opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanieRejestracja
Logo

Pietrowe.Pl

Profil oficjalny - płatna współpraca

1/5

Na podstawie 5 ocen z 3 miesięcy
Opinie(45)
Dodaj opinię

Opinie(45)

Dodaj opinię
Logo
  • NASZA OFERTA
  • .
  • NAJLEPSZE ŁÓŹKA
  • .
  • JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIE?
  • .
  • KONTAKT

    NASZA OFERTA

    NAJLEPSZE ŁÓŹKA

    JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIE?

    KONTAKT

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Radom
  • Płock
  • Piaseczno
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Pietrowe.Pl Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon

Opinie

Opinie

Opinie

Opinie

Często zadawane pytania

Subscribe
Nie przegap nowości o Pietrowe.Pl Sp. z o.o.!

Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

Email
Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

ReviewUserIcon
Aurelia

06.02.2026 00:25

Inne

Piszę opinie ponieważ po zamówieniu tu wpadłam i się zszokowałam… dobrze że był dobry kontakt, i tak jak myślałam wszystko skończyło się w porządku. Przystojny Pan Oliwier(pozdrawiam! Haha) zamontował nam łóżko szybko i sprawnie, łóżko ekstra wytrzymałe, śpię z dziećmi(jestem szczupła 😉) i nic nie trzeszczy nie trzaska, nie boję się że się zawalimy jak mocniej padniemy. Mamy łóżko Stanisław i korzystamy całą rodziną 😃
ReviewUserIcon
Klient

28.01.2026 15:08

Inne

Szukaliśmy łóżka piętrowego, które będzie stabilne i bezpieczne dla dzieci – trafiliśmy idealnie. Instrukcja czytelna, elementy dobrze zabezpieczone. Jesteśmy zadowoleni.
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:13

Pracodawca

Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że łóżko spełnia oczekiwania pod względem stabilności i bezpieczeństwa oraz że montaż przebiegł sprawnie. W razie pytań prosimy pisać.
ReviewUserIcon
Beata

28.01.2026 16:37

Inne

Bałam się montażu, ale instrukcja była prosta, a wszystkie elementy pasowały idealnie. Jako mama dwójki dzieci – polecam!
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:41

Pracodawca

Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że instrukcja okazała się prosta, a wszystkie elementy pasowały idealnie. To dla nas ważne, szczególnie przy meblu używanym na co dzień przez dzieci. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania po montażu lub w trakcie użytkowania, prosimy śmiało pisać — pomożemy.
ReviewUserIcon
Ewa

28.01.2026 17:13

Inne

Przyszły mi inne fronty z szuflad, ale w tydzień wysłali poprawne. Obsluga okej, myślę że warto
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:03

Pracodawca

Przepraszamy za niedogodności, i dziękujemy za opinie.

Nowy wpis

ReviewUserIcon
Klaudia

25.09.2026 19:32

Inne

Niestety, jestem bardzo rozczarowana jakością zakupionego łóżka dziecięcego oraz sposobem rozpatrzenia reklamacji. Powierzchnia elementów jest nierówno wyszlifowana, szorstka, miejscami wyczuwalne są włókna drewna oraz nierówności i nagromadzenia lakieru. Nie jest to kwestia naturalnego usłojenia drewna, lecz jakości jego obróbki i wykończenia. Dodatkowo podczas zakupu deklarowany termin realizacji zamówienia wynosił 9–16 dni roboczych, natomiast w rzeczywistości na zamówienie czekałam aż 35 dni roboczych. Zamiast zaproponować wymianę lub właściwe rozwiązanie reklamacji, sklep zasugerował samodzielne szlifowanie łóżka i przesłanie papieru ściernego oraz lakieru. Uważam, że nowy produkt, szczególnie łóżko dla dziecka, powinien być odpowiednio wykonany i wykończony już na etapie produkcji. Niestety, zarówno jakość produktu, znacznie przekroczony termin realizacji, jak i sposób obsługi reklamacji pozostawiły bardzo złe wrażenie. Nie polecam.

