Dino
1 1 1 5 1
Klient
Nazwa działu: Handlowy

Jak to jest możliwe że tam nie ma ksero? Jak zrobić mają panie kierowniczki zwrot jeśli nie można zrobić kopii paragonu dla sklepu? Obowiązkiem sklepu jest wydanie paragonu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup w ich sklepie!!! W przypadku zwrotu ten paragon jest zabierany klientowi. Nie ma później on żadnej podstawy do tego by zwrócić się o zwrot lub wymianę towaru na inny jeśli któryś by był uszkodzony a znajdował by się na liście paragonu który został zabrany bo musieli zrobić zwrot. Jest to wina głównej kierowniczki że do tej pory o to nie zadbała!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Dino - Jedlina-Zdrój

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Dino