Dzisiaj poraz kolejny zostaliśmy wraz z żoną potraktowani bardzo miło w banku Paribas i udzielono nam profesjonalnej obsługi klienta. Żona zapomniała pinu do karty bankomatowej ale bardzo szybko została poinstruowana jak wprowadzić nowy i wybrać pieniądze . Przy ponownej sytuacji w Wielkiej Brytanii trzeba czekać 7 dni roboczych. A tą miła osobą która udzieliła mam wszelkich informacji i wskazówek była pani Justyna Nowicka (Młodszy Doradca Klienta) Następnie w ciągu dosłownie kilku minut założyliśmy konto walutowe i otrzymaliśmy wiele praktycznych wskazówek jak go używać. Usługi tego banku a szczególnie oddziału w Jeleniej górze polecam wszystkim.
Dałabym Zero ale brak takiej opcji. Najgorszy bank z jaki kiedykolwiek miałam do czynienia. Klient Biznesowy przyjmowany przez samego Dyrektora placówki na korytarzu, a gdzie RODO? brak kompetencji na każdym poziomie, spłacony kredyt w przed terminie a bank nie chce wydać auta i ściągnąć cesji, brak reakcji na kilkakrotne prośby, telefon? - Gluchy. Nikomu nie polecam tego banku ponieważ zakończenie sprawy musi skończyć się założeniem sprawy w Sądzie. Takiego olewatorstwa ze strony placówki nigdy nie doświadczyłam w innych bankach. Nie dość że oprocentowanie bardzo niekorzystne To na koniec umowy kierownictwo totalnie olało klienta. Biznesowi klienci, szanujcie się i korzystajcie z usług tylko profesjonalistów, ten bank do takich nie należy, z poważaniem Klient Biznesowy.