(usunięte przez administratora) Często wzywany na pomoc, kiedy firmie grozi zapaść, ma opinię twardego gracza, niepatyczkującego się z nikim i niewahającego się przed zwolnieniem trzech czwartych stanu osobowego firmy, jeśli uzna to za skuteczne rozwiązanie. Wydając polecenia nie zniża się do ich wyjaśniania, rozkazuje. Z upodobaniem stosuje groźby i połajanki, koncentrując się na przyłapywaniu pracowników na potknięciach. Jego styl zarządzania nazywa się nie bez przyczyny stylem represyjnym – bez wątpienia z niebezpieczną łatwością wprowadza rządy (usunięte przez administratora). I chociaż na krótką metę jego metody mogą przynieść znaczące oszczędności i krótkotrwałą mobilizację zgnębionego personelu, w dłuższej perspektywie czasowej przynoszą negatywne skutki – wartościowi pracownicy odchodzą, spada jakość pracy (każdy downsizing ma swoje funkcjonalne granice), wali się morale, ludzie przestają się utożsamiać z celem i wartościami firmy. O entuzjazmie, dumie z wykonanej pracy i lojalności wobec organizacji nie ma nawet, co marzyć. Zaiste, lider- dyktator jak żaden inny zasługuje na miano (usunięte przez administratora)motywacji. Paradoksalnie jednak, styl represyjny ciągle ma wielu zwolenników, jeśli nawet nie w sferze deklaracji (głupio się przyznać do tak archaicznych preferencji) to w obszarze praktyki. Być może są to pozostałości wpływów takich hierarchicznych, autorytarnych organizacji jak wojsko – demokracja niezbyt sprawdza się w ogniu walki- a może przejawy mroczniejszej strony naszej psyche. W końcu każdy lubi sobie porządzić. Jakie by jednak nie były rzeczywiste przyczyny popularności stylu represyjnego jest on szkodliwy, nieskuteczny i pozostaje w całkowitej sprzeczności z najnowszymi tendencjami w zarządzaniu. W organizacji uczącej się nie ma miejsca dla dyktatorów. I naprawdę, nie wszystko, o kiedyś się sprawdzało nadal zachowuje swoją przydatność i jest warte pielęgnowania. W sytuacji kryzysowej całkowicie wystarczające są środki stosowane przez poganiacza, który, przypomnijmy, swoje wysokie standardy pracy stosuje także wobec siebie. (usunięte przez administratora)jest ponad takimi porównaniami. Jeśli więc ktoś rozpoznał siebie w tym ponurym opisie niech natychmiast zapisze się na szkolenie z zakresu zarządzania ludźmi, motywowania i rozwijania umiejętności interpersonalnych.
Czy jest ktoś w stanie przerwać to szaleństwo bo ludzie którzy tam pracują są już wykończeni psychicznie .
czy w OBI sa premie? 13? jakies godne uwagi dodatki ? jak sprawa z zarobkami? jaka atmosfera?
Czy firma Obi w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
szkolenia tylko on-line, wakacyjne 280 zł brutto, benefity świąteczne marne , brak premii,bardzo dużo obowiązków za najniższą krajową
Dysfunkcjonalne konsekwencje, w biurokracji według Maxa Webera. To taki Socjolog. Pewnie pan go nie zna "Panie"dyrektorze. - Nadmierna specjalizacja, zbyt daleko posunięty podział funkcji, co prowadzi do zawężenia perspektywy i niemożności ogarnięcia szerszych implikacji podejmowanych decyzji i działań. - Sztywność procedur nieuwzględniająca nietypowych przypadków. - Wyuczona bezradność – pasywność w obliczu decyzji ryzykownych i nierutynowych. - Przesunięcie celów – czyli nadanie samym procedurom rangi wartości autotelicznych. - Myślenie grupowe – nadmierna identyfikacja i bezkrytyczna lojalność wobec organizacji. - Syndrom paragrafu 22 – namnożenie ponad miarę szczegółowych, nieskoordynowanych, a nawet wzajemnie sprzecznych przepisów. - Konserwatyzm, rytualizm. Tendencje do oligarchizacji, czyli opanowywania kontroli nad organizacja przez niewielkie grono.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Obi? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
(usunięte przez administratora) Często wzywany na pomoc, kiedy firmie grozi zapaść, ma opinię twardego gracza, niepatyczkującego się z nikim i niewahającego się przed zwolnieniem trzech czwartych stanu osobowego firmy, jeśli uzna to za skuteczne rozwiązanie. Wydając polecenia nie zniża się do ich wyjaśniania, rozkazuje. Z upodobaniem stosuje groźby i połajanki, koncentrując się na przyłapywaniu pracowników na potknięciach. Jego styl zarządzania nazywa się nie bez przyczyny stylem represyjnym – bez wątpienia z niebezpieczną łatwością wprowadza rządy (usunięte przez administratora). I chociaż na krótką metę jego metody mogą przynieść znaczące oszczędności i krótkotrwałą mobilizację zgnębionego personelu, w dłuższej perspektywie czasowej przynoszą negatywne skutki – wartościowi pracownicy odchodzą, spada jakość pracy (każdy downsizing ma swoje funkcjonalne granice), wali się morale, ludzie przestają się utożsamiać z celem i wartościami firmy. O entuzjazmie, dumie z wykonanej pracy i lojalności wobec organizacji nie ma nawet, co marzyć. Zaiste, lider- dyktator jak żaden inny zasługuje na miano (usunięte przez administratora)motywacji. Paradoksalnie jednak, styl represyjny ciągle ma wielu zwolenników, jeśli nawet nie w sferze deklaracji (głupio się przyznać do tak archaicznych preferencji) to w obszarze praktyki. Być może są to pozostałości wpływów takich hierarchicznych, autorytarnych organizacji jak wojsko – demokracja niezbyt sprawdza się w ogniu walki- a może przejawy mroczniejszej strony naszej psyche. W końcu każdy lubi sobie porządzić. Jakie by jednak nie były rzeczywiste przyczyny popularności stylu represyjnego jest on szkodliwy, nieskuteczny i pozostaje w całkowitej sprzeczności z najnowszymi tendencjami w zarządzaniu. W organizacji uczącej się nie ma miejsca dla dyktatorów. I naprawdę, nie wszystko, o kiedyś się sprawdzało nadal zachowuje swoją przydatność i jest warte pielęgnowania. W sytuacji kryzysowej całkowicie wystarczające są środki stosowane przez poganiacza, który, przypomnijmy, swoje wysokie standardy pracy stosuje także wobec siebie. (usunięte przez administratora)jest ponad takimi porównaniami. Jeśli więc ktoś rozpoznał siebie w tym ponurym opisie niech natychmiast zapisze się na szkolenie z zakresu zarządzania ludźmi, motywowania i rozwijania umiejętności interpersonalnych.
Czy jest ktoś w stanie przerwać to szaleństwo bo ludzie którzy tam pracują są już wykończeni psychicznie .
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Obi?
Czy chcesz pracować, praca na zmiany, czasem po 10 h. Praca w soboty i pracujące niedziele.
czy w OBI sa premie? 13? jakies godne uwagi dodatki ? jak sprawa z zarobkami? jaka atmosfera?
Jaki dress code obowiązuje w Obi?
ZAPAMIĘTAJCIE PRZYSZLI PRACOWNICY - BĘDZIECIE (usunięte przez administratora) W ROZGRZANEJ HALI, A O PRZERWIE KLIMATYCZNEJ [OKREŚLONEJ W KODEKSIE PRACY] ZAPOMNIJCIE! DOWIECIE SIĘ, ŻE WAM PRZYSŁUGIWAŁA JAK SIĘ UPAŁY SKOŃCZĄ. NIBY ŚMIESZNE, ALE NIE DLA TYCH KTÓRZY CALI MOKRZY UROBIENI PO ŁOKCIE NA HALI SĄ. GÓRA MA KLIMATYZOWANE POMIESZCZENIA.
A to skąd się dowiedzieliście że wam przysługuje? A jak szefostwo reaguje na zgłoszenia na ten temat, próbował ktoś rozmawiać?
przecież były artykuły w gazetach itp, my tez czytamy oglądamy myślimy nie jesteśmy szara masą;)
nie została w żadnej wcześniejszej pracy potraktowana tak chamsko jak w obi na Radomskiej. Pracowałam na dziale ogród byłam zatrudniona z agencji pracy. Zostałam zwolniona z dnia na dzień, krótko po powrocie kierowniczki ze zwolnienia lekarskiego. Kierowniczka specjalnie czekała aż będę miała dzień wolny w grafiku aby unikną konfrontacji, mimo że rozmawiała zemną dwa dni wcześniej nie powiedziała mi ani, że robię coś źle nie miała żadnych uwag. Tym bardziej nie powiedziała mi o zamiarze zwolnienia mnie. Kiedy przyszłam oddać kluczyk i zabrać swoje rzeczy zapytałam o powód zwolnienia mnie. Kierownicza powiedziała że nie spełniam ich wymagań. dopytałam jakich konkretnie. Kierowniczka po chwili namysłu odpowiedziała że co dziennych. Zaczęłam dopytywać bo tak odpowiedź dla mnie to żadna odpowiedź. Powiedziałam ,że mam prawo wiedzieć dlaczego zostałam zwolniona. na co usłyszałam że ona ma prawo do wyboru pracowników z agencji, po czym wyszła. Co to za kierownik, który nie potrafi w twarz spojrzeć pracownikowi podać powodu zwolnienia i jak tchórz ucieka. taka postawa jest dla mnie totalnie nie odpowiedzialna. Taka osoba nie powinna być na takim stanowisku bo jest nie kompetentna. Kierownik powinien umieć rozwiązywać takie sytuacje. Jak pracownik jest zatrudniony z agencji to znaczy, że jest gorszy i można go traktować w taki sposób. Pracownik to nie rzodkiewka na targu, że można sobie wybierać do woli. ten nie bo mu źle z oczu patrz ten nie bo rudy może nie długo do tego dojdzie albo już tak jest. Nikomu nie polecam pracy tam.
Daj już spokój, o pracy z Tobą krążą już legendy???? zwłaszcza zameczanie o konieczności nagrania filmu z pieskiem ????????
A co to za jakieś legendy firmowe? Pisząc tak negujesz to co opisała? Weź wytłumacz
Juz panie sprzatajace osiedla w upale lub mrozie sa bardziej sympatyczne pomocne od obslugi obi a panie te pracuja za polowe tej pensji jaka dostajecie :/
Jaki jest styl zarządzania w Obi?
Do(usunięte przez administratora) , głupie decyzję rządzących i Centrali . Zero komunikacji między dyrekcja i kierownikami , przekładanie towaru co 5 dni bo jednemu się to nie podoba a drugiemu to ..(usunięte przez administratora)
Praca na radomskiej to (usunięte przez administratora) ! Chwalą się obrotami dziennymi jaki to przyrost do roku ubiegłego a pracowników to (usunięte przez administratora) codziennie przekładamy tony towarów , ciągle jakieś zmiany regałów i rozmieszczenia , zapierdziel boi same pachy , nowe wymysły centrali na temat zmian a dla nas pracowników to co ? jedno wielkie (usunięte przez administratora) Nie ma pieniędzy na podwyżki dla starych pracowników a nowy dostaje 3 tys brutto , to kabaret jakis ...lepiej zatrudniać nowych i dawać mniej niż docenić starych .. Obi Radomska to (usunięte przez administratora)
Za!ebi$ty zwłaszcza na ogródku, ciekawe czy ktoś się zainteresuje zaistniałą sytuacją, jak tak dalej pójdzie, to nie będzie tam nikogo.
Już nie w jednej z opinii spotkałam się z doniesieniem, że strasznie każą tutaj wszystko przekładać z miejsca na miejsce. Takie rozkazy były tłumaczone brakiem komunikacji pomiędzy dyrekcją a kierownictwem. Czy w innych sklepach też spotykaliście się z takimi sytuacjami? Myślicie, że klient dobrze na coś takiego reaguje? Co klienci na takie przekładanki? Lubicie to czy wręcz przeciwnie?
Jakie są warunki zatrudnienia w Obi?
Jeśli chcesz urabiać się po łokcie , pracować za trzech i nie mieć realnego odpoczynku to praca w markecie jest idealnym miejscem , więcej przerzucania towaru , debilnych pomysłów i spełnienia oczekiwań dyrekcji centrali i wszyscy bada jescze bardziej szczęśliwi . na obsługę ienta zostaje ci jakieś 2 godziny a reszta to (usunięte przez administratora)
widzę że akceptujesz prawie wszystko co napisałem ale jednak zabolało że są (usunięte przez administratora) pomysły , owszem jednym z nich jest przekładanie towaru z miejsca na miejsce . Brak komunikacji między dyrekcja a kierownictwem , pracownik zamiast obsługiwać to przekłada towaru ponieważ o 7 rano padła decyzja że to będzie w tym miejscu a następnego dnia już jest w innym , brak szacunku do pracy ludzi
Ok przekładanie bardzo ważne na pewno, ale po co? W sensie oni w trakcie mówienia, że o trzeba przenieść tam to tłumaczą wprost tę decyzję czy jako to wygląda? Domyślasz się czemu to tak sobie migruje? Czy tylko to jest problem w tym, że oni się dogadać nie umieją?
Dziękuję Panu Mateuszowi z działu ceramicznego za miłą ,kompetentną i fachową obsługę oraz pomoc przy zakupach.
Kupiłem płyn Ludwik płyn czyszczący,był wystawiony na widoku stało ich obok siebie kilkanaście.Po przyjechaniu do domu stwierdziłem,że jest przeterminowany data ważności 25.01.2020r.To mówi jak jest naprawdę w tym sklepie
To data produkcji a kazda chemia jest wazna 4 lata lub 5 od daty produkcji. Czytamy ze zrozumieniem!
Ogromne podziękowania dla pracowników z drugiej zmiany ( ul. Radomska) dnia 10 czerwca 2020 roku (środa), zarówno dla POK jak i pracowników hali, panom od sekcji drzwi i inni. Tego wieczoru zwracałam uszkodzone drzwi i kupowałam nowe. Sklep juz sie zamykał, a ja nie mogłam dostać dużej taxówki, w którą mogłabym sie załadować. Na zewnątrz gdzie nieudolnie próbowałam załatwic jakiś transport wyszło pare osób, proponując mi przechowanie ich w sklepie. Jako pracownica dużego sklepu, wiem, ze sie tego nie praktukuje, ale załoga Obo widząc, ze jestem w kropce chętnie i z dużą empatią przyszła mi z pomocą. Obsługa pierwsza klasa, naprawde jest to bardzo rzadko spotykane, nadmienie że była to godzina 22, czyli czas kończenia pracy. A Pani w blond włoskach z POK, zawsze mi przypomina o mojej zniżce 10 %. Jest to bardzo miłe, chce sie wracać i robić tam zakupy. Brawo Obi crew Xx
Czy w obrębie jednego działu w Obi są wewnętrzne rekrutacje na liderów?
Nie ma zadnych liderów . Po prostu sa sztywne reguły awansu i ciezko sie przebic chyba ze ktos odejdzie. Ogolnie ciezka praca mało sprzedawców mała kasa zadna rewelacja. Juz lepiej idz do Casto lub na Zagnanską. Te same pieniądze a mniej sie narobisz bo jest wiecej sprzedawców . Tutaj dramat
@Monia a czemu taka mała załoga? Oszczędności?
Czy w Obi panuje luźna atmosfera?
pod tym wzg dramat. Nic specjalnego . Wieczne sprzatanie, bardzo mało osób załogi wiec parcy bardzo bardzo duzo.
Atmosfera w pracy potrafi być dobra pod warunkiem że dział spełnia wysokie wymagania dyrektora (są możliwe do spełnienia). Ostatnio dość nerwowo ze strony "centrali", jakieś nerwowe ruchy tłumaczone covid 19... Generalnie uważam że jest stabilniej niż w innych tego typu miejscach pracy więc polecam.
dzien dobry, market czysty, obsługa profesjonalna. Jednak jak pisała p.Agata parking malutki, nie ma jak przejechać swobodnie z wózkiem pełnym towaru do auta, trzeba sie przepychać miedzy innymi autami. Rano mega wielkie kolejki do kas zazwyczaj czynna ta główna. Problemem jest znalezienie pracownika np ostatni biegalismy szukajac pracownika na lampach ok 30 min. Posumowujac ładny czysty market, obsługa bardzo sympatyczna tylko ten parking za mały jak na taki sklep. Osobiscie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Obi?
Zobacz opinie na temat firmy Obi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Obi?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!