Wiecie może, czy w Isal Inteligentne Systemy Alarmowe Paweł Jaskóła szukają chętnych na staż?
Niestety również zawiodłem się na tej firmie a bardziej chyba na właścicielu, który przy ustalaniu zakresu prac wydawