Aldiver Flexcraft

Gorinchem

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 140 ocen.

Opinie o Aldiver Flexcraft

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aldiver Flexcraft

Fałna

Przez trzy tygodnie pracowałam tylko 3 dni . Mieszkałam w hotelu bez internetu i telewizij , miłam do wyboru ciepły grzejnik lub wode a o łóżku z materacem juz nie wspomne . W pokoju była wilgoć i grzb . Kordynator był ale jak by go nie było , dzwoniłam pisałam sms i nie odpowiadał . Nie polecam tej agencij

STACHUUU

pracowałem na vomar - magazyn . Różnie mówią, ale godzin zawsze sporo, soboty prawie wszystkie agnieszka koordynatorka cała to małpa wredna, ale do niczego mi potrzebna nie była kurde - może wróce :-)

Gosia Gosia

Firma jest ok, wypłaty na czas ( na ogół jakieś 300 e po kosztach) godziny są, mieszkanie - szału nie ma, ale tragedii tez nie Pracowałam już w kilku agencjach i ta jest dobra

Maciej

Witam,mam wyjechac do pracy na wózek widłowy,w koolwijk,niby co tydzien ma byc kasa,10,96 brutto/h plus wakacyjne i dodatki jakies,czytam opinie i majac juz doswiadczenie z biurami jakie mam,zaczynam miec obawy co do tego co tam zastane na miejscu,wiem nie od dzis ze ci ludzie z biur w opolu itd koloryzuja bo musza aby zachecic ludzi,ale jak czytam tak te opinie to juz nie wiem.

Michal
@Maciej 04.11.2017 21:20
Witam,mam wyjechac do pracy na wózek widłowy,w koolwijk,niby co tydzien ma byc kasa,10,96 brutto/h plus wakacyjne i dodatki jak...

To jest dobra oferta ale mysle ze to sciema sciagna Ciebie i tydzien porobisz i powiedza ze juz nie ma pracy tylko jest inna za 9,50 tak oni robia .

Maciek
@Niki90 05.11.2017 00:46
Maciej Powiem Ci tylko tyle że nie wierz w to co Ci mówią bo jest duża różnica między tym co Ci przedstawiają a co za staniesz...

504 534 350 , to dosc pilna sprawa , potrzebuje tygodniowek ze wzgeldu na sytuacje zyciowa,a obawy mam bo wiem ze jak juz tam pojade to nawet nie bede mial wrazie co za co wrocic , dlatego nie chce ryzykowac bo tam juz moze byc ciezej z wydostaniem sie z bagna,jesli masz naprawde jakas fajna firme to daj znak,pozdrawiam

Niki90

Do wszystkich zainteresowanych współpracą z Agencją Flexcraft To banda oszustów,przy takiej samej liczbie godzin (38h) za każdym razem inna wypłata a Koordynatora wciska kit ze co tydzień jest inny podatek. ...ha ha ha śmiech na sali Koordynatorzy (usunięte przez administratora), prostak i bractwo na początku mili do póki umowy nie podpisze jak juz to zrobisz to zmiana ich zachowania o 180 stopnii Przycina na kasie,trzeba się ze wszystkiego tłumaczyć jak w przedszkolu, na hotelach pracowniczych patologia,ćpuny ,alkoholicy,(usunięte przez administratora). ..i agencja na to nie reaguje Dodam jeszcze ze niby Cię ubezpieczają Ale okazuje się nagle ze nie masz ubezpieczenia (za co są kary w Holandii i leczenie na własny koszt w szpitalu będzie kosztować Cię tysiące ) Utrudniają wypłatę pieniędzy wakacyjnych które są twoje i należą Ci się jak psu buda) Obecnie jestem na etapie składania sprawy do prawnika i będę walczyć o swoje pieniądze i odszkodowanie Naprawdę dobrze się zastanówcie bo oni na początku mydlą ładnie oczy a na miejscu człowiek łapie się za głowę Koordynatorzy Grzegorz i Mariusz mężczyzi którzy pozjadali wszystkie rozumy, myślą że jak mieszkają kilka lat w Holandii i rozmawiają po holendersku to mogą pomiatać ludźmi, wyzywać i naraża na niebezpieczeństwo Dużo by pisać, dnia by mi nie starczyło Ale myślę że mniej więcej mój komentarz pomoże wam w podjęciu decyzji

