Artur Express Poland Sp. z o.o.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Artur Express Poland Sp. z o.o.

Kris Nowy wpis
Były pracownik

Jeśli szukasz pierwszej pracy to całkiem dobry wybór: biorą wszystkich z nawet niezaawansowanym angielskim oraz bez jakiegokolwiek doświadczenia. Na dłużej nie widać możliwości rozwoju chyba że lubisz być klasowym lizusem wtedy możesz dostać nagrodę w postaci płatnych niedzieli. Bardzo dużo zależy od działu do którego trafisz oraz team leadera / kierownika (nieliczni są ok). Szefostwo ma mentalność Polaka który wyjechał za granicę 30 lat temu i nie ma pojęcia co się dzieje w Polsce. W dalszym ciągu uważają że pracownik powinien się cieszyć że wgl ma możliwość pracy w zakładzie. Brak jakichkolwiek benefitów takich jak dodatkowe ubezpieczenie/ multisport/ stołówka. Szefostwo naciska na wybór umowy B2B nie mając pojęcia jak to do końca funkcjonuje w Polsce. Główny księgowy brak kompetencji sugeruje że lepiej wziąć b2b bo są większe możliwości zarobku. Tak rzeczywiście są większe jeśli pracujesz w weekendy i święta. Firma dzięki temu że jest outsourcingiem z USA „zachęca” a raczej zmusza do pracy w Polskie święta, z kolei w amerykańskie święta również normalnie pracujemy. Micromenagement: większość segmentów jest monitorowana i wręcz jesteś przykuty do komputera plus tzw licznik wysłanych maili i odebranych telefonów.

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, podczas przeglądania Rzeszowa natrafiłam na dawniejsza ofertę od Państwa firmy. Chodzi o stanowisko Customer Service Representative. Po pierwsze czy przyjęcia są w ogóle jeszcze możliwe? i czy to roczne doświadczenie, które trzeba posiadać jest jeszcze aktualne?

Lukas Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jakie są widełki wynagrodzenia w Państwa firmie? Na jakie zarobki można liczyć początkowo?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Artur Express Poland Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

Pracodawca

@Pytanie

Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się zarówno online, jak i w siedzibie firmy. Jesteśmy elastyczni w tej kwestii, ponieważ niejednokrotnie zdarza się, że kandydat, który aplikuje do naszej firmy, nie jest w stanie pojawić się w siedzimy w określonym czasie.

anonim Nowy wpis
Inne
@Artur Express Poland Sp. z o.o.

Witam a na których stanowiskach tak na marginesie można już pracować zdalnie? Są może takie w ofercie? Po prześledzeniu niektórych wpisów wpadła mi w oko informacja, że z rok temu chyba nie był taki tryb możliwy? A obecnie?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Artur Express Poland Sp. z o.o.? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
anonim
Kandydat

Witam, jak zagubione owieczki mogą się odnaleźć w firmie? ;) już czytałam część opinii na temat pracy. Widziałam także oferty na portalach, nie ma w nich jednak podanych widełek płacowych. Ciekawa jestem w jaki sposób ewentualne wykszatłceni może być doceniane na start? Kierunkowe znalazło się w mile widzianych. Jakiej kwoty można się spodziewać w przypadku osoby po mgr., z logistyki bez komercyjnego doświadczenia?

Pracodawca

@anonim

Witam, Serdecznie zapraszamy do aplikowania do naszej firmy oraz do kontaktu w wiadomości prywatnej, gdzie odpowiemy na wszelkie pytania. Do każdego potencjalnego pracownika podchodzimy indywidualnie, ze względu na różne predyspozycje, umiejętności, doświadczenie i wiedzę. Jednak pragnę zapewnić, że brak doświadczenia nie jest żadna przeszkodą, ponieważ firma zapewnia pełne szkolenie na każdym stanowisku. Wiadomość proszę kierować na adres email: Katie.Turek@arturexpress.com. Pozdrawiamy serdecznie!

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Artur Express Poland Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Obecny pracownik
Pracownik
@Pytanie

Tak, szkolenie w Stanach Zjednoczonych jest w pełni opłacone przez firmę. Sama miałam okazję być na takim szkoleniu i jestem bardzo wdzięczna za taką możliwość, ponieważ w żadnej innej pracy nie dostałam takiej szansy. Wielu moich współpracowników również było w Stanach, ponieważ firma systematycznie wysyła kolejne osoby na szkolenie. To jest naprawdę świetne, że firma inwestuje w swoich pracownikow.

anonim
Kandydat

Czy ktoś jeszcze miał jakieś opóźnienia w podpisywaniu umowy czy raczej wszystko jest na czas? Pytam, bo jedna Pani przytaczała swoja sytuacje i ciekawi mnie na ile to powtarzalne. Była tez wzmianka o tym, że pracuje obecnie ponad 100 osób przy czym sporo z nich jest już od dłuższego czasu w firmie. Jakie podwyżki mogą wynikać z dłuższej współpracy? kiedyś ktoś pisał, że są na nie marne szanse, a teraz?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Cześć! Pracuje w tej firmie już od ponad roku i jak dotąd nigdy nie miałem żadnych problemów ani opóźnień w podpisywaniu umów ani nie słyszałem żeby ktoś się z taką sytuacją spotkał… Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to mogę wypowiadać się tylko za siebie, bo jest to kwestia indywidualna. Natomiast moim zdaniem, w dużej mierze, to zależy od samego pracownika i tego jak się zaangażuje w rozwój swojej ścieżki kariery. Ale mogę śmiało powiedzieć, ze firma daje szanse na rozwój, jeśli się tylko tego chce. Dowodem tego są delegacje na które pracownicy wysyłani są do Stanów Zjednoczonych (w pełni opłacone przez firmę). To pokazuje, ze firma inwestuje w swoich pracownikow. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to śmiało pisz! Chętnie pomogę. ???? pozdrawiam!

Nick
Były pracownik

Początkiem miesiąca dodałam negatywną opinię, ale została ona usunięta. Nie trzeba tego komentować. Dodam ponownie, bo utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że dobrze ze juz mnie tam nie ma. Najgorsza firma, w której można pracować. Ogromny bałagan kadrowy. Na umowę czekasz miesiąc, a i tak zatrudnienie otrzymujesz pod inną firmą. Osoba, która ma to ogarniać albo tego nie umie albo ma za dużo obowiązków i sobie z nimi nie radzi. Niby poznajesz wszystkie działy żeby zobaczyć gdzie się czujesz najlepiej, ale to ściema bo nie mają na Ciebie pomysłu i lądujesz gdzie będzie miejsce. Nawet po ustaniu zatrudnienia nie umieją dopilnowac podstawowych formalności. Na świadectwo pracy czekałam ponad miesiąc. Żenada.

Pracodawca

@Nick

Szanowna Pani, Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie się odnieść do tego komentarza i zweryfikować zawartych w nim informacji, ponieważ jest on anonimowy. Podchodzimy do każdej osoby i sytuacji indywidualnie oraz staramy się stworzyć sprzyjającą do rozwoju atmosferę. Jeśli w danym momencie poszukujemy pracowników na różne stanowiska, to rzeczywiście niejednokrotnie stwarzamy możliwość obustronnego poznania się i wybrania najlepszej dla pracownika opcji - z czego wielu naszych obecnych pracowników skorzystało i byli z takiej propozycji bardzo zadowoleni. Zdajemy sobie sprawę, że każdy jest inny i ma swoje mocne jak i słabsze strony. Staramy się wykorzystać największe atuty danej osoby, dzięki czemu pracownik jest bardziej zadowolony i usatysfakcjonowany z pracy, w której się spełnia. Ponadto, gdy osoba, która współpracuje już z nami, nie odnajdzie się na danym stanowisku (np. po czasie odnajduje w sobie potencjał do pracy w innym dziale lub nie czuje się komfortowo w rozmowach po angielsku - być może było tak i w tym przypadku), to zawsze staramy się jej pomoc i znaleźć wspólnie rozwiązanie. Jesteśmy otwarci na rozmowę i znalezienie wspólnego mianownika. Obecnie w naszej firmie pracuje już ponad 100 osób, z których spora część jest z nami już od dłuższego czasu, więc uważamy ze takie indywidualne podejście jak najbardziej się sprawdza. Jednak tak jak wcześniej wspomnieliśmy - nie jesteśmy w stanie zweryfikować tej indywidualnej sytuacji po anonimowym komentarzu, tak więc zachęcamy do bezpośredniego kontaktu.

