SunRoof Technology Sp. z o.o.

3.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o SunRoof Technology Sp. z o.o.

SirDrago
Pracownik

Pracuje w firmie 2 lata. Zdecydowanie polecam. Pracowałem dotychczas w 5 firmach (różne branże) i mogę śmiało powiedzieć, że SunRoof wyróżnia się atmosferą, ludzkim podejściem pracodawcy do pracowników i oferowanym produktem :)

Pracodawca

@SirDrago

Bardzo dziękujemy! Cieszymy się, że jesteś w naszym teamie :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w SunRoof Technology Sp. z o.o. pracuje się na open space?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Obecnie pracujemy w większości zdalnie lub hybrydowo. Natomiast w biurze w Łodzi korzystamy z open space :) Pozdrawiamy!

Justyna G.
Pracownik

W SunRoof pracuję już prawie 3 lata i nadal niezmiennie polecam! Ta firma to przede wszystkim ludzie: świetni specjaliści, a przy tym niezwykle pomocni i życzliwi współpracownicy o wysokiej kulturze osobistej. Mam możliwości nieustannego rozwoju, moja praca jest doceniana (awans, warunki finansowe), a bezpośrednia przełożona to liderka przez duże "L". Ponadto bardzo sobie cenię elastyczność pracy - swoje obowiązki mogę wykonywać zdalnie, niezależnie od miejsca zamieszkania. Dodatkowo - misja firmy i produkty, które SunRoof oferuje - są zgodne z moimi wartościami i odpowiadają na wyzwania współczesnego świata. Jeśli szukasz wyzwań - to miejsce jest dla Ciebie!

Pracodawca

@Justyna G.

Serdecznie dziękujemy za Twój wpis! Cieszymy się, że jesteś z nami :)

Maciek
Pracownik

Pracuje w SunRoof od czerwca 2021 roku na stanowisku Sales Manager. Jestem bardzo zadowolony z zarobków, swojego rozwoju i rozwoju firmy. Atmosfery i klimat w pracy jest zdecydowanie na plus. Zarządzający traktują wszystkich na zasadach partnerskich, słuchają uwag zadowolenia i niezadowolenia. Ludzie z którymi współpracuje na co dzień są fantastyczni. Firma ma potężne plany i idzie w dobrym kierunku.

Pracodawca

@Maciek

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Pozdrawiamy :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie SunRoof Technology Sp. z o.o. na stanowisko Sales Manager B2B (branża budowlana i fotowoltaiczna)? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
Aneta
Inne

Super, że ktoś tu wspomina o życzliwości pośród pracowników. Teraz szukają Inżyniera Budowy - Dachy Solarne. Piszą tam o prywatnej opiece medycznej. Wiecie czy to tylko dla pracowników czy też ich rodzin? I czy w tym dziale tez można oczekiwać życzliwości od innych pracowników?

Jarek
Pracownik
@Aneta

Witaj, pracuję w SunRoof od prawie dwóch lat. Chętnie podzielę się opinią - jak masz pytania to pisz śmiało. Co do opieki medycznej - może być rozszerzona również na członków rodziny. (ja mam dopisaną żonę). Pozdrawiam...

Maciek
Pracownik
@Aneta

Opieka medyczna (szeroki pakiet, a nie jakiś podstawowy) plus ubezpieczenie na życie jest dla pracownika darmowe. Można dopisać za małe pieniądze członka rodziny do jednego i drugiego.

Magdalena M.
Pracownik

Jestem bardzo zadowolona z pracy w SunRoof. Wszyscy współpracownicy są życzliwi i profesjonalni. Polecam :)

Joanna
Inne
@Magdalena M.

A są jeszcze jakieś plusy poza super atmosferą? Jak wynagrodzenia, również zadowalające?

Pracodawca

@Magdalena M.

Bardzo dziękujemy za Twój komentarz :) Pozdrawiamy!