Nalson

Jedno wielkie nieporozumienie ludzi zatrudniają a zakwaterowania nie maja. Kordynator śmiech na sali to jest jeden wielki idiotyzm. Traktują ludzi jak zwierzęta, w pokojach myszy, mało co działa w całym domku itd. Zero podejścia do pracowników

kleks

Powiem Wam szczerze ze to biuro nie jest dobre.Ludzie którzy piszą inaczej to są wyjątki a takie się zdarzają bo może tam pracuja na stałe. Naprawdę się rozczarujesz gdy przyjedziesz ale oczywiście sproboj do odwaznych swiat nalezy ale tu raczej bedziesz stratny Kordynatorzy nie pomagaja raczej jak masz problem to zbywaja i niczego nie ułatwiaja wrecz ci jeszcze zaszkodza.Sciagaja ludzi a pracy nie maja

WRÓG DARIUSZA

Jest źle, bardzo. Po pierwsze warunki na hotelu w Rijen są zaniedbane. Szefowa hotelu jest (usunięte przez administratora), koordynatorzy nie potrafią zapewnić stałej pracy. Ja w ciągu półtorej tygodnia pracowałem zaledwie 3 dni. Porażka, jeszcze do tego są nie mili i kłamią.

Natalia

Parówy Nie wypłacaja pieniędzy, kantują , oszukuja, koordynatorzy nie odbieraja telefonow . ! Ludzie są bez pieniędzy odcinają za co tylko się da !!! Nie polecam tego Gowna

Barabara

Praca jak najbardziej ok, wypłaty zawsze na czas i w miarę dobre jesli umiesz upomnieć sie o swoje. Zakwaterowanie to jakaś paranoja, śmierdzące pokoje z myszami za 88 ojro tygodniowo kpina prosze państwa. W domu nic nie działa, nawet kran w kuchni na taśmie poklejony zeby co cokolwiek działało. Pomimo próśb o naprawę reakcji brak. To tylko jeden z wielu przykładów. Po przejściu na prywatne mieszkanie dowiadujesz sie ze pracy juz nie ma lub jest jakaś najgorsza możliwa w której na chleb ledwie zarobisz. Dostajesz samochód służbowy poobijany z obrzyganym wnętrzem w którym śmierdzi, a tydzień później chcą Ci wcisnąć kary ze niby to Ty zrobiłeś. Z reszta kary sa na każdym kroku, oczywiście pieniężne. Polecam ta agencje pracy ale pod warunkiem ze mieszkasz na ich domku i masz mnóstwo cierpliwości. Wtedy zarobisz jesli jesteś pracowity ale warunki jak w chlewie. Na szczęście juz sie z nimi rozstalem.

pustak

witam,prawda o tym biurze prawdy to taka ze za sex ma się wszystko jak się jest kobieta facet jeśli donosi na pozostałych a jeśli nie pasuje to zwalniają bez powodu . wpis będzie pewnie usunięty a sami dadzą sobie z 10 pozytywnych tak to działa. negatywne opinie to prawda okradają ludzi na każdym kroku

Trzeba pracowac

A jak pracowac jak nie daja pracy??Skad takich [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] biora co pisza komentarze ze trzeba pracowac . Co do pracy na pralni to: trzeba pakowac reczniki po praniu ze szpitali na czas bo nie wiem co bys wiecej chcial wiedziec . Praca mega ciezka ale wiedza to ludzie z hotelu w leidendorp , dlugo tam nikt nie wytrzymuje a flex tam tylko wypozycza murzynow .

Luidzi

Aldiver Flexcraft to spoko agencja , tylko trzeba pracować!!!!!

Jones

Cześć wszystkim wie ktoś z was może jak wygląda praca w pralni chemicznej w firmie flex...??

Mateusz

Jak ci daja 10 euro to lec jak najszybciej po tygodniu powiedza ze nie ma pracy i jest tylko inna za 9,30 albo bierzesz albo wracasz takie realia.

na własnej skórze

nie oddają kaucji za rower, nie był uszkodzony. Tak po prostu. Nie odpowiadają na e-maile, nie odbierają telefonów.