Marion
Kandydat
 Pytanie

Witam oczywiście jeżeli jest to możliwe to gdzie i z kim można się skontaktować w celu rozmowy na temat podjęcia pracy w USA jako kierować ??

Pracodawca

@Marion

Witam, prosze o kontakt pod adresem email: Katie.Turek@arturexpress.com. Pomoge sie skontaktowac z odpowiednimi osobami. Pozdrawiam serdecznie!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Zofia

ze względu na co tak w sumie? i perspektywa którego stanowiska jest tu przybrana? pytam, bo wcześniej czytałam, że kasa podobno fajna ale to może od stanowiska zależy? na Twoim jak z tym idzie?

Mack
Pracownik

Pracuję w Artur Express od dziewięciu miesięcy. Jestem związany z branżą logistyczną od kilku lat i nie mogę zlego słowa powiedzieć na tę firme. Pracuje się dobrze, zarobki też niczego sobie i dodatkowo jesli ktoś tylko chce firma daje możliwosc pracy w weekendy jako platne nadgodziny. oferują szkolenia w USA, na których już byłem. Jestem mega zadowolony. Współpracownicy bardzo życzliwi. Jeżeli ktoś chce znaleść jakies wady, zawsze się znajdą, wszędzie dobrze gdzie nas niemia ale naprawde tutaj jest dobrze. Pozdrawiam

Zofia
Inne
@Mack

Po jakim czasie pracy w ciągu tych 9 miesięcy udało się do tego USA wyjechać? Z tego co czytałam nie każdy miał to finansowane, więc dasz znać w jaki sposób udało Ci się na nie załapać? Sporo jest tam czasu wolnego dla siebie?

Dave
Pracownik

Biuro mieści się w Rzeszowie nie bez powodu, po pierwsze to płaca dużo poniżej stawek rynkowych na spedycję Polską, a nie co dopiero na rynek Amerykański, więc przyszłym kandydatom proponuję nastawienie się na bardzo dużo pracy pod nadzorem kamer w biurze, jak również zapomnijcie o pracy zdalnej. Biuro jest malutkie z micro kuchnią gdzie nie ma miejsca aby cokolwiek zjeść w więcej niż 3 osoby, poza tym nie ma żadnych benefitów pozapłacowych, nawet prywatnej opieki medycznej gdzie to jest standard w większej firmie. Kwintesencją tego wszystkiego jest to że jest tam kilka osób od dłuższego czasu które myślą że jak pracują na rynek amerykański z biura w Polsce to złapali Boga za nogi,(usunięte przez administratora) którą czuć na samym wejściu. Na plus to że jak masz lidera w Stanach to jest mega pomocny i idzie się dużo nauczyć. Ogólnie to jak nie masz nic innego i chcesz jakoś przeżyć kilka miesięcy w "korporacji" na warunkach małej firmy u Pana Janusza aby zdobyć doświadczenie i iść do przodu to polecam, na dłuższą metę to organizm nie jest w stanie przetworzyć takiej ilości toksyn w Polskim biurze.

