Opinie o COHM Sp. z o.o w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy COHM Sp. z o.o. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w COHM Sp. z o.o o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o COHM Sp. z o.o w Wrocław

Kaczuszka
Były pracownik

otalna żenada. W ostatnim miesiącu recepcja dostała swój grafik dopiero dzień przed początkiem nowego miesiąca, okazało się że większość personelu została przeniesiona pomiędzy hotelami (wytłumaczeniem było to że 'porobiły się grupki znajomych" xd) po za tym w wielu przypadkach nie uwzględniono dyspozycyjności. Problem kadrowy jest taki duży że ktoś non stop wydzwania do pracowników czy mogą wziąć dodatkowe zmiany (najlepiej jeszcze tego samego dnia xd). Ostatnio z powodów kadrowych jeden z hoteli tymczasowo zamknięto. Nie ma żadnej organizacji, jest ogromny chaos. Non stop albo ktoś się zwalnia, albo chodzą plotki że ktoś się zaraz zwolni - to temat numer jeden w tej firmie. Większość kierownictwa jest niekompletna (skaldaja się na nią w większości rodzina i znajomi prezesa) i momentami wydaje się że nie wie jak ma sobie poradzić z problemami. Nie ma żadnego szacunku do pracownika, jego czasu czy włożonego wysiłku. Jedna z pokojowych otwarcie terroryzuje recepcję, zgłoszenie tego problemu nie przynosi żadnych rzetelnych działań. Wszystko jest zawsze tajemnicą, o niczym się otwarcie nie mówi, pracownicy dowiadują się wszystkiego z plotek i zasłyszanych informacji. Non stop jakieś dziwne akcje. Jak się chwilę przepracuje w tej firmie to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Nikomu nie polecam tam pracy, jedyne co ta firma robi to ryje psyche.

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, widziałem ofertę dla kierownika ds. eksploatacji hotelu. Mam już parę lat doświadczenia przy utrzymaniu technicznym obiektów, a widzę po opisie, że jest ono jak najbardziej wymagane. nie wiecie czasem ile mniej więcej taki kierownik zarabia? nie mogę się doszukać takich informacji w komentarzach

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Zażenowana
Inne

Swego czasu owy Pan członek prosił wszystkie nowo zatrudnione dziewczyny o przesłanie swojego zdjęcia, bo…. musi ustawić sobie zdjęcie kontaktu w swoim ajfonie xdd (ta firma oszczędza na papierze toaletowym dla Gości, wątpię czy dałaby na ajfony). Poza tym każdy kto tam pracował lub pracuje wie o kogo chodzi. Podejście do kobiet to jedno, a spożywanie alkoholu w miejscu pracy to drugie. Pan członek po godzinach zaszywa się w jednym z dwóch pokoi i….. schodzi w różnym stanie. Już nie wspomnę o tym ze zero jakichkolwiek kompetencji, ale jak każdy ma wyższym stanowisku jest tu po znajomosci.

1
Majk
Były pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

Hey o kogo chodzi ? Pracowałem tam długo ale jakoś nie doszły do mnie takie "newsy "

5
Marcin
Pracownik

Wpis został usunięty przez administratora, ponieważ dotyczył oceny konkretnej osoby a nie pracodawcy (zgodnie z regulaminem portalu). Pragnę też zaznaczyć, iż Zarząd COHM składa się z Prezesa Zarządu i owszem, Członka Zarządu, który jest kobietą, więc nie może być mowy o opisanej przez Panią sytuacji w kontekście Zarządu.

gelon Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Zażenowana

coś wiadomo jak to się zakończyło ?

Kora Nowy wpis
Inne

Hej, opinie o recepcji widzę, ja jednak z zapytaniem o prace dla konserwatora. Od polowy lutego już kogoś szukają, ciekawi mnie czemu. czy jest dużo roboty? jak narzeczony podejmie się pracy to po jakim czasie UoP dadzą do podpisu? W ofercie jest też wzmianka o zleceniu

Bucik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
Inne
 Pytanie

Jako były pracownik bardzo chętnie opowiem jak ta praca wyglada od podszewki.Po pierwsze przygotuj się na szkolenie za darmo.Tak dobrze słyszałeś przesiedzisz tu 3/4 godziny i nie dostaniesz za to nic.Następnie,miesiąc jak nie dwa nocki,nawalanie cały czas bo przecież „brakuje ludzi” albo „na nockach będziesz mieć czas sobie wszystko utrwalić” wiec niedługo popadniesz w bezsenność a twój cykl przestawi się o 180 stopni.Radzę wszystko zapisywać podczas szkolenia,później jak czegoś nie zapamiętasz nie licz na kolegów tu nikt w wolnym czasie Ci nie pomoże bo to „twoja zmiana” a jak coś na niej uwalisz dostaniesz po nosie mimo że o pomoc prosiłeś ?¿. Jak przeżyjesz miesiąc i zaczniesz w miarę ogarniać system pójdziesz na dniówki i tu zacznie się prawdziwa batalia.Jak nie wlepią Ci 50 przyjazdów w pojedynkę to przyjdzie prezes i zacznie terroryzować Cię pytaniami.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie COHM Sp. z o.o? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
anonim
Inne

W tej recepcji to się przejdzie w ogóle na umowę o prace czy raczej to mało prawdopodobne? Chce się upewnić, ponieważ od dwóch tygodni już widnieje oferta w sieci, piszą o zleceniu, zresztą podobnie jak w komentarzach to już podkreślano. A czy cos jeszcze po drodze się zmieniło? wiecie? jakby było nawet ok to bym może się podjęła

Info
Pracownik
@anonim

W życiu. A jeżeli nawet jakimś cudem po roku pracy wyszarpiesz sobie UP, to każda praca w godzinach nocnych czy świętach (ustawowo płatne na UP x2) będzie wpisywana jako praca w tygodniu, aby tylko nie zapłacić tyle, ile się należy na prawdę. Osoby na wyższych stanowiskach za to muszą przechodzić na JDG. [była w tej sprawie nawet kontrola z PIPu] Ogłoszenie jest odświeżane całorocznie, bo zawsze brakuje tam personelu. Nie rób sobie tej krzywdy, dobrze radzę.

anonim
Inne
@Info

O jakich wyższych stanowiskach w tym przypadku jest mowa? czy to oznacza, że z urlopem jest tu dość ciężko? to jakie warunki finansowe mogą oferować, że niektórzy chyba się zdecydowali na to przejdzie na JDG? Dni wolne nie będą płatne?

Pytanie
 Pytanie

Czy w COHM Sp. z o.o wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

jus78
Były pracownik

Jest dużo informacji, które trzeba zapamiętać ale można je przyswoić. Kilka zmian i robi się obowiązki pamięcią mięśniową, co jest na plus. Ale są rzeczy, które wytłumaczą dopiero po fakcie. Lub wogole więc radź sobie sam. Oferują za dużo godzin za małą płace. Większość pracowników miała gdzieś kiedy przyjdzie i kiedy. Nowych pracowników prawie wykluczali z rozmów i często dostawało się nowe informację po fakcie.

anonim
Inne

Jaka jest aktualna organizacja i finanse? Ktoś pisał, że słabe ale nie widzę by inni się odniesieni. Szukają po prostu do siebie Pracownika ds. sprzedaży usług hotelowych i chce się zorientować w warunkach. opiszecie na jakie zarobki można sobie pozwolić? Jakie są te strategie sprzedażowe z opisu? kto je ustala?

Marmelada
Były pracownik

Generalnie nie polecam. Słabe pieniądze, słaba organizacja i wszystko się sypie.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w COHM Sp. z o.o?

Kaczuszka
Były pracownik

otalna żenada. W ostatnim miesiącu recepcja dostała swój grafik dopiero dzień przed początkiem nowego miesiąca, okazało się że większość personelu została przeniesiona pomiędzy hotelami (wytłumaczeniem było to że 'porobiły się grupki znajomych" xd) po za tym w wielu przypadkach nie uwzględniono dyspozycyjności. Problem kadrowy jest taki duży że ktoś non stop wydzwania do pracowników czy mogą wziąć dodatkowe zmiany (najlepiej jeszcze tego samego dnia xd). Ostatnio z powodów kadrowych jeden z hoteli tymczasowo zamknięto. Nie ma żadnej organizacji, jest ogromny chaos. Non stop albo ktoś się zwalnia, albo chodzą plotki że ktoś się zaraz zwolni - to temat numer jeden w tej firmie. Większość kierownictwa jest niekompletna (skaldaja się na nią w większości rodzina i znajomi prezesa) i momentami wydaje się że nie wie jak ma sobie poradzić z problemami. Nie ma żadnego szacunku do pracownika, jego czasu czy włożonego wysiłku. Jedna z pokojowych otwarcie terroryzuje recepcję, zgłoszenie tego problemu nie przynosi żadnych rzetelnych działań. Wszystko jest zawsze tajemnicą, o niczym się otwarcie nie mówi, pracownicy dowiadują się wszystkiego z plotek i zasłyszanych informacji. Non stop jakieś dziwne akcje. Jak się chwilę przepracuje w tej firmie to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Nikomu nie polecam tam pracy, jedyne co ta firma robi to ryje psyche.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do COHM Sp. z o.o odbywa się w siedzibie firmy?

Monika
Inne

Sam przebieg rozmowy jaki może być? z kim zazwyczaj się odbywa i w jaki konkretnie sposób jest prowadzona? okres próbny jak wygląda, kiedy mam miejsce? raczej każdy przez niego przechodzi?

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w COHM SP. Z O.O.?

NIka
Były pracownik
@Pytanie

Zlecenie 19,70 brutto

Irena
Inne
@NIka

Ile godzin dziennie pracujecie? Miesięcznie wychodzi chociaż jakaś fajna sumka? Może jakieś premie do tego są?

Monika
Inne
@NIka

Co oprócz obowiązującej stawki jest jeszcze na umowie? Są dodatkowe zasady do których należy się stosować?

Marcin
Pracownik
@Monika

Zakres obowiązków jako załącznik. Dodatkowo ład korporacyjny określony w przepisach wewnętrznych.

Odpowiedź
Kandydat
@Pytanie

Na recepcji - śmieciówka fest, zlecenie za najniższą stawkę z klauzulą poufności i karami umownymi ????????????

w razie pożaru zbić szybkę
Były pracownik

Jako osoba będąca zatrudniona w Recepcji muszę powiedzieć, że szkolenie pod względem bezpieczeństwa na hotelach jest zerowe. W wypadku napadu - nie ma ochrony / tzw. napadówki - radźcie sobie sami. Ledwo idzie się dowiedzieć, gdzie znajdują się miejsca zbiórki do ewakuacji, czy jak obsłużyć centralkę ppoż. Jako świadek kilkukrotnych (usunięte przez administratora) na "rozmiankę" gotówki w recepcjach firmy COHM podziwiam bardzo frywolne podejście firmy do działania i zapisywania obrazu z kamer, na ten moment bodajże jedynym hotelem, w którym jeśli dojdzie do zabójstwa pracownika, to będzie zapis z kamer jest chyba Piast. W reszcie - radźcie sobie sami. Wątpię w wykształcenie hotelarskie osób na wyższych stanowiskach, na podstawie doświadczeń, jakie pokazywały niespójność w decyzjach. Nie liczcie na podwyżki powyżej minimalnej stawki godzinowej. Zaczyna się od pracy na nocki, premie są od wyniku sprzedaży, więc pierwsze miesiące dostaje się praktycznie gołą godzinówkę. Jak nie jesteś studentem, to nawet po wielu miesiącach pracy musisz nadal obstawiać dwunastogodzinne nocki w tygodniu, bo studenci dyspozycyjni są na popołudnia i w weekendy. Dodatek na święta dostają tylko osoby zatrudnione powyżej 12 msc - szacun dla nich, że tyle tu wytrzymały. Rotacja zatrudnionych jest ogromna, a latem była wręcz fala zwolnień. Ostatnim hitem jest brak możliwości dogrzania farelką miejsca pracy (rozporządzenie zakazujące od Zarządu) pod groźbą kary pieniężnej, gdy któryś przełożony złapie cię na gorącym (hehe) uczynku. No tak, tylko wtedy mogą cię złapać, bo przecież nie mają działających kamer. Już nie zaczynam nawet tematu obolałych pleców po siedzeniu dwanaście godzin na krześle bez możliwości regulacji - pracownicy musieli zorganizować sami przyniesione z domu od jednego z pracowników krzesło, gdyż brak jest pieniędzy w budżecie na zadbanie o chociaż minimalne warunki do zachowania zdrowia podczas wykonywania zlecenia (nie liczcie też na umowę o pracę). Nie polecam nawet spać w tych hotelach - personel raz na jakiś czas odkrywał ślady włamań do pokoi i porozrzucane puste portfele. Oczywiście wszystko zamiecione pod dywanik. Nie polecam w ogóle niczego związanego z tą firmą.