Denis
Inne

Jak najbardziej polecam

Pracodawca

@Denis

Dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Adam
Pracownik

Czas pracy w Sunroof uważam za udany, szczególnie że rozkręcałem sprzedaż, co było fajnym zadaniem, bo pomysł był znakomitym.(usunięte przez administratora).oraz innych;) Wspomnę też o (usunięte przez administratora), szefie produkcji, który sięgał przestworzy, aby zadowolić klienta i ulepszyć produkt, co było nie lada wyzwaniem. Dziękuję też (usunięte przez administratora), który udzielił wsparcia i dawał dobre rady. Pozdrawiam całą ekipę

1

Pracodawca

@Adam

Dziękujemy bardzo za Twój komentarz :) Cieszymy się, że miło wspominasz współpracę z nami. Życzymy powodzenia! Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

sdasd
Kandydat

Brak informacji zwrotnej w procesie rekrutacji pomimo zapewnień. Co do samych rozmów, postawa kierownika niższego szczebla niedopuszczalna. Wygląda na człowieka z łapanki, brak mu umiejętności interpersonalnych oraz obycia.

Pracodawca

@sdasd

Szanowna/y Pani/Panie, Dziękujemy za komentarz. Zgodnie z procesem rekrutacyjnym w SunRoof kontaktujemy się z Kandydatami dopiero po zakończeniu weryfikacji wszystkich aplikacji i zamknięciu danego procesu. W związku z tym, że nie mamy szczegółowych informacji, nie jesteśmy w stanie zidentyfikować tej sytuacji. Prosimy o kontakt mailowy na adres sunroofcareer@sunroof.se aby nasz specjalista mógł się z Panią/Panem bezpośrednio skontaktować i wyjaśnić sytuację. Pozdrawiamy, SunRoof

Elżbieta
Inne

I stwierdzacie to po rozmowie rekrutacyjnej? Powiedzcie coś więcej o tej rozmowie, jak to wyglądało, czemu takie wrażenie?

Mia
Inne

Czytając o tym co firma wykonuje byłam zachwycona. W przyszłym roku budujemy dom. Jednakże po komentarzach na stronie poszukam bardziej rzetelnej i kompetentnej firmy.

Pracodawca

@Mia

Witaj, zachęcamy do zapoznania się również z opiniami Klientów na sunroof.se/pl/realizacje/. Jeśli potrzebujesz więcej rekomendacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 123 0111 lub mailowy na adres infolinia@sunroof.se Zapraszamy też na organizowane przez nas Dni Otwarte SunRoof, które będą najlepszą okazją do porozmawiania z naszymi inwestorami i uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania. Najbliższe Dni Otwarte już 8-9 października 2022 r. w miejscowości Jeziórka (województwo mazowieckie). Formularz zgłoszeniowy na wydarzenie dostępny jest na bit.ly/DniOtwarte_Jeziorka O kolejnych spotkaniach z inwestorami będziemy informować na naszym profilu na Facebooku: www.facebook.com/sunroofPL. Pozdrawiamy, SunRoof

Chomik
Pracownik

Balon z helem, marketing i PR, 50 zrealizowanych dachów solarnych w Polsce od początku działalności firmy w naszym kraju 2019-2022, z pracowników którzy tworzyli firmę nie został praktycznie nikt, od roku nie wygląda to dobrze, również realizacja projektów, pytanie tylko czy o tym wszystkim wie Pan Prezes z Zarządem.

Małgorzata
Inne
@Chomik

To serio tragedia jeśli nagle prawie cała wcześniejsza kadra odeszła. Czy nowi są odpowiednio szkoleni, żeby jakoś te projekty ogarniać? Co do ostatniego na bank wiedzą, pytanie czemu brak reakcji?