Mateusz

Proszę zastanowić się dwukrotnie zanim zdecydujecie się na wyjazd za pośrednictwem tej agencji. Lokacja na którą mnie wysłano jest w dramatycznym stanie ( doorwerth). Cena za tydzień mieszkania (zostaliśmy dosłownie upchani w trzy osoby w małym pokoiku bez otwieranego okna) to 88euro. Dojazdy do pracy kolejne 20euro. A praca od 6 do 14 z dwoma nie płatnym przerwami po stawce 9,33. W razie jakichkolwiek problemów koordynatorzy DOSLOWNIE odwracają się od Was plecami. Telefonująć do biura usłyszalem "jakim prawem Pan tu dzwoni jest piątek". Co chwila nie zapowiedziane kontrolę w pokojach ludzi których wcześniej nie widziałem na oczy. Dużo by jeszcze tego pisać. ... Dobrze, że ten koszmar się dla mnie skończył. Ocena 1/10

Jan Kowalski

co wiecie na temat pracy, oferuja mi brutto 10 E ile można wycisnąć miesiecznie do reki, wliczając wszystkie opłaty (bez jedzenia) Mam 30 lat i zamierzam pracować a nie bawić się chętnie bym brał nadgodziny. W ogóle opłaca sie jechać z ta firmą? Zdziwił mnie szybki termin wyjazdu, telefon miałem dzisiaj a wyjazd za kilka dni... Jak wyglądają tam realia, sporo się tu naczytałem, zarówno pozytywnie jak i negatywnie odnośnie flexcraft.

Adam

Zle o nich swiadczy chodz by to ze chca osoby do 23 roku zycia czyli chca zarabiac jak sie da bo zaplaca po 7 euro za godzine a reszta dla nich a taki jeszcze dzieciak dostanie 150 euro i bedzie zadowolony bo sobie zacpa a jak sie dowie ze jest dymany bo mu powiedza na zakladzie ze nie ma wiekowki a na wiekszosci juz od tego odchodza pracodawcy . A jak bedzie chcial odejsc to ma umowe najmu mieszkania na 4 tygodnie i kare 400 euro jak zerwie bo tyle wynosi czynsz i dyma za darmo na flexa.

Kuba

Zrobiłem wywiad wśród agencji ponieważ chce wyjechać i okazało się, że Aldiver Flexcraft ma opinię dobrego pracodawcy . Zaskoczyły mnie negatywne opinie na forum ale chyba częściowo wyjaśnił sprawę jeden z pracowników. Takie forum dla nowych jest ważne!

Pracownik
@Kuba 03.10.2017 20:42
Zrobiłem wywiad wśród agencji ponieważ chce wyjechać i okazało się, że Aldiver Flexcraft ma opinię dobrego pracodawcy . Zaskocz...

Wyjasnil mi jeden z pracownikow haha a co ci mial powiedziec ze zle trafil kazdy jak juz jest przez nich w Holandii to musi pracowac czy chce czy nie bo musi jakos zyc i oni to wykorzystuja ale na 100 % sa duza lepsze biura. Sami kordynatorzy uciekaja to cos musi byc na rzeczy jak wytrzymuja po 2-3 tygodnie. A ludzie co naprawde chca u nich pracowac i sa na kazde ich wezwanie w pracy chodz by mieli spac po 2 godziny sa nikim to co maja jeszcze robic zeby mieli prace placic im za ta . Owszem paru osobom sie udaje i trafiaja dobrze i zarabiaja ale wiekszosc ma zle chyba ze dla kogos to rarytas 150-250 euro tygodniowa i raz na 4 tygodnie w porywach do 400 i ciagla niepewnosc.

DAWID

Nie polecam ! Przyjechaliśmy wczoraj wraz z dziewczynami do dzisiaj nie mamy pokoju ... śpimy na ziemi u obcych ludzi którzy nam próbują pomóc .. cały czas tylko słyszymy obietnice ze dostaniemy pokój i wszystko będzie ok A tak nie jest !! Osoby na wiekowce zarabiają Max 190 euro ... hotele są przepełnione a biuro ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] los ludzi i daje ich na hotele które i Tak są przepełnione !! Aldiver to jedna z najgorszych agencji pracy Uważajcie i nie dajcie się nabrać .

Pracownik
@DAWID 29.09.2017 17:16
Nie polecam ! Przyjechaliśmy wczoraj wraz z dziewczynami do dzisiaj nie mamy pokoju ... śpimy na ziemi u obcych ludzi którzy na...

