Herlitz

Baranowo

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 118 ocen.

Opinie o Herlitz

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Herlitz

Iwona

Wprowadzanie zmian w firmie na początku @ja może się nie podobać. Pracownik szybko się do czegoś przyzwyczaja, a później musi to zmienić. Na pewno warto zaczekać na rezultaty i wtedy oceniać. A jak pracuje się w tym etapie przejściowym?

Zainteresowany

Witam, Pojawiło się ogłoszenie na PH ds.Hurtu. Może ktoś powiedzieć jakie warunki pracy .....godziny pracy atmosfera no i jakie wynagrodzenie ?

Iwona

@japracujesz w Herlitz? Chętnie dowiemy się jak obecnie wyglądają warunki zatrudnienia w firmie. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?

ja

Kiedyś była to fajna firma, którą można było polecać. Obecnie ukryte rekrutacje na różne sprzedażowe stanowiska nie wróżą nic dobrego. Pan J. próbuje robić zmiany. Wiadomo dlaczego rozstał się z poprzednią firmą?

asa

@hej dobrze wiedzieć, że nie jest tak ciężko tylko czy będą jakieś przyjęcia teraz? Bo nic ostatnio o tym nie słychać

kaska

witam, powiedzcie czy na produkcji jest bardzo ciężko i czy zarobki są koło 2000

galio

Dobra firma dobra płaca dobry socjal wypłata na czas co więcej trzeba !!!

key

Minta Twóje przeczucie w ostatnim poscie sprawdziło się bowiem pojawiło się kilka dni temu a dokładnie pod koniec stycznia, w Baranowie koło Poznania miejsce pracy: operator maszyn produkcyjnych/mechanik. Sam złożyłem do nich papiery i czekam na odzew, ze wstępnych informacji wynika że praca zmianowa. Pierwszy kontakt wydał się całkiem sympatyczny, tylko narazie nic nikt nie wspomina o ewentualnym proficie, czekamy na rozwoj wydarzeń, czyba że ktoś coś podrzuci

Takaja

Zal czytać! Takie bzdury to piszą tylko ludzie co ściemniaja w pracy albo chcą za dłubanie w nosie dostawać kase! Jeśli jest tak,źle to dlaczego pracownicy siedzą tam po5-10-20 lat? Jak dla mnie praca ok!

donluigi

Czy ktoś ma jakieś informacje nt. pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży junior??? kasa, auto, atmosfera pracy...

aa

Jakieś opinie o pracy na stanowisku PH ? Warunki, auto-GPS? targety itp. ?

Krzysiek

I co z tym końcem Herlica ?

ryp

ty... - 2012-10-12 21:43:17 czy w przepowiedni Nostradamusa o końcu świata 21.12.2012r było też napisane o końcu produkcji Herlitz????... bo nie doczytałem ;-( he!to doczytaj , bo to interesujace !!

ty...

czy w przepowiedni Nostradamusa o końcu świata 21.12.2012r było też napisane o końcu produkcji Herlitz????... bo nie doczytałem ;-( he!

Bony M

No to pracownicy się jeszcze na bony świąteczne załapią....no no no....imprezka firmowa....teraz bony...się żyje:)

Autor

Plotki,plotki,plotki dorosli ludzie a wierza w bzdury!Zreszta sprawdzcie po nickach kto najwiecej pisze tu bzdur!?Pewna Osoba ktora ma w pracy dostep do netu (usunięte przez administratora)

Ted

Ale produkcja będzie zamknięta czy po prostu będzie nowy właściciel ?

Jo

Do 21.12.2012

ciekawe

A czy wiadomo do kiedy będzie trwała kariera pracowników firmy Herlitz?

obcy

a idzie idzie ,,,pod młotek !!! i tak to była najdrozsza produkcja w Polsce ,(usunięte przez administratora)

anonim

może za niedługo nikt już tu nie zajrzy bo ponoć produkcja idzie pod młotek....

thom trampek

Czy ktos wie na jakim kanale moge obejrzec podglad hali naszej? Szukam na tvn itd i nie widze.

jakis

co tam ? temat sie skończył czy (usunięte przez administratora) buntowników??

alek

na układy nie ma rady !

anonim

sami doprowadziliscie do takiej sytuacji . jak ktos dostanie palec to chce cala reke. co niektorzy to dopiero maja pole do popisu jeszcze lepiej teraz beda kombinowac!

