Firma zdecydowanie upada co raz niżej i niżej, a szefostwo zamiast w jakikolwiek sposób załagodzić sytuacje i np osobiście przyjechać na wyjazd i przedstawić swój punkt widzenia to zasłaniają się kierownictwem. Tym samym szefostwo chyba celowo chce pokazac jak to co raz bardziej są ponad nami i mają nas kierowców głeboko gdzieś... tylko zapominają już jak rok czy dwa lata temu obiecywali cuda na kiju bo kierowców było brak! Wstyd i żenada już chyba amerykanów zza wschodniej granicy w tych Zetach i Batimach lepiej traktują bo przynajmniej wiedzą na czym stoją...
SACHS TRANS - Transpor 24.11.2023 21:44 Firma Start – SACHS TRANS - Transport międzynarodowy z miłą chęcią zatrudni kierowców z Georgi oferujemy: - systemy - 2\1 - 2\2 - 3\1 Pełny pakiet moblilności ubiór lato - zima ,od stóp po głów Stawka na start 450 zł 90% obsługujemy amazony Nowy tabor + naczepy boxy spedycja Pl 24 h tankowanie w kazdym państwie shell , tankpol zapraszamy....Start – SACHS TRANS - Transport międzynarodowy - Radlin
Witam jakie systemu pracy są u państwa
13 na 12 dni oraz 13 x 6 dni niektórzy (usunięte przez administratora) farmazony że karawaniarze Prawda jest taka że czas jest tak wyliczony że jadąc nawet jak gierteka 78 zdążysz na czas chyba że dadzą (usunięte przez administratora) na załadunku
Opinia. Nowe ciągniki , niektóre mocno zaniedbane.( Zależy od kierowców ) Praca głównie wieczorem i w nocy ( czasami się zdarza 2 tygodnie dzień ale nie ma reguły) Stawka obecnie 420 plus stażowe 200 za rok.Parking dla osobowych na terenie firmy Naczepy na niemieckich numerach stan średnio dobry. Tryb pracy 2/2 (13 na 10) oraz 2/1 (13 na 5) Dyspo niemieckie ale jest obecnie trzech Polaków , dodatkowo w pt - do niedzieli dodatkowy kontakt ze specjalna grupą do pomocy w Bykowie.. Telefon służbowy, karty DKV i płatnicze ,czytniki . Kierownicy grup są różni ( mAriusz jest nieprzyjemny w obyciu i cwaniak ,pozostali spełniają swoją rolę ) Prezes / Szef nie mam opini bo chłopa na oczy nie widziałem . Dziewczyny z biura -OK ( same ładne i we wszystkim pomogą ) Dojazd do pracy busami Frankfurt lub czasami Lipsk. Obecnie na forum trawa niepotrzebna przepychanka typu kierowcy - szefostwo. Firma się rozwija :są lepsze ale i dużo gorsze . Nowi kierowcy sami sobie opinię wyrobią .
Choć jedna opinia z konkretami zrozumiałymi dla kogoś z zewnątrz. A odniesiesz się do tych wpisów o świętach, co niby w budzie i na parkingu, nic nie dają itp itd? Niedługo Boże Narodzenie, przyda się wiedzieć, jak jest.
Nie polecam!!! Grzelka (usunięte przez administratora) już nie płaci za zwolnienie L4. Wszyscy co nie dostali pieniędzy za L4 zglaszać sprawę do Inspekcji Pracy. Twierdzi że przy l4 zabiera premie uznaniową a w zamian wypłaca L4 gdzie i tak wychodzi 420 dniówki. Zgłaszać dziada jak i ja zgłosiłem, bardzo chętnie się tym zajmują. Krzysio położy tak dobrze prosperującą firmę kiedyś. Ps. Śmiało można dopisać godziny nadliczbowe, spanie w kabinie, nocki itd (usunięte przez administratora)
Od 16.11.23 K. Grzelka nie ma już praw do firmy Georgi transporte PL. Wszystko co się sypie od tamtej pory jest zasługa Jurgena. Więc cały ten (usunięte przez administratora) z UA i pozbywaniem się polskiej kadry to wytyczne z Niemiec.
A tak poza tym, to za co otrzymuje się tę premię uznaniową? Są jakieś konkretne wytyczne, których trzeba przestrzegać? Dodatkowo, w jakiej wysokości ona jest?