Dawid a czy czasem nie było tak że firma próbowała wam pomóc? Żebyście nie zostali bez zakwaterowania to wzięła Was to siebie ? Bo jak tak mowiliscie jak przyjecjaliscie do domku że wyrzucili was inne biuro a flexcraft wam pomógł? Widzę że o tym nie wspomialesc,lecz na domku mieliście co innego i sobie chwaliliscie do pracy jak poszliscie na drogi dzień to nagle źle i nie dobrze ,bo to praca przy miesie i wtedy jak już coś nie pasuje to najlepiej zrobić z siebie ofiarę! Ja pracuje w vionie i nie narzekam wypłata jest zakwaterowania może nie jakieś ful wypas ale jest więc ludzie jeżeli wam nie pasują zakwaterowania to na prywatne i tyle a nie robić tutaj z siebie ofiary! Bo to wychodzi wam znakomicie zanada2!

Patrycja

@byłem nie możesz nikogo obrażać na forum. Polecam zapoznać się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regulamin zanim pozostawisz komentarz. Czy ktoś podzieliłby się swoją opinią o pracy w Aldiver Flexcraft? Czy jesteście zadowoleni z pracy?

Patrycja

@Kuba co możesz powiedzieć o pracy w firmie Aldiver Flexcraft? Czy długo tutaj pracowałeś? Co najbardziej podobało Ci się w pracy? @znamich czy powiesz konkretniej dlaczego nie polecasz pracy w tej firmie? Co najbardziej nie podobało Ci się pracując tutaj?

znamich

Jeśli jesteś człowiekiem z charakterem to nie polecam. Ja odszedłem z roboty bo jeszcze tylko jeden moment dzielił mnie od połamania pana (przez bardzo małe p) koordynatora, więc wolałem wyjechać na wakacje. Natomiast jeśli jedyne o czym teraz myślisz to coffeeshop to uważam, że trafiłeś idealnie, tam potrzeba ludzi którzy się nie buntują, nie myślą, tylko nabijają im kabonę. Polacy nauczyli holendrów, iż mogą robić z nami co chcą a Polacy NIC. Osobiście znam 2 historie oszustw owej agencji oraz 1 sprawę kryminalną. Oczywiście rozmawiałem z pokrzywdzonymi i buntowałem. Jednak pokrzywdzeni (wcale nie lekko) woleli się naćpać i puścić w niepamięć. JEDNAKŻE jeśli jesteś człowiekiem który się nie da to jedź i się nie daj ;)

Kuba

Nie mogę zrozumieć jak to jest możliwe, że nie dbacie o wszystkie dokumenty a dopiero później praca

Łukasz Marszałek

Zupełnie nie polecam, zakwaterowanie całkiem okej, ale zarabiają na czym tylko mogą, nie otrzymałem karty ubezpieczeniowej przez co miałem później problemy, dbają tylko o to żeby mieć pieniądze na koncie, w momencie jak się zachoruje, czy wypadek czy cokolwiek jak najszybciej chcą się pozbyć człowieka, zero pomocy kompletnie nic liczy się aby miejsce było wolne na kolejną osobę, zero szacunku do pracownika, złamałem nogę w wypadku komunikacyjnym, odmówiono mi przywiezienia mnie ze szpitala na miejsce zakwaterowania, musiałem sam z nogą w gipsie dotrzeć do miejsca zakwaterowania ok. 100 km, firma która ma 1500 pracowników, i zwolniono mnie w tym samym momencie co złamałem nogę, nawet przez pomyłkę wysłali mi zwolnienie z dniem wcześniejszym, dzień przed złamaniem nogi, po czym wysłali kolejne zwolnienie na datę tego samego dnia, umowy są tygodniowe którą mogą zerwać w każdej chwili a umowy o zakwaterowanie miesięczne w przypadku gdy chce się iść na prywatne zakwaterowanie wymagają miesięcznego wypowiedzenia a umowa o samą prace jest tygodniowa czy to nie śmieszne, dodam że w przypadku legalnego wyjazdu i dokończenia leczenia w Polsce musiałem się prawnie porozumieć z UWV więc musiałem zostać dłuże na zakwaterowaniu, jednak bardzo szybko na moje miejsce zostały wprowadzone kolejne osoby i mieszkaliśmy w więcej osób jednak koszty zostały mi odciągnięte jakbym mieszkał w normalnych warunkach? Ostrzegam nie będziecie zadowoleni z tego pośrednika pracy Pozdrawiam

Tygielek

Jeśli prawdą jest to co piszą niektóre osoby to z cała pewnością forum nie jest miejscem na ich wyjaśnienie. Powinniście zgłosić się w firmie z odpowiednim pismem. Obecnie mnie to nie przekonuje, może firma ma rację?

Jacek

Bardzo cieszę się, że mają taki duży wybór ofert pracy.

alien

Ktoś pracuje w Vion lub Vomar? Potrzebuję info o pracy, godzinach i zakwaterowaniu.

Jarosław

Dla mnie to jest oczywiste, że jak się zna język to z pewnością jest łatwiej. Można się dogadać i wyjaśnić wiele sytuacji. Generalnie to Aldiver Flexcraft jest dobra agencją.

Patrycja

@Wiola a co Ci dokładnie powiedzieli, czemu nie ma pracy? Czy wcześniej nic takiego Ci nie mówili, że może zajść taka sytuacja? Obecnie poszukują pracownika produkcyjnego. Oferują zakwaterowanie oraz dojazd do pracy co wynika z oferty. Ktoś może jest chętny, żeby złożyć cv do Aldiver Flexcraft?

Jakubas

Może ktoś podpowiedzieć jakiej pracy szukać żeby dało się dobrze zarobić? Znam niemiecki więc może być już łatwiej z pracą. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Pokemon
@Jakubas 23.08.2017 19:46
Może ktoś podpowiedzieć jakiej pracy szukać żeby dało się dobrze zarobić? Znam niemiecki więc może być już łatwiej z pracą. Z g...

Z niemieckim to ty do niemiec do pracy. Holendrzy nie lubia mowic po niemiecku. A wogole to zeby dobra robote miec i dobrze platna, to bys musial miec plecy w biurze flex craft. Tak jak wiekszosc co robi po 8 lat w tej firmie.

On

Pozdrawiam ludzi z pieczarek. Szanki dajesz tam rade?

On

Pozdrawiam ludzi z pieczarek. Szanki dajesz tam rade?

Kuba

Słyszałem jak niektórzy "pracują" jak wyjada za granicę. Tylko wstyd dla innych przynoszą bo patrzą na nas i myślą, że wszyscy sa tacy rozrywkowi. Później są pretensje, że brudne mieszkania, mało godzin wypracowane. Jak się nie pojechało raz czy drugi po na kacu nie można!

Stefan

Aldiver Flexcraft to moja sprawdzona agencja i nie miałem problemu z jakimiś przestojami. Zastanawiam sie dla czego nikt nie pisze co na to agencja?

Bartosz

Po lekturze opinii wychodzi, że osoby które pojechały do roboty za granicę jeszcze dołożyły do tego interesu, tak?. Jak ktoś jedzie do pracy i solidnie pracuje to rzadko się zdarza żeby wrócił niezadowolony.

Wiola
@Bartosz 11.08.2017 20:33
Po lekturze opinii wychodzi, że osoby które pojechały do roboty za granicę jeszcze dołożyły do tego interesu, tak?. Jak ktoś je...

Ja jrchalam z takim zamiarem by przyjechac pracowac non stop i wrocic ale na miejscu okazalo sie ze nie ma pracy jednak ://// to po co dzwonia do ludzi i ich sciagaja. Dwa tygodnie siedze i nic czas biegnie za cos tez musze wrocic do polski!!! Nie polecam tej firmy!!!!!!!

Pracodawca

Wszystkich chetnych do podjecia pracy w tej firmie zapraszam do kontaktu Pozdrawiam serdecznie 797857407

Wiola

Jestem od 31 lipca dzisiaj mamy 9 pracowałam tylko 3 dni i cały czas siedzę na rezerwie nie wiem po co mnie tutaj ściągali bo nie przyjechałam tu na wakacje tylko pracować i zarobić i nie wiem co dalej Ogólnie miałam pracować w fabryce warzyw a znalazło się zupełnie gdzie indziej

Michal

Sciagaja do Holandii wszystkich i na tydzien do vomaru a pozniej ogarniaja prace dopiero i jak sie komus uda to pracuje jak nie to siedzi w domu . A jak juz pracuje to na solarisach oszukuja 3 osoby przepracuja tyle sama godzin w tej samej firmi z ta sama stawk a roznice po 50 euro sa i nikt nic niewie i nie moze zalatwic . Dno i zenada .

Ona88

Beznadzieja nie ma roboty i siedzi sie na hotelu a koordynatorzy udawaja ze nic sie nie dzieje szkoda czasu i nerwow na aldiver

P.M

Witam mam jechać na zbiór papryki przez firme europersonel a która z kolei mnie przekaże Flexcraft European Work Support Einsteinstraat 9b 4207HW Gorinchem. Sprawdziłam adresn na mapie sanitarnej jednak widnieje tam pusta tylko przestrzeń między domami. Po za tym pytam czy ktos tam już był czy tez nie ? Czy mogę spodziewać się innej pracy. I jak warunki mieszkaniowe. A pytam was drodzy rodacy gdyz wiadomo w biurach oczy mydlą. Pozdrawiam

Jakub

Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy warto jechać do roboty w szklarni w Pijnacker? Generalnie słyszałam sporo dobrego o agencji ale nie wiem czy ta robota jest dobra? Jakie dają ludziom mieszkania może coś jeszcze?

Wholandi

Hejka wiem ze tam jest duzo sektorow mozecie jak dacie rade powiedziec jaka osoba tzn koordynator jakiemu sektorowi podlega? Wiem ze patrycja to piekarnie a adam to mieso

lula

witajcie dostałam oferte pracy i wlasnie wyjezdzamw sobote mozecie powiedziec cos na teat tych hoteli gdzie sa i jakie warunki ile osob w pokoju itp z gory bede wdzieczna pozdrawiam

Smietana

Jeszcze jak byl sam Aldiver bylo wszystko ok. Teraz jak sie polaczyli z work suport i jeszcze inne biura, jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie maja wlasnych hoteli tylko wynajmuja od Polki co z holendrem jest i ona tam rzadzi . Nie mowiac jak sama Pani Patrycja miala odejsc. NIE POLECAM. Typowe biuro dla ludzi co chca [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a nie byc docenianym.

Putin

Jedna dziewczyna chciala odbic chlopaka dla drugiej, po sprzeczce miedzy nimi ktora zaistniala w pracy, biuro a zwlaszcza Pani Patrycja co jej wszyscy donosza wyrzucila nie winna dziewczyne. A tamta frajerka dalej pracuje.

Ksiezniczka
@Putin 27.07.2017 00:14
Jedna dziewczyna chciala odbic chlopaka dla drugiej, po sprzeczce miedzy nimi ktora zaistniala w pracy, biuro a zwlaszcza Pani...

A to nie ta(usunięte przez administratora) ? Ta co sobie pomalowala wlosy na rozowo ????. Toc ona zareczona i lata za wszystkimi kolesiami z greenerow. Teraz jakis Bartek z hotelu ja kuje

Kaśśśix
@Putin 27.07.2017 00:14
Jedna dziewczyna chciala odbic chlopaka dla drugiej, po sprzeczce miedzy nimi ktora zaistniala w pracy, biuro a zwlaszcza Pani...

Właśnie chodzi o to ze niewinna dziewczyna została pozbawiona pracy, gdyż tamta dalej pracuje i czuje sie jak rybka w wodzie. Codzinnie w pracy ja obserwuje niestety jej zachowanie jest karygodne gdyż nie zwraca uwagi na to czy męzczyzna ma zone/kobiete tylko podbija ostro do nich,umawia sie na "randki" "seks" niestety ale w pracy jest teraz uwazana za "najgorsza" ale wcale sie nie dziwie skoro taka z niej lafirynda :) Princesska jestesmy z toba !

Putin

Jedna dziewczyna chciala odbic chlopaka dla drugiej, po sprzeczce miedzy nimi ktora zaistniala w pracy, biuro a zwlaszcza Pani Patrycja co jej wszyscy donosza wyrzucila nie winna dziewczyne. A tamta frajerka dalej pracuje.

Stenelist

Jak dobra agencja to nie mają wcale nowych ofert pracy. Może ktoś słyszał i mógłby wrzucić info na forum?

nul

hej powiedzcie mi co zrovic by dostac sie do tej agencji? no wiem ze trzeba wylac cv itp ale ile tak czasu trzeba czekac by zadzwonili z jakac oferta itp? powiedzcie o swoich poczatkach z gory dziekuje pozrawiam Was

Zostaw opinię o Aldiver Flexcraft - Gorinchem

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Aldiver Flexcraft