PWLA
Pracownik
 Pytanie
@Dave

Jakim trzeba być człowiekiem żeby tak kłamać?!!! Biuro jest malutkie !!!??? - Firma dysponuje dwoma biurami z których każde ma ponad 200 metrów kwadratowych - to małe biuro ? Kuchnia świetnie zaopatrzona i wyposażona, elastyczne godziny pracy - chcesz zjeść w kuchni jesz w kuchni chcesz na zewnątrz jesz na zewnątrz - ale przecież przyszedłeś do pracy a nie do hotelu czy reasekuracji Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności - nie odbiega od stawek "rynkowych" w spedycji Atmosfera małomiasteczkowa ??? - atmosfera jest bardzo przyjazna młody zespół ludzi bardzo pomocnych, Świetne miejsce dla młodych ludzi - możliwość rozwoju nieskończona

2
Mack
Kandydat
 Pytanie
@PWLA

Hej, w jakich widelkach wynagrodzenia netto pracuje się w tej firmie?

KrisC
Pracownik

Nie dogodzi wszystkim, i to jest fajne, że osoby, które tak chętnie dzielą się negatywnymi opiniami czy odczuciami już z nami nie pracują. Życzymy powodzenia w szukaniu wymażonej pracy, która spełni wszystkie oczekiwania, których nie spełniła ta firma. Od siebie dodam, iż pracuje w Ameripol od kwietnia i jestem bardzo zadowolony, mam bardzo bogate doswiadczenie zawodowe i bardzo cenie sobie atmosferę a przede wszystkim możliwość rozowju i awansu, nie ma ograniczeń! Osoby ambitne, które są w stanie zwizualizować swoją scieżkę kariery serdecznie zapraszamy - to miejsce jest wlaśnie dla Was!

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Artur Express Poland Sp. z o.o.?

Nick
Pracownik
@Pytanie

Po 3 miesiącach jak nie będziesz dyskutować za bardzo to dostaniesz na czas nieokreślony. Ale nie licz na podwyżkę. Ty tam jesteś żeby pracować a nie żeby zarabiać pieniądze.

Katie
Pracownik
@Nick

Pierwsza umowa jest podpisywana na 3 miesięczny okres próbny. W tym czasie odbywa się szkolenie, które trwa od kilku do kilkunastu tygodni - w zależności od doświadczenia, departamentu jak również od predyspozycji osoby szkolącej się na określone stanowisko. Natomiast osoby, szczególnie bez doświadczenia w podobnej branży, które nie pracowały wcześniej na rynku amerykańskim, bardzo często potrzebują na wyszkolenie się więcej niż 3 miesiące. Okres próbny jest to czas na poznanie siebie nawzajem, warunków, ludzi, atmosfery - sprawdzenie czy obu stronom taka współpraca odpowiada. Po tym okresie przeprowadzana jest rozmowa podczas której jest przestrzeń do dyskusji oraz przedstawienie swojego zdania. Podczas tej rozmowy omawiane są również warunki umowy. Jest to sprawa indywidualna, ponieważ każdy zatrudniony na okres próbny ma różne predyspozycje, umiejętności i doświadczenie. Na ich podstawie podejmowane są decyzje odnośnie przedłużenia umowy, na jaki okres oraz czy warunki umowy (również kwestie finansowe) ulegną zmianie. Natomiast firma jest mocno rozwijająca się, daje duże szanse rozwoju, inwestuje w swoich pracownikow (wiele osób miało szanse na wyjazd na szkolenie w Stanach - w pełni opłacone przez firmę) i co bardzo istotne moim zdaniem - zatrudnia również osoby bez doświadczenia.

Teresa
Inne
@Nick

a przed tymi 3 miesiacami to jest umowa na czas okreslony 3 miechy czy umowa zlecenie ?

Katie
Pracownik
@Teresa

Przed uzyskaniem umowy o prace na czas określony lub nieokreślony, podpisywana jest umowa o prace na okres próbny 3 miesięcy. Nie jest to umowa o zlecenie :) gdybyś miała jeszcze jakieś pytania to chętnie pomogę i odpowiem. Pozdrawiam serdecznie!

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w Artur Express od kilku miesięcy, być może nie jest to długi staż, ale jak na tę chwilę nie mam zamiaru zmieniać pracy na inną. Nie wstaję rano z myślą, że muszę "iść do roboty" i nie boli mnie żołądek, tak jak to miało miejsce w poprzedniej. A dlaczego tak? Już wyjaśniam: ATMOSFERA: bardzo przyjemna i luźna, pracownicy przyjaźni, zawsze chętnie pomogą (zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz i wszystkiego się uczysz). BIURO: nowoczesne, klimatyzowane, stanowiska pracy są ergonomiczne (szerokie biurka, wygodne krzesła, duże monitory), każdy ma wszystko czego potrzebuje. Jest zaplecze kuchenne z lodówką, mikrofalówką, stolikiem i krzesłami, a nawet jest zmywarka. Do dyspozycji pracowników jest też ekspres do kawy. Nie ma tu czegoś takiego, że meble i wyposażenie jest każde z innej parafii. Wszystko jest do siebie dopasowane. A że firma się rozwija, to zajmuje już nie jedno, a dwa biura (w Resovia Office na 11 piętrze, a także zaraz obok w Karowej). UMOWA: są różne formy umów, może być np. B2B czy umowa o pracę. Wiem, że na początku funkcjonowania firmy w Polsce była możliwa tylko forma B2B, jednak to się zmieniło. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej zadano pytanie, na jakiej umowie mi zależy. Nie ma problemów z umową o pracę, bo taka forma umowy była i jest dla mnie najlepsza, więc padło na tą. GODZINY PRACY: pracuje się od 14 do 23 z godzinną przerwą na lunch. Więc jeśli lubisz pracować popołudniami i nie przeszkadzają ci takie godziny - to coś dla ciebie. Ogólnie można się przyzwyczaić i jest spoko. WYPŁATA: jest na czas, czasem nawet na kilka dni przed. A odnosząc się do dziwnego stwierdzenia z wcześniejszych komentarzy, że "o pieniądzach się nie rozmawia w tej firmie". No jak dla mnie to poprawne zachowanie. Wysokość wypłaty to prywatna sprawa każdego pracownika, którą nie musi się dzielić z innymi. Ale może jestem ze średniowiecza. AWANS: istnieje dużo ścieżek rozwoju i możliwości awansu. Oddział Artur Express w Polsce jest "młody" i cały czas się rozwija. Tworzone są nowe projekty, do których ciągle przybywa nowych pracowników. Możliwe są szkolenia w USA. Odkąd pracuję, 2 osoby zdążyły już pojechać na ponad 3 tygodniowe szkolenie do Ameryki. KIEROWNICTWO: nigdy nie było (w moim przypadku) problemu z dostaniem odpowiedzi od kierowników, jeśli były jakieś problemy czy pytania. Managerzy też ludzie, ale zawsze są nastawieni przyjaźnie i służą pomocą. Moje pytania zawsze otrzymywały odpowiedź, rożne kwestie zostały sprawnie i szybko rozwiązane. Dlatego ja mam nadzieję zostać tu jak najdłużej, bo tak dobrze nie pracowało mi się nigdzie indziej.

0mni
Pracownik
@Pracownik

120% zgody; nic dodac, nic ujac :)

Pracownik
Pracownik
@0mni

No i piona! Zupełnie nie rozumiem tych dziwnych komentarzy. Nikt tu nad nikim nie stoi z batem, kierownictwo jest przyjazne i traktujące pracowników z szacunkiem. Zupełne przeciwieństwo kierownictwa w mojej poprzedniej pracy, gdzie traktowano pracowników jak narzędzie do wyeksploatowania po jak najniższych kosztach, gdzie szacunkiem obdarowywani byli tylko znajomkowie. Tu tego nie ma, czuję się tu bardzo dobrze, jak wartościowy członek tej firmy.

Ewa
Inne
@Pracownik

To fajnie, nie ukrywam że atmosfera w pracy jest dla mnie kluczowa akurat :) A zdradzisz moze jak wyglądała rekrutacja? :D Trzeba miec juz jakieś doświadczenie?

Pracownik
Pracownik
@Ewa

U mnie to były 2 rozmowy przez Zoom. Pierwsza z kierownikiem oddziału w Polsce Normalna, luźna rozmowa, pytano o moje preferencje dotyczące np. rodzaju umowy, jaki dział mnie interesuje, zapoznawcza można powiedzieć. W języku polskim. W drugiej rozmowie uczestniczyli już też dyrektorzy. Wtedy pytano o doświadczenie, chwilę porozmwialiśmy po angielsku. Również bez wiekszej spiny. Zdarzyć się może, że kierownictwo akurat przyleci z USA i będziesz mieć możliwość rozmów face to face. :)

Zofia
Inne
@Pracownik

Oj f2f to już może być trochę stresujące jednak. ;p Ale jak tak czytam to faktycznie pełen luz, to ciekawa jestem czy wszystkich tak chętnie przyjmują czy jednak jest przeprowadzana jakaś rzetelna selekcja? Jak wiadomo inny kandydat to konkurencja. :(

Katie
Pracownik
@Zofia

@Zofia moja rozmowa była jedną z najbardziej luźnych jakie miałam:) Kierownictwo jest bardzo przyjazne i nie wywołuje niepotrzebnego stresu u potencjalnego pracownika. Tak naprawdę najważniejsze jest zaangażowanie i chęć do pracy - wielu obecnych pracowników nie posiadało doświadczenia w podobnej branży, a dostali te szansę by nauczyć się wszystkiego od zera, co jest niezbyt częste na podkarpackim rynku pracy ;) Jeśli chodzi o selekcję - każdy pracodawca ma swoje kryteria, którymi się kieruje tworząc zespół, ale moim zdaniem warto zaaplikować i spróbować jeśli szukasz pracy i nie obawiać się konkurencji, ja osobiście jestem bardzo zadowolona z mojego obecnego miejsca pracy. Życzę Ci powodzenia i wszystkim przyszłym kandydatom! :)

Zofia
Inne
@Katie

Super, że dają szansę. Dzięki za rozjaśnienie sprawy, ciekawe ile osób razem ze mną zmotywowałaś aktualnie tym wszystkim. ;) Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam

Katie
Pracownik
@Zofia

@Zofia oczywiście nie ma za co, gdybyś miała jakiekolwiek pytania - pisz śmiało :) firma prężnie się rozwija i osobiście bardzo się cieszę, że mogę być jej częścią i rosnąć wraz z nią, dlatego nie chciałabym żeby ktoś stracił szansę na rozwój i pracę w naprawdę fajnym miejscu, zniechęcając się nieprzychylnymi komentarzami ;) pozdrawiam serdecznie!

Natalia
Inne
@Katie

Hejka to ja się wtrącę może, czy wiesz jakie opcje pracy zdalnej mają? Mignęło mi że rozmowy są przez zoom prowadzone to może jakaś praca też się zdarzy online?

Pracownik
Pracownik
@Natalia

Rozmowy są prowadzone przez zoom, ponieważ kierownictwo ma swoją siedzibę w USA, więc rozmowy online są stałym elementem. Na miejscu, w Rzeszowie, będziesz mieć możliwość rozmowy z Office Managerem. Co do rodzaju pracy, musiałabyś się zorientować czy jest taka możliwość. Ale wszyscy pracujemy z biura. Wyjątkiem są specjalnie przypadki.

Zofia
Inne
@Pracownik

Co mogłoby być takim specjalnym przypadkiem?

Kamil
Kandydat
@Pracownik

Bardzo chciałbym dołączyć do zespołu, nigdzie jednak nie widzę kontaktu do działu rekrutacji oprócz składania cv na pracuj.pl, opinie są świetne, a sama możliwość pracy w tak prężnie rozwijającej firmie mnie intryguje, szczególnie jako absolwenta logistyki.