Faktycznie kolega ma rację na stronie z rejestrami firm wychodzi, że Jurgen ma 70 procent udziału, K Grzelka nadal jest prezesem ale to jest tylko formalnie . System identyczny jak z oddziałem RO. Tak więc te więc cały Byków to tylko, wyrobnicy i pozoranci. FAKTYCZNIE FIRMĄ KIERUJE Jurgen i to by wyjaśniało cały (usunięte przez administratora) który zrobił się pod koniec roku. A tak ściemniali , kręcili zwykłe leszcze , przecież normalnie można było powiedzieć Panowie Koniec ,teraz kierowcy z UA są na topie . Bo tańsi i tyrają po 3 miesiące. kto ma siłę i dowody ,ten do sądu powinien iść . Mniej gadania więcej działania .
Napiszesz, co PIP wskórał w tej sprawie? Miałeś jakiś zwrot tych pieniędzy należnych z czasu L4, czy jeszcze nie? Wiesz, kiedy będą może
Uważajcie co podpisujecie....dają do podpisania ,że wykorzystałeś urlop np.2 dni ,ten którym dysponuje firma 13 dni, straszą ściąganiem z trasy ...mam nagrane już dwie rozmowy....(usunięte przez administratora), pamiętajcie że takie rzeczy można nagrywać bez konsekwencji....
A jak tam jest w pracy biurowej? Właśnie są ogłoszenia i się zastanawiam…..
Będziesz orała jak koń ,zero szacunku do pracownika ,nie bez przyczyny zwalniają się ludzie z biura
A jaka jest główna przyczyna tych zwolnień? Piszesz też, że będzie się orać jak koń, tzn. chodzi o wynagrodzenie? A możesz podać na ile można liczyć albo chociaż widełki? To prawda, że Polaków nie zatrudniają, bo nie chcą tyle płacić i wolą osoby ze wschodu?
Panowie dobra wiadomość !!!!!!! Dodatek który dostawali kierowcy w poprzednim systemie 2/2 czyli 300 zł za brak urlopu a wcześniej nie bo ktos z biura popełnił błąd będzie wyrównany za poprzednie lata pracy ( ewidentną wina pracowacy ) plus odprawy dla osób które nie wyrażają zgody na system który jest obecnie i który ma być od marca 3/1 Będą to kwoty od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. I patrzcie dobrze co podpisujecie Już kilku kierowców takie pieniądze dostało
Pierwsza rzecz to pójście do kadrowej o regulamin firmy oraz oczywiście też w formie pisemnej jak wygląda system urlopowy ( jest to podstawa w razie czego w sądzie pracy ) ,Jeśli pracowałeś w sytemie 2/2 otrzymywałeś dodatek 300 zł ale wcześniej on nie był wypłacany dlatego przysluguje Ci wyrównanie za poprzednie miesiące , kolejna sprawa zmiana sytemu na 2/1 a tym bardziej od 1 marca na 3/1 jest podstawą do nie wyrażania przez ciebie zgody i pracodawca jeśli nie zapewi ci poprzedniego sytemu pracy rozwiąże z tobą umowę za co przyslguje Ci odprawa. jednomiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli pracownik był zatrudniony u danego pracodawcy krócej niż 2 lata. dwumiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli pracownik był zatrudniony u danego pracodawcy od 2 do 8 lat. trzymiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli pracownik był zatrudniony u danego pracodawcy ponad 8 lat. Najgorsze co możesz zrobić to podpisywać co tylko Ci podkładają
Jak najbardziej nie polecam... Brak jasności co do obowiązków Auta psują się,brak serwisu Karty dkv nie działa Inne karty z łaską może doładują może nie 95%nocki Stawka 400 śmiech za nocki Spedycja zadzwoni, wyśle robotę ,potem zero wsparcia w razie problemów... Kierownik Mariusz - kpina Kierownik Michał - kpina Jakieś ukraince siedzą w biurze zero pomocy .... Nie polecam,omijać szerokim łukiem
to w umowie nie ma zapisu, jakie obowiązki należą do pracownika? ile godzin podczas jednej zmiany się pracuje, skoro zarabia się 400 złotych za nockę i piszesz, że jest to dla Ciebie "śmiech"? proszę o wyjaśnienie, bo mąż zastanawia się nad złożeniem cv..