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@Małgorzata

Dziękujemy za komentarz. Jednak trudno nam się z nim zgodzić. Osoby od początku tworzące firmę cały czas są z nami na pokładzie. Chętnie też dzielą się zdobytym doświadczeniem z nowymi członkami zespołu podczas szkoleń czy warsztatów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zatrudniliśmy 13 najlepszych w swoich dziedzinach specjalistów. Podczas onboardingu wdrażamy do nowych zadań, aby ułatwić pierwsze tygodnie i miesiące pracy :) Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Małgorzata
Inne
@SunRoof [Pracodawca]

Dzień dobry. Czyli po prostu ktoś napisał tutaj niezgodną z prawdą informację? Kompletnie nikt jeszcze z firmy nie odchodził?

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@Małgorzata

Dzień dobry, w naszym zespole są osoby, które tworzą firmę od samego początku i cały czas ją rozwijają. Wraz ze wzrostem skali działalności dołączali do nas nowi pracownicy, z niektórymi niestety już zakończyliśmy współpracę. To naturalny proces życia organizacji i życia zawodowego. Aktualnie otwarte rekrutacje można sprawdzać na https://sunroof.se/pl/career/ - zapraszamy! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o pracy w SunRoof, napisz proszę na cv@sunroof.se - chętnie odpowiemy na pytania ???? Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Dorota
Inne
@SunRoof [Pracodawca]

Czy wraz ze stażem pracy wzrasta wysokość wynagrodzenia? Może funkcjonuje u Państwa jakiś dodatek stażowy? Uważam że to istotne bo mój obecny pracodawca niestety nie stosuje takiej zasady i pracownik, który przepracował kilka lat ma tyle samo co osoba dopiero zatrudniona.

Iga
Pracownik
@Chomik

Ja jestem w sumie prawie od początku i wszystkie osoby, z którymi współpracowałam nadal pracują. Jeśli ktoś ma pytania to chętnie odpowiem.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Adam

Czyli ogólnie nie jesteś zadowolony z usług, ciekawe jak zostały wyjaśnione te opóźnienia. A jak z ceną, może tutaj znajdzie się chociaż jakiś plus?

Pracodawca

Szanowna/y Pani/Panie, Przykro nam, że Pani/Pan ma taką opinię o naszych usługach. W imieniu zespołu SunRoof przepraszamy za zaistniałe niedogodności podczas realizacji inwestycji. Prosimy o kontakt mailowy na adres: infolinia@sunroof.se tak, aby nasz specjalista mógł się z Panią/Panem bezpośrednio skontaktować, wyjaśnić sytuację oraz rozwiązać problem w trybie natychmiastowym w dogodnym dla Pani/Pana terminie. Jakość obsługi naszych Klientów jest dla nas niezwykle ważna, dlatego wdrożymy w zespole SunRoof dodatkowe szkolenia, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Chcielibyśmy podkreślić, że w portfolio mamy bardzo dużo zadowolonych Klientów. Rekomendacje można zobaczyć na naszej stronie sunroof.pl i na profilu na Facebooku. Tym bardziej nam przykro, że Pani/Pan ma takie doświadczenia ze współpracy z nami. Pozdrawiamy, SunRoof

D
Inne
@Adam

Tylko panele są świetne, reszta to katastrofa, Opóźnienia, serwis, robocizna, totalna masakra!! Lepiej kupić od sunroof same panele resztę każdy wykonawca zrobi to lepiej i szybciej. Kujawsko-pomorski region.

anonim
Inne
@SunRoof Technology Sp. z o.o.

Ja również mam fatalne doświadczenia we współpracy z Waszą firmą i zdecydowanie nie jest to dziełem przypadku. Natomiast zdecydowanie nie można odebrać wam profesjonalizmu w usuwaniu opinii z Google czy facebooka - moje usunęliście duuużo szybciej i sprawniej niż wyglądają wasze działania wynikające z umowy ze mną. Jestem pewien, że właśnie dlatego trudno znaleźć o was więcej negatywnych opinii. Pewnie w odpowiedzi na tę opinie napiszecie "przepraszamy, prosimy o kontakt z działem xxx lub panem xxx - przerabiałem to z Wami dziesiątki razy, a dach do dzisiaj nie jest ukończony. A więc po kolei: 1. Opóźnienie zaraz sięgnie roku czasu 2. Zamiast wypełnienia panelami szklanymi wypełniliście poszycie jakąś blachą o zupełnie innym odcieniu niż pokazujecie w reklamach i bezczelnie próbujecie mi wmówić, że się na to zgodziłem 3. Kilka paneli osunęło się z dachu podczas wiatru - do dziś nie zrobiliście poprawek (zaraz minie pół roku od momentu wystąpienia tej usterki) 4. Kontakt po sprzedaży z wami jest fatalny - trzeba przynajmniej kilkakrotnie dzwonić do tzw. "osoby odpowiedzialnej" zanim ta łaskawie oddzwoni - żenada

Pracodawca

@anonim

Szanowny Panie, Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszych usługach. Jest nam niezmiernie przykro, iż nie jest Pan usatysfakcjonowany z finalnego efektu projektu. W imieniu zespołu SunRoof przepraszamy za zaistniałą sytuację. Z uwagi na to, że opinie na portalu publikowane są anonimowo i nie jesteśmy w stanie zidentyfikować tej sytuacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 123 0111 lub przesłanie Pana danych kontaktowych mailem na adres infolinia@sunroof.se albo serwis@sunroof.se tak, aby nasz specjalista mógł się z Panem bezpośrednio skontaktować i rozwiązać problem w trybie natychmiastowym w dogodnym dla Pana terminie. Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w SunRoof Technology Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Witaj, warunki zatrudnienia zależą od stanowiska, zakresu obowiązków i odpowiedzialności. Zapraszamy do przesłania aplikacji na wybrane ogłoszenie opublikowane na https://sunroof.se/pl/career/. Pozdrawiamy, SunRoof

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dziękujemy za wszystkie merytoryczne, konstruktywne i zgodne z prawdą komentarze. Dzięki nim każdego dnia możemy poprawiać jakość obsługi naszych Klientów, która jest dla nas niezwykle ważna. Natomiast opinie naruszające regulamin serwisu są zgłaszane do administratora portalu GoWork.pl. Pozdrawiamy, SunRoof

Martyna
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie dostępny jest pakiet Multisport?

Pracodawca

@Martyna

Na tę chwilę nie wprowadziliśmy kart MultiSport. Natomiast oferujemy naszym Pracownikom inne benefity, np. w postaci opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, a także możliwość pracy hybrydowej lub całkowicie zdalnej. Jeśli będziesz miała jeszcze jakieś pytania, zachęcamy do kontaktu mailowego cv@sunroof.se Pozdrawiamy!

Miki
Były pracownik

Do szanownego marketingu, który się stara nad tym zapanować: Prawdopodobnie nikt z Was nie przepracował nawet 1 dnia w sprzedaży a staracie się do niej odnosić. Nie macie pojęcia jakie techniki oraz metody są stosowane wobec pracowników. Zostawcie więc swoje mądrości o wysokich i nowoczesnych standardach dla siebie. Nie zakrzywiajacie realiów. Standardy pracy i kadrę zarządzającą poprawcie, a nie bzdury piszecie

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@Miki

Dziękujemy za komentarz. Jest nam przykro, że masz takie doświadczenia. Nie wszyscy pracujemy w dziale sprzedaży, ale jesteśmy jednym teamem. Chcielibyśmy przypomnieć, że zawsze zachęcamy pracowników do bezpośredniego kontaktu i wyjaśniania na bieżąco różnych spraw. Naszym celem jest przedstawianie faktów, gdy pojawiają się komentarze nieodzwierciedlające rzeczywistości, aby każdy mógł poznać konkretną sytuację z dwóch stron i wyciągnąć swoje wnioski. Dziękujemy za współpracę i życzymy powodzenia w dalszej drodze zawodowej. Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Mag
Pracownik

