Opinie o Ostendi Global Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Ostendi Global Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Ostendi Global Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ostendi Global Sp. z o.o. w Warszawa

Maciej
Były pracownik

Niestety, ale firma od czerwca bieżącego roku ma najprawdopodobniej kłopoty finansowe które przykrywane są "winą inwestora" który jak to mówi szefowa „wstrzymuje wynagrodzenia B2B” – ponoć firma jest miesiąc do miesiąca ciągle na plus, są podpisywane nowe umowy, ale „inwestor wstrzymuje wynagrodzenia B2B” – zrozumcie sami ten fikołek. Od czerwca wynagrodzenia na B2B są wysyłane średnio z kilkutygodniowym opóźnieniem, jeden kolega ma opóźnienie już dwumiesięczne, natomiast w moim przypadku firma zalega mi już z trzema wynagrodzeniami – sprawę oddałem do kancelarii windykacyjnej, bo niestety ze strony firmy słyszę tylko „już w przyszłym tygodniu”, albo „to inwestor wstrzymuje wynagrodzenia B2B”. Tak więc jeśli szukacie pracy ze względu na ludzi – to jak najbardziej, ludzie są jak najbardziej w porządku, 90% z nich rozumie co w firmie się dzieje, a wiadomo, że zawsze znajdzie się ktoś ciut „odklejony” od rzeczywistości. Natomiast jeśli szukacie firmy ze względu na stabilność zatrudnienia/płacy, to stanowczo odradzam – szkoda nerwów – a przede wszystkim na B2B, ponieważ tu cytat „umowa o pracę podlega innym zasadom”, więc z B2B sami rozumiecie co się może dziać. Generalnie, nie polecam.

2
@Pracodawca
Pracodawca
@Maciej

Maćku, umowa B2B kieruje się innymi zasadami niż umowa o pracę. Napiszę to, co napisałam do Piotra - zostałeś zatrudniony w tej firmie na zasadach mocno warunkowych. Przez cały okres zatrudnienia migałeś się z wykonaniem zadań i dopiero w sytuacjach kryzysowych "coś robiłeś". Od listopada 2022 roku nie realizowałeś praktycznie żadnego sprintu, pomimo wielokrotnych rozmów - z dnia na dzień zgłaszałeś nieobecność w pracy. Jakoś Twojej pracy była dramatem. Z tego powodu zostałeś zwolniony. Ze względu na umowę B2B - brak realizacji zadań = brak wynagrodzenia. Nie zalegamy Ci z 3 fakturami - jest to kłamstwo! Prośba o ważenie słów, ponieważ takie sformułowania mogą mieć konsekwencje prawne.

Piotr
Były pracownik

Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, niezależnie na jakie stanowisko macie zamiar aplikować! To, co kolega Maciej napisał o wynagrodzeniach, to wszystko prawda. Niby pieniądze są, firma się rozwija, ale na wynagrodzenia nie ma, więc albo Pani Prezes żyje w świecie fantazji, albo bezczelnie kłamie. Dodatkowo Pani Prezes lubi wtrącać się w pracę programistów, nie mając pojęcia o programowaniu. Potrafiła wyznaczać nierealne terminy. Następnie regularnie, co 2 tygodnie, odbywały się tzw. "opierdolki" za niezrealizowanie zadań.

@Pani Prezes
Pracownik
@Piotr

Piotrze, rozumiem Twoje zdenerwowanie. Do pracy przychodzi się, aby realizować zadania - nie realizowałeś zadań plus naraziłeś firmę na stratę finansową, dlatego firma wypowiedziała Ci umowę o współpracę. Życzę powodzenia u nowego Pracodawcy.

anonim
Inne

Czyli po tamtej opinii mam rozumieć, że nie ma opcji co do problemów z wypłatami? W żadnym dziale nie występują? W którym z nich są najdłuższe staże? Znalazłam ofertę na wsparcie sprzedaży z widełkami od 4,500 do 7,000 zł. Jak oceniacie ich wyrabialność? Często udaje się do tej siódemki dobić?

anonim
Inne
@@Pracownik

Stawki w średniej rynkowej? Piszesz, że od kogoś zależy ile zarobi, czyli od tego co się ugada na umowie czy można jeszcze jakaś pokaźną premię zgarnąć lub jeszcze inaczej dorobić?

