(usunięte przez administratora) sprzedają telefony na raty. Po roku telefon zablokował PLUS. Brak kontaktu, sprawa zgłoszona na policję. Nie polecam w 100%!
W końcu maja tego roku kupiłem w tym sklepie smartfon Huawei Mate 20 Lite. Nie używałem go zbyt często, bo to był mój dodatkowy telefon, a nie główny. Smartfon jest nienaruszony, po zakupie nie było żadnych uszkodzeń. Ale miesiąc temu zaczęły się problemy z ekranem: albo nie reaguje na naciskanie, albo sam zaczyna w niekontrolowany sposób naciskać na różne obszary. Zrobiłem system reset, kalibrację ekranu, Partial Screen, ale nic nie dopomogło. Dzwoniłem do wlasciciela już kilka razy, ale za każdym razem obiecuje wysłać pocztę, aby wypełnić reklamację. Teraz nie odbiera telefonu, nie odpowiada na SMS. Sam sklep jest najwyraźniej zamknięty. Będę wysyłać reklamację za pośrednictwem Biura Ochrony Konsumentów. Bardzo nie polecam tej firmy!
Firma Magnares sp. z o.o. to firma krzak, przed którą przestrzegam wszystkich. Odesłałem towar 2 miesiące temu i do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Nie odbierają telefonu i unikają kontaktu. Brak dowodu zakupu do zakupionego towaru! Sprawa zostanie skierowana do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na drogę sądową oraz do Urzędu Skarbowego! Kontakt z tą firmą jest praktycznie niemożliwy! Nie odbierają telefonów, wybiórczo odpowiadają na wiadomości, zbywając klienta. Obsługa klienta (usunięte przez administratora)! ZOSTAŁEM (usunięte przez administratora) NA 850 ZŁ! 08.06.2022 r. kupiłem od nich płytę główną poprzez (usunięte przez administratora) Przed zakupem kontaktowałem się telefonicznie, aby spytać, czy płyta nie była naprawiana i zostałem zapewniony, że nie była. 10.06.2022 r. płyta główna do mnie dotarła w stanie, który pozostawia wiele do życzenia. Ponadto nie otrzymałem dowodu zakupu. Płyta posiadała ślady zalania, usunięty znacznik zalania, ślady lutowania złącza matrycy oraz na całej płycie była rozsmarowana pasta termoprzewodząca. Natychmiast poinformowałem o tej sytuacji i po przepychankach podano mi adres do zwrotu. 21.06.2022 r. zapytałem, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i otrzymałem informację, że zwroty realizowane są do 14 dni roboczych. 05.07.2022 r. minęło 14 dni roboczych, a nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Na moje pytanie, kiedy je otrzymam, dostałem odpowiedź, żeby zgłosić zwrot na ich stronie i niezwłocznie go rozpatrzą. 13.07.2022 r. dostałem odpowiedź, że wpłata będzie na moim koncie w ciągu dwóch dni roboczych. Dzisiaj jest 05.08.2022 r., a zwrotu pieniędzy nie otrzymałem! Po kilkudziesięciu próbach dodzwoniłem się na ich numer telefonu i zostałem poinformowany, że niejaki Pan Jakub zajmie się sprawą i zostanie ona niezwłocznie wyjaśniona. 28.07.2022 r. telefonicznie zostałem poproszony o wysłanie emaila z prośbą o informację o tej sprawie. 29.07.2022 r. ponownie otrzymałem informację, że zwrot środków za zamówienie został pomyślnie zrealizowany i że środki pojawią się na moim koncie do 3 dni roboczych. 05.08.2022 r. dzisiaj mija 5 dni roboczych od powyższego zapewnienia, a zwrotu pieniędzy nie otrzymałem! PODSUMOWUJĄC JEDNYM SŁOWEM -(usunięte przez administratora)
Polecam, obsługa na najwyższym poziomie. Samo urządzenie spełniło moje oczekiwania.