Firma stawia na ludzi i na ludziach się opiera. People first - jak słyszymy od pierwszych dni zatrudnienia, i to się sprawdza w praktyce. Dogodne formy zatrudnienia, umowa o prace jest standardem, sensowne zarobki, fajna atmosfera. Jak każdy startup i firma w okresie intensywnego rozwoju, boryka się ze swoimi trudnościami, jednak kadra zarządzająca słucha pracowników i jest otwarta na konstruktywne uwagi. Pracowników firmy bez problemu można znaleźć w mediach społecznościowych i wprost podpytać o warunki, bo pracą w SunRoof pracownicy chętnie się chwalą :) Polecam.

Renata
Inne
@Mag

Mówisz o borykaniu się z trudnościami - jakie to trudności i jak firma reaguje żeby przez nie przejść?

Tele
Były pracownik
 Pytanie
@Mag

Chyba marketing dorwał się do pisania komentarzy.. People first? (usunięte przez administratora) zatrudnianie ludzi aby zwolnić ich po 2 miesiącach, bo restrukturyzacja, ciagle grożenie zwolnieniami i restrukturyzacja, pomysły z zabieraniem samochodów służbowych i chory zakres obowiązków Borykanie się z problemami? Mowa jak rozumiem o problemach z wypłatami w styczniu, bo brak płynności w firmie :):):) Kadra zarządzająca słucha? Tak bo sami nie mają pojęcia jak reagować na problemy w rynku A z tego co wiem to realizacje tematów w sunroof LEŻĄ na realizacji, opóźnienia i niedotrzymywanie terminów. A wy piszecie że wszystko super??? Serio??? W sunroof są chyba dwie odrębne firmy Niestety rzeczywistość jest dla sunroof bezwzględna i niestety dla ich pracowników również

Paulina
Pracownik
@Renata

Cześć Renta, Jeśli jesteś zainteresowana poznaniem firmy, informacjach jak radzimy sobie z sukcesami, a jakie mamy trudności to skontaktuj się proszę ze mną bezpośrednio. Jako pracownik chętnie odpowiem na pytania, być może dla Ciebie to będzie bardziej wartościowe, niż czytanie anonimowych opinii. Pozdrawiam.

Mag
Pracownik
 Pytanie
@Renata

To raczej standardowe rzeczy wśród firm na takim etapie rozwoju, czyli pogodzenie oczekiwań inwestorów, szybkiego skalowania biznesu z potrzebami pracowników i oczekiwaniami klientów. Jak sobie radzi? Tak jak piszę - słucha pracowników i odpowiada na ich sugestie, organizuje panele międzydziałowe aby wypracować jak najlepsze rozwiązania organizacyjne, zatrudnia najlepszych na rynku fachowców.

Mag
Pracownik
@Tele

Oskarżenie o mob... każdy może rzucić, ale trzeba też dodać, że okazały się bezpodstawne ;)

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@Tele

Szanowny Tele, Odniesiemy się krótko do wpisu. W firmie został przeprowadzony zewnętrzny audyt, który nie wykazał żadnych nieprawidłowości. Przestrzegamy najwyższych standardów etyki biznesowej i osobistej, aby tworzyć dobrą przestrzeń do pracy i rozwoju. Tak jak każda firma wyznaczamy swoje cele sprzedażowe i strategiczne, które są zatwierdzane decyzją Zarządu Spółki. Z powodu braku realizacji wyników sprzedażowych przez osoby zatrudnione na umowę B2B, zdecydowaliśmy się rozwiązać z nimi współpracę. Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się organizacją i wiemy, że za sukcesem firmy stoją ludzie. Dlatego zawsze podchodzimy indywidualnie do każdej sytuacji i chcemy ją zrozumieć. Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Tele
Były pracownik
 Pytanie
@Mag

Okej. Kto zorganizował rozmowy z psychologiem? Czy miał w tym udział KTOKOLWIEK spoza działu Sales? HR, Zarząd, przedstawiciele pracowników z innych regionów? Odpowiem: nie. Wyłącznie bezpośredni przełożeni a więc sami zainteresowani. To tyle co do rzeczowości tego postępowania. Pozdrawiam wszystkich pracowników Sunroof którzy będą mieli problemy z tego typu sytuacją firmie- zostaniecie zmieceni pod dywan, bo koleżków z dzieciństwa się broni, a pracowników już nie ;))) Nie ośmieszajcie się, WSTYD! Sprzedaż nie jest łatwa- oczywiście. Szczególnie z taką kadrą zarządzającą, która przypomina cyrk znajomych królika. A tak „europejsko” się spółka zapowiadała, a skończyło się na kolesiostwie, oczywistych zarzutach i paskudnej atmosferze. Róbcie wyniki, tego życzę, ale standardy to (usunięte przez administratora)

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@Tele

Szanowny Tele, jesteśmy w pełni otwarci na dyskusję, ale też konstruktywną krytykę, z której możemy wyciągnąć wnioski. Jednak opisana przez Ciebie sytuacja nie jest zgodna z prawdą. Spotkanie zostało zorganizowane z udziałem działu Sales i bezpośrednich przełożonych, jak również zewnętrznego konsultanta i szefa HR. Zależało nam, aby było bezstronne. Dobra atmosfera w firmie jest dla nas bardzo ważna, dlatego zawsze zachęcamy nasze zespoły do dzielenia się swoimi opiniami. Każdą sytuację traktujemy indywidualnie, aby móc szybko zareagować i ją wyjaśnić. Do każdego też, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy wykonywanej pracy, podchodzimy z takim samym szacunkiem i zrozumieniem. Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Znajomy królika
Były pracownik
@SunRoof [Pracodawca]

I tak oto szeregowi pracownicy zorganizowali „rzetelny” audyt wobec szefa sprzedaży udziałowca firmy. A kierowca autobusu wstał i zaczął bić brawo :D Ten markieting rządzi :D

AK
Były pracownik

Paranoja zwolnień, straszenie zabierania samochodów. Kiedyś to było fajne miejsce do pracy. Otwarte, myślące. Teraz rozjechane bandą kolesiów i znajomków jednej osoby którzy zrobili z tego miejsca pobojowisko dla pracownika. Pięknie się zapowiadało

SR
Były pracownik
 Pytanie

W lutym znów brak płynności z wypłatami. Czy @Paulina znowu popisze, że to urok startupów? Bo ludzie pracują po kilkanaście godzin dziennie, są poddawani ogromnej presji, są również poddawani groźbom zwolnień a na końcu prosi się ich żeby wytrzymali kilka dni bez wypłaty. Ale @Paulina wszystko w Spółce okej?

SunRoof [Pracodawca]
Pracownik
@SR

Szanowny SR, jest nam przykro, że masz takie doświadczenia z pracy w SunRoof. Wierzymy, że znalazłeś pracę, w której się spełniasz. Sprzedaż nie jest łatwa :) Chociaż może pojawiać się presja czasu, to robimy wszystko, aby unikać takich sytuacji. Cały czas ulepszamy nasze standardy i pracujemy nad każdym obszarem tak, aby nasi obecni i przyszli pracownicy byli jak najbardziej zadowoleni z miejsca, które wspólnie tworzymy. Pozdrawiamy, Zespół SunRoof

Anna Spilaszek
Pracownik

Pracuję w SunRoof od początku 2021 roku i jestem zadowolona zarówno z produktu jaki oferujemy, jak i atmosfery wewnątrz czy warunków współpracy. Jeśli ktoś ma jakieś pytania odnośnie do pracy w SunRoof, zapraszam do bezpośredniego kontaktu :)

Zostaw merytoryczną opinię o SunRoof Technology Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SunRoof Technology Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy SunRoof Technology Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SunRoof Technology Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 14 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

SunRoof Technology Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii