Będzie wiadomo że to opinia ode mnie, ale to nic. Ogółem z firm toruńskich które zajmują się słuchawką ta daje od siebie najwięcej ale też i ma największe wymagania. Daje narzędzia do robienia umów, pomaga w pisaniu i rozmowie, daje skrypty. Także jeśli chce się zarobić na stanowisku entry level, czy generalnie sprzedaży to tutaj.
Nie polecam tej firmy , oczekują od nowych konsultantów że będą potrafić prowadzić długie rozmowy po 3 dniach szkolenia , wymóg 35 rozmów handlowych powyzej 8 min żeby dostać pieniądze , z czego jak dzwonisz to 90% poczt bo dzwonisz do ludzi którzy dostali już 100 takich telefonów , szkoelnie wygląda tak , pierwsze 3 dni siedzisz i słuchasz o ofercie po 3 dniach idziesz dzwonić , przed rozpoczęciem dzwonienia szkoleniowiec puści randomowe 3 rozmowy (stałych) konsultantów , po czym wyjdzie zrobić sobie kawę a w rozmowie stałego konsultanta 10 błędów krytycznych , w każdym momencie mogą cię wyrzucić , na moim szkoleniu wyrzucili 2 osoby w ostatni dzień szkolenia przez co nie dostały ani złotówki za poświecony czas , przemyśl dobrze swoją decyzję czy chcesz marnować swój czas żeby w ostatni dzień szkolenia ci podziękowali bo nie jesteś mistrzem sprzedaży po tygodniu szkolenia ????
CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. jest w trakcie rekrutacji na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.
Witam, Odbyłam rozmowę rekrutacyjną w owej firmie oraz 3 dni szkolenia. W 3 dniu dowiedziałam się, że Pani, która odbywała szkolenie przyszłych pracowników; (wtedy również puściła 2 nagrane rozmowy z klientami, w tym również i mnie), powiedziała, że "musimy Tobie podziękować i byłaś mało aktywna w ciągu tych dni i chyba jesteś zdenerwowana". Po czym jedynie wypełniłam kwestionariusz zawodowy i po 3 dniu było do widzenia. Rozpisałam się zbytnio, ale mało profesjonalne podejście owej firmy jak i wielu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CENTRUM OBSŁUGI KLIENTÓW Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.