Opinie o Hilfemed Sp. z o.o.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Hilfemed .Szczególnie z Panią Joanną .Bardzo empatyczna i kompetentna koordynatorka.Dziekuje
Wyrażam wdzięczność i wdzięczność wszystkim pracownikom agencji Hilfe med za profesjonalne i odpowiedzialne podejście .Koordynatorowi Darii szczególne podziękowania .Pozdrawiam i pozdrawiam we wspólnej pracy!
Czytelna umowa. Dobre zarobki. Zgodność zlecenia z rzeczywistym stanem na miejscu. Organizacja bez zastrzeżeń. Moją koordynatorką jest pani Ewa, która w razie potrzeby doradzi, pomoże. Polecam
Bardzo polecam współpracę z Hilfmed, pracują tutaj bardzo empatyczni ludzie, którzy zawsze są chętni do pomocy i pomagają wybrać najbardziej pasujące zlecenie dla Mnie. W razie pytań zawsze mogę bezproblemowo się z nimi skontaktować, a wynagrodzenie jakie proponują za zlecenia są naprawdę dobre!
Rzetelni sumienni odpowiedzialni Pracownicy - Szefostwo: stworzyli świetny zespół, czytelna umowa, - księgowość - Koordynatorki - moją Koordynatorką jest pani Julia, pracuje od niedawna, a już dała się poznać jako pomocna bardzo kompetentna i dobrze zorganizowana w powierzonych zadaniach pracownikiem- Zdecydowanie polecam firmę HILVEMED
Czy na samym początku mogą wystąpić jakieś pomniejsze problemy, że przydałaby się czyjaś pomoc? Jeśli tak to jakie i czy są przy tym jakieś porady dla osób całkiem nowych?
Szykuję się poraz trzeci do wyjazdu z tą Firmą. Napiszę swoje wrażenia w 2 tematach: 1.Wspomniano,że umowa jest zrozumiała (inny wyraz- nie szkodzi). Uważam i to jest moje zdanie,że w umowie powinna być zawarta tygodniowa ilość godzin do przepracowania dla opiekuna/nki w ciągu tygodnia.Niemiecka rodzina określa w umowie lub ustala to Koordynator. To bardzo ważna informacja. Także poruszę tu sprawę odnośnie opieki medycznej.Ogólnie wiemy,czego nam "nie wolno" przeszukawszy dokładnie strony internetowe,tego także brak w umowie. Co do reszty:zgadzam się.Czytelna i zrozumiała. 2.Ogromne podziękowania dla Pani Darii za kompetencję:wyjaśnienia,szybkie odpowiedzi, kulturę osobistą. Wiem,wiem,to jest związane ze stanowiskiem, jednakże życzyłbym wszystkim Firmom takich Koordynatorów. Pozdrawiam.
Jeśli już faktycznie występuje jakiś brak kontaktu, o którym ktoś niedawno wspomniał to z jakich przyczyn? chce aplikować na specjalistę ds. biurowych. W tym przypadku po podwyżkach płac pokazuje, że można do 5380 zł zarobić. czy podstawa to minimalna a ten tysiąc w górę to ta premia wynikowa z opisu?
Zachęcamy do przesłania CV a wszystkie szczegóły dotyczące zatrudnienia przedstawiamy na rozmowie wstępnej.
Odnośnie zatrudnienia faktycznie tak, chodzi przy tym o to, że to jednak kwestia indywidualna? zastanawiam się nad tymi naborami, jak częste są rotacje na tym stanowisku? częściej ktoś awansuje czy raczej odchodzi?
Czekam na zlecenie już 3 tygodnia, zero odpowiedzi i zero kontaktu. Przykro mi.
Przykro nam, że wystąpiła taka sytuacja. Niestety, mimo naszych starań, nie udaje nam się zapewnić zleceń dla wszystkich zgłaszających się do Nas osób. Proszę pozostać w kontakcie ze swoją koordynatorką
Witam, po jakim maksymalnym czasie należy udać się na zlecenie, gdy w końcu odnaleziona będzie oferta? zastanawiam się nad scenariuszem w którym dana osoba podjęłaby się pracy gdzieś indziej, będąc stale w oczekiwaniu. Ile ma się czasu na decyzje? I jeśli przykładowo by zrezygnowała to czy nie przekreśla to dalszej współpracy?
