Pani na kasie wysłała mnie do innego sklepu żebym rozmienił 100 zł bo nie ma wydać
Super profesjonalna obsługa klienta. Panowie z działu "majsterkowanie" i "budowlanego" kompetentni i cierpliwi. Pan Kierowca bardzo zaangażowany i pomocny.
Niedość że corusz zmienia się personel a kobiety na kasie chamskie niekompetentne bez jakiwgokolwiek przygotowania do pracy z klientem nie mówiąc już z ludzmi.Nie znają się wogóle na asortymencie,nie umieją doradzić ani nawet wskazać gdzie dany artykół leży.byłem częstym klientem i teraz wolę nadrobić drogi i jechać tam gdzie szanują klinta.wkońcu z nas żyją.Briko na psy spada a może wirus im mózg zżera skoro z jakiegoś rynsztoka wywlekli taki personel.
Szanowny Panie. Życie nauczyło mnie że obsługa zależy od klienta. Jak raz, drugi czy trzeci trafi się cham to i odechciewa sie milej obslugi takiego kmiota. Kim jestes buraku zeby najezdzac na personel i to na stronie poswieconej opiniom o pracodawcach a nie klientom?
Kasjerki nie są od doradzania tylko od kasowania. W ostateczności to jest sklep samoobsługowy . A czasy feudalizmu klient nasz Pan daw o minęły . Jak Pan nie umie zrobić zakupów to znaczy że z Pana jest (usunięte przez administratora) nie facet.
Ja oceniam sklep i obsługę na plus. Są tam osoby niezwykle sympatyczne i pomocne. Np w dużymarkecie typu Obi Castorama Leroy takich ludzi nie ma. Tak zaangażowanych uśmiechniętych i miłych.
Jestem nie zadowolony z usług odnośnie składania reklamacji i nie polecam tam zakupu elektronarzędzi i czegoś związanego z elektroniką obsługa nie umie odpowiedzieć na pytanie i czy maja sprzed ponad 14 dni
Proponuje douczyc sie pisac w jezyku polskim przed kolejnym komentarzem. Jest Pan kolejnym tlukiem ktory nie ogarnia faktu ze na tej stronie ocenia sie pracodawcę a nie obsluge klienta. Czego Was uczyli w szkolach ze Was przerasta zlozenie reklamacji mailem do biura?
A Pan nie potrafi pisać. Piszę się sprzęt a nie sprzed . Chyba z ortografią i że szkołą to szanowny klient nie ma za wiele wspólnego .
Na ich Facebooku jest ogłoszenie o pracę na stanowisko Specjalisty do spraw sprzedaży na dział Budowlanym. Czy osoba z dość niewielką znajomością branży, ma jakieś szansy (w ogłoszeniu niby nie wymagane, a jedynie mile widziane...). No i jakich szkoleń można się spodziewać?
Ceny na regałach niezgodne z cenami na kasie ,uważajcie .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.