Polaków nie przyjmują. Teraz jest nastawienie na wschód. Mniejsze zusy i przywileje podatkowe. Założenie jest takie aby się pozbyć całkowicie polskiej kadry. Urki siedzą po 6 tyg lub dłużej. Bo do kraju wracać i tak nie mogą. Oszczędność na busach i paliwie.
Z całego serca życzę kierownikom a zwłaszcza p. Mariuszowi żeby ich też za jakiś czas wymienili na tańsze zamienniki ze wschodu. Pozdrawiam i nie polecam firmy w dzisiejszej wersji nikomu kto się choć trochę szanuje.
Podobno znowu ma być obniżka dniówki, bo jest słabo że zleceniami.
O marca koniec sytemu 2/1 . Będzie system 3/1 . Potwierdzone info ...... Brać urlopy , L4 , pracować zgodnie z prawem według godzin nocnych które są w regulaminie i można go otrzymać w kadrach a dodatkowo wszyscy którzy się zwalniają za porozumieniem stron wam też przysluguje odprawa .....sprawdźcie przepisy TO WSZYTSKO SZYTE GRUBYMI NIĆMI PRZEZ PRACODAWCE ZEBY SIE POLSCY KIEROWCY ZWALNIALI BEZ ODPRAW!!!!!
Ile jest dni urlopu?
@Pracodawca Rozumiem, że w związku z nowymi ustaleniami teraz już będzie wszystko zgodnie z prawem. Tak więc proszę ( bardzo prosimy) od 01.stycznia - poinformować w sposób jednoznaczny o wprowadzeniu nocnych godzin pracy i respektowanie ich. Szanowni koledzy załadunek to praca ,tak więc na tacho to są młoteczki ,tak samo jak pobieranie nowej naczepy czy warowanie w kolejce z papierami. Fajnie to już było. Panowie M. Odpowiedz , że godziny nocne nie obowiązują , nie jest rozwiązaniem w obecnej sytuacji. Potraktowaliscie nas jak kolesi w spodenkach ,a to dzięki naszej pracy jest kasa na wasze wakacje i fury. Owszem nikt do Pana Prezesa nie pójdzie w tej sprawie bo jakoś dziwnie zostanie zwolniony, jak to już było w przypadku pytań odnośnie dodatku za świętą w zeszłym roku. Obstawienie się , kierowcami ze wschodu również nie rozwiąże problemu , to również kierowcy których tak samo dotyczą prawa pracownicze , w tym praca w godzinach nocnych.
Czyli rozumiem ,że w styczniu informacja się pojawi . Ciekawe ilu już poległo po kontroli , bo mam wrażenie ,że teraz już kierowcy nie odpuszczą. W sumie to nasz czas , pieniądze i bezpieczeństwo. W kulturze i zgodnie z prawem teraz będziemy pracować. To 2/1 Wpis manualny od 20.00 Godziny nocne . Kierowca na powrocie po pauzie i wypoczęty.
zakónczysz pracę o 07:00 pauza 9h do 16:00 w busa i na byków w bykowie 23:00 i tam mamy płatne więc chcesz zeby to zrobic na naszą nie korzyść? mi do domu spieszno nie wiem jak tobie
A to dużo osób z zagranicy pracuje na ten moment w firmie? Dobrze wnioskuje ze nie ma zbytnio dobrej atmosfery między wami z tego co tu czytam co piszecie? Tzn mówię o kierowcach. Mój mąż chce się zatrudnić ale nie wiem już o co chodzi z tymi godzinami nocnymi, dacie znać jak to się wyjaśni?
Chwila, to po ile godzin jest się w trasie? Z Twoich informacji wynika, że 24h? :O Serio? I ile dni w tygodniu się pracuje?
(usunięte przez administratora)
Niech jeszcze zrobią jak ci obłąkani co to "bronią TVP " i pod budynkiem pieśni regilijne śpiewają żeby Bóg telewizję ratował.......
Witam,widzę że coś nie gra w tej chwili w firmie,chciałem iść do was , właśnie wszystko ukończyłem z kwiatami...ale widzę że jakaś klapa
(usunięte przez administratora)
o to chodzilo. Odebrali nam ok. 50-60 dni wolnego w roku. Teraz sobie wyceń to wolne i oblicz ile w roku kasy firma zakosiła kazdemu ktory w systemie 2/2 pracowal.
udupili wszystkich kierowcow w martwym okresie, musza jak najwiecej wykorzystac poki wiekszosc sie nie zwolni. Pozniej zakoszone pieniadze rzuca jako podwyzki zeby naiwniaków w kolejnym roku sobie nagrac, a pozniej powtorka z rozrywki.
