Szanowni klienci jeśli zostawiacie swoje uwagi na forum pracowniczym to niech się nikt nie dziwi, że nie ma odpowiedzi
Jakieś dwa lata temu robiłem zakup przez stronę, wszystko było dobrze. Niestety 14 kwietnia br. Chcialem dokonac kolejnych zakupów. Złożyłem zamówienie, potwierdziłem klikając w link, później zrobiłem przelew i koniec. Stracony czas i pieniądze. Zero kontaktu, na wyslane maile przychodzi automatyczna zwrotka, telefon odrazu włącza się skrzynka, SMS nie dochodzą. Może zamowienie nie było na wielkie pieniądze, ale tak się nie robi. Nie wiem jak reszta ale sprawę zgłaszam na Policję. Jeśli kilka osób zrobiło zamowienie nawet na 50zl to sumarycznie robi się z tego niezła sumka. Odradzam, choć kiedyś polecałem. :(
Witam, chciałbym poinformować o dalszym przebiegu sprawy. Dzisiaj (29 kwietnia) otrzymałem moje zamówienie. W ramach rekompensaty do zamówienia dostałem gratis (komin termoaktywny). Jest to bardzo miłe ze strony sprzedającego i pozwala od nowa budować wizerunek firmy w oczach klienta. Czasy są jakie są, mi niestety cierpliwości brakło po 2 tygodniach, bo najbardziej przytłaczający był brak kontaktu ze sprzedającym. Jednak myślę, że gdy ta cała sytuacja na świecie (koronawirus) minie, to sklep wróci na pełne obroty. Sprawy na policję nie zgłosiłem, ponieważ po moim ostatnim mailu, przesyłka została wysłana. Myślę, że jeszcze kiedyś skorzystam z usług tego Sprzedawcy.
Zero kontaktu z jego strony,towar zapłacony nie dotarł,,,(usunięte przez administratora)
Zamówienia przez Allegro nie realizuje na czas na towar zamówiony zapłacony czeka się bardzo długo /, jeżeli w ogóle dotrze do zamawiającego/ uważam że świadczy to o tym iż ma potencjalnego klienta w........