CV do działu marketingu wysłałam w poniedziałek, w środę dostałam już telefon od rekruterki i umówiłam się na rozmowę kwalifikacyjną na konkretny dzień. Na starcie duży plus za sprawny proces rekrutacji bez zbędnego przeciągania i trzymania kandydatów w niepewności. Rozmowę prowadziły dwie kobiety – rekruterka oraz kierowniczka biura. Zaczęły standardowo od rozluźniających pytań, nawet chwile porozmawiałyśmy o torebce, którą własnoręcznie uszyłam i o mieście, z którego pochodzę - bo okazało się, że jesteśmy z tych samych rejonów. Później było trochę żartów, merytorycznych pytań oraz informacji o firmie. Przyznam, że na niektóre pytania nie wiedziałam jak odpowiedzieć i nic się nie stało, w żaden sposób się tym nie zestresowałam, bo Panie wydawały się to rozumieć i nie patrzyły na mnie spod byka. Ogólnie rozmowę rekrutacyjną wspominam bardzo dobrze i przede wszystkim luźno – bez zbędnego spięcia i nie wiadomo jak poważnego tonu. Wszystko trwało równo godzinę. Po rozmowie otrzymałam na maila dwa zadania rekrutacyjne (stworzenie grafiki na Instastory oraz napisanie artykułu na konkretny temat).
Czym dla Ciebie jest marketing i co jest w nim interesującego? Czy ubrania są sposobem komunikacji? (to było pytanie odnośnie moich zainteresowań modowych) Czy wiesz czym zajmuje się nasza firma? Czy widziałaś social media naszej firmy? Jeśli tak, to jak oceniasz działania firmy i co zmieniłabyś/wprowadziłabyś do komunikacji marketingowej w social mediach? Czego nauczyłaś się z kursu „Internetowe Rewolucje Google?” Praktycznie wszystkie pytania dotyczyły tego co miałam napisane w CV
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jaki jest wkład kierownictwa Hilfemed Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
W przyszłym roku tez widełki dla specjalisty ds. marketingu będą sięgać tych 4650 zł czy może będzie jeszcze po drodze jakaś podwyżka? Widzę, że wystąpiło wcześniej zainteresowanie oferta. opiszecie przy tym pracę na dziale? jakie są opcje na awans?
Na jaką stawkę można liczyć na stanowisku “Specjalista ds. Marketingu”? @Pracodawca
A jakie masz doświadczenie? myślicie, że większość będzie właśnie od niego zależała? Ogólnie to powiesz mi proszę skąd masz te ofertę? nie mogę jej odszukać a mam doświadczenie z marketingu, może sama spróbuje? Można pracować zdalnie?
Oferta pracy znajduje się ma portalu Rocket Jobs, ale dla tego stanowisko możliwa jest jedynie praca stacjonarna.
Jaka jest stawka początkowa w Hilfemed Sp. z o.o.? 20 sierpnia na GoWork.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Fizjoterapeuta.
Szok jak pracują Ludzie w tej firmie. Wyjechałam do pracy 30.08 a 4.09 za ten jakże krótki czas pracy za sierpień miałam już wypłatę na koncie. Moja koordynatorka odeszła z firmy ale przekazała mnie młodziutkiej p. Julii ze sławami że godnie ją zastąpi. Sprawdziło się, pani Julia jest przesympatyczną i profesjonalną i zaangażowana w swoją pracę. Dlatego bardzo się cieszę ze pracują ludzie, którzy zdobyli moje całkowite zaufanie. Brawa duże brawa za pracę Ludzi tej firmy. Szczerze polecam tę firmę.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Hilfemed .Szczególnie z Panią Joanną .Bardzo empatyczna i kompetentna koordynatorka.Dziekuje
Właśnie szukają młodszej specjalistki ds. HR ze znajomością niemieckiego. Uznałam, że stawka 4200 - 6100 zł jak dla mnie jest super. Czemu tutaj czytam, że ktoś odradza pracę w biurze? Kontrola polega na ciągłym raportowaniu wykonanej pracy, liczby zrekrutowanych?