Działania firmy to czyste chamstwo. Taki prezent na koniec roku, firmie życzę wszystkiego najgorszego . Mam nadzieję ,że kontrole działań waszej firmy będą trwały dostatecznie długo . Banda cwaniaków. Postępujecie nieuczciwie to w nowym roku nie liczcie, że to tak po prostu ludzi można na lodzie zostawić. Kierowcy już informacje wysyłają do odpowiednich instytucji. Panie K powodzenia w nowym roku , szanowałem cię do teraz. A te dwa (usunięte przez administratora) co się kreują na kierowników , mam nadzieję że również zostaniecie docenieni .
(usunięte przez administratora)
Słyszałem gdzieś nie dawno że jak ktoś na L4 wyskoczy to 10 stycznia nie starczy pieniążków na wypłatę dla takiego kogoś,będzie wypłatę dostawał przez kolejne 10 miesięcy w ratach.Takie mnie słuchy doszły....
Nie ma takiej opcji, ale jeśli jakimś przypadkiem to by się wydarzyło świadczy to tylko o tym , że trzeba uciekać i to szybciutko . Oczywiście po L4 najlepiej tak ok 2 miesiące .
To nie plotka .........kolejnym krokiem firmy jest likwidacja stażowego!!!!!
Panowie nie ma co się nakręcać , Wypowiedzi typu :jesteś tylko kierowcą, siedź w budzie i tym podobne są zwykłym krzykiem rozpaczy. Nikt nie ma wątpliwości kto to pisze i z jakiego miejsca. Jak wcześniej ktoś wspomniał , firma straciła już twarz. Po prostu robią co chcą i myślą, że będzie ok. Ale to w waszych rękach wasz los. To co wyprawiają w głowie się nie mieści ale jak ktoś już wspomniał nie są tacy święci na jakich się kreują . PIP, ITD, BAG to są instytucje które zajmują się takimi tematami. Ale jak widać. Nie ruszą z tematem jeśli nie będą mieli konkretnych informacji. Nie trzeba nic ubarwiać , firma działa w sposób nieuczciwy , łamiąc prawa pracownicze oraz przepisy transportowe. Większość z nas nawet nie wie jak bardzo. Jeśli my tego nie ruszymy to nic się nie zmieni, na nasze miejsca przyjdą kolejni i koło zatoczy swój krąg. Tak więc wszystko w naszych rękach.
Taka forma protestu nic nie przyniesie dobrego , Rozmowa i mediacja również nic nie wniosą , bo oni nas po prostu mają głęboko. Jedyne co zostaje to dochodzenie swoich praw poprzez stworzone do kontroli tego typu przedsiębiorstw instytucje. Firma liczy , że ludzie sami się zwolnią i dalej będą sobie ten proceder stosować. Dlatego należy wszelkie znane wam powody nadużyć ( celowo nie używam mocnych słów) zgłaszać do powołanych w tym celu instytucji. Jedno jest pewne gadaniem tylko między sobą i pisaniem tutaj nic nie osiągniemy oraz nic nie zmienimy. I pan M .będzie mógł sobie mówić ,że ma moje tacho w (usunięte przez administratora)( szok i prostactwo)
Jeśli zlikwidują system 2/2 to wystarczy że połowe kierowców rozboli nagle krękosłup i już w Bykowie będzie skowyt bo nie będzie kim obsadzić furmanek na wyjazd.Jesli oni się z drajwerami nie patyczkują i traktują ich jak popychadła to w czym problem aby karma wróciła....
@Georgi Transporte Sp. z o.o. - Byków Ponad połowa kierowców pracuje w systemie 13/12. Co zrobicie, jak po zmianie systemu większość się zwolni? Czy właśnie o to wam chodzi?
@Dell Tak się stanie jak napisałeś. A szkoda, że szef widzi już tylko zysk. Wydaje mi się że w perspektywie czasu decyzje podejmowane w ostatnim czasie i w niedalekiej przyszłości, spowodują negatywne skutki. Szkoda bo kiedyś naprawdę to była dobra firma. Boli że kierownicy najlepiej to potrafią kłamać.
