wieloma nagrodami dla uczelni. Wyznaczony (przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego) do oceny uczelni z ramienia najważniejszego organu, tj. Polskiej Komisji Akredytacyjnej jako przewodniczący zostaje: prof. dr hab. Paweł Chmielnicki. Zgodnie z przepisami eksperci wykonując swoje obowiązki kierują się zasadą rzetelności, bezstronności i przejrzystości, nie może być jakichkolwiek prywatnych powiązań między ekspertami a zarządzającymi uczelnią. Tymczasem w tej sprawie Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego zarządzana przez Mamę Rektora Wyższej Szkoły Humanitas Grażynę Kaczmarczyk zatrudnia przewodniczącego Polskiej Komisji Akredytacyjnej do prowadzenia szkoleń bezpośrednio przed akredytacją, kiedy już znany jest skład Komisji i wiadoma jest rola prof. Chmielnickiego. 2 miesiące przed przeprowadzeniem akredytacji (która dała Wyższej Szkole Humanitas do kształcenia studentów na kierunku: prawo) - tak wynika ze sprawozdań Fundacji. Podkreślić należy, że w Fundacji jest także ojciec Rektora Wyższej Szkoły Humanitas Marek Kaczmarczyk, a w Zespole sam Rektor Michał Kaczmarczyk. Kluczowa jest jednak inna rola profesora Chmielnickiego. Jest on w tym czasie Prezesem oraz przewodniczącym Rady Naukowej Stowarzyszenia Badań nad Źródłami i Funkcjami Prawa „Fontes” Stowarzyszenie badań nad źródłami i funkcjami prawa (KRS: 0000436773) Wiceprezesem Zarządu Stowarzyszenia Badań nad Źródłami i Funkcjami Prawa „Fontes” był w tym czasie Profesor w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu Bolesław Ćwiertniak. Zastępcą w Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia był w tym czasie prodziekan Wyższej Szkoły Humanitas dr Maciej Borski. Prof. Chmielnicki już w 2015 roku staje się gościem honorowym Wyższej Szkoły Humanitas. 30 czerwca 2015 roku (czyli zaledwie kilka miesięcy przed akredytacją) Wyższa Szkołą Humanitas podpisała oficjalne porozumienie o współpracy ze Stowarzyszeniem Badań nad Źródłami i Funkcjami Prawa „FONTES”. Podczas podpisania dokumentu, WSH reprezentował rektor uczelni, Michał Kaczmarczyk, zaś Stowarzyszenie – prof. Paweł Chmielnicki, prezes zarządu Stowarzyszenia. 3 miesiące po przyznaniu akredytacji Wyższej Szkole Humanitas, tj. w czerwcu 2016 prof. Chmielnicki, (przewodniczący oceniający kierunek prawo w Wyższej Szkole Humanitas) został odznaczony Laurem Humanitas za wieloletnią, owocną współpracę. Współpraca zapewne była owocna, bo zagwarantowała Wyższej Szkole Humanitas uzyskanie uprawnień do kształcenia przyszłych prawników. We wrześniu 2016 roku prof. Chmielnicki zrewanżował się Władzom Wyższej Szkoły Humanitas i odznaczył ich medalem Stowarzyszenia Fontes, którego jest prezesem. Od tej chwili Uczelnia chwali się, że jej studenci i wykładowcy są nagradzani przez prestiżowe Stowarzyszenie Fontes. Niewielu wie, że nagrody są finansowane przez Wyższą Szkołę Humanitas, a we Władzach są zarządzający Wyższą Szkołą Humanitas. Opinia publiczna ma wrażeniem jak wielkie sukcesy odnoszą studenci prawa w Wyższej Szkole Humanitas. Zyski właścicieli są coraz większe. Warto także podkreślić, że drugi profesor oceniający kierunek prawo (członek Komisji Akredytacyjnej) w Wyższej Szkole Humanitas prof. dr hab. Adam Sulikowski także związany był z Wyższą Szkołą Humanitas poprzez Stowarzyszenie Fontes, a był także Prezesem tego Stowarzyszenia. Bez wątpienia doszło do rażącego złamanie zasad bezstronności i naruszenie etyki akademickiej organów przyznających uprawnienia do kształcenia.
    ReviewUserIcon
    HEnryk

    07.09.2020 20:01

    Inne

    Prawo 3,5 roku. Porażka. Nikt was nie zatrudni nawet do sekretariatu na praktykę po tej szkole. Owszem, dyplom uzyskasz ale po roku może dwóch uznasz że nie warto się nim chwalić. Na pewne nie w środowisku prawniczym. To taki obciach jak skarpety i sandały - prawo po humanitasie :)
    ReviewUserIcon
    paula

    27.01.2021 13:09

    Inne

    hej mogę kontakt na maila ? mam kilka pytań.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    07.10.2020 14:57

    Były pracownik

    Nie warto starać się tutaj o pracę. Zarobki skandalicznie niskie. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Komunista

    07.12.2020 11:36

    Były pracownik

    Pewnie minimalna, bo więcej w tej szkole się nie zarobi.
    ReviewUserIcon
    były pracownik

    16.09.2020 16:54

    Były pracownik

    Zarobki w tej szkole są uniżające. Najniższa krajowa. Na zleceniu też śmieszne pieniądze. Za to cena studiów coraz to wyższa. Na uczelni tylko rodzina zarabia i to jest fakt. W dziekanacie non stop nowe osoby. Wykładowcy zostali tylko Ci na emeryturze. 1900 zł dla takich to może dobry pieniądz na leki. Młodzi i w średnim wieku rezygnują, bo jak z takiej pracy się utrzymać? Dobrej kadry już nie ma na tej uczelni, ale co zrobić jeśli uczelnia nie szanuje swoich pracowników. Przykre.
    ReviewUserIcon
    Adiunkt

    16.09.2020 19:32

    Były pracownik

    To prawda. Zarobki, które szkoła proponuje wykładowcom to kpina. Oferując minimalną to jak splunięcie w twarz. W ten sposób w życiu nie znajdą oddanych pracowników, którzy zdobędą dla niej punkty do akredytacji. Praca w Humanitasie jest dobra dla profesorów-emerytów i ludzi, którzy chcą sobie dorobić. A tacy nie zawsze będą się starać z powodu braku czasu albo wieku. Przykre to bardzo, że osoby młode z ogromną wiedzą, którzy rozwijaliby uczelnię i dobrze uczyli studentów, nie są doceniani. Nie po to zdobywamy kolejne stopnie naukowe, aby jedyne źródło dochodu dawało nam sumę 1900 zł netto. Cierpią na tym też studenci, którzy nie mogą liczyć na dobrą kadrę na WSH. Odradzam każdemu staranie się o pracę na tej uczelni. Szkoda nerwów, czasu. Nie warto również robić sobie nadziei na złote góry. Chciałbym jeszcze dodać, że władze uczelni są uprzejme tylko wtedy, gdy im pomagasz praktycznie za darmo. Jak coś skrytykujesz, atakują Cię, wykorzystując argumenty ad personam, co jest niepoważne dla ludzi z wyższym wykształceniem. Uczelnia powinna się wstydzić.
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    03.03.2020 20:14

    Inne

    Bardzo małe zarobki ,najniższa krajowa ,takie zarobki serwuje szkoła
    ReviewUserIcon
    Kiedyś tam pracowałam

    12.03.2020 11:14

    Inne

    Pierwsza umowa na 3 miesiące i w moim wypadku była to prawie najniższa krajowa (2700 brutto), po 3 miesiącach dostałam 200zl podwyżki, co i tak nie pozwoliło mi na godne życie w mojej sytuacji rodzinnej. Także zrezygnowałam po 5 miesiącach pracy. Sporo się nauczyłam, nie uważam, że był to czas stracony, koleżanki z biura fajne babki. Jedynie mogę na minus wskazać przeładowanie pracą, bo telefony urywały się i wiele spraw trzeba zrobić na już. Jeśli ktoś zastanawia się nad pracą tam, to radzę na rozmowie dokładnie wypytać o obowiązki na stanowisku. Można się potem zdziwić.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    21.07.2020 14:12

    Były pracownik

    Wiele osób się o tym przekonało. Dlatego wiele odeszło. Na stronie we władzach tylko rodzina. Nie trudno zauważyć nazwisko „Dudek” tak naprawdę wszędzie.
    ReviewUserIcon
    Opinia

    21.07.2020 14:05

    Pracownik

    Większość w tej szkole pracuje za najniższą krajową. Porażka.
    ReviewUserIcon
    Anna

    21.07.2020 14:09

    Były pracownik

    Zgadzam się. W tej szkole pracuje klon rodziny Dudków i tylko oni zarabiają normalne pieniądze. Obcy zarabiają grosze. Umowy na czas określony. Uczelnia powinna się wstydzić...
    ReviewUserIcon
    .....

    21.07.2020 14:11

    Były pracownik

    Dokładnie. Na ten uczelni tylko zarabia rodzina Dudków. Obcy - najniższa nawet mniej w zasadzie.
    ReviewUserIcon
    Aga Sz.

    15.01.2020 19:11

    Inne

    Witam. Ja ukończyłam dwa kierunki podyplomowe i jestem z tej uczelni bardzo zadowolona. Zajęcia i wykładowcy w porządku, dużo wyniosłam z zajęć choć pewnie można byłoby się do czegoś przyczepić. Może zbyt dużo godzin praktyk dla osób już pracujących...problem aby te godziny zrealizować, jak trafimy w nieciekawe miejsce :-/ Panie w dziekanacie były zawsze pomocne :) atmosfera naprawdę fajna, nigdy nie miałam żadnych problemów itd. WSZYSTKIM POLECAM :)
    ReviewUserIcon
    Nieobecna

    25.10.2019 20:31

    Inne

    Specyficzna atmosfera pracy, w każdym dziale inna, bo w każdym dziale inni ludzie. Podczas podpisywania umowy, podpisuje się zapis o tajemnicy firmy oraz o dbaniu o dobre imię firmy. W związku z tym opublikowanie opinii innej niż pozytywna przez obecnego lub byłego pracownika jest poprostu nielegalne. Niech to da do myślenia. Reszta jest milczeniem.
    ReviewUserIcon
    Kanclerz tojota

    16.12.2019 21:40

    Inne

    Czyli do bani.
    ReviewUserIcon
    Trik

    25.11.2019 20:42

    Inne

    Witam. Chciałabym od marca podjąć studia licencjat zaocznie( pracuję na zmiany) pedagogika. Interesuje mnie jak jest z zatrudnieniem po studiach na Humanitas? Czy dyplom jest uznawany przez pracodawców? I jak że dojazdami Na wszystkich trzeba być?
    ReviewUserIcon
    1 dyniowa studentka

    11.12.2019 12:59

    Inne

    Daj sobie spokój nie trać pieniędzy na nich oni je tylko wyciągają od ludzi a trudno je odzyskać o ile nie wyślą ci windykacji
    ReviewUserIcon
    Chcę na filologię

    23.10.2019 20:55

    Inne

    Ktoś się orientuje jaki poziom mgr na filologii angielskiej? Robiłam w tej szkole 3 kierunki podyplomowo i jestem bardzo zadowolona (tutaj szczerze polecam i bardzo dziękuję kadrze w szczególności p. J. Tokar), jednak nie wiem jaki poziom jest na mgr, ktoś może się wypowiedzieć?
    ReviewUserIcon
    Marek

    23.06.2019 19:38

    Inne

    Cześć wszystkim, chcę wybrać się na WSH od października na kierunek Filologia Angielska Nauczycielska (magisterka w 1,5 roku - niestacjonarnie). Czy jest ktoś chodzi/chodził na ten kierunek i może mi powiedzieć: (1) jak wygląda program, tzn. jakie są przedmioty? (2) jak z zaliczaniem, czy są jakieś problemy? Czy wykładowcy robią problemy żeby zaliczyć dany przedmiot? I trochę od siebie, tzn. ogólne wrażenie itp.
    ReviewUserIcon
    Beatka

    23.06.2019 23:19

    Inne

    Z tego co wiem to aby prowadzić studia nauczycielskie uczelnia musi mieć status uczelni akademickiej lub w podpisać porozumienie z taka uczelnia, która posiada takie prawa. Sprawdź
    ReviewUserIcon
    Absolwentka

    10.06.2019 09:22

    Inne

    Nie polecam! Nigdy!!!

    Zostaw merytoryczną opinię o Akademia Humanitas

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.