Pracodawca
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Pracownik
 Pytanie

Praca w Ostendi Global jest tak, jak w każdym start-upie - pełna dynamiki, rozwoju, ale przede wszystkim indywidualnej odpowiedzialności i wpływu. Osoby, pracujące w Ostendi, mają bezpośredni wpływ na kształtowanie zarówno naszego produktu, jak i całej kultury organizacyjnej. Czy to jest dla każdego? Na 100% nie. Ostendi jest małą firmą, dlatego też nie da się zamarkować "nic nie robienia" i wszystko wychodzi dużo szybciej niż dużych korporacjach, ale nawet średniej wielkości firmach. Dlatego w przypadku działań nieetycznych, braku realizacji celów lub działania na niekorzyść Spółki jesteśmy w stanie to bardzo szybko zidentyfikować. Ze względu na dynamikę rozwoju w Ostendi Global pracuje bardzo specyficzny profil osób - są to osoby o wyjątkowym potencjale, lubiące mieć wpływ i posiadające bardzo jasno określone wartości (w tym wysoki poziom etyki w biznesie). W okresie wakacji 2023 roku były zwolnienia w dziale IT - natomiast zwolnione zostały osoby, które nie realizowały celów od ponad pół roku lub ich poziom kompetencji był na tyle niski, że ze względu na tempo pracy nie było czasu, aby dedykować osobę do ich rozwoju lub przejawiały postawy i zachowania niezespołowe / nieetyczne. Od tamtej pory zespół IT jest stabilny - realizuje cele, a atmosfera jest oparta na współpracy. Osobą zarządzającą jest CTO a zadania wyznacza Scrum Masterka. W przypadku działu sprzedaży od października 2022 roku - nikt było żadnej rotacji, a wręcz przeciwnie zespół rośnie. W pozostałych działach firmy jest bardzo podobnie. Szkolenia w Ostendi Global są realizowane zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie - pracownik, ktory chce pójść na szkolenie może to zgłosić i nie zdarzyło się w historii firmy, aby została wydana negatywna decyzja. Natomiast zasady w przypadku szkoleń zewnętrznych są następujące: (i) cele są realizowane, (ii) pracownik sam wyszukuje sobie szkolenia i składa samodzielnie wniosek. Zachęcam do skontaktowania się z obecnymi Pracownikami i potwierdzenia powyższego.

anonim Nowy wpis
Inne

generalnie to zauważyłem, że w tej ofercie dla specjalisty ds. wsparcia sprzedaży o której tu pisaliście parę miesięcy temu wzrosły dolne widełki, bo jak wisi teraz oferta to zaczynają od 5 000 zł. czemu 7 000 zł jest niezmienne? generalnie to zauważyłem też ze wymagania się nieco zmieniły, dodano opcje „junior” i angielskiego nie trzeba już znać na C1, wystarczy B2. Za wysokie wymagania były, że oferta wróciła?

Pracodawca Nowy wpis
Pracodawca
@anonim

Poprzednie ogłoszenie dotyczyło Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży - osoba została zatrudniona. Obecnie jesteśmy na etapie poszerzania zespołu i też znaleźliśmy kandydata. Oczekiwania zmieniliśmy dopasowując je do wymagań i zmian rynkowych.

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracodawca

Dzień dobry, a teraz proces rekrutacyjny w jaki sposób mógł przebiegać? W tej ofercie dla specjalisty ds. wsparcia sprzedaży było napisane, że prowadzona jest zdalnie. To jeden etap?

Pracodawca Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Pracownik
 Pytanie

Praca w Ostendi Global jest tak, jak w każdym start-upie - pełna dynamiki, rozwoju, ale przede wszystkim indywidualnej odpowiedzialności i wpływu. Osoby, pracujące w Ostendi, mają bezpośredni wpływ na kształtowanie zarówno naszego produktu, jak i całej kultury organizacyjnej. Czy to jest dla każdego? Na 100% nie. Ostendi jest małą firmą, dlatego też nie da się zamarkować "nic nie robienia" i wszystko wychodzi dużo szybciej niż dużych korporacjach, ale nawet średniej wielkości firmach. Dlatego w przypadku działań nieetycznych, braku realizacji celów lub działania na niekorzyść Spółki jesteśmy w stanie to bardzo szybko zidentyfikować. Ze względu na dynamikę rozwoju w Ostendi Global pracuje bardzo specyficzny profil osób - są to osoby o wyjątkowym potencjale, lubiące mieć wpływ i posiadające bardzo jasno określone wartości (w tym wysoki poziom etyki w biznesie). W okresie wakacji 2023 roku były zwolnienia w dziale IT - natomiast zwolnione zostały osoby, które nie realizowały celów od ponad pół roku lub ich poziom kompetencji był na tyle niski, że ze względu na tempo pracy nie było czasu, aby dedykować osobę do ich rozwoju lub przejawiały postawy i zachowania niezespołowe / nieetyczne. Od tamtej pory zespół IT jest stabilny - realizuje cele, a atmosfera jest oparta na współpracy. Osobą zarządzającą jest CTO a zadania wyznacza Scrum Masterka. W przypadku działu sprzedaży od października 2022 roku - nikt było żadnej rotacji, a wręcz przeciwnie zespół rośnie. W pozostałych działach firmy jest bardzo podobnie. Szkolenia w Ostendi Global są realizowane zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie - pracownik, ktory chce pójść na szkolenie może to zgłosić i nie zdarzyło się w historii firmy, aby została wydana negatywna decyzja. Natomiast zasady w przypadku szkoleń zewnętrznych są następujące: (i) cele są realizowane, (ii) pracownik sam wyszukuje sobie szkolenia i składa samodzielnie wniosek. Zachęcam do skontaktowania się z obecnymi Pracownikami i potwierdzenia powyższego.

Były pracownik
Były pracownik

Pani Prezes to jest archetyp Janusza biznesu, serio. Jej porażająco wysokie mniemanie o sobie, pogardą dla ludzi i muchy w nosie są tak karykaturalne, że trudno uwierzyć, że to się dzieje naprawdę. Traktuje ludzi jak (usunięte przez administratora) obiecuje gruszki na wierzbie, a potem oczywiście niż z tego nie ma, pracownicy zawsze ponoszą winę za jakiekolwiek potknięcie, nigdy ona. Potrafi krzyczeć na ludzi w biurze, co jest poniżej krytyki. Dodatkowo aż przykro patrzeć jak potrafiła pomiatać swoim mężem przy pracownikach, serio ciary żenady. Trzymajcie się z daleka od tego bożynexu.

5
anonim
Inne

Czyli po tamtej opinii mam rozumieć, że nie ma opcji co do problemów z wypłatami? W żadnym dziale nie występują? W którym z nich są najdłuższe staże? Znalazłam ofertę na wsparcie sprzedaży z widełkami od 4,500 do 7,000 zł. Jak oceniacie ich wyrabialność? Często udaje się do tej siódemki dobić?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Nie ma problemów z wypłatami - ja nigdy przynajmniej nie miałem takiej sytuacji. Rotacja też praktycznie 0-owa - jedyne zmiany (zwolnienia) były wobec osób z IT, które i tak niewiele robiły lub wręcz szkodziły. Firma bardzo fajna - atmosfera po zwolnieniu tych osób zrobiła się naprawdę super i z tego, co wiem IT teraz praktycznie dowozi wszystko. Polecam.

anonim
Inne
@Pracownik

Musze aż spytać, bo twierdzisz, że ktoś wcześniej na tym IT niczego nie robił. A jakie wtedy były stawki oferowane na tamtych stanowiskach? I jak ze zwolnieniami sytuacja wygląda? nie ma najpierw jakiegoś sygnału ostrzegawczego czy cos?

Nick
Były pracownik
@anonim

Twierdzić to sobie można, sensacje typu "ktoś w IT nic nie robił" można wsadzić między resztę bajek opowiadanych przez Panią R. Stawki raczej w granicach rynkowych. Poza zwolnieniami jest też duża rotacja i to nie dotyczy tylko działu IT.

@Pracownik
Pracownik
@Nick

Ja pracuję od dawna i raczej rotacji nie widzę. Zwolnienia były w IT i od tego momentu atmosfera się bardzo poprawiła. Z tego, co wiem IT dowozi wszystko, na co się umawia. Ludzie chodzą na szkolenia i robią fajne rzeczy. Moim zdaniem w Ostendi pracuje się bardzo dobrze, o ile robisz to, co do Ciebie należy. Stawki są normalne w średniej rynkowej - gdyby było aż tak źle, to nie byłoby tak, że w IT pracują osoby od początku powstania firmy.

anonim
Inne
@@Pracownik

Stawki w średniej rynkowej? Piszesz, że od kogoś zależy ile zarobi, czyli od tego co się ugada na umowie czy można jeszcze jakaś pokaźną premię zgarnąć lub jeszcze inaczej dorobić?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie Ostendi Global Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rejestratorka medyczna / Rejestrator medyczny
Warszawa
Reh-Medica Centrum Rehabilitacji
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Cześć, możecie mi napisać jakie wszystkie działy składają się na firmę? I na jakich mimo wszystko warunki zdaja się być najlepsze? Jeszcze ostatnio ktoś podkreślił, że rotacje nie występują tylko w sektorze IT, co natomiast z innymi? Mnie oferty głównie na sprzedaż się pokazywały

nick
Pracownik
 Pytanie

Problemy z wypłatami w Firmie Ostendi zawsze były na porządku dziennym. Jak ktoś odchodzi z firmy, lub teraz kiedy są długie opóźnienia w przypadku obecnych pracowników. Prawdopodobnie nie są to rzeczywiste problemy finansowe (jak to się tłumaczy w oczy Pani Prezes), a jej widzimisię. Ciekawe, że często te powody są zrzucane na innych, np. na inwestora. Ciekawe czy rzeczywiście tak duże nazwisko stoi za tym, że pracownicy nie otrzymują wypłat? Czy to oczernianie inwestora? Może inwestor powinien się teraz zastanowić co robi z jego opinią Pani Prezes? Później jednak się okazuje, że ktoś „nie dowoził sprintu”, to jakie są w końcu te przyczyny? Chyba wszyscy już się gubią. Pani Prezes skłóca ze sobą pracowników, manipuluje, o braku szacunku nawet nie wspomnę. Nikt jej nie lubi, pracownicy się z niej śmieją po kątach. To dlatego jest taka rotacja, jak tylko ktoś zdoła się zorientować co dzieje w tym mikroświatku to ucieka. Z resztą co tu dużo pisać, wystarczy zobaczyć odpowiedzi „Pani Prezes” pod niepochlebnymi komentarzami. Sposób w jaki odpowiada na krytykę doskonale świadczy o jej poziomie emocjonalnym. Można sobie to przełożyć na sposób zarządzania firmą, a także relacje z klientami. Tak jak komentarze wcześniej: nie polecam.

2
Pracownik
Pracownik
@nick

Pracuję w Ostendi od dawna i zawsze pensję miałam na czas. Komentarze są kłamstwem.

Były pracownik
Były pracownik

Pracodawca po raz kolejny pokazuje w komentarzach swoje prawdziwe oblicze, bardzo dobrze, niech kandydaci wiedzą czego można się spodziewać. Pani Prezes, gdy się ją skonfrontuje, ma tendencję do zakrzywiania rzeczywistości, byle nie dopuścić do uszczerbku jej reputacji. Jeśli chodzi o moje doświadczenia: - budżet szkoleniowy jest w teorii, zawsze się znajdzie jakiś powód, dla którego nie będzie zgody na szkolenie - tu warto zacytować co na ten temat napisała Pani Prezes w jednym z komentarzy: "Z mojej perspektywy - duże możliwości to nie tylko szkolenia, ale zadania, które na codzień wykonujesz, to atmosfera, która sprawia, że chcesz się kształcić i być najlepszą wersją siebie" - faworyzowanie osób, które przyklaskują Pani Prezes, ale jeśli zaczynasz mieć odmienne zdanie, idziesz w odstawkę - Pani Prezes ma o sobie bardzo wygórowane mniemanie, jest nieomylna i wszechwiedząca i będzie o tym przypominać przy każdej nadarzającej się okazji, co by się nie działo, nie ma sobie nic do zarzucenia, tutaj też warto poczytać jej komentarze na tej stronie - winnego danej sytuacji nie trzeba szukać, zawsze jest to osoba wyznaczona przez Panią Prezes, która przecież wszystko wie, najlepiej by był to pracownik/inwestor/pracownik gowork/ktokolwiek, ale pod żadnym pozorem Pani Prezes - terminy na papierze tylko ustalane przez dział IT, muszą się one zmieścić w terminie wyznaczonym przez Panią Prezes - mówienie, że Product Owner czy ktokolwiek inny ma jakąkolwiek moc decyzyjną to bzdura, wszystkie decyzje przychodzą z góry - cele ustalane są odgórnie, Ty masz się dostosować, a jak nie to się pożegnamy - atmosfera zastraszenia i napuszczanie pracowników przeciwko sobie - Pani Prezes jest osobą niegodną zaufania, wszystko co powiesz może zostać użyte przeciwko Tobie, tak samo nie można wierzyć w jej obietnice czy zapewnienia - w przypadku B2B trzeba się liczyć z możliwością nieotrzymania płatności za okres wypowiedzenia, powód się jakiś znajdzie, jak widać po komentarzach