Widocznie pracodawca ma lepszy plan nastawiony na kierowców ze wschodu. Ale niech nie zapominają, że zwolnieni kierowcy mogą sobie przypomnieć , że firma taka święta nie jest. 1. Brak przestrzegania nocnych godzin pracy , do teraz nie zostały określone i przekazane kierowcą. (Dla zainteresowanych (PIP -państwowa inspekcja pracy się tym zajmuje ) 2. Auta nie zjeżdżają do kraju rejestracji co 8 tygodni .(Pakiet Mobilności) 3. Nie przestrzegane są przepisy związane z kabotażem na terenie Niemiec pojazdy robią ponad 3 przejazdy i nie wyjeżdżają (Pakiet mobilności) Tutaj powinno interweniować ITD ale widocznie nie mają takich potrzeb względem polskiej firmy ale już BAG/BALM pewnie się zainteresuje. ( Można do nich pisać nawet w języku polskim - to dla zainteresowanych. 4. Kierowcy wracający busem służbowym z Frankfurtu w większości przypadków są już po godzinach pracy dzienny/ oraz czas 2 tygodniowy. Warto tu zaznaczyć, że nadal wykonują pracę i w przypadku wypadku będą odpowiadać karnie bo w 18 godzinie pracy , prokuratura nie będzie interesować ,że kierowca jechał do domu na pauzę. Jechał pojazdem służbowym wykonywał pracę i koniec. Tego szefostwo wam nie powiedziało ,że w przypadku wypadku to wy odpowiadacie prawnie. Tutaj znowu kłania się ITD oraz PIP. Można tak wymieniać jeszcze kilka tematów wszyscy wiedzą co tu jest grane.
Może po prostu trzeba szanować pracę ludzi? A nie traktować ich jak popychadła. Chyba ktoś tu zapomniał, że to kierowcy są siłą napędową takiej firmy, a nie biuro. Ciekawe co się stanie jak 70% tych pracowników pójdzie na L4 a potem do innej pracy? Azja i Ukraina? Ktoś tu się chyba przeliczy.
I jak tam panowie ? Nowy system od 2024 3/1 lub 20 dni trasa 9 dom Słowa kierownika Mariusza... System 13/12 zostaje nic się nie zmienia Haha
Zależy ile płacą powiem Tobie. We wrześniu było ogłoszenie, że 450 zł na rękę za dzień, ale to pewnie w tym systemie, co go macie teraz, tak? Stawka pójdzie w górę? Bo minimalna krajowa jak najbardziej
No i was (usunięte przez administratora) ,jeszcze nie dawno gadali że nie do ruszenia 13/12 jak ludzie na l4 siedzieli ... Zaraz poleci stawka i stażowe ,spokojnie czekajcie
To jest właśnie podziękowanie za pracę i poświęcenie . Likwidacja 2/2 to już początek końca tej firmy. Spodobało im się zatrudnianie kierowców ze wschodu , to już na Polakach nie zależy. Wstyd . Przy zatrudnieniu było wyraźnie mowa że 2 na 2 , ale jak to bywa w firmie taka tradycja żeby kierowców przed świętami(usunięte przez administratora) zero szacunku . Nadejdzie czas że Niemiec i wam podziękuję szanowni szefowie. Wtedy przypomnijcie sobie co za rozterki mieli wasi kierowcy.
Masz rację kolego... Jeszcze nie tak dawno MARIUSZ na odprawie kierowców Michała mówił... PANOWIE SYSTEM 13/12 ZOSTAJE ,NIE MA MOWY O LIKWIDACJI,NIE MARTWCIE SIĘ,MACIE KAZDEGO 10-SIATEGO WYPŁATĘ,BADZCIE SPOKOJNI... tyle są warci co jego słowa
(usunięte przez administratora)
Być może, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma .... W Georgi dużo ludzi trzyma system,bo pieniądz na nocki jako taki , teraz pełno Ukrainy pijanej , psują wizerunek na parkingach .... No ale Byków wie co robi ,oby to się czkawka nie odbiło...
No ciekawe co wymyśla z nowym rokiem... Były już zwolnienia Uwalone zabawki Zabieranie dodatków ... Na co stawiacie teraz ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Georgi Transporte Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Georgi Transporte Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 257.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Georgi Transporte Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 198, z czego 26 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 107 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!