Kierownik gburowaty, bardzo arogancki. Podczas rozmowy zorientował się, że nie mamy o czym rozmawiać, ponieważ studiuję dwa weekendy w miesiącu a on potrzebuje pracowników pracujących w każdy weekend. Podkreślam, że informacja o moim statusie studenta jest wyraźnie zaznaczona w moim CV, a mimo to zostałam niepotrzebnie fatygowana na rozmowę. Pierwszy raz spotkałam się z taką niekompetencją i brakiem szacunku do cudzego czasu.
Ta firma i salon w Legnicy to porażka. Na stanowiska kierownicze zatrudniane sa osoby o niezbyt stabilnej psychice albo totalnie niekompetentne. Szkolenia to fikcja. Produktowe to moze i sa. Ale przeszkolenia z systemu do obslugi salonu nie ma w ogóle. Benefity są, na papierze. Elastyczny grafik to tez jakaś utopia bo Pan kierownik łata braki personelu nadgodzinami, ktorych nie ma kiedy odebrac a finalnie nikt za nie nie zapłaci. A system zrównoważony czasu pracy oznacza ze masz wolne wtedy kiedy moze nie bedziesz potrzbna/y i w tygodniu pracujesz po 9h. Pracownik ktory robi plany na poziomie sredniej rocznej 120 % czyli generuje obrot na poziomie miliona zl/ rok przez obecna Pania menago regionu jest nazywany harpią, bo pracuje i ogarnia temat. Pracodawca wymaga dresscodu i oferuje jedna koszule i jeden polar firmowy który dostajesz raz na pół roku. Ale na dzin dobry albo dostaniecie uzywanego starego łacha bo nowy dotrze pewnie po kilku miesiącach. Temperatury w salonie zima sa na poziomie 15-16 stopni, latem norma to 36. Brak cieplej wody, wieczne braki srodkow czystosci itp itd. Niby duza siec a warunki gorsze nie w januszexie. Rabat pracowniczy owczem 1 rocznie z zgoda prezesa Zreszta w tej firmie zeby kupic np klawiaturę czyli narzedzie pracy potrzeba jak za (usunięte przez administratora) 15 podan i wniosków do prezesa włacznie.
Salon w pożal się Boże w opłakanym stanie, kurzu tony, obsługa brak podstawowych elementów kultury Dzień dobry przez gardło nie przejdzie. Pan kierownik też dzień dobry powiedzieć nie umie....przykład idzie z góry wiec czego wymagać od załogi.
Byłem obsługiwany przez Pana Kubę - rzeczywiście znak jakości ma wpisany w swoim imieniu - Quba- bardzo miła obsługa, potrafi pomóc, doradzić , jest cierpliwy i umiejętnie wyczuwa potrzeby klienta, uśiechnięty i empatyczny- naprawdę profesjonalna obsługa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Black Red White?
Zobacz opinie na temat firmy Black Red White tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.