W wyniku rozmowy telefonicznej zostałam zaproszona na rozmowę w siedzibie firmy. W dniu spotkania, będąc już na miejscu dowiedziałam się, że rozmowa przeprowadzona będzie przez inną osobę (osoba ta prowadząc spotkanie uprzedziła, że nie ma doświadczenia w prowadzeniu rozmów, na cv także nie spojrzała). Wydawałoby się, że do dobrych praktyk należy jak nie wykonanie telefonu to chociaż wysłanie sms-a informującego o niemożliwości przybycia, z przeprosinami za zaistniałą sytuacje. Nic takiego nie miało miejsca. Po spotkaniu wysłałam do firmy maila z podziękowaniem za spotkanie i informacją, ze rezygnuje z dalszych rozmów a mimo to jestem nagabywana telefonami oraz smsami (chociaż w odpowiedzi na smsa, poinformowałam o moim mailu do firmy). Trochę zaskakujące postępowanie, gdy firma mierzy się z problemami wizerunkowymi. Nie polecam.
Jest nam niezmiernie przykro, w jakiej formie odbyło się spotkanie rekrutacyjne. Praktyką w naszej firmie, jest zachowanie profesjonalizmu, absolutnie na każdym etapie kontaktu z Kandydatem. Niestety nie możemy odnieść się dokładnej, gdyż nie wiemy jakiego procesu rekrutacyjnego dotyczyło spotkanie. Proszę jednak mieć na uwadze, że być może opisana sytuacja, była efektem nagłej, nieprzewidzianej sytuacji/nieobecności. Zespół HR
Dziękuję za odpowiedź. Tak jak nagła nieprzewidziana sytuacja wymusiła kontakt z pracownikiem, tak możliwe było profesjonalne poinformowanie o tym potencjalnego kandydata, Kolejna rzecz to fakt, że osoba rekrutująca kontaktowała się ze mną pomimo mojej mailowej rezygnacji (czy nie przekazują sobie Państwo maili?) a także pomimo kolejnej wysłanej informacji, że odpowiedź jest u Państwa. Proszę szanować czas, decyzje oraz poważnie traktować przekazywane informacje. Z wyrazami szacunku
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ORPEA Polska ogólnopolska sieć domów opieki i klinik rehabilitacyjnych?
Zobacz opinie na temat firmy ORPEA Polska ogólnopolska sieć domów opieki i klinik rehabilitacyjnych tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.