Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.

3.7 Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 5252550760 REGON: 146599222 KRS: 0000765002

Adres: ul. Grochowska 306/308 bud. E, 1. piętro, 03-840 Warszawa

Opinie o Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.

Xxxx Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Jakie wynagrodzenie oferuje pracodawca?

pracownik Nowy wpis
Pracownik

Cześć! Mając na uwadze ostatni wpis naszej byłej koleżanki, który pojawił się kilka miesięcy temu, przedstawię moją opinię na temat pracy tutaj, a pracuję już długo. Zacznę od kwestii profesjonalizmu, która wprawdzie nie pojawiała się poniżej, a wydaje mi się, że powinno się o niej zacząć. Otóż na polu doradztwa VAT i usług typu VAT compliance jest to prawdopodobnie jedna z najlepszych i najbardziej kompetentnych firm, jakie można spotkać na rynku. Wydaje mi się, że nasze osiągnięcia mówią same za siebie – bardzo dużo klientów, którzy są z nami, od czasu, od kiedy pamiętam, odejścia klientów zdarzają się bardzo rzadko i nie są podyktowane brakiem profesjonalizmu z naszej strony. Do tego dochodzą np. uzyskane zwroty VAT w imponujących kwotach oraz wygrane postępowania. W kwestii warunków pracy w dziale podatkowym, to chyba najbardziej wymiernym wskaźnikiem jest to, że zdecydowana większość osób na stanowiskach kierowniczych związana jest z firmą już ponad 6 lat. Również staż pracy na stanowiskach konsultantów pewnie w jakichś 50% przekracza 4 lata. Ale fakt, że są to osoby najlepiej sprawdzające się w warunkach tej pracy przy dużej liczbie klientów, projektów, osoby doskonale radzące sobie z cyframi, precyzowaniem informacji w mailach, językiem niemieckim i pracą pod presją czasu. Jest raczej do przewidzenia, że negatywne opinie tutaj zostały napisane przez osoby, które nie odnalazły się w tego rodzaju pracy - nie miały one za bardzo predyspozycji do pracy z cyframi, gdzie nie ma miejsca na pomyłki, które mogą drogo kosztować. Może to być przykre i bolesne, ale trzeba to niestety zaakceptować, że nie każdy odnajdzie się w tej branży. Co do pracy ponad wymiarowy czas – tutaj ciężko się zgodzić. Faktycznie, w związku ze specyfiką pracy, w okresie mniej więcej od połowy miesiąca do czasu złożenia deklaracji VAT pracy jest dużo i trzeba zostać po godzinach. Zasada jest jednak jasna i prosta – mamy ewidencję nadgodzin i można je odebrać w innych dniach, a w przypadku nagromadzenia się ich – również odbierając cały dzień. A o koleżance Marcie do dziś krążą po firmie historie nie do opisania.

Marta S. Junior Accountant. Nowy wpis
Były pracownik

Przez prawie 1,5 roku byłam zatrudniona w firmie Tax Benefit w dziale księgowości na stanowisku Młodszej Księgowej z językiem niemieckim i angielskim. Prace i zakres obowiązków oceniam dobrze. Pracy było zawsze bardzo dużo, jak to w biurze rachunkowym, ale zawsze wykonywałam swoje zadania w terminie. Nigdy też nie usłyszałam zastrzeżeń w stosunku do mojej pracy. W firmie występują cykliczne rotacje Pracowników, często po krótkim stażu pracy: mniejszym niż 6 miesięcy. Dlatego też często pojawiają się ogłoszenia. Po kilku miesiącach pracy dostałam nieformalną propozycję pracy na wyższym stanowisku, miało to miejsce po odejściu z zespołu Specjalisty ds. Księgowości. Niestety w moim odczuciu była to jedynie kryzysowa propozycja awansu. Podyktowana brakami kadrowymi i chęcią gaszenia pożaru, a nie chęcią docenienia moich kwalifikacji zawodowych, w związku z tym odmówiłam. Nie lubię być kryzysową księgową. Ponieważ nie mam w zwyczaju w kryzysowych sytuacjach uciekać z pracy na zwolnienia, lub składać wypowiedzenia pracowałam przez pewien czas za dwie osoby, wykonując pracę swoją na stanowisku Juniora i za nieobecnego Specjalistę. Szybko zatrudniona została nowa osoba na stanowisku: Specjalisty ds. Księgowości. Niestety rekrutacja okazała się nieudana. Jakość i warunki mojej pracy mocno się pogorszyły, ponieważ nowa osoba w dziale nie była zainteresowana pracą, a jedynie częstymi nieobecnościami w pracy i tworzeniem sytuacji problematycznych zarówno na płaszczyźnie zawodowej oraz behawioralnej. Osoba ta nie przepracowała pół roku, zostawiając po sobie nieporządek w miejscu pracy i nieprzyjemne wspomnienie. Po tym czasie znów pracowałam (usunięte przez administratora) wykonując pracę na stanowisku Juniora i Specjalisty. Robiłam support non stop i ad hoc, zarówno dla księgowości jak i dla kadr i płac. Wykonując pracę za dwie osoby chciałam być również podwójnie wynagrodzona za moją pracę i zaangażowanie, ponieważ nie lubię pracować pro bono. Po prawie 1,5 roku wspólnej pracy od prezesa (usunięte przez administratora)usłyszałam, że jestem, cytuje: (usunięte przez administratora) I teraz takie jak ten przymiotnik mam zdanie o tej firmie, a nawet jeszcze gorsze. Firmę stać było na wykorzystywanie mnie, ale nie stać już było na odpowiednie wynagrodzenie. Jako podziękowanie otrzymałam wypowiedzenie, ponieważ zarząd stwierdził, że wynagrodzenie, którego oczekuję jest zbyt duże. (usunięte przez administratora) Dziś bardzo trudno pracuje się na renomę, zaufanie i dobrą reputację w środowisku zawodowym, a stracić ją jest bardzo łatwo. W Nowym Roku życzę zarządowi firmy Tax Benefit refleksji nad zachowaniem, uczciwego i rzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków oraz szacunku do Pracowników. #nie dla (usunięte przez administratora), #nie dla (usunięte przez administratora) kosztem innych, #nie dla braku szacunku, Komentarz pozostawiam oficjalny, ponieważ nie mam się czego wstydzić i nie lubię się ukrywać pod nick'ami.

Nowy wpis

Pracodawca

@Marta S. Junior Accountant.

Pani Marto, pracowała Pani u nas w okresie wybuchu epidemii COVID, przez większość czasu zdalnie, a współpracę z Panią zakończyliśmy ok. 1,5 roku temu. Nie rozumiemy, dlaczego zamieszcza Pani ten wpis po takim czasie. W związku z nieprawdziwymi informacjami tam zawartymi, poniżej odnosimy się do nich kolejno: 1. Nigdy nie proponowaliśmy Pani awansu. 2. Nigdy nie „straszyła” nas Pani kontrolą PIP - nie mielibyśmy z nią problemu. 3. Nigdy też nie uzyskała Pani żadnego dodatkowego wynagrodzenia za nadgodziny - zgodnie z ustalanymi u nas zasadami nadgodzinny są "odbierane" i tak też zostały rozliczone w Pani przypadku. 4. Po przejściu na urlop macierzyński Pani pierwszej przełożonej, z którą współpracowała Pani zdalnie (jak już wspomniałem, były to czasy wybuchu epidemii COVID) i faktycznie bezkonfliktowo, zatrudniliśmy osobę, która rzeczywiście się nie sprawdziła, a z którą bardzo często rodziły się między Panią a nią konflikty i kłótnie, które negatywnie oddziaływały na cały zespół. 5. Bezpodstawnie, co potwierdziliśmy z naszym wsparciem informatycznym, oskarżała Pani przełożonych o sabotowanie Pani pracy poprzez dokonywanie zmian za pomocą Pani komputera (sic!). 6. W trakcie rozmowy z jednym z członków zarządu opowiadała Pani teorie spiskowe o tym, jak ludzie są zabijani szczepionkami przeciwko COVID. Po tym, kiedy usłyszała Pani, że to "oszołomstwo" (może użyto innego podobnego określenia, ale po takim czasie nie sposób je sobie przypomnieć) wpadła Pani we wściekłość i zrobiła awanturę swojemu przełożonemu. Z poważaniem

Pracownik
Pracownik

Praca zarówno dla osób z doświadczeniem, jak również dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży podatkowo/księgowej. Dodatkowym atutem firmy jest młody i zgrany zespół. Pracodawca oferuje również szeroki zakres benefitów (darmowa prywatna opieka zdrowotna, owocowe poniedziałki, słodkie piątki, nauka niemieckiego, szkolenia)

Weronika
Inne
@Pracownik

Benefity są bardzo zachęcające. A do tego jeszcze wspominasz o zgranym zespole. A możesz napisać jak jest z awansami i ścieżką rozwoju? Są wpisy poniżej, że jest to utrudnione a jednak każdy chce się rozwijać i mieć otwarte mozliwosci.

pracownik
Pracownik
@Weronika

oj tam, oj tam. ktoś tam napisał, co napisał, bo nie mógł się dogadać z jednym z partnerów. chyba nawet wiem kto ;) ja z chłopakami się dogaduję od dawna (raczej) bez problemu awans jest ułatwiony dla osób z niemieckim. ale to zależy oczywiście od wielu czynników.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac w firmie Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
pracownik
Pracownik

pracuję tu od dość dawna i wszystko jest OK od pewnego czasu pracodawca się ogarnął ze ścieżką rozwoju, ocenami, podwyżkami itd. kilka lat temu był jeszcze z tym spory bałagan:)

Jolanta
Inne
@pracownik

Miło słyszeć, bo jednak w pracy bardzo ważne by nie stać w miejscu. A na jakie benefity pozapłacowe można u Was liczyć?

Były pracownik
Były pracownik

Współpracę z firmą wspominam bardzo dobrze. Jasny proces dotyczący rekrutacji, możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, a także awansu na wyższe stanowiska przy zaangażowaniu w wykonywaną prace.

Marzena
Inne
@Były pracownik

To z jakiego powodu postanowiłeś odejść? Może jednak coś Ci nie pasowało? Atmosfera w pracy może była kiepska? Albo zarobki nie takie jak chciałes?

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

W Tax Benefit można awansować ale na pewno nie za wykonywaną pracę i zaangażowanie. Jeden z Panów będących członkiem zarządu traktuje ludzi z góry, jak nie przypadniesz mu do gustu, to chociaż nie wiem jak bardzo kreatywną i chętną osobą do pracy jesteś - stłumi Cię. Osobiście w wzajemnej współpracy z tym Panem najbardziej brakowało mi konstruktywnej ale przede wszystkim uczciwej krytyki, którą bardzo sobie cenie. Niedopuszczalna jest dla mnie sytułacja, w której pracownik A sporządza opinię, przesyła ją do osoby nadrzędnej B, która przekształca opinię, wprowadzając szereg swoich zmian w tekście i wysyła ją finalnie do akceptacji do zarządu. Następnie Pan z zarządu woła do siebie pracownika A i informuje, że to co napisał do niczego się nie nadaje. Reasumując, na podstawie swoich doświadczeń odradzam pracy w tym miejscu szczególnie osobom, które chcą rozwijać się w kierunku doradztwa podatkowego. Niestety miałam okazje pracować głównie dla jednego z Panów z zarządu, drugi wydawał się w porządku, dlatego chciałabym podkreślić, iż mojej ocenie podlega praca dla tego jednego z Panów.

Piotr
Inne

Firma się rozwija, praca tu jest dla ludzi z wiedzą ale za to można się dużo nauczyć więc polecam!!!

pracownik
Pracownik
@Piotr

młodym osoba po studiach wydaje się, że podatki to prawidłowe wprowadzenie faktury do rejestru. Dla osób z doświadczeniem odradzam prace w tej firmie.

Marta
Inne
@pracownik

Jaki dokładnie był Twój dzienny zakres obowiązków w Tax Beneficie? Czy osoba bez doświadczenia da sobie radę?

Kandydat
Kandydat

Nie polecam procesu rekrutacyjnego. Mimo zapewnień nie dostaje się żadnej odpowiedzi choćby negatywnej. Strata czasu.

Marta
Inne
@Kandydat

A zostałeś może poinformowany, jak będą wyglądać kolejne etapy rekrutacji w Tax Benefit? Niestety wiele firm, nie daje rady odpowiedzieć wszystkim osobom biorącym udział w rozmowie kwalifikacyjnej, pewnie ze względu na to, że rekrutacji prowadzonych jest kilka w tym samym czasie. Oczywiście przykro mi to słyszeć, ale liczę, że odpowiesz na moje pytanie pod postem.

Marta
Inne

Jak opisalibyście strukturę organizacyjną w Tax Benefit? Czy dają możliwość awansu wewnętrznego, bądź zmiany działu, jeżeli ktoś dostał się nie na to stanowisko, na które sobie wymarzył?

Paulina
Inne
 Pytanie

@pracownik jaki był powód rozstania? Koniecznie napisz !

pracownik
Pracownik

Ostatnio rozstałem się z firmą, nie polecam.

Zenek
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

@pracownik, a mógłbyś napisać z jakiego powodu nie polecasz?

anonim

(usunięte przez administratora)

Marc

W czym dokładnie "przeciętny"? Jakieś konkretne przykłady?

Karo
Inne

A na staż można się załapać ?

Zostaw merytoryczną opinię o Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii