Opinie o CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. w Toruń

Ola Nowy wpis
Były pracownik

Będzie wiadomo że to opinia ode mnie, ale to nic. Ogółem z firm toruńskich które zajmują się słuchawką ta daje od siebie najwięcej ale też i ma największe wymagania. Daje narzędzia do robienia umów, pomaga w pisaniu i rozmowie, daje skrypty. Także jeśli chce się zarobić na stanowisku entry level, czy generalnie sprzedaży to tutaj.

Konsultant zeszkolenia styczeń Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam tej firmy , oczekują od nowych konsultantów że będą potrafić prowadzić długie rozmowy po 3 dniach szkolenia , wymóg 35 rozmów handlowych powyzej 8 min żeby dostać pieniądze , z czego jak dzwonisz to 90% poczt bo dzwonisz do ludzi którzy dostali już 100 takich telefonów , szkoelnie wygląda tak , pierwsze 3 dni siedzisz i słuchasz o ofercie po 3 dniach idziesz dzwonić , przed rozpoczęciem dzwonienia szkoleniowiec puści randomowe 3 rozmowy (stałych) konsultantów , po czym wyjdzie zrobić sobie kawę a w rozmowie stałego konsultanta 10 błędów krytycznych , w każdym momencie mogą cię wyrzucić , na moim szkoleniu wyrzucili 2 osoby w ostatni dzień szkolenia przez co nie dostały ani złotówki za poświecony czas , przemyśl dobrze swoją decyzję czy chcesz marnować swój czas żeby w ostatni dzień szkolenia ci podziękowali bo nie jesteś mistrzem sprzedaży po tygodniu szkolenia ????

Administrator Nowy wpis

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. jest w trakcie rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.

wanda-fajfer@wp.pl
Kandydat

Witam, Odbyłam rozmowę rekrutacyjną w owej firmie oraz 3 dni szkolenia. W 3 dniu dowiedziałam się, że Pani, która odbywała szkolenie przyszłych pracowników; (wtedy również puściła 2 nagrane rozmowy z klientami, w tym również i mnie), powiedziała, że "musimy Tobie podziękować i byłaś mało aktywna w ciągu tych dni i chyba jesteś zdenerwowana". Po czym jedynie wypełniłam kwestionariusz zawodowy i po 3 dniu było do widzenia. Rozpisałam się zbytnio, ale mało profesjonalne podejście owej firmy jak i wielu.

logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Toruń
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Prawnik
Toruń
ONDE S.A.
(112 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technolog
Toruń
TIOMAN Sp. z o.o. Sp.k.
(120 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PROGRAMISTA .NET
Toruń
PKO Bank Polski
(5662 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Toruń
  • NIP: 9562376666 REGON: 52253880100000 KRS: 0000981479
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii