To prawda ze firma nie szanuje klientów i pracowników ?
z tak niepoważną firmą się nigdy nie spotkałem, zero dla poszanowania klientów, (usunięte przez administratora), kontakt telefoniczny to porażka - wyślę im biling i koszty prób połączeń i wiszenia na linii bo może ktoś odbierze. ŻENADA!!!! A CO LEPSZE NIE OBOWIĄZUJE ICH ŻĄDNE PRAWO - KODEKS CYWILNY ONI O NIM NIE SŁYSZELI!!!!
Jedno wielkie (usunięte przez administratora) Człowiek dzwoni na (usunięte przez administratora) infolinię i czeka (usunięte przez administratora) godzinę, półtora godziny i tak nikt nigdy nie odbiera. W (usunięte przez administratora) mają klienta a już w ogóle kontakt z nim. DNO I BEZNADZIEJA!!!! Firma nie powinna w ogóle istnieć. Jedna wielka niekompetencja!!!!!!
Rzeczoznawca niekompetentny, nie umie stwierdzić faktycznych szkód, a wystarczyło podnieść dywanik w bagażniku. Zero kontaktu z rzeczoznawcą pomimo wydzwaniania na jego telefon komórkowy, pisania wiadomości na adres mailowy. Totalna żenada i ignorancja. Zero kontaktu z firmą. Jedyny kontakt to wiadomośc e-mailem i otrzymanie automatycznego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia a później cisza. Nie wiadomo kiedy i cz w ogóle odpowiedzą. Czas biegnie, blacharz nie może naprawiać samochodu a ty nic nie wiesz!!!!!!!!!!!!!!!!!
Firma nie kompetentna.,żenada. Pracownicy firmy szkód majątkowych olewających klientów,włącznie z rzucającą słuchawką i brak wysłuchania kwestii petenta. Dyrektor Rzeczoznawców podpisuje dokumenty o których nie ma zielonego pojęcia. Kontakt, obsługa-KATASTROFA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!