(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie Krzysztofie K. Jest Pan jedynym naszym klientem niezadowolonym z rozwiązań marki Water Block. Wstawianie w przestrzeni publicznej stwierdzeń o nierzetelności naszej firmy rekompensując sobie tym samym Pana nieudolność techniczną, jest posunięciem daleko niestosownym. Próbowaliśmy Panu w rozmowach wyjaśnić, gdzie popełnił Pan proste i podstawowe błędy, których świadomość ma każdy, kto chodź trochę zajmuje się " majsterkowaniem". Lekceważąc nasze zalecenia wykonał Pan naprawę według swojej "wyobraźni" która nie ma nic wspólnego ze sztuką budowlaną. Materiały Water Block to produkty Premium z zadowoleniem stosowane przez setki wykonawców, ale jak każdy produkt wymagają montażu zgodnego z instrukcją. Pan niestety się do niej nie zastosował.
Szanowny Panie! (niestety nie wiem jak się Pan nazywa) To ciekawe, że na moje reklamacje i wpisaną opinię zareagował pan dopiero po 9 miesiącach i to wpisem w tym miejscu. Zgodnie z prawem miał pan na to 14 dni. A dzisiaj najlepiej powiedzieć, że się nie znam na robocie, choć w budownictwie pracowałem od lat 80-tych. Zapewniam pana, że umiem czytać, dlatego kilkakrotnie dzwoniłem do przedstawiciela technicznego, gdyż kwestionowałem brak dat na opakowaniach, a po próbnym użyciu produktu, zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na opakowaniu i użytych proporcji w jakich miałem zmieszać składnik, o złej jakości otrzymanego produktu. Informowałem o odklejaniu się membrany po pierwszym deszczu I to był temat moich telefonów, a nie otrzymywanie instrukcji. Notabene usłyszałem opinię, że skoro membrana się odkleja, a to ma być podkład pod deski, to może tak być. Skoro jak pan twierdzi, jestem nieudolny, miał pan możliwość odpowiedzi na moje reklamacje i wypowiedzenia się co do moich kwalifikacji na piśmie w obowiązującym terminie 14 dni i to na mój adres. A mimo monitów z mej strony, nie zrobił pan tego ani wtedy, ani do dnia dzisiejszego. Teraz przypomniał pan sobie, że trzeba napisać swoje przemyślenia, równocześnie obrażając mnie..... Nie tak powinna postępować firma dbająca o swój wizerunek. PS. Mam prawo wystawiać swoją opinię, nawet jeżeli jest ona negatywna.
Ma Pan oczywiście prawo napisać, że nie jest Pan zadowolony z naszej firmy i nasze produkty Panu nie odpowiadają, ale używając stwierdzenia "Nierzetelna Firma" posuwa się Pan zdecydowanie za daleko. Jak to jest możliwe, że dostarczając materiały dla wielu klientów indywidualnych, wyspecjalizowanych w izolacjach firm, oraz do dużych inwestycji w kraju i za granicą nikt nigdy nie kwestionował jakości i jasności opisu produktów Water Block. Nikt nigdy w Internecie nie napisał nic złego na temat naszych materiałów i naszej firmy, a Pan jedyny wykonując montaż w sposób nieprofesjonalny przelewa teraz swoje niezadowolenie na forach i tym samym pisząc słowo " Nierzetelna Firma " naraża się na odpowiedzialność karną za zniesławienie. Nie śledzimy często wpisów na forach dlatego też odpowiedzieliśmy na Pana wpis dopiero po 9 miesiącach. Był to jeden z dwóch Pana wpisów, a biorąc pod uwagę fakt , że tylko Pan przez lata naszej działalności kwestionował jakość produktów nie trudno było to powiązać.
Mój negatywny wpis dotyczył traktowania klienta przez waszą firmę, która nie reagowała w żaden sposób na reklamację. Mimo kilkakrotnych wezwań, nie odpowiedziała na nie ani telefonicznie, ani pisemnie, ani mailowo i to do dziś. Nigdy nie zajęła stanowiska w tej sprawie, a dziś jest oburzona moim negatywnym wpisem. Zamiast mnie obrażać, może odpowie pan dlaczego nie było reakcji firmy na moje reklamacje? Na jakiej podstawie, po 9 miesiącach twierdzi pan, że moje prace były wykonane niefachowo, nierzetelnie, nieudolnie? Przecież nikt z firmy nigdy nie skontaktował się ze mną, nie przyjechał na budowę, nie oglądnął powstałych uszkodzeń. Czyżby dokonał pan tego telepatycznie? A te epitety pod moim adresem są według pana w porządku? To tak się traktuje waszego klienta, który wam zawierzył? Straciłem przez was dużo czasu, nerwów i poniosłem dodatkowe koszty, aby usunąć i naprawić szkody, przez zakup nowych materiałów w innej firmie, która notabene ma inne podejście do klienta.