Zakupiłam jakiś czas temu produkt za groszowe sprawy. Zaplaconwe z góry orzez system payU. Towar nie dotarł, próbowałam dzwonić na numer znaleziony online- nikt nie odbierał, dzwoniłam o różnych porach. Zakup był przez stronę ceneo która bodajże po 2tyg poprosiła o opinie- wystawiłam wiec opinie negatywna. Nagle po kilku dniach od wystawienia opinii dostaje informacje, ze towar jednak wysłano… w dniu wczorajszym z kolei pani z firmy tradelectra pisała do mnie poprzez serwis ceneo z prośba o zdjęcie opinii negatywnej tłumacząc się ze mieli awarie systemu. Co ciekawe w odpowiedzi na mój negatywny komentarz napisano ze to wina opóźnienia ze strony payU…brak spójności?? Dwie różne opinie z tej samej firmy??… Ale to jeszcze nic. Gdy odpisałam ze opinii nie zdejmę dostałam odpowiedz ze bardzo dziękują bo ten negatyw im więcej dobrego zrobił niż złego i pani pisząca do mnie zyczy mi żeby każdy tak serdecznie do mnie podchodził jak ja do świata. Dowcipna chyba chciała być i za grosz umiejętności z obsługi klienta… skomentowałam to pisząc najpierw jasne argumenty a potem uwzględniając ze jest takie powiedzenie jak „klient nasz pan”- panią musiało to bardzo zaboleć bo wysłała jeszcze dwie wiadomości ze rozbawilam cała firmę i rozweselilam im dzień. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Zero szacunku a wymagają tego od klienta, któremu sami go nie okazali i jeszcze nabijali się, próbowali swoje niedowartościowanie i brak elokwencji wybielić. Zero słowa przepraszamy. Na dodatek nabijanie się ze przykro im ze stracili tak wartościowego klienta( tak, zamówienie było na smieszna sumę 33zl - ale w dzisiejszych czasach myśle ze nie ma miejsca na tak nieuczciwe zagrywki, gdyby byli uczciwi powiedzieliby przepraszamy i zamknęłoby to temat a opinia negatywna dawno zniknęła, jednak nikt tego tam nie umie). Jednocześnie dostałam w wiadomości informacje ze dziękują za szacunek okazany osobom kompletujacym moje zamówienie itp- a co to ma do rzeczy?? zwykle przepraszam by wystarczyło ale jak osoby kontaktujące się z klientem tego mie potrafią, ani tez utrzymać nerw na wodzy…Cóż… Oczywiście na dowód tej sytuacji wykonałam kopie tych rozmow i wiadomości z ta firma. Poinformowałam tez firmę ceneo o tym. NIE POLECAM!!!
Zdecydowanie odradzam zakupów w tym sklepie. Wszystko pięknie wygląda na etapie "do zapłaty za produkt". Po zapłacie, w przypadku problemów z zakupionym produktem nie licz na uprzejmość z ich strony i pozytywne rozwiązanie sprawy. Po moim doświadczeniu z tym sklepem radzę innym omijać ten sklep szerokim łukiem Jeżeli już zdecydujesz się zakupić u nich cokolwiek (jeżeli musisz), zapytaj ile to leży w magazynie Zwróć też uwagę na to jak można kontaktować się z tym sprzedawcą po zakupie. Odkryjesz że kontakt z nimi jest bardzo utrudniony ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, ODRADZAM !
Czy uważasz, że w przedsiębiorstwie Hurtownia Tradelectra Justyna Jątczak w mieście Toruń można się rozwijać i zdobywać doświadczenia? Opisz swoje doświadczenia związane z tą firmą.