Hejka, szukam pracy w Przeźmierowie i zastanawiam się, czy ta firma w ogóle jeszcze istnieje? Pisaliście coś o likwidacji, tak samo w KRSie można wyczytać... Ale czy faktycznie tak jest? Jeżeli firma funkcjonuje, to proszę o informacje, na jakie stanowisko można się tu zatrudnić. :D
Firma to (usunięte przez administratora) kupiłam odkurzacz za duże pieniądze i po dwóch dniach się zepsuł wysłałam towar na swój koszt w ramach reklamacji a oni nie naprawili odesłali dalej zepsuty
Czy firma Med Professional w Przeźmierowie jeszcze istnieje skoro jest w upadłości ?
Czy firma Med Professional w Przeźmierowie jeszcze istnieje skoro jest w upadłosci ?
Nawet ci co sprzedają (usunięte przez administratora) Towary trzeci sort. Zapomnijcie o gwarancji.
Zlikwidowali firmę w Poznaniu. Telefon nadal jest ale w Rzeszowie. Zwykli (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Zapraszają na spotkania z Rzeszowa.
Witajcie, chciałabym zapytać, jaka jest Wasza opinia na temat produktów firmy Med Professional, szczególnie pod kątem jakości. Polecilibyście czy nie do końca? Dajcie znać w komentarzach, bardzo dziękuję.
Polecam . Firma godna polecenia . Zakupiłam pas barkowy jestem bardzo zadowolona. Jolanta
Bo to (usunięte przez administratora) Sprzedają towar nie wiadomego pochodzenia. Ceny zawyżane są 10 krotnie. Nie dotrzymują warunków umowy. Za zwrócony towar nie zwracają pieniędzy. Nie odbierają telefonów. Podawana siedziba biura Ul Serdeczne 8 jest nieaktualna. Uważajcie!!!!!
Skoro podobno zawyżają cenę 10x to ktokolwiek to w ogóle kupuje? Przecież to by chyba troszkę sensu nie miało?
Niestety, ma sens. Na prezentacji dopadają łatwowierną i naiwną staruszkę (moja mama 84 lata), wciskają szajs za 14 tys. zł. Żeby to odkręcić (zgodnie z prawem) trzeba było zaangażowania w sprawę rzecznika praw konsumenta, sądu, policji i prokuratury. W rozmowie telefonicznej tupet i bezczelność (cyt.: "trzeba było sobie mamę pilnować").
Pani Barbaro . Czy reprezentuje Pani tą oszukańczą firmę? Niestety manipulacja Firmy właśnie na tym polega ze zachwalany na pokazach towar nie odpowiada ani jakości ani oferowanej cenie. Wystarczy porównać ceny tych towarów wystawione przez innych sprzedawców!!!
Dakładnie, szoł na prezentacji i psychologia, maść z marichuaną w sklepie po 10zł na pokazie 100zł.
Dzień dobry, oczywiście, że nie. Po prostu pytam, bo ciekawa jestem w jaki sposób to niby działa. I to wszystko dalej tak funkcjonuje?
Przerabiałem temat w Szczecinku. Wezwałem policję, po czym zwróciłem dwie zakupione maści odzyskując wyłudzone pieniądze.
Hmm jakich my mamy cudownych, chorych emerytów, którzy nierzadko nie potrafią obsłużyć telefonu komórkowego, ale za to wychwalają pod niebiosa wspaniała, rzetelną no oczywiście uczciwa przez duże U firmę. Śmiechu warte. Przemyślcie te komentarze pisane przez waszych pracowników ????????????
Po ciężkich "bojach" odzyskałem swoje pieniądze. W dniu 10.02.2022 r. złożyłem wniosek o pomoc prawną do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. W wyniku wystąpienia rzecznika do firmy MedProfessional w dniu 07.04.2022 r. otrzymałem na rachunek karty kredytowej zwrot zapłaconej na pokazie kwoty 12.900 zł., a historia mojego kontaktu z MedProfessional wygląda następująco (może komuś się przyda opisana poniżej droga na odzyskanie zapłaconych pieniędzy): 1. W dniu 14.01.2022 r. uczestniczyłem w pokazie zorganizowanym i przeprowadzonym przez przedstawicieli firmy MedProfessional. W trakcie pokazu zakupiłem matę masującą wraz z dodatkowymi prezentami (dwa zestawy naczyń/garnków, pas masujący oraz laptop) za kwotę 12.900 zł, którą zapłaciłem jednorazowo kartą kredytową. 2. Po powrocie do domu i opadnięciu emocji wywołanych technikami socjotechnicznymi stosowanymi przez przedstawicieli MedProfessional na pokazie oraz po rozpakowaniu i sprawdzeniu parametrów towarów i ich porównywalnych cen w Internecie zorientowałem się że zostałem zmanipulowany i wprowadzony w błąd co do jakości i cen ww. towarów. I tak garnki okazały się nieudolną podróbką naczyń markowych, zachwalany laptop jest starym używanym tzw. poleasingowym rupieciem wartym około 100 zł. Z tego też względu postanowiłem odstąpić od umowy i zwrócić otrzymany towar. 3. W godzinach porannych dnia 17.01.2022 r. pocztą elektroniczną przesłałem do Biura Obsługi Klienta (e-mail: biuro@medprofessional.pl) odstąpienie od umowy wraz ze skanem potwierdzenia zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy. Ze względu na fakt, że serwer firmy nie odesłał powiadomienia o odebraniu maila (a MedProfessional do dnia dzisiejszego nie potwierdził odebrania poczty elektronicznej z odstąpieniem od umowy) na wszelki wypadek wysłałem dodatkowo informację o odstąpieniu od mowy listem poleconym w godzinach popołudniowych dnia 17.01.2022 r. 4. W dniu 17.01.2022 r. o godz. 14.50 zadzwoniła do mnie pracownica Biura Obsługi Klienta która zapytała mnie o powód odstąpienia od umowy. Poinformowałem, że po sprawdzeniu parametrów towarów i porównaniu cen w Internecie doszedłem do wniosku, że towar nie jest wart kwoty 12.900 którą za niego zapłaciłem, a otrzymany laptop jest urządzeniem używanym wartości około 100-150 zł. Wówczas zaproponowano mi możliwość udzielenia rabatu, w tym momencie przerwałem rozmówczyni mówiąc że nie jestem zainteresowany rabatem i odstępuję od umowy. Wówczas Pani poinformowała mnie, że mogą przyjąć matę masującą, ale muszę zapłacić kwotę 80% wartości zamówienia na umowie. za towary otrzymane w prezencie Po moim stwierdzeniu, że kategorycznie nie przyjmuje tego do wiadomości i znam swoje prawa klienta i domagam się zwrotu całości kwoty na numer karty kredytowej którą dokonałem transakcji poinformowano mnie, że firma MedProfessional może zwrócić tą kwotę, ale na kartę podarunkową na co nie wyraziłem zgody. Powiedziałem, że w dniu 21.01.2022 r. odeślę towar na adres firmy MedProffesional. Pani z Biura poinformowała mnie, że sam sobie szkodzę bo w takim przypadku oni nie odbiorą przesyłki i zwrócą ją na mój koszt. Na zakończenie rozmowy podkreśliłem, że w takim przypadku towar będzie po jego zwrocie do odebrania pod moim adresem domowym. 5. W dniu 21.01.2022 roku nadałem zakupione towary przesyłką kurierską. W dniu 25.01.2022 r. ww. przesyłka została odebrana przez firmę MedProfessional. 6. W dniu 25.01.2022 r. wysłałem listem poleconym wezwanie do zapłaty kwoty 12.900 zł w związku ze skutecznym odstąpieniem od mowy, które zostało odebrane przez firmę MedProfessional w dniu 02.02.2022 r. 7. Pomimo upłynięcia 14 dniowego okresu od złożenia odstąpienia od umowy nie otrzymałem zwrotu zapłaconej kwoty 12.900 zł, ww. firma nie odpowiedziała również na żadną powyższą korespondencję kierowaną dotyczącą przedmiotowej sprawy. 8. W dniu 10.02.2022 r. złożyłem wniosek o pomoc prawną do Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
(usunięte przez administratora)żerujący na ludzkiej naiwności.Towar zwrócony i od kilku miesięcy nie można odzyskać pieniędzy.Sprawa trafiła do sądu
Opis działania firmy: Pracownicy firmy wynajdują osoby starsze i nie obyte z małych miejscowości. W tym celu używają starych książek telefonicznych. Dzwonią na numer domowy i namawiają do wzięcia udziału w pokazie dodatkowo obiecując, że za wzięcie udziału w prezentacji czekają nagrody. Później sprawa wygląda jak mieszanie kubków na Krupówkach. Na końcu wychodzisz z umową w ręce i kilkoma kartonami taniego chińskiego badziewia. Dodatkowo możemy nastawić się na utrudnienia zwrotu towaru itp. Firma to spółka Z o o najprawdopodobniej słup. Za jakiś czas znikną z rynku kiedy uda się już okraść wystarczającą ilość starców.