Pracodawca

@Kamil

Witaj Kamil, Jesli chcialbys aplikowac do naszej firmy, wyslij prosze swoje CV na adres: Katie.Turek@arturexpress.com Z przyjemnoscia z Toba porozmawiam. Pozdrawiam serdecznie, Katarzyna Turek

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Artur Express Poland Sp. z o.o.?

Katie
Pracownik
@Pytanie

To prawda, atmosfera jest bardzo ważna i od niej często zależy czy chcemy pracować w danym miejscu, czy nie. W Artur Express atmosfera jest przyjazna, a współpracownicy są bardzo pomocni i pozytywnie nastawieni. Nie ma typowego dla wielu polskich firm napięcia. Ja codziennie z przyjemnością przychodzę do pracy. ????

Pracownik
Pracownik

Na początku współpracy warto się zapytać o formę zatrudnia i kontrakt. Pracownicy w firmie o niczym nie mówią, tylko narzekają na kontrakt i nadgodziny, za które im pracodawca nie dopłaca. Okazuję się, że za zdradzanie informacji są różne katy, więc lepiej się nie odzywać.

Zofia
Inne
@Pracownik

Jakie tajemnice masz na myśli tak właściwie? I co konkretnie za to się dostaje?

Katie
Pracownik
@Pracownik

Moim zdaniem o formę zatrudnienia każdy powinien się zapytać przed rozpoczęciem współpracy ;) obecnie są różne formy zatrudnienia - umowa o prace, kontrakt b2b. Decyzja o formie zatrudnienia pada już podczas procesu rekrutacji i przyszły pracownik przed pierwszym dniem pracy wie jaką umowę zawiera z firmą. Ponadto chciałabym się odnieść do stwierdzenia, że wszyscy narzekają na kontrakt - pracuje w tej firmie kilka miesięcy i według mnie nie ma takiej sytuacji i nie było. Jeśli jakiejś jednostce nie odpowiada kontrakt który sam wcześniej podpisał, to w takim razie jedynym wyjściem jest rozmowa z osobą, która prowadziła rekrutację i ewentualne negocjacje. Osobiście nie wyobrażam sobie podpisać umowy/kontraktu której wcześniej nie przeczytałam, a jeśli przeczytałam i podpisałam to jest to jednoznaczne ze zgodą na wszelkie zawarte w niej warunki. Nie mogę zrozumieć narzekania na podpisaną przez siebie umowę/kontrakt. Dlatego nie zgadzam się z powyższą opinią. Zamiast narzekać, warto przekuć tę złą energię na działania i poprawę sytuacji, jeśli obecna Ci nie odpowiada. :) pozdrawiam serdecznie! :)

Dziwnie
Pracownik

Dodam jeszcze raz, bo widzę, że administrator usunął. Firma nie płaci terminowo - według umowy jest czas na zapłatę faktury 7 dni, jednak firma tego nie robi i zazwyczaj zapłata jest po 10siątym albo później. Dla nich jest to okej, nie zależy im na odczuciach pracownika.

Pracownik
Pracownik
@Dziwnie

Nigdy wyplata na moim koncie nie była później niż 10 dnia. Jeśli są opóźnienia, to są zazwyczaj wtedy, gdy dzień wypłaty wypada w piątek, w weekendy czy święta. Ale to jest normalne. Tak działają banki.

obecny pracownik
Pracownik
@Pracownik

Wypłaty bardzo często były opóźnione, i nie dlatego ze banki tak działają. Pan księgowy nie zrobił przelewu na czas. Na pytanie kiedy można spodziewać się przelewu można otrzymać dość niekulturalna odpowiedz.

