Polux

Roosendaal

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Polux

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polux

gfhj

nie rekrutują juz od dawna @edeko. A szkoda, bo każdy chyba ma świadomosc jak dobrze można zarobić w Norwegii. Nie przesadze, jak powiem, że wyjeżdzasz na 3 tygodnie i odejmując koszty utrzymania wracasz na czysto z dwoma, a nawet trzeba polskimi pensjami

PL

Przede wszystkim chciałbym powiedzieć że tak niezorganizowanego age. pracy nie widziałem nigdzie. ! Przy podpisywaniu umowy trwa to prawie 4 h bo oni chodzą wszędzie do łazienki, do kuchni ,kawe sobie zrobić , z koleżanką, kolegą porozmawiać jak juz minie około 2h to sie łaskawie spytają skąd jesteś i co tutaj robisz ? A ty siedzisz zmęczony 13 h jazdy z Polski i czekasz pizda z ładnym uśmiechem bo przecierz umowe musisz podpiać . W końcu przychodzi [usunięte przez moderatora] to chyba pedał ze stroju tak to wykazywało zresztą z gadki tez i znika na 1 godz z paszportem lub dowodem , dowód potrzeby jest do ksero i podpisania umowy. Pytam sie jak dlugo mozna robic ksero , mi to zajmuje 10 gora 15 min , ale nie godz to chyba jakas paranoja. Ale jak juz uda wam sie podpisac umowe jakims cudem to pojedziecie do domku i tam już ujrzycie prawdziwą nazwę firmy czyli PATOLUX , po pierwsz: Nie ma Cie gdzie spac dostaniecie kanapę ,przy dobrych wiatrach , bo moze byc juz zajęta kolęgą napranym alkoholem , ktory nie wie co jest trofem , Nagle znajda sie koledzy spoko my go wezniemy NIedziela zrozum go itp takze mozesz mic kanpe lub nie zalezy od szczescia. A ja sie pytam co to ma byc ????tmialem dostac lozko wspokoju sie polozyc przespac wziac prysznic , a czami lazienka nie dziala zaleznosci jaki domek bo pojawil sie grzyb i musieli plytki sciagac i zreszta sami sobie dopowiecie Grzyb w laziece katostrogfa. Kierowcy nigdy nie sa na czas spoznienia czasmi siegaja do 2 h godz np ludzie z popoludniowki koncza 23 a inni 1 do musisz sie liczy ze wrócisz o tej 1 super Czasami mozesz spotkac kierowce lekko na bani , ale spoko nie boj sie oni mowia ze dzis lajtowo wygladaja ze jezdza na wiekszej bani ze policja w holadni jest wyrozumiala. Koordynatorzy jest ich tam chyba z 5 n, 6 nie wiem dokładnie ,ale chyba to niejest wazne .Wazne jest to ze ile razy bys dzwonil a to nigdy nie odbieraja moze [usunięte przez moderatora] , ale nie co powiedziec nie zna twoje pytanie np czy ide dzis ?do pracy to mozesz czekac nawet do jutra . Jak by ci cos sie dzialo to mozesz zapomiec o opieke , wtedy wysylaja kierowce [usunięte przez moderatora] zeby zawiózł CIe do lekarz , moze bedzie za 1 za 2 z5 nie wiadomo . Patolux Sa takze kontrole samochodow ., mieszkan - kara 50 e Praca Maja może trzy stałe prace 1 Silgro oczko w glowie - ciezko sie dostac po znajomosciach tylko 2 best - prac przy mięsie rotacja dzis idziesz jutro nie harujesz jak wół 3 ONS prac przy rozladowaniu tirow - dramt kumple mi opowiadaliu tyrasz 8 h a placone 6 lub prac na akord a reszta to juz dorywcze prace Oczywiscie na domkach POTOLOGIA czy Jaranie wlad alko wszystko zapomni a spaniu muza na okrągło idzie imprezki itp oczywiscie jak i alkohol wlad itp to musz byc i walki takze trzeba sie przystowac to hucznych ( jakies krzesłą pojdzie w ruch tol sie przewruci itp ) oczywiscie koszty ponsi caly domek . NIGDY NIKOMU NIE POLECE POlUXa BYLEM 09 .10 .2011

anonim

Jestem zadowolony że mogłem pracować w poluxie fajna praca fajne pieniożki zniczym mnie nieoszukali ten kto jest leń zawsze znajdzie problem do którego sie może przyczepić

Zostaw opinię o Polux - Roosendaal

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polux