Opinie o Meblo-Tech Waldemar Plichta w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Meblo-Tech Waldemar Plichta. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Meblo-Tech Waldemar Plichta na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Meblo-Tech Waldemar Plichta w Gdynia

Kasia
Inne
 Pytanie

Niestety opinia musi zostać wystawiona, z której wystawieniem zwlekano i tak już zbyt długo. Projekt i wycena mebli w cenie. Przykuwające uwagę projekty, bardzo modne. Piękne konto na Instagramie. Piękne wizualizacje mebli. Za sam projekt i przebieg fazy projektowej można pochwalić. Do zwizualizowania są pomysły klienta, prace prowadzone z uśmiechem, bez pośpiechu i z cierpliwością. Jednak pytając o możliwe opóźnienia i funkcjonowanie montażystów, pojawia się serdeczny uśmiech i informacja, że nie ma żadnych problemów. Co jak się okazuje niestety nie jest prawdą. Czas oczekiwania od podpisania umowy ok. 2 miesiące. Jest to oczywiście zrozumiałe. Płatność należy wykonać oczywiście z góry PRZED montażem. I tutaj czas oczekiwania 2 miesiące na montaż staje się jedynie teorią. Wtedy rozpoczyna się cała historia. Nasze perypetie z tą firmą zasługują na artykuł w gazecie. Zapłata całości PRZED montażem, zabiera jakiekolwiek argumenty przy dalszej współpracy. Od opóźnień w dostawie do opóźnień w samym montażu. Ciągłe opóźnienia, przekładanie terminów, niestawianie się na umówiony montaż, wrzucanie do mieszkania dwóch szafek luzem i stawianie ich na podłodze i znikanie na dwa tygodnie. Brak odzewu, brak informacji, konieczne jest ciągłe nagabywanie tej firmy mailami, telefonami, aby uzyskać jakąkolwiek informację zwrotną i plan działania. Montaż mebli z brakami, nieumiejętność dowiezienia elementów zgodnie z kolorem w ustalonym projekcie, dopominanie się o durną brakującą półkę tak długo, że aż wstyd o tym pisać. Zapominanie elementów, bałagan przy montażu. Spóźnialstwo ekip, wieczne wymówki, nieodbieranie telefonów. Nie kojarzę, aby na montaż kolejnych elementów przyjeżdżali dwa razy ci sami ludzie. Kompletna przypadkowość, niechlujstwo i marnotrawstwo naszego czasu. Montaż całości trwał dużo dłużej niż w opiniach, które się tutaj pojawiają, dużo dłużej niż dwa miesiące. Kto zapłaci za miesiące kosztów poniesionych w związku z innym miejscem zamieszkania?! Żenada. Koniec końców meble są piękne, ale.. tylko z wyglądu, niestety fronty pozostawiają wiele do życzenia. Jakość frontów jest bardzo wątpliwa. Wiele frontów musi zostać wykonana na nowo przez profesjonalnego stolarza, a nie pseudo stolarnie tej firmy, ponieważ na frontach pojawia się masa odprysków, co ewidentnie świadczy o złej jakości wykonanej pracy, a nie złym użytkowaniu. Domniemam, że w tej ideologii znaczna ilość odprysków wynika z faktu, iż celowo wbijamy we fronty np. czubek noża. Źle powycinane fronty, które trą o siebie nawzajem dla firmy nie są również problemem. Na reklamacje nie ma co liczyć. Do tego dochodzą źle zamontowane szafki wiszące, pękające mocowania. Firma miała ustalić termin i stawić się na reklamację. Niestety tak się nie stało. Naprawa zostanie zlecona profesjonalnej firmie, bądź stolarzowi. A może by tak obciążyć firmę kosztami tej naprawy?! Zwrot pieniędzy za opóźnienia możliwy, ale po solidnym upominaniu się. Niestety nie wiadomo na jakiej podstawie jest on wyliczany, bo nie ma możliwości uzyskania takiej informacji. Dodatkowo informacja, że zastanawiają się z szefem nad zwrotem i rekompensatą. Ale! Czyż to nie wynika z podpisanej umowy?! Żenada. Wartość zwrotu niestety nie koresponduje z rzeczywistym czasem opóźnienia w realizacji zlecenia. Obliczenia wykonane są w magiczny sposób. Człowiek bierze, co dostaje, żeby dostać cokolwiek. Tak to wygląda. Niestety patrząc na całokształt, pomimo pięknego projektu, niestety zero profesjonalizmu. Przy wypłacie zwrotu przekonywano nas, że jest to wynikowa pewnego niedoszacowania projektów i zostały wyciągnięte wnioski na przyszłe zlecenia. Patrząc jednak na pozostałe opinie, które pojawiają się w Internecie można stwierdzić, że jest to celowe działanie. Biorąc wszystko w całość niestety ocena 1/10. Wspomnieć należy również o tym, ile nerwów zostało zjedzonych podczas wielomiesięcznej walki, za które nie można otrzymać rekompensaty. Jak się okazało w Internecie są również negatywne opinie, które znalazłam dopiero w trakcie montażu. Przy podpisywaniu umowy komentarzy nie było. Zdecydowanie nie polecam. Usunięcie komentarza przez firmę będzie wiązało się ze wstawieniem go ponownie, bądź umieszczenie go na innych stronach internetowych.

Zostaw merytoryczną opinię o Meblo-Tech Waldemar Plichta - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Meblo-Tech Waldemar Plichta
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mylna 1
    81-009 Gdynia
  • NIP: 5862061692 REGON: 220541895
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Meblo-Tech Waldemar Plichta
Przejdź do nowych opinii