A u mnie wszystko okej z zamówieniami. Fakt podczas miesiąca dostawąłem 3 krotnie nowe hasła (poprzednie nie działały) ale zawsze szybko sprawnie i bezproblemowo. Ostatnie było 3 dni przed końcem - a działało 2 tygodnie czyli bonusowo 11 dni ;)
Beznadzieja cały czas wysyła hasła i e mail które nie działają (usunięte przez administratora) i złodziei nie polecam
Jeżeli będzie pozew zbiorowy dla chętnych podam jego obecny adres bo w Wałbrzychu u mamusi go nie ma ????
Netflix 30 dni premium po 14 dniach konto zablokowane żadnej odpowiedzi na zaistniałą sytuacje nie polecam
Uwaga ! Sprzedawca nie wywiązał się z zamówienia na SPOTIFY , złożonego i opłaconego 29.10.2019. Pytany telefonicznie zapewniał kilkukrotnie, że wyśle jeszcze dziś, potem, że zwróci przelew. Poprosił nawet o sms z numerem konta, po czym mijają tygodnie i nic. Obecnie nie odbiera telefonów i nie reaguje na maile. Skrzynka głosowa w komórce przepełniona, czyli nie tylko mnie nabił w butelkę.
Uwaga ! Sprzedawca nie wywiązał się z zamówienia na SPOTIFY , złożonego i opłaconego 29.10.2019. Pytany telefonicznie zapewniał kilkukrotnie, że wyśle jeszcze dziś, potem, że zwróci przelew. Poprosił nawet o sms z numerem konta, po czym mijają przeszło 2 tygodnie i nic. Obecnie nie odbiera telefonów i nie reaguje na maile. Skrzynka głosowa w komórce przepełniona, czyli nie tylko mnie nabił w butelkę. Z systemu płatniczego Hotpay dostałem informację, że chodzi o p. Jakuba Żuka z Wałbrzycha.
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Jakieś totalnie nieporozumienie!!!! Facet totalnie olewa klienta. Czeka na zapłatę, a kiedy ją otrzyma nie przesyła loginu i hasła. Na sms-y również nie odpowiada. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Takie jest moje zdanie, NIE POLECAM NIKOMU !!!!!
Wszystko jest ok.