Bardziej obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

Bardzo czesto, czyli raz w styczniu moze jak bylo swieto 3 kroli w czwartek? I wyplata byla puszczona w piatek 7 stycznia? Bo to jedno takie zdarzenie ktore pamietam. Jesli masz konto w innym banku niz pracodawca, to istnieje cos takiego jak sesje wychodzace i przychodzace. W kazdym banku sa inne. Nie zawsze zdazy przyjsc tego samego dnia. Jeden dzien opoznienia to nie jest miesiac, to nie jest tydzien. Nie rozumiem, jesli cos mi przeszkadza, jesli cos jest nie tak, jesli praca mi nie odpowiada - zmieniam ja. Ale najpierw staram sie wszystko wyjasnic, a nie tylko narzekac na forum.

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@obecny pracownik

To dlaczego tam nadal pracujesz jak wypłaty były często opóźnione a odpowiedzi księgowego niekulturalne obecny pracowniku? Widzę mocna kontradykcje…

Katie
Pracownik

Pracuję w firmie Artur Express od kilku miesięcy i jest to jak dotąd najlepsza firma, której mam przyjemność być częścią. Z zadowoleniem i pełną satysfakcją przychodzę do pracy, a ponadto jakiś czas temu firma zaproponowała mi szkolenie w USA, z czego oczywiście skorzystałam. Miałam w tym czasie okazję szkolić się od fantastycznych ludzi z ogromnym doświadczeniem w logistyce. Było to dla mnie niesamowite przeżycie, które nie tylko pozwoliło mi się nauczyć wielu rzeczy, ale również na własne oczy mogłam zobaczyć jak mocne fundamenty ma ta firma. Ponadto poznałam osobiście wielu managerów i i kierownictwo, które zrobiło na mnie duże wrażenie - są nie tylko doświadczeni i bardzo zaangażowani, ale również bardzo empatyczni i zależy im na swoich pracownikach. Managerzy są prawdziwymi team leaderami, a nie bossami, co jest niezwykle rzadkie. Jeśli chodzi o biuro - mieści się ono na 11 piętrze w nowoczesnym budynku Resovia Office, w centrum miasta. Tuż obok jest galeria „millenium hall”, więc w trakcie przerwy można podejść nie tylko coś zjeść, ale również zrobić zakupy w razie potrzeby, co jest dodatkowym atutem. Pracujemy w godzinach od 14 do 23, w tym czasie każdy pracownik ma godzinną przerwę na lunch. Odnosząc się do poprzednich komentarzy na temat wypłaty - mi osobiście nie zdażyło się nigdy, otrzymywać wynagrodzenia z opóźnieniem. Zgadzam się również z moim przedmówcą - pieniądze są kwestią indywidualną każdego pracownika i według mnie nietaktem byłoby się pytać kto ile zarabia. Podsumowując - serdecznie zapraszam do współpracy z firmą Artur Express osoby optymistycznie nastawione, niebojące się nowych wyzwań i chcące się rozwijać. Doświadczenie w podobnej pracy jest oczywiście miłe widziane, ale nie konieczne. Firma daje możliwość wyszkolenia pracownika od podstaw - wymagana jest jedynie chęć do pracy i zaangażowanie. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia wszystkim kandydatom i przyszłym pracownikom!

Dziwnie
Pracownik

Ogólnie w firmie panuje dobra atmosfera, ale jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć od kierownictwa to jesteś odsyłany to tu to tam - albo 'jakoś się dogadamy' - będzie okej itp. i dalej nic nie wiesz... (usunięte przez administratora)

0mni
Pracownik
@Dziwnie

Uwazam, ze to kompletne bzdury...jesli sie potrafi rzeczowo porozmawiac i zapytac jak czlowiek czlowieka, to problemu nie ma i nie bedzie :)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Dziwnie

Może napisz chociaż w jakich kwestiach jesteś ciągle odsyłany/odsyłana? Moje problemy były rozwiązywane na bieżąco, kierownictwo nigdy nie zostawiało mnie bez odpowiedzi. Ze wszystkimi da się porozmawiać, wystarczy zrobić to po ludzku.

Zostaw merytoryczną opinię o Artur Express Poland Sp. z o.o. - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Artur Express Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Artur Express Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Artur Express Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 12 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Artur Express Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii