W dniu 10 10 2023 zatankowałem paliwo i podszedłem do kasy . Obsługiwała mnie kasjerka 1111 . Ukłoniłem się i powiedziałem na którym stanowisku tankowałem, poinformowałem o płatnaści kartą i że potrzebuję fakturę. po zapłaceniu kartą kasjerka wręcza mi paragon, pytam a gdzie faktura? Odpowiedż kasjerki nie słyszałam że potrzebuję fakturę.Nawet za to nie przeprosiła mnie. Wydrukowano mi zwrot transakckcji i musiałem zapłacić jeszcze raz za paliwo. W sumie na mojm kocie w banku jestem obciążony dwa razy. Dziś jest 12 10 2023 i jeszcze nie mam na koncie bankowym zwrotu środków. Oczekuję, jak naj szybkiego zwrotu środków na konto
Nie ma osoby zatrudnionej, która będzie chciała się podzielić swoim doświadczeniem? Jak obecnie wygląda zatrudnienie w firmie Shell w miejscowości Karczew? Wiecie co się dzieje? Czekamy na aktualne opinie od użytkowników na temat Shell. Dajcie znać jak sytuacja wygląda teraz.