a

Te ostatnie trzy opinnie to od kogoś komu sie oczy otworzyły , poczytał sobie i teraz zwala na innych, ze niby święty.

ekeke

Jaka firma tacy ludzie, lub na odwórt. Same zakompleksione (usunięte przez administratora). Każdy umie narzekac a nic nie robi w kierunku zeby cos zmienić w swoim zyciu tylko twki w tym bagnie.

anonim

co za wstyd! ludzie czytaja opinie na temat firmy i ludzi , chwytaja sie za glowe. banda (usunięte przez administratora) . tak osmieszac pracodawce i samych siebie.

anonim

bezdenna głupota brak zajec i tyle wam powiem !!!!

pat

kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada!

anonim

Jak was firma "psychicznie" wykańcza to po jaką cholerę jeszcze tam siedzicie i narzekacie jak to jest źle!! Nikt nikogo tam na siłę nie trzyma. Popieram wypowiedź zamieszczoną przez mongola, zamiast się zająć własnymi sprawami siejecie plotki jeden na drugiego a później że wykończeni psychicznie. Tu coś się pod słyszy, tu się doda od siebie i tak w kółko. Ludzie ogarnijcie się a nie taką chamówę (usunięte przez administratora) !! Wstyd!!!

kaka

że co?

anonim

jak sie robi wycieczki w czasie pracy to potem jest jak jest !!!!!

kaka

Bo w tej firmie nie męczy sie praca fizyczną, tylko psychicznie człowiek jest wykończony. w takie atmosferze sie pracuje ze jak ma sie iść do pracy to żygać sie chcę

mongol

Wszyscy jesteście teraz tacy mądrzy, bo jeszcze pracujecie, a jak wylecimy na zbite mordy to dopiero nam się oczy otworzą i czy warto było obrażać kogoś równocześnie mając coś na sumieniu. Najłatwiej zrzucić wszystko na osoby, które poleciały pierwsze. Żyjecie plotami i robicie sensację a ci których tu oczerniacie powinni co niektórym napluć w pysk. Po 8 godzinnej pracy sprawiacie wrażenie (usunięte przez administratora) jak koń po westernie a tak naprawdę (usunięte przez administratora)robicie. Amen.

anonim

Banda kretynów. Widzę że naprawdę pracuje u nas banda kretynów i kretynek. A pozniej się dziwią ze ich karda kierownicza traktuje jak debili.

****

Popieram :-)

lop

może porządni ale rozumu za grosz nie macie.

zaq

bebe wypisujemy sie z tego interesu jestesmy za porządni !!!

zaq

w kompresorowni tez ??? to ale (usunięte przez administratora) !!! pewnie jeszcze w szatniach i w warsztacie !!!

anonim

ale bedzie widowisko. jeszcz w kompresorowni powinni zamontowac kamerki bo tam jest gniazdko kochasi.

zaq

co niektórzy beda mieli kino za darmo !!!

bebe

oj bedzie co ogladac... te usciski i nie tylko ha ha

anonim

ten kto napisal, ze w tej firmie nie jest zle to desprrat. teraz to dopiero sie zacznie [usunięte przez admina] jak w dzien pod okiem kamerek . laba sie skonczyla.

qaz

brawo wresczcie ktos podsumował niektóre osoby!!!

anonim

czytajac wszystkie wypowiedzi na temat firmy i pracownikow to rece opadaja. osobiscie, to nigdy bym nie chcial pracowac w takiej firmie chocby placili krocie!

*****

Prawdę mówiąc w waszej firmie tak źle się nie pracuje

anonim

Mysle,ze nabor bedzie duzy. Jak co roku . zwycieza najlepsi . A wszyscy wiedza ,ze z takimi zarobkami i olewczym podejsciem do porodukcji kazdy normalny pracownik ich oleje!

maxs

Najwieksi [usunięte przez moderatora] zostali !!!!!!!!

hiob 14.11

a już nie pamietacie [usunięte przez moderatora] co robiła [usunięte przez moderatora] odmówiła i wyleciała

maxs

kradnie kazdy !!!!!!!!! a w [usunięte przez moderatora] to wiedzie jedna osoba [usunięte przez moderatora] !!!!!!!!!!

Zostaw opinię o Herlitz - Baranowo

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Herlitz