Na ostro powiem ze w ciągu 5 minut od zapytania dostałam ofertę dlanie idealna od Daria HilfeMed z wyjazdem i tata wygodna dla mnie tagrze jak długo pracuje tak mam oferty zgodne uprzednio ustalone Z pozdrowieniami z Niemiec Wioletta Luzak
Praca w biurze to koszmar, ciągła kontrola, tłumaczenie się ze wszystkiego i do tego nieprzyjemna atmosfera
Chciałbym się dowiedzieć, jak odprowadza się u was składki ZUS, od jakiej kwoty?
Polecam firmę Hilvemed, a zwłaszcza moją koordynatorkę panią Ewe. Miła i profesjonalna. Wszystko fachowa wyjaśni. Bardzo rzetelna i dokładna. Nigdy się nie zawiodłam. Księgowość również sumienna i kompetentna. Kontakt telefoniczny zawsze w super przyjaznej atmosferze.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Hilfemed Sp. z o.o.?
Czytałam opinie, odpowiedzi firmy na wyżej wymienione. Nie staje po żadnej stronie, ale czasami dobrze jest spojrzeć na cos z szerszej perspektywy. Szukam firmy, z którą mogłabym wyjechac i trafilam na wymianę zdań dotyczących opłat za wyjazd . Może Panie /Panowie nie zgodzą się z moim tokiem myślenia. Czasami coś co wydaje się dla Nas mało korzystne wcale takie nie jest. Samodzielne opłaty za pierwszy wyjazd, za które jak zrozumiałam firma zwraca pieniądze. Odpisuje Pani, która nie bardzo rozumie dlaczego sama ma zapłacić za przejazd. Pomijając że zwyczajnie obawia się zostać (usunięte przez administratora) narażona na koszty. Co jest zrozumiałe. Ale czy pomysł zapłaty za przejazd na zlecenie jest taki zły... Może wręcz przeciwnie. Może efektem "ubocznym" jest tez ochrona interesów osób wyjeżdżających do pracy. Bo to z pracy opiekunek utrzymywana jest taka firma, czym wiecej firma zarobi tym lepsze moze dac stawki, przynajmniej w teorii. Ale jeśli są straty kto je pokrywa, właściciel nie...Pracownicy tak, ale nie Ci na etatach co jest zrozumiałe. Rozumiem że taka polityka firmy nie wzięła się znikąd.Firmy mają różne ustalenia dotyczące przewozów, mają abonament, pierwszeństwo rezerwacji itp. ale za wszystko się płaci, zniżki zależą przede wszystkim od obłożenia w busie,od częstotliwości wyjazdów i wielu innych czynników. Jeśli pani opiekunka zgłosi odpowiednio wcześniej swoją niedyspozycję, można to miejsce zarezerwować dla innej osoby, ale jeśli bus podjedzie pod wyznaczony adres a osoba nie zjawi się w tym miejscu, firma przewozowa nie odda za to pieniędzy, bo przecież płaci się przed nie po podróży, do tego zlecenie zostało wykonane. Kierowca podjeżdża a że pasażer nie wsiadł to już nie jego wina, to tak jak na lotnisku spóźnia sie Pani na samolot, lub wogole nie zjawia sie na terminalu w wyznaczonym terminie, linie lotnicze nie oddadzą pieniedzy za bilet. Jeszcze jedno, dlaczego Panie, które uczciwie pracują mają dostać mniejsze wynagrodzenie, przez osobę, która jest nieodpowiedzialna i poprostu się rozmyśliła (nie pisze o wypadkach, losowych). Przecież właściciel firmy nie będzie ponosił tych kosztów, Panie na etacie tez nie, poprostu zlecenia będą pomniejszone o jakąś kwotę. I gdyby to była 1 osoba w tygodniu, pewnie nie byłoby problemu ale problem jest i to pewnie w skali o wiele większej niż jesteśmy sobie to w stanie wyobrazić. Proszę wyliczyć sobie srednio 100euro za przejazd w jedną stronę,10 osób w skali tygodnia, które nie zgłoszą się na wyjazdy, to jest 1000euro tygodniowo, w skali miesiąca między 4tys a 5tys euro strat zależy jak ułożą sie wyjazdy. Do tego kary umowne, które firma czasami musi ponieść za niedotrzymanie umowy, oczuwiscie czasami uda sie cos "wykabinowac", myślę że zazwyczaj podaje się jakiś wypadek losowy, ściągnięcie na to miejsce kolejnej osoby to kolejny koszt taki sam bo trzeba opłacić miejsca nowym osoba czyli znow 4 a 5 tys euro, jak nie da sie zorganizować nikogo, kara, zerwanie umowy strata klienta, to moga byc koszty tysięcy euro w skali miesiąca . Wiec z jednej strony rozumiem Panią jako opiekunkę ale tez rozumiem firmę, każdy pracuje chcąc zarobic i musi chronić swoje interesy. To co wydawałoby się interesem firmy jest tez w interesie uczciwych Pan, które jadą pracować i zarobic, nie muszą ponosić kosztów za swoje nieodpowiedzialne koleżanki.