3
Piotr
Były pracownik

Radzę omijać tę firmę szerokim łukiem, niezależnie na jakie stanowisko macie zamiar aplikować! To, co kolega Maciej napisał o wynagrodzeniach, to wszystko prawda. Niby pieniądze są, firma się rozwija, ale na wynagrodzenia nie ma, więc albo Pani Prezes żyje w świecie fantazji, albo bezczelnie kłamie. Dodatkowo Pani Prezes lubi wtrącać się w pracę programistów, nie mając pojęcia o programowaniu. Potrafiła wyznaczać nierealne terminy. Następnie regularnie, co 2 tygodnie, odbywały się tzw. "opierdolki" za niezrealizowanie zadań.

@Pracodawca
Pracownik
@Piotr

Piotrze, prostując Twój komentarz - terminy były zawsze wyznaczane przy współpracy programistów z Product Owner'em, który nie jest "Panią Prezes". (usunięte przez administratora)

@Pani Prezes
Pracownik
@Piotr

Piotrze, rozumiem Twoje zdenerwowanie. Do pracy przychodzi się, aby realizować zadania - nie realizowałeś zadań plus naraziłeś firmę na stratę finansową, dlatego firma wypowiedziała Ci umowę o współpracę. Życzę powodzenia u nowego Pracodawcy.

Maciej
Były pracownik

Niestety, ale firma od czerwca bieżącego roku ma najprawdopodobniej kłopoty finansowe które przykrywane są "winą inwestora" który jak to mówi szefowa „wstrzymuje wynagrodzenia B2B” – ponoć firma jest miesiąc do miesiąca ciągle na plus, są podpisywane nowe umowy, ale „inwestor wstrzymuje wynagrodzenia B2B” – zrozumcie sami ten fikołek. Od czerwca wynagrodzenia na B2B są wysyłane średnio z kilkutygodniowym opóźnieniem, jeden kolega ma opóźnienie już dwumiesięczne, natomiast w moim przypadku firma zalega mi już z trzema wynagrodzeniami – sprawę oddałem do kancelarii windykacyjnej, bo niestety ze strony firmy słyszę tylko „już w przyszłym tygodniu”, albo „to inwestor wstrzymuje wynagrodzenia B2B”. Tak więc jeśli szukacie pracy ze względu na ludzi – to jak najbardziej, ludzie są jak najbardziej w porządku, 90% z nich rozumie co w firmie się dzieje, a wiadomo, że zawsze znajdzie się ktoś ciut „odklejony” od rzeczywistości. Natomiast jeśli szukacie firmy ze względu na stabilność zatrudnienia/płacy, to stanowczo odradzam – szkoda nerwów – a przede wszystkim na B2B, ponieważ tu cytat „umowa o pracę podlega innym zasadom”, więc z B2B sami rozumiecie co się może dziać. Generalnie, nie polecam.

2
@Pracodawca
Pracodawca
@Maciej

Maćku, umowa B2B kieruje się innymi zasadami niż umowa o pracę. Napiszę to, co napisałam do Piotra - zostałeś zatrudniony w tej firmie na zasadach mocno warunkowych. Przez cały okres zatrudnienia migałeś się z wykonaniem zadań i dopiero w sytuacjach kryzysowych "coś robiłeś". Od listopada 2022 roku nie realizowałeś praktycznie żadnego sprintu, pomimo wielokrotnych rozmów - z dnia na dzień zgłaszałeś nieobecność w pracy. Jakoś Twojej pracy była dramatem. Z tego powodu zostałeś zwolniony. Ze względu na umowę B2B - brak realizacji zadań = brak wynagrodzenia. Nie zalegamy Ci z 3 fakturami - jest to kłamstwo! Prośba o ważenie słów, ponieważ takie sformułowania mogą mieć konsekwencje prawne.