Racja
Były pracownik
@w razie pożaru zbić szybkę

Zgadzam się w 100%, harówa na nocki, w święta, w noc sylwestrową, we wszystkie dni wolne od pracy - za minimalną stawkę godzinową, bez żadnej premii, zmuszanie do brania zmian, bo ktoś na recepcji być musi. Stanowiska pracy skrajnie nieergonomiczne, sprzęt przestarzały. Kadra zarządu zupełnie nie zna specyfiki pracy pracowników recepcji - którzy są przecież kluczowi i są odpowiedzialni za główne wrażenie gości o firmie. Przez to rodzą się chore i niemożliwe wymagania wobec pracowników, a ich niespełnienie (mimo że niekiedy to fizycznie niemożliwe!) grozi karami. Także no, praca jak (usunięte przez administratora) świątek piątek niedziela, premii brak, możliwości pójścia na płatne L4 (gdy w hotelu jest zimno bo nie można grzać - łatwo o chorobę) - brak, możliwości awansu i podwyżki - brak, mimo że czasami wykonuje się pracę za kilka osób na raz. Do tego ciągła atmosfera strachu, gróźb i (usunięte przez administratora)wprowadzana przez pracowników zarządu. Traktują pracowników recepcji jak skończonych (usunięte przez administratora) i nieudaczników, podczas gdy to na nich spoczywa cały ciężar działania hoteli tak naprawdę i osoba (usunięte przez administratora) zwyczajnie nie poradziłaby sobie na tym stanowisku, bo wymaga to wiele sprytu, żeby przetrwać ten (usunięte przez administratora) O pozwolenie na byle pierdnięcie trzeba mieć zgodę prezesa, co często prowadzi do wielu absurdów. Typowy Januszex - pokoje wielokrotnie przepłacone, a jakość wyposażenia pokoi rodem z (usunięte przez administratora) niektóre obiekty nie widziały remontu od 20-30 lat. Ale tak, teraz retro jest w modzie... Pracownicy są traktowani jak śmiecie, zero socialu, zero prób utrzymania DOBREGO pracownika - bo i tak przyjdzie ktoś, kto zrobi, może i na (usunięte przez administratora) ale za najniższą krajową. Szybciutko się z tamtąd zwolniłam, i nie żałuję. Historyczne Hotele Wrocławia chyba również mają historyczne (żeby nie powiedzieć - totalitarne) metody zarządzania firmą. Dno, wyzysk, (usunięte przez administratora)

Racja
Były pracownik
 Pytanie
@Racja

Dodam, że ogromne braki kadrowe powodują, że grafik potrafi zmienić się z dnia na dzień, nic nie można zaplanować, morale zespołu lecą na łeb, na szyję, atmosfera pracy przez to tragiczna, pracownicy są przemęczeni. A wszyscy nowi szybko rezygnują, tak jak i ja, bo nikt nie robi nic, żeby zachęcić ludzi do pracy w tym okropnym miejscu. Nie ma recepcjonistów? Radźcie sobie sami, (usunięte przez administratora) milion nocek pod rząd, bez żadnego wsparcia. Dla zarządu liczą się tylko tabelki i wyniki. Szkoda tylko, że te wyniki i przychody w większości generują pracownicy niższych szczebli, o których nie dba się w żaden sposób. Polityka typu "Jak ci nie pasuje, to nie musisz u nas pracować, bez łaski". Żenada. Życzę prezesowi żeby kiedyś w sobotę musiał będąc jedynym pracownikiem na recepcji objąć zmianę od 6 do 18, gdzie jest 70 wyjazdów i 70 przyjazdów. Może wtedy doceni ciepłą posadkę w cichym biurze koło dworca.

Monsieur
Pracownik
 Pytanie

Generalnie nie jest tam źle, ale współpraca z obecną dyrektor sprzedaży (K.F.) daje wiele do życzenia: - organizuje wszystkim szkolenie ze sprzedaży (sama nie mając doświadczenia hotelarskiego, wątpię aby było jakiekolwiek ze sprzedaży w ogóle), a szkolenie nie ma żadnego planu, jest całkowicie robione spontanicznie i przez pracowników, którzy mają mniej niż miesiąc stażu - co dodaje jej poczucie"superanckości"? Zatrudnienie poprzez znajomości - podejmuje decyzje bez jakiejkolwiek konsultacji z osobami bardziej doświadczonymi od siebie - próba wskazania jej czegoś, że da się to zrobić lepiej szybciej w inny sposób, albo wskazania jej, że decyzja którą podjęła nic nie przyniesie to rzucać grochem o ścianę - nie potrafi zająć się swoją pracą Jeżeli przeczytałeś tę opinię i uważasz, że jest stronnicza lub nie prawdziwa, to jeżeli zależy ci na pracy w dziale sprzedaży, to spodziewaj się: - grobowej ciszy, tak pracownicy nie mogą o niczym innym rozmawiać niż o pracy (chyba, że chodzi o panią dyrektor) - szczątkowe szkolenie, resztę sam się nauczysz i nie jest ważne, że popełnisz masę błędów i każdy będzie za to na ciebie zły - bardzo słabej atmosfery pracy, o to dba dyrektor sprzedaży - ciągle rodzących się pytań, na które odpowie ci ktoś jeżeli znajdzie na to czas

Marcin
Pracownik
@Monsieur

Odniosę się tylko do jednej kwestii, a mianowicie zatrudnienia poprzez znajomości. Pani K.F. zatrudniona była po przejściu standardowej rekrutacji (z ogłoszenia) prowadzonej w innej Spółce GK Dexpol (do sprzedaży również). Złożyła CV, przeszła rozmowy, dostała pracę. Następnie z uwagi na bdb wyniki została przeniesiona na bardziej odpowiedzialne stanowisko do COHM. Wiem, ponieważ rekrutowałem :-). Proszę więc nie oceniać, nie mając wiedzy. Jeżeli pozostałe kwestie, również napisane są na podstawie przypuszczeń i subiektywnej opinii to nie są one miarodajne...

1
Charcoal
Pracownik

To jest masakra. Był kompetentny dyrektor, a firma nic nie zrobiła, aby go zatrzymać. Nie ważna była opinia innych pracowników i to jak im zależało by został. To kwestia czasu jak my wszyscy stąd odejdziemy.

A. R
Były pracownik

Firmę tworzą ludzie a tu trafiaja wyjatkowe osoby. Polecam jeśli ktos chce zdobyc cenne doświadczenie i nie boi się wyzwań. Wiele można sie nauczyć. Firma się rozwija, szef ma wizje a jesli ktos chce isc po najnizszej lini oporu to narzeka. Pamietajcie hotelarstwo to wyzwanie ale musi za tym isc pasja :) ja polecam :)

Nick
Pracownik
@A. R

Nie ulega jakiejkolwiek wątpliwości, iż komentarz powyżej powstał z ręki dyr sprzedaży. Pasję do hotelarstwa można mieć, ale można ją też stracić w cohm. Pozdrowienia ;)

Bla Bla
Były pracownik
@Nick

Nie ulega wątpliwości, że to najgorszy dział sprzedaży odkąd ona go objęła

Mariusz
Kandydat
 Pytanie
@Bla Bla

Pod jakim kątem jest aż tak źle? Co jest nie tak z Tą Panią Dyr?

Kasia
Były pracownik
@Mariusz

Poczytaj opinie to zobaczysz. Dzień w któym A.O. nie będzie w COHM, to będzie najlepszy dzień w historii tej firmy.

Monika
Inne
@Kasia

Ciekawa w sumie jestem jej reakcji gdy to przeczyta...xd Mnie byłoby chyba przykro na jej miejscu. A jeszcze bardziej jestem ciekawa, co by zrobiła jakby zweryfikowała osobę, która to napisała.

PępuszekŚwiata
Były pracownik
 Pytanie
@Monika

Naprawdę uważasz, że to jest tak ważne czy kogoś zweryfikuje? Poczytaj komentarze, to jest problem.

Marta
Inne
@PępuszekŚwiata

Ja mam problem inny, mianowicie nie widzę, żeby hotele szukały pracowników. Ogłoszenia dla recepcjonisty są sprzed roku. Czyli jednak chyba ludzie trzymają się firmy? Tym bardziej, że kryzys mamy na całego... Tak w ogóle to na ile różnią się zarobki recepcjonistki dziennej i nocnej? Jakie są stawki?

Ravena
Pracownik
@Marta

Nie różnią się niczym, rotacja jest duża.

Ida
Były pracownik

Pracownicy na niższych szczeblach atmosfera super, ale zarząd kompletnie niekompetentny. Brak jakiegokolwiek poszanowania drugiego człowieka. Na sprzedaży (usunięte przez administratora) dyrektor niestabilny emocjonalnie, podważanie kompetencji i ubliżanie podwładnym. Warunki w hotelach odzwierciedlają warunki pracy. Hotele historyczne nie tylko z nazwy, ale i mentalności.

Marta
Inne
@Ida

Właśnie, by ktoś napisał, jak się pokojówkom pracuje na obiektach. A tutaj wszyscy tylko o dziale sprzedaż i tej pani. Ja chcę wiedzieć, ile mi za godzinę zapłacą, a jej może ani razu nawet nie spotkam?

Kasia
Były pracownik

Nie polecam prac w Dziale Sprzedaży, obecna Dyrektor (A.O.) wprowadza bardzo złą atmosferę i jest "nieomylna". Fajnie, że firma się rozwija, jest dużo hoteli oraz planują mieć ich więcej, więc można się zaczepić aby się rozwinąć, ale nie wiem z czego trzeba było by mieć tyłek by z nią wytrzymać.

Basia
Były pracownik
@Kasia

Zgadzam się z przedmówca. Nie polecam pracy w tej firmie. Fatalna atmosfera. Nieposzanowanie pracownika i jego czasu. Dyrektorka kompletnie sobie nie radzi na swoim stanowisku za co obwinia pracowników. Jak można to omijać szerokim łukiem

piecząka
Pracownik
@Kasia

Dokładnie nic dodać nic ująć

Izabela
Inne
@Basia

A możesz napisać, na czym polega to nieposzanowanie pracownika? Jakie zachowania masz tutaj na myśli?

Анастасія
Pracownik
 Pytanie
@Izabela

Досить сказати, якщо вам це не подобається, виходьте. Чи так ставляться до людей?

Monika
Inne
@Анастасія

Вони також погано ставилися до вас тут? :(

Krysia
Pracownik

Zbyt dużo się tu gada o tym kto się zwolnił i kto się zwalnia i jest tego całkiem sporo

Zostaw merytoryczną opinię o COHM Sp. z o.o - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w COHM Sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy COHM Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w COHM Sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
COHM Sp. z o.o
Przejdź do nowych opinii