Nowy wpis

ReviewUserIcon
Marta

24.09.2026 11:29

Inne

Zdecydowanie NIE POLECAM. Łóżko miało zostać zrealizowane w ciągu 5–15 dni roboczych, a ostatecznie czekałam ponad 2 miesiące. Przez cały ten czas wielokrotnie próbowałam skontaktować się z firmą, prosząc o konkretny termin realizacji. Jak już udało mi się dodzwonić po kilku dniach otrzymywałam zapewnienia, które nie były dotrzymywane. Na maile nie odpisują WCALE. W końcu wyznaczono konkretny termin dostawy, jednak w dniu dostawy kurier nie odbierał telefonu i ponownie nie było wiadomo, co dzieje się z zamówieniem. Łóżko zostało wysłane dopiero jak postraszyłam Rzecznikiem Praw Konsumentów. Dawno nie spotkałam się z tak fatalną obsługą klienta. Porażka. Produkt w porządku, ale realizacja i kontakt z klientem są zdecydowanie poniżej akceptowalnego poziomu. Więcej bym nie zamówiła.

Nowy wpis

ReviewUserIcon
Ewa

05.09.2026 14:11

Inne

Zamówienie złożone 07 lipca 2026r., łóżka brak, kontaktu brak, zero informacji. Czas realizacji w momencie składania zamówienia 5-15 dni roboczych. Szczerze nie polecam.

Nowy wpis

ReviewUserIcon
Klientka

02.09.2026 06:37

Inne

Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Oszukują i naciągają ludzi. Łóżko zamówione w lipcu, w trakcie składania zamówienia informacja, że dostawa nastąpi w terminie 5-15 dni, minęły dwa miesiące a łóżka brak, podobnie jak kontaktu ze sklepem. Przestali odpisywać na maile i odbierać telefony, ta firma to gruby przekręt.
ReviewUserIcon
Michal

10.08.2026 10:52

Inne

Szczerze odradzam zakup łóżka u tego producenta. Kontakt koszmarny, bo infolinię obsługuje jeden pracownik, odbiera po 10 min dzwonienia a i tak nie jest w stanie nic pomóc, jedynie przekazać informację do innego działu. Drugim koszmarem jest czas dostawy. Łóżko zamówione w kwietniu, dotarło w czerwcu i to bez szuflad. Samo łóżko koszmarnej jakości, niewyszlifowane, jedna cienka warstwa lakieru (gdzie według infolinii spędziło 3 tygodnie na lakierowaniu), wszędzie zadziory, niedomalowane miejsca i uszkodzone belki. Zwrot to kolejny koszmar. Zgłoszony zaraz po otrzymaniu zamówienia w czerwcu. odebrany dopiero w lipcu, a zwrot kosztów dopiero w sierpniu i to na raty... (usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Natalia

11.07.2026 22:00

Inne

Kiedy zamawialiśmy łóżko na stronie internetowej pisało że dostawa w ciągu 5 dni. Więc oddaliśmy łóżko dziecka, udało się dogadać z dzieckiem że prześpi na kanapie w salonie parę dni. Za 5 dni zadzwoniłam i okazało się że czas realizacji od 5 do 15 dni. Minęło 18. Dziecko nadal śpi w salonie. I powiem że czuje się oszukana . Czy jest możliwość na odstąpienie od zamówienia i odzyskania swoich pieniędzy? Bo mamy około 30 %zrobionego łóżka . Nie chcę mi się żeby dziecko spędziło jeszcze parę miesięcy w salonie. Brak słów. Jak i kontaktu
ReviewUserIcon
anonim

21.08.2024 13:41

Inne

(usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Julia

25.06.2026 15:09

Inne

A ja czekam właśnie równe 5 tygodni i co?
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

06.07.2026 23:14

Pracodawca

Zapraszamy do kontaktu przez naszą stronę - Odpowiemy na wszelkie zapytania
ReviewUserIcon
Pracownik