Grzegorz
Pracownik

Zacząłem pracę w tym miesiącu. Proces rekrutacji w skrócie - szybko, przejrzyście, bez zbędnych podchwytliwych pytań na rozmowie. Osoby rekrutujące z dużą dawką wiedzy, od pierwszego momentu można wyczuć, że są to osoby kompetentne. Pierwsze wrażenie w biurze to również wielki plus, każda osoba spotkana przed wejściem na rozmowę przyjacielsko nastawiona, co oczywiście utrzymuje się również teraz. Jeśli chodzi o warunki zatrudnienia wszystko zgodnie z tym, co było umieszczone w ogłoszeniu, jak i z tym jak opisuje to pracodawca na tej stronie. Cały etap wdrażania również na plus, mocna dawka solidnej wiedzy, z miejscem na pytania z mojej strony, określone cele, etapy i super wsparcie przełożonych jak i reszty zespołu. W tym momencie zdecydowanie 10/10, gdyby coś się zmieniało w nadchodzących dniach będę update'ował.

Gabriela
Inne
@Grzegorz

Zapomniałeś napisać chyba, jakie stanowisko tak w ogóle objąłeś :P Piszesz o jakiejś pracy, a ja nawet nie wiem, czy to to, o czym ja myślę. Powiesz, o jakie chodzi? Bardzo dziękuję, przepraszam za kłopot.

Grzegorz
Pracownik
@Gabriela

Dołączyłem do wsparcia sprzedaży.

Wanda
Inne
@Grzegorz

a ja się tak zastanawiam, bo święta przecież już blisko a Ty niedawno tu trafiłeś, tak? To generalnie przysługuje Ci tu co to dają czy nie bardzo? Ogólnie to co oferują w tym roku?

Pracownik
Pracownik
@Wanda

@Wanda Nie do końca rozumiem pytania - chyba, że ma ono jakąś ukrytą intencję. To, co pracownikowi się należy w okresie zatrudnienia na umowę o pracę definiuje Kodeks Pracy - to otrzymuje pracownik niezależnie od tego, kiedy zostanie zatrudniony (czy grudzień, czy styczeń czy maj).

Administrator

Ostendi Global Sp. z o.o. z siedzibą w mieście Warszawa zatrudnia na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży. Czy ktoś był już na rozmowie i podzieli się wrażeniami?

Pracownik
Pracownik
@Administrator

Już przyjęliśmy osobę na to stanowisko. Być może będzie chciała się wypowiedzieć. :)

Wanda
Inne
@Pracownik

Na start jest się tu na jakimś okresie próbnym? I ogólnie to sporo kandydatów było na to stanowisko w obecnym czasie?

Bożena
Pracownik
@Wanda

Mieliśmy bardzo dużo kandydatów, ale każda kandydatura jest rozpatrywana z dużą ostrożnością - zwłaszcza pod kątem dopasowania do zespołu. Standardowo mamy 3 miesięczny okres próbny, a potem umowa na czas nieokreślony.

Kandydat
Kandydat

Byłem na rozmowie w Ostendi - bardzo fajna rozmowa, mam nadzieję, że mnie przyjmą.

Dorota
Inne
@Kandydat

I jak tam? Przyjęli Cię? Jakie pytania padały?

Były pracownik
Były pracownik

Ostendi to naprawdę pracodawca godny polecenia. Pracowałam tam ponad rok i zdecydowanie dużo się dzieje, ale za zaangażowanie i dobrą robotę, pracownik jest też doceniany. Super atmosfera, dużo możliwości i naprawdę fajni ludzie! Polecam!

Krzysztof
Inne
@Były pracownik

Pisząc o dużych możliwościach masz na myśli szkolenia?

Bożena
Pracownik
@Krzysztof

Z mojej perspektywy - duże możliwości to nie tylko szkolenia, ale zadania, które na codzień wykonujesz, to atmosfera, która sprawia, że chcesz się kształcić i być najlepszą wersją siebie. W Ostendi pracują ludzie o jasno zdefiniowanym profilu zarówno kompetencyjnym, osobowościowym, jaki i motywacyjnym. Proces rekrutacyjny rewiduje bardzo dużo, bo musimy mieć pewność, że mamy te same wartości i podejście do pracy. W Ostendi będziesz mógł się rozwijać i dużo nauczyć, ale (jeżeli będzie wspólna decyzja o podjęciu współpracy) to pracownik decyduje, ile tak naprawdę będzie chciał wziąć z tego, co oferuje mu otoczenie. My szukamy ludzi ambinych, zmotywowanych, patrzących globalnie, wiedzących, co lubią i nie bojących się mówić o swoich potrzebach - jeżeli spełnia Pan te kryteria i chce się Pan rozwijać w Spółce technologicznej, proszę wysłać CV. Serdecznie zapraszamy. :)

Pracownik Ostendi
Pracownik
 Pytanie

Polecam pracę w Ostendi. Może czasami jest pracy po kokardkę, ale masz wpływ na swoją pracę, na produkt. Realizujesz ciekawe projekty. Rozwijasz się. Czasami jest trudno? Jest, jak w każdej firmie. Ale wszystkie problemy wyjaśniamy sobie nawzajem, poprawiamy korony na głowach i jedziemy dalej. Bo świetny z nas zespół!

Wanda
Inne
@Pracownik Ostendi

Piszesz, że czasami macie u siebie dużo pracy, a dałbyś znać bardziej szczegółowo na czym konkretnie ona polega? Odnośnie tego rozwoju to jakie są konkretnie tego możliwości?

Pracownik Ostendi
Pracownik
@Wanda

Miałam na myśli to, że do pracy przychodzi się po to, aby pracować :slightly_smiling_face: Z uwagi na to, że jesteśmy małą, ale prężnie rozwijającą się firmą, mamy apetyt na sukces i stale pracujemy nad rozwojem naszych produktów oraz wdrażaniem nowych rozwiązań. Każdy jest tu ambitny i nie przychodzi do pracy, żeby sobie posiedzieć, wypić kawę, odbębnić i wyjść. Ja nigdy nie widziałam, żeby ktoś kto siedzi i czeka na sukces go osiągnął. Odnośnie rozwoju mamy wysokie budżety szkoleniowe, dzięki czemu możemy realizować swoje cele i podnosić kwalifikacje.

Wanda
Inne
@Pracownik Ostendi

No to dobrze, że jest szansa się czegoś nauczyć. A te szkolenia odbywają się zazwyczaj w trakcie godzin pracy czy po godzinach?

Pracownik Ostendi
Pracownik
 Pytanie
@Wanda

Naprawdę ma to takie znaczenie? Jeżeli chce się Pani rozwijać, to może robić to Pani i w trakcie pracy i po pracy. To, co nas wszystkich łączy to ambicja i chęć rozwoju. Szkolenia są i w pracy, i poza nią.

Wanda
Inne
@Pracownik Ostendi

Tak, bo zastanawiałam się nad tym czy trzeba będzie potem odrabiać czas, który przeznaczyło się na szkolenie, a to raczej firma ustala terminy?

Pracownik
Pracownik
@Wanda

Jest dowolność, jeżeli kursy są podczas dnia pracy to sa realizowane w godzinach pracy, nie ma z tym problemu :)

PM
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Zanim wyślesz cv, pójdziesz na rozmowę lub podpiszesz umowę, porozmawiaj z kimś kto tam pracował (znajdziesz kogoś na Linkedin) i dowiedz się jak tam jest naprawdę.

nick
Kandydat
@PM

janusze biznesu i tyle

Pracownik Ostendi
Pracownik
@PM

Szanowni Państwo, bardzo ciekawa opinia, która pojawiła się dopiero PO publikacji o rosnącej wartości spółki. Opinie sprawdzaliśmy na bieżąco i do początku czerwca niczego nie było, a tutaj nagle opinia i to z 2021. WSTYD pracownicy GO WORK! Nasz kolega nie przyjął u Was pracy, ponieważ właśnie tak postępujecie. Dodatkowo, jak tworzycie wpisy to sprawdźcie czy system dobrze Wam to publikuje. WSTYD!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Ostendi Global Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ostendi Global Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ostendi Global Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ostendi Global Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ostendi Global Sp. z o.o.
3.9/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Filtrowa 65 lok. 50
    02-055 Warszawa
  • NIP: 7010948454 REGON: 384538526 KRS: 0000806907
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ostendi Global Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii