Nie polecam słabe zarobki atmosfera !!!
Firma DHL EXPRESS POLAND Sp. z o.o. prowadzi rekrutację, poszukują pracowników na stanowisko Magazynier na Magazynier. Polecalibyście aplikować? Co sądzicie o zarobkach: czy 2400 PLN to dobra oferta?
1. sortowanie przesyłek kurierskich w magazynie, 2. przestrzeganie zasad BHP. 3. gotowości do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych i nocnych, 4. chęci do pracy i skrupulatności, 5. znajomości języka polskiego w stopniu komunikatywnym, 6. braku przeciwwskazań do pracy fizycznej, 7. mile widziane doświadczenie w środowisku magazynowym lub produkcyjnym. ad. 1 Są to rowery gabaryty 2m, opony do 40kg, akumulatory do 40kg, cały czas na nogach ad. 2 Podpisuje się instrukcję np. o składaniu i rozkładaniu rekontenerach na rolkach, które nie muszą być sprawne. ad. 4 chęć do pracy nie oznacza punktualne przyjście, tylko wyrobienie normy ad. 5 nie musisz znać języka polskiego, a to dobre. Duża rotacja pracowników. 2400zł netto śmiech. Kurier na rejonie Pruszków. Robiąc cztery kółka ma koło 6000zł. Naczepowy jeszcze więcej.
I po covidzie w DHL. Rozbudujemy strefę biurową dla szefów. Niestety będzie to u nas. Rotacja kurierska stała. Nie ma natłoku towaru, jest bałagan. Potrzebny tani i wytrzymały kurier. I takowy jest. Co z inflacją w DHL? Redukcje pod pretekstem cyfryzacji na wieść podwyższania minimalnej płacy (usunięte przez administratora) oraz koszty związane z pandemią. Pensja z nowym ładem "kto to wie?". Próg benefitów pozostał na starym poziomie 3500 brutto. Oznacza to mniejszą gruszę i mniejszą premię świąteczną. Czy przewidywany jest drugi magazyn na palety po stronie praskiej? Dziwne nie. Zastanawiam się nad październikiem czy nie odejść. Przewidywany duży bałagan na magazynie w ramach oszczędzania. Terminowość dostaw to sztuczny termin wymyślony aby urwać po premii na magazynie. Magazynier nie dowozi paczek. Ilość paczek się zwiększa więc jeśli jakieś są nieszczęśliwe, klient nie chce płacić gotówką, potłukły się lub są skargi to i tak firma czy kurier ma zysk. Magazynier ma stałą stawkę i raczej nadgodzin nie chce. Po paru latach mogę powiedzieć, że nie ma w firmie przyszłości na cokolwiek. Jestem wypalony. Rekrutacje ma wyższe stanowiska przebiegają dziwnie. Pracodawca nie widzi plusów, widzi minusy. Potrzebny pracownik mało elokwentny, który zrobiłby za trzech. Jest dużo cwaniactwa i niedoinformowania na korzyść pracownika w firmie.
Ogólnie ciężkie czasy. DHL EXPRESS POLAND Sp. z o.o. to mylna nazwa pod którą kryją się dwa magazyny w dwóch różnych miejscach. DHL PARCEL POLAND to obsługa palet czyli paczek powyżej 31,5kg lub objętościówki 31,5kgobj, ale nie jest pod tą nazwą. Prawdziwy DHL EXPRESS POLAND jest 2km dalej. Firma nie znajduje się w Pruszkowie tylko w Moszna Parcela/Koszajec to 5km dalej od Pruszkowa. Nie to jest lokalizacja pod określonego klienta tylko pod zysk własny. Czy lotnisko pod CPK coś zmieni? Myślę że tak. Całość przeniesie się pod Grodzisk Maz. W tym roku odbył się wewnętrzny coroczny audyt po pandemii i co można powiedzieć? Audytor/BHP przybył w określonej porze gdzie miało być idealnie. Nie interesowało go codzienny bałagan na magazynie. Zapytanie pracowników co sądzą o swoim stanowisku pracy nie było. Jak wygląda sprzątanie magazynu, nikogo nie obchodziło. Oszczędności na naczepach na magazynie też nie. Główny problem to brak czapko-kasków na głowie jeśli chodzi o magazyn. Pierwsze to dział rozliczeń i wynikające z tego następstwa. W tym roku było spore zaskoczenie, wywalenie jednego z ktk po 20 latach pracy. Pracownik na dole ma cztery stanowiska: wózkowy/mierniczy/weryfikator od zniszczonych paczek/magazynier od kurierów oraz kosze z EX. mierniczy i kosze to ukrainiec, reszta ogólnie to przed emeryturą, emeryci lub w zadłużeni w kredytach. "Aby być kurierem to trzeba być cwanym i wiedzieć co i za ile." Dużo lepiej wygląda ustawiony kurier. Pierwsze kółko to 10:30. Jakieś problemy z paletą w ciągu 15min- rezygnacja, drugie kółko 12:00, trzecie kółko 13:30, czwarte kółko 15:00. Po co komu interwencja? Dziś się mówi: "My zarabiamy na zbiorach, rozwozić nie musimy." Oddanie palety EURO - 40 zł to śmiech na sali. My pracujemy na waszą pensję, wózek, emeryturę. Tylko kto mnie zatrudnia? Bosch główny klient. Może i główny ale i problematyczny dla dołu. Firma wie jak uszczęśliwić pracownika. Palety do 50 za jednym numerem. Kto ma to kompletować, szukać, kleić, wozić? Mentalność podwykonawcy naczepowego. Dlaczego to nie jest gotowe? W Hiszpanii jestem Pan naczepowy i nic nie robię. To co tutaj robisz? Ile w DHL jest pracowników? Niewiele. Czy szef terminala ma coś wpływ? Ma tylko czy w pozytywną stronę dla ciebie? DHL w Moszna Parcela nie ma niczego na własność. Wszystko wynajęte i dodatkowo jest podzielone na spółki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL EXPRESS POLAND Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DHL EXPRESS POLAND Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL EXPRESS POLAND Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!