ZPS JAMAR

Albertów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 104 ocen.

Opinie o ZPS JAMAR

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ZPS JAMAR

Tonik

Jest tak dobrze w firmie pracować i nie macie chęci pisać? Interesuje mnie praca w ZPS JAMAR i miałem nadzieję, że dowiem się coś więcej od pracowników. Może jednak ktoś napisze?

Marta

W sieci pojawiła się oferta pracy na stanowisko elektryka - czy ktoś z forumowiczów może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą na tym stanowisku? Jakie warunki zatrudnienia są proponowane przez ZPS JAMAR? Te informacje będą cenne dla osób, które są w trakcie poszukiwania pracy.

Fruter

Kto zarządza właściciele ręcznie czy mądrzy managerowie?

honey

No to skoro podstawa zaczyna się od 1500zł @tonder, to na spokojnie można wyciągnąć minimalną krajową, bo przecież dochodzą do tego jeszcze odpowiednie premie, a o podwyżkę zarobków wcale nie jest tak trudno. Wiecie czy wynagrodzenie jest na czas? Pozdrawiam

anonim

(usunięte przez administratora)

duch

Proszę jeszcze napisać czy pracuje się soboty i niedziele?

duch

Proszę cos napisać o zarobkach i o czasie pracy?

pol

Zero szacunku dla pracowników

ja

Nie polecam. Szkoda czasu i zdrowia na tą firmę.

bary

Witam, czy może ktoś udzielić informacji na temat pracy PH. Każde info mile widziane. Najbardziej zależy mi na informacji czy plany są do zrealizowania oraz flocie i korzystaniu z auta prywatnie. Pozdrawiam.

WK

Nie obrazić kierownika z innej zmiany to podstawa. Ale ogólnie nie narzekałem przez 3 miesiące pracy tam. Kierownika na swojego kierownika. Jestem przyzwyczajony do pracy - być może taka opinia.

biouy

A jeśli chodzi o rozmowę to jak to wygląda u nich zazwyczaj, z iloma osobami przyjdzie mi ewentualnie rozmawiać? wiecie, że niezwykle ważnym jest zaprezentowanie się w taki sposób, żeby natychmiast po rozmowie przesłuchujący nabrał pewności, że jesteśmy najlepszym kandydatem do pracy i dlatego proszę o te info....

Łukasz S.

najniższa krajowa , umowy śmieciowe jak i zwykłe ( zależy od stanowiska ) , kierownicy ( panie wredne i chamskie , panowie są ok ) , zarobki zależne od akordu ( normy nie do osiągnięcia ) , praca różna , 7 dni w tyg , z prowizoryczna możliwością odmowy w weekend .

dupa

kiszka!

JA

Witam, ile zarabiają przedstawiciele handlowi (jaka podstawa etc.)? Jakie auta (z gps?), jakie inne narzędzia pracy? Jakie są zarobki kierowników regionalnych (czy w ogóle są takowi)?

ania

Czy juz wszystko zostało napisane o tej firmie? Wydaje mi sie ze jeszcze duzo powinno byc powiedziane o ludziach tam pracujacych, atmosferze i sposobie jakim traktowaniu sa tu pracownicy przez "szefostwo"...

p

nie zwolni się z tego zakładu ponieważ tam gdzie jest lepsza praca i kasa nie ma takiej rotacji pracowników i ciężej jest się wcisnąć do lepszej pracy

P

Skoro jest Ci tak zle dlaczego sie nie zwolnisz ?

zzzzzzzzzzzz

szkoda ze za kasę wszystko się da nawet usunąć częściowa prawdę a to co piszą tu ze jest tak spaniela to nie jest prawda tak do końca

xyz

tez dobrze mi sie tu pracuje, do kierownikow nic nie mam, ogolnie jest ok. Z reguly najwiecej narzekaja osoby, ktorym sie robic nie chce...taka prawda

,,,,,,

Firma jamar jest całkiem fajnym zakładem da się zarobić tylko szczere chęci. Wiadomo są różne dni jak wszędzie ale ogólnie jest spoko. Ja osobiście wspominam mile prace z Panem ( usunięte przez administratora )fajny kierownik był z niego umiał rozmawiać z pracownikami i był za nimi a to jest chyba najważniejsze!!!!!!!

,..////

Kadra kierownicza jest spoko parę lat temu było lepiej ale teraz da się wytrzymać nie przesadzejcie ludzie pozdrawiam.

DOMA

Aby móc do(usunięte przez administratora) wstawiać towar trzeba gdzieś oszczędzać i już wiemy gdzie.

q2

"automatyk haha"- rzeczywiście haha, niech się też pochwali co potrafił.

pracownik

niech ci bedzie nie mam zamiaru sie tu kłócić ja na swoja wyplate nie moge narzekać i tyle na temat

pracownik

chodzi mi o to ze mnie nikt nie zmusza, a z reszta to jest tak że jak sobie pozwola wejsc na glowe to juz ich sprawa

Alan

Uważam że powyższe opinie są bardzo krzywdzące Ja pracuję w firmie Jamar i nie mogę się zgodzić z poprzednikami, przy czym chcę dodać że nie jestem spokrewniony z żadnym z właścicieli ani nie jestem jego sąsiadem ani nawet kolegą ze szkoły ani z boiska itd… lubie i bardzo szanuję ludzi którzy pracują w Jamarze – znam ich i oni mnie i wiem że mogę na nich liczyć i ja tez staram się nie zawieść I mam nadzieję że jeszcze długo będę tu pracował

xxxxxxx

a przedstawicielka niech się pochwali ile pracowała i jak pracowała

były pracownik

anonim - 2012-07-23 13:49:18 wita, chce sie zatrudnic w Jamar - prosze o opinie - jak sie tam pracuje, jaka jest atmosfera, zarobki dziekinie polecam ( usunięte przez administratora )

wlodzimierz44

to przez 4 miesiace mam pracowac bez umowy ??? ile moge tam zarobic ? stawka jest godzinowa czy pelna miesieczna ? o jakich opoznieniach mowisz czy oni sa wyplacalni wogole ?

wlodzimierz44

Prosze o informacje jak wyglada praca w firmie jamar czy kierownik produkcji jest ok? czy dostane umowe ?i pensje dostane na czas i czy warto ????

dupa
@wlodzimierz44 10.10.2012 13:10
Prosze o informacje jak wyglada praca w firmie jamar czy kierownik produkcji jest ok? czy dostane umowe ?i pensj...

Pracuje juz jakis czas i jak narazie ,nie jest az tak słodziutko ,wszystko okazuje sie wiadomo z czasem ,,wiadomo Kokosów nie ma wazne ze w ciągu i nie na otwartym powietrzu,Tempo pracy zdecydowanie zaszybkie ,brak osób na stanowisku gdzie praca jest w tak zwanym ciągu maszynowym,no i przesada jezei chodzi o zmiany.Zdazają sie czesto osoby Robiące kariere (zwłaszcza Panie zatrudnione na umowe) no i wiadomo : są osoby mające "dożywocie" w ZPS Jamar

seba

czy ktoś pracujący w Jamarze może napisać, jak wygląda tam zatrudnienie? jakie wynagrodzenie, czy wypłaty na czas?

anonim

wita, chce sie zatrudnic w Jamar - prosze o opinie - jak sie tam pracuje, jaka jest atmosfera, zarobki dzieki

Zostaw opinię o ZPS JAMAR - Albertów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ZPS JAMAR