Czy komuś udało się odzyskać pieniądze za zakupiony na prezentacji i zwrócony do Med Professional towar . Jeśli tak to jak to zrobić?
Udało się ale nie stracić pieniędzy. Tato wrócił do domu z tym badziewiem i kredytem do zaakeptowania Kredytu nie zaakceptował, przez telefon od konsultantek padały groźby za zwrot towaru, mocne krzyki. Przez długi czas namawiali go na spotkanie, aż uległ. Firma ta działała wcześniej jako comfortmed i zamknęła się w 2019 lub 2020 roku, nie pamiętam dokładnie. Nałożone na nią kary pieniężne pewnie to spowodowały.
Udało się odzyskać, ale po długich bojach. Sprawa była zgłoszona do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, do prokuratury, oraz został złożony pozew cywilny do sądu. Dopiero wtedy kasę oddali.
Dziś byłam na spotkaniu czyli prezentacji sprzętu AGD za udział w spotkaniu miałam dostać czyli za darmo tablet dobrej firmy i dobrych parametrach. Pani przez telefon bardzo mnie zapewniała że nie trzeba nic kupować chodzi o wysłuchanie prezentacji o produkcie sądziłam że chodzi o firmę która reklamuje table okazało się co innego . Gdy wychodziłam dostałam oczywiście prezent ale zabawkowy tablet nie związany z firmą która miała reklamować sprzęt jestem bardzo zawiedziona i nie polecam nikomu t(usunięte przez administratora)
Bez nazwy producenta? A nie sprawdzałaś "głębiej" parametrów, bo na pewno na niektórych częściach są tabliczki znamionowe producentów np., na baterii. Widzę, że pisałaś o tej kwocie 500, której jeszcze nie zwrócili. Co wobec tego robisz, żeby je odzyskać?
Niestety ta firma to naciągacze. Wtykają byle co za grube pieniądze. Nie przestrzegają warunków umowy. Za zwrócony towar nie zwracają pieniędzy!!!! Nie odbierają telefonów. A adres biura przy ul Serdecznej jest nieaktualny. Seniorzy nie dawajcie się OMAMIĆ!!!
12.11.2021 podpisałam umowę, zrezygnowałam 19 listopada i odesłałam przedmioty łącznie z dziecinnym tabletem. Jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu zaliczki w kwocie 500PLN. Uważajcie, nie dajcie się nabrać. Nie bądźcie naiwni, nie dajcie się nabrać
Firma to (usunięte przez administratora) Naciągają ludzi na grube dziesiątki tysięcy zloty. Wyzyskują dana osobowe. Proszę uważać
(usunięte przez administratora)
Dzisiaj moi rodzice zostali zaproszeni na pokaz garnków. Rodzice 90 lat . (usunięte przez administratora).Dostali do podpisania oświadczenie in blanco . Do garnków dostali telewizor " w prezencie"19 cali. jeszcze opiekacz i kamera. Wszystko tandetne że głowa. Gdyby nie interwencja mojego męża musieliby wpłacić 3900 według umowy.Pytanie nasuwa się tylko takie ..jaką kwotę musiałby zapłacić skoro oświadczenie zobowiązania in blanco nie opiewało na żadną kwotę.....
a kto to zgłaszał? Ty? też byłeś na tych prezentacjach?
(usunięte przez administratora)
hmmm a gdzie odbywa się sprzedaż? są jakieś spotkania czy jak? :) czy w umowie jest zawarte to o czym piszesz czy sama do tego doszłaś?
Chociaż wszyscy mnie ostrzegali przed tego typu prezentacjami poszłam z ciekawości i nie zawiodłam się. Zakupiłam matę masująca na moj chory kręgosłup. Na prezentacji mogłam skorzystać z krótkiego masażu i już po chwili poczułam ulgę jakby moje mięśnie odzyskały jędrność. Teraz tylko korzystać i cieszyć się lepszym zdrowiem. Teresa z Bydgoszczy
Chciałem napisać podziękowania bo jestem już starsza osoba 73lat. Dawno dawno temu kupiłem pościele jakies 20lat temu i do dzis w nich spie! I ta firma jest podobna do tej firmy od poscieli konkretna uczciwa, bardzo mili uczynni ludzie! Dziekuje chłopaki za mate! Maurycy z Jędrzejowa
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Med Professional Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Med Professional Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Med Professional Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!