OPRI Inżynieria

Olsztyn

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 34 ocen.

Opinie o OPRI Inżynieria

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OPRI Inżynieria

maciek

jak nie istnieją ,jak spawdzałem w krs i wszystko działa.

oszukani

Ludzie- opri już nie istnieje, a przynajmniej pod tą nazwą."sprzedali" wszystko firmom-córkom, ogłosili bankructwo i olali wiewierzycieli i byłych pracowników . A na sprzętowej to jest teraz tor kartingowy

Zamil

Według mnie firmy bardzo niechętnie biorą ludzi bez doświadczenia. Podejrzewam, że w OPRI Inżynieria w Olsztynie jest podobnie. Nie mam tylko pewności jak wygląda normalny dzień pracy w firmie. Czy to przypadkiem nie jest tak, że zbiera się ekipa i jadą na jakieś dalsze trasy wykonywać swoje obowiązki, bo to dosyć ciekawe jest dla mnie.

mr. roman

siemka, czy po technikum mam szansę od razu u nich dostac jakieś w miarę atrakcyjne zatrudnienie? ewentualnie mogę doszkolić się na własną rękę jeśli zatrudnienie będzie fajne i dorze płatne. wiem wiem, ale uważam że studia to marnowanie czasu, tylko technikum uczy życia i zawodu, sam konret i nie ma lipy

poldi

widziałem na kilku stronach w internecie że jako specjaliści od instalacji firma opri ma bardzo dobrą opinię wśród swoich klientów. Szkoda , że komentarze wśród pracowników nie pokazują , że równie dobrym pracodawcą jest ta firma. Chociaż dawno nikt nie pisał nic konkretnego. Także ktoś wie jak obecnie warunki w opri?

hajl

@karbo, a co konkretnie z tą firmą? Te wcześniejsze komentarze nic konkretnego nie mowia, wiec pytam teraz.

karbo

już w 2012 roku chodziły słuchy o kłopotach w OPRI. Pewnie to pociągnęło za sobą kolejne problemy

:/

to bardzo przykre, że od trzech miesięcy spóźniają się z wypłatami po trzy, cztery tygodnie.... ludzie mają rodziny, kredyty! ale najlepiej aby pracować po 18 godzin dziennie, bez płatnych nadgodzin i najlepiej jeszcze za darmo! albo żeby im dopłacić! wywalają ich z kolejnych projektów- ale to nie dziwne, skoro nie ma czym pracować- brak sprzętu, a ten, który został ciągle się psuje i nie ma za co go naprawić. pracowników trzeba szanować, bo to oni są silnikiem tej firmy.

BEZ ZAPŁATY

CHCESZ STRACIĆ KASĘ BĄDŹ PODWYKONAWCĄ .

BOS

Jak był IWAN w zarządzie to było OK !!! - dobry fachowiec . Szkoda że go nie ma bo by tą firmę postawił na nogi

siemasz

hehe ale ktoś pojechał i co najważniejsze sie nie pomylił

anonim

Masz chłopie rację, ta baba rozwaliła już parę firm ( contech ,,comtrans ,teraz opri).Główna pseudo księgowa , brak fachowości , brak kultury osobistej , urody i zrozumienia ludzi pracy. Po trupach do celu. Gdzie te OPRI z przed dawnych lat.Niech nikt z OPRI nie utożsamia się z tą wredną babą. Niech dalej okradają ludzi pracy.Kij ma dwa końce.Jeszcze ciebie sprawiedliwość dosięgnie.

wierzyciel

Potwierdzam Firma OPRI podąża w bardzo złym kierunku. Najgorsze jest to ze nie placa nikomu z zalozenia czy jest kasa czy nie

nie lubie OPRI

potwierdzam taka sytuacja panuje w tej firmie, również przestrzegam przed współpracą z nimi, chyba że chcesz być bankrutem, hehe

Kontrahent

Jesteśmy firmą, która wykonywała prace dla firmy Opri, mimo dobrze wykonanego produktu i otrzymaniu wynagrodzenia za nasze prace firma Opri nie zaplacila nam do dnia dzisiejszego. Jesteśmy w kontakcie z innymi firmami, które mają identyczna sytuację. Pozwy sądowe są juz zlożone, jednak nikomu nie polecam współpracy z oszustami. PRZESTRZEGAMY

!!

anonim - 2011-07-08 09:15:56 co prawda to prawda tak rzeczywiście było w OPRI, na całe szczęście pozbyto się starego zarządu a nowy wie jak firmę wprowadzić na właściwy tor. jest lepiej i nawet średnia wieku spadłarozbiwalem sie czytajac ta wypowiedz... firma totalny nie wypal!!! do [usunięte przez moderatora] nie placa na czas pracownikom.. !!! czekam juz kilka dni i nic.. trzeba bedzie siegnac po inne srodki! prawie sami emeryci ! ciagle na minusie brak wplat dla innych firm... ciagle szukanie pieniedzy! teraz i 100% zabrane.. zwiazki nic nie robia... pracujesz po 10 godzin gdzie w umowie jest napisane 8.. ale trzeba robic inaczej cie wywala.. oboz a nie praca... nie polecam nikomu !!

anonim

co prawda to prawda tak rzeczywiście było w OPRI, na całe szczęście pozbyto się starego zarządu a nowy wie jak firmę wprowadzić na właściwy tor. jest lepiej i nawet średnia wieku spadła

zbyszek

firma tragedia..

anonim

Jeszcze jedno na rozmowie kwalifi. obiecują złote góry a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej

non

Dokładnie w całości komunistyczna firma,moja ocena niedostateczna.Jak zarządzający się nie zmienią to cienko widzę jej przyszłość.Muszą postawić na młodych a nie wszyscy w wieku przedemerytalnym.

gal anonim

Firma do [usunięte przez moderatora] bez strategi zarządzającej, wszyscy robią co chcą, marne zarobki,prezesi do [usunięte przez moderatora]-nie umieją prowadzić firmy, wszystkie budowy spieprzone :( Nie polecam jako przyszłego pracodawcy.

Konus

Prawdziwie komunistyczna firma. Na wszystko normy i przydziały (np. naprawa hamulców w Żuku - 2 tygodnie). Atmosfera super - wszyscy znają się od czasów OHP-u, a najmłodszy pracownik w wieku 45 lat biega po piwo. Możliwość dalszego rozwoju - marne szanse. Wynagrodzenie - jak na początku lat 80 - 8 zł. Jedno co dobre - płacą 100% i 50%, są związki zawodowe i fundusz socjalny. Pozdro dla Bąka :)

Zostaw opinię o OPRI Inżynieria - Olsztyn

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OPRI Inżynieria