Kto opłaca podróż w obie strony? Firma? Wynagrodzenie przelewają terminowo w euro???
no wlasnie o co chodzi w tej firmie z tym, ze na pierwszy wyjazd mam wylozyc ze swojej kieszeni a oni mi zwroca bo"jeszcze sie nie znamy"?dlaczego mam ponosic koszty skoro jeszcze nie zarobilam z nimi? uczciwa firma na wyjazd daje zaliczke, akurat tyle ile wynosi koszt biletu!
Dzień dobry :) Jeśli opiekunka wyjeżdża z nami pierwszy raz, to sama opłaca przejazd w jedną stronę - po zakończeniu zlecenia zwracamy ten koszt wraz z pierwszą wypłatą :) Podczas kolejnych zleceń opłacamy już transport z góry. Jest to dla nas zabezpieczenie w razie gdyby opiekunka nie wsiadła do busa lub w ostatniej chwili zrezygnowała ze zlecenia. Pozdrawiam.
co za tlumaczenie pokretne, jak u politykow, haha. "na wypadek gdyby nie wsiadla do busa" - za niezrealizowany kurs firma przewozowa nie pobiera oplat, rezerwacja nic nie kosztuje:) firma, ogarnijcie sie!
Firma przewozowa pobiera opłaty zawsze - miejsce trzeba rezerwować i opłacić z wyprzedzeniem, przewoźnika nie interesuje, czy ktoś wsiadł do busa. Jeśli firmy nie pobierałyby opłat, to byłyby stratne rezerwując miejsce dla osoby, która w ostatniej chwili rezygnuje, ponieważ jej miejsce mógłby zająć ktoś inny. Tak jak wcześniej wspomnieliśmy koszt transportu jest zwracany wraz z pierwszą wypłatą.
Szkoda bo już miałam do was napisać o pracę,ja przez to rozumiem że jak wpuścicie mnie na minę to nie dość że nie zarobię to jeszcze będę musiała w sumie z waszej winy (bo miny są wasze a nie nasze) ponosić koszty powrotu,tzn.że firma nie poczuwa się do odpowiedzialności za pracownika którego zatrudnia pierwszy raz,no cóż konkurencja jest tak ogromna że obejdę się smakiem bez waszej firmy :)
Jeśli chodzi o sytuacje, kiedy zlecenie jest niezgodne z opisem to zawsze staramy się znaleźć nowe zlecenie lub ściągamy opiekunkę do domu - na nasz koszt + oddajemy jej oczywiście pieniądze za przejazd w jedną stronę, który wcześniej pokryła. Warto mieć na uwadze dwie strony medalu - kilka razy mieliśmy takie sytuacje, że opiekunki nie wsiadały do busa, przez co traciliśmy pieniądze i nikt nam ich nie oddawał. My działamy uczciwie i dbamy o to, aby opiekunki były zadowolone, są one pod opieką naszych koordynatorek. Ale tak jak Pani wspomniała, rynek jest duży, każdy może sobie wybrać taką firmę, która najbardziej mu odpowiada :) Pozdrawiam
to jest kwestia ustalen z firma przewozowa - jesli faktycznie miejsce nie zostalo obsadzone w busie a wy zaplaciliscie to nastepnym razem przy rezerwacji nie zaplacicie :) zreszta macie jakis abonament rabatowy, bilet open itp.:)
Szukam firmy, z którą mogłabym wyjechac i trafilam na tę wymianę zdań. Rozumiem że taka polityka firmy nie wzięła się znikąd. Ma Pani rację firmy mają różne ustalenia dotyczące przewozów, mają abonament, pierwszeństwo rezerwacji itp. ale za wszystko się płaci, zniżki zależą przede wszystkim od obłożenia w busie,od częstotliwości wyjazdów i wielu innych czynników. Jeśli pani opiekunka zgłosi odpowiednio wcześniej swoją niedyspozycję, można to miejsce zarezerwować dla innej osoby, ale jeśli bus podjedzie pod wyznaczony adres a osoba nie zjawi się w tym miejscu, firma przewozowa nie odda za to pieniędzy, bo przecież płaci się przed nie po podróży, do tego zlecenie zostało wykonane. Kierowca podjeżdża a że pasażer nie wsiadł to już nie jego wina, to tak jak na lotnisku spóźnia sie Pani na samolot, lub wogole nie zjawia sie na terminalu w wyznaczonym terminie, linie lotnicze nie oddadzą pieniedzy za bilet. Jeszcze jedno, dlaczego Panie, które uczciwie pracują mają dostać mniejsze wynagrodzenie, przez osobę, która jest nieodpowiedzialna i poprostu się rozmyśliła (nie pisze o wypadkach, losowych). Przecież właściciel firmy nie będzie ponosił tych kosztów, Panie na etacie tez nie, poprostu zlecenia będą pomniejszone o jakąś kwotę. I gdyby to była 1 osoba w tygodniu, pewnie nie byłoby problemu ale problem jest i to pewnie w skali o wiele większej niż jesteśmy sobie to w stanie wyobrazić. Proszę wyliczyć sobie srednio 100euro za przejazd w jedną stronę,10 osób w skali tygodnia, które nie zgłoszą się na wyjazdy, to jest 1000euro tygodniowo, w skali miesiąca między 4tys a 5tys euro strat zależy jak ułożą sie wyjazdy. Do tego kary umowne, które firma czasami musi ponieść za niedotrzymanie umowy, oczuwiscie czasami uda sie cos "wykabinowac", myślę że zazwyczaj podaje się jakiś wypadek losowy, ściągnięcie na to miejsce kolejnej osoby to kolejny koszt taki sam bo trzeba opłacić miejsca nowym osoba czyli znow 4 a 5 tys euro, jak nie da sie zorganizować nikogo, kara, zerwanie umowy strata klienta, to moga byc koszty tysięcy euro w skali miesiąca . Wiec z jednej strony rozumiem Panią jako opiekunkę ale tez rozumiem firmę, każdy pracuje chcąc zarobic i musi chronić swoje interesy. To co wydawałoby się interesem firmy jest tez w interesie uczciwych Pan, które jadą pracować i zarobic, nie muszą ponosić kosztów za swoje nieodpowiedzialne koleżanki.
(usunięte przez administratora)
Moja praca z Hilfemed układa się znakomicie. Dziękuję za kompleksową współpracę: p. Ewie która jest moją koordynatorką, księgowości za rzetelnie naliczone często przed czasem wypłaty. Za zamówienie transportu które jest bez zarzutu. Polecam tę firmę Zainteresowanym.
Ma ktoś jakieś doświadczenie jeśli chodzi o pracę bezpośednio w ich biurze? Szukają specjalisty ds. sprzedaży zagranicznej, zarobki wyglądają przyjemnie bo 4600 - 8300 zł brutto. Pytanie tylko czy z samej podstawy można mieć 8 tys. czy to są już kwoty z premiami? Jak atmosfera, duże jest parcie na wyniki? Z góry dzięki :-)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hilfemed Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hilfemed Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilfemed Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 19 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilfemed Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Hilfemed Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.