14.04.2026 21:59

Pracownik

Bardzo dobra praca- auto załadowane na magazynie przez magazynierów umiejętnie wszystkie paczki po kolei do wydania, trasy poplanowane w systemie klienci umówieni na godzine wszystko poplanowane 😃
#Kurier
ReviewUserIcon
Julia

08.02.2026 22:04

Inne

Wszystko dotarło na raz, kompletnie, elementy podpisane z odwołaniem do kodów w instrukcji - co jest niespotykane przy innych meblach. Łóżko baaardzo solidne, nic nie skrzypi, nie trzeszczy, solidna bryła. Połączenie mocnymi śrubami metalowymi dwu-elementowymi. Dopracowane konstrukcje. Czekałam 4.5 tygodnia od zamówienia do kuriera. Za to odejmuje 1 gwiazdkę. Ale myślę że warto poczekać. Produkt wart swojej ceny.
ReviewUserIcon
anonim

14.10.2024 23:16

Inne

(usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Aurelia

06.02.2026 00:31

Inne

Dołączyłeś 129 zdjęć wad łóżka? 😂🤣 tyle to nawet nie ma elementów
ReviewUserIcon
Tregizm

04.06.2024 08:11

Inne

Absolutnie nie polecam. O wiele dłużej się czeka dodatkowo trzeba wziąć 4 dni urlopu, bo Pan składający łóżko przyjeżdża po parę razy dlatego, że deski które przywiózł nie są odpowiednie i inne zdarzenia. (usunięte przez administratora)
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:42

Pracodawca

Dzień dobry. Przepraszamy za przedłużoną realizację i sytuację, w której montaż wymagał kilku wizyt — to nie powinno się zdarzyć.
ReviewUserIcon
KK

31.05.2024 19:48

Inne

(usunięte przez administratora) Łóżko zamówione 8 kwietnia 2024. Do 30 kwietnia zero informacji o dostawie. Wykonanych dziesiątki telefonów. Na infolini czeka się po 10-15 min mimo że jest się pierwszym w kolejce. Po wielu mailach i telefonach ustalono dostarczenie na 22 maja. (usunięte przez administratora)Po kolejnej awanturze, mailach i telefonach udało się z montażem w dniu 28.maja. obsługa klienta stwierdziła że montaż odbyl się bez problemu i nie ma potrzeby rekompensaty! Zamówienie realizowane 2 miesiące (usunięte przez administratora)
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:41

Pracodawca

Dzień dobry, dziękujemy za szczegółowy opis. Rozumiemy, że montaż ostatecznie przebiegł bez problemów, natomiast największą trudność stanowiły zmiany/ponowne ustalenie terminu i utrudniony kontakt. Przepraszamy za tę sytuację. Co do rekompensaty – nie mamy standardowo przewidzianej rekompensaty w przypadku, gdy usługa została wykonana prawidłowo w uzgodnionym terminie końcowym, jednak możemy zweryfikować sprawę po numerze zamówienia i wrócić z konkretnym stanowiskiem. Prosimy o numer zamówienia w wiadomości prywatnej.

Kontakt - Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

ALEJA JANA PAWŁA II 22 00-133 Warszawa

NIP:5252947983

REGON:524755514

KRS:0001024999

Branża główna: Moda, projektowanie

Odwiedź nasz profil

FacebookIcon
ReviewUserIcon
anonim

28.09.2023 11:26

Inne

(usunięte przez administratora)
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:35

Pracodawca

Widzę, że dotyczy to sytuacji sprzed ok. 2 lat i od tamtego czasu nie mieliśmy w tej sprawie kontaktu. Jeśli chcą Państwo, żebyśmy mogli to zweryfikować i wrócić z konkretem, prosimy o numer zamówienia lub e-mail użyty przy zakupie - sprawdzimy status dostawy/rozliczeń i odniesiemy się do sprawy.
ReviewUserIcon
Piotr

21.08.2023 11:37

Były pracownik

Ogólnie jeśli chodzi o pracę to spoko, nie ma żadnej presji, wypłata w terminie co miesiąc, z umową problemów też nie ma. Ogólnie wymagają tylko żeby pracować, nie stoją nad głową nie patrzą na ręce. Płacą zależnie od tego ile się umie. Mi dali 22zł na rękę na start a po 3 msc doszedłem do 30zł/h także bardzo spoko pieniądze jak na tą prace. Troche rygor jeśli chodzi o wychodzenie na papierosa bo trzeba zaznaczać w systemie że się wychodzi i nie jest liczone do wypłaty wtedy, ale do przeżycia.
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:33

Pracodawca

Dziękuję za opinię! Cieszymy, że docenia Pan spokój i terminowe wypłaty. Co do "papierosa w systemie” - zasady są proste: jest przerwa albo praca. Powodzenia dalej!
ReviewUserIcon
Klient

28.01.2026 15:03

Inne

Patrząc na opinie poprzedników, to firma jest chyba atakowana poprzez konkurencję, moje zamówienie zostało zrealizowane w 4 dni robocze, wybrałem produkt z dostępnością do 7 dni. Natomiast jakość mnie zaskoczyła stosunek ceny = jakość, bardzo polecam. Obsługa klienta, na chacie/mailowo, telefonicznie trochę czekania ale udało się dodzwonić. Polecam!
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:14

Pracodawca

Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że zamówienie zostało zrealizowane szybko i że jakość pozytywnie zaskoczyła. Dziękujemy też za uwagę dot. kontaktu telefonicznego — pracujemy nad skróceniem czasu oczekiwania.
ReviewUserIcon
Tomek

28.01.2026 15:06

Inne

Zamówienie zrealizowane sprawnie, dobry kontakt ze sklepem i szybka dostawa. Jakość łóżka naprawdę na plus – wygląda dokładnie jak na zdjęciach.
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:14

Pracodawca

Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że realizacja i kontakt przebiegły sprawnie, a łóżko jest zgodne ze zdjęciami i spełnia oczekiwania jakościowe. W razie pytań prosimy pisać.
ReviewUserIcon
Oliwia

28.01.2026 15:16

Inne

Wszystko OK, od zamówienia po dostawę. Łóżko wygląda estetycznie i jest porządnie wykonane. Zdecydowanie moge polecic
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 12:13

Pracodawca

Dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że wszystko przebiegło sprawnie i że łóżko spełnia oczekiwania pod względem wykonania i wyglądu. W razie pytań prosimy pisać.
ReviewModeratorIcon
Przemysław

11.09.2025 18:23

Inne

Okej już wiemy, że (usunięte przez administratora). Szkoda, że tym zasypują ten wątek, który jest poświęcony warunkom pracy. Ktoś coś opowie czy macie jakiś zakaz?
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:45

Pracodawca

To wątek o warunkach pracy, więc trzymajmy temat. Opinie klientów rozpatrujemy w oficjalnym trybie (BOK/reklamacje) i tam je wyjaśniamy. Pracownicy nie mają "zakazu”, ale nie będziemy omawiać publicznie konkretnych spraw klientów ani danych wewnętrznych. Jeśli ktoś chce porozmawiać o pracy – prosimy o konkretne pytania (stanowisko, grafik, wynagrodzenie, premie, narzędzia, organizacja).
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:46

Pracodawca

Nie zatrudnialiśmy nigdy osoby o imieniu Kamil (ani współpracownika na B2B) w naszej firmie, więc nie jesteśmy w stanie zweryfikować tej opinii jako dotyczącej warunków pracy u nas. Jeśli to pomyłka firmy – prosimy o informację, w jakim okresie i na jakim stanowisku miało to miejsce albo o kontakt prywatny.
ReviewUserIcon
anonim

28.09.2025 16:50

Inne

(usunięte przez administratora)
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:44

Pracodawca

Dzień dobry, dziękujemy za informację. Przykro nam, że ocena jest taka. Prosimy o podanie numeru zamówienia (lub e-mail z zamówienia) – zweryfikujemy termin i sprawę jakości. W kwestii wykonania (szlif/lakier, otwory, drabinka): to kwalifikuje się do reklamacji – możemy dosłać elementy/wykonać korektę w ramach procedury. Odnośnie „kupionych opinii” – nie prowadzimy takiej praktyki. Zależy nam na wyjaśnieniu Pani/Pana zgłoszenia i doprowadzeniu sprawy do końca.
ReviewUserIcon
Iwona

28.01.2026 16:36

Inne

Kupiliśmy łóżko piętrowe dla dwójki dzieci i to był strzał w dziesiątkę. Stabilne, bezpieczne i zajmuje mniej miejsca w pokoju. Dzieci mega zadowolone 🙂
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:42

Pracodawca

Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że dzieci są zadowolone :D
JobInterviewIcon

Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Pietrowe.Pl?

Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna
​
Nick
* Stanowisko
* Przebieg rekrutacji

0/5000

* Treść pytania

0/5000

​
* Rezultat
​
* Poziom trudności
writing hand
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
warning
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
users group
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
ReviewModeratorIcon
Iwona

29.01.2026 21:35

Inne

Szukają osoby do obsługi klienta :) Dobrze myślę, że podstawa to 6000 brutto a reszta to premia? Czy jednak z doświadczeniem od razu można dostać 9000. Byłoby wspaniale :P
Company logo
Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

04.02.2026 11:40

Pracodawca

Szukamy osoby do obsługi klienta :) Tak — 6000 zł brutto to podstawa, a premia jest zależna od wyników. Dlatego wymagamy bardzo szybkiego pisania, sprawnego rozwiązywania tematów, dokładności i domykania spraw tak, żeby żaden klient nie został z problemem. Monitorujemy też m.in. liczbę skarg/reklamacji dotyczących obsługi. Jeśli masz doświadczenie i chcesz porozmawiać o widełkach (np. 9000 brutto), napisz proszę krótko: jakie masz doświadczenie w CS i w jakim systemie pracowałaś (ticketing/CRM), oraz ile średnio robisz wiadomości dziennie.
ReviewUserIcon
Libertas

02.10.2025 21:38

Asystent AI

Kto może napisać coś więcej o pracy jako pracownik biurowy w tej firmie? Jak w praktyce wygląda kontakt z klientami i czy wymagają bardzo szybkiego pisania na klawiaturze na co dzień? W ogłoszeniu oczekują minimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta, znajomości podstaw rachunkowości i umiejętności bezwzrokowego pisania. Zarobki od 5600 do 8000 brutto na umowie o pracę.
#PracownikBiurowy
ReviewUserIcon
Daniel

01.09.2025 13:38

Inne

Nie polecam Łóżko dotarło do nas po 2 miesiącach... jak juz dotarło to tylko w połowie... a żeby dostać brakujące elementy czekamy juz 2 tygodnie i dalej nie potrafią ogarnąć tematu... Kpina nie polecam chyba że ktoś ma czas pół roku i dużo cierpliwości.... Kontakt oczywiscie zerowy na e-mail nie odpisują, zapomnij o odbieraniu telefonu
ReviewUserIcon
Jessica

08.07.2025 15:42

Inne

Moje zamówienie przyszlo ze sporym opóźnieniem, daty przewidywanej dostawy były parę razy zmieniane. Jak już w końcu łóżku zostało dostarczone okazało się, że kilka elementów nie pasowało. Po zgłoszeniu została szybko nadana paczka z nowymi elementami lecz tam również zaszła pomyłka. Na dodatek deski do stelażu są w takim stanie jak na załączonych zdjęciach. W mojej ocenie jakość produktu oraz obsługi klienta to kpina. NIE polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Pietrowe.Pl Sp. z o.o.

Opinia
​
Stanowisko
* Treść odpowiedzi

0/5000

Ocena pracodawcy
​
* Moja opinia jest
​
* Mój status
Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
writing hand
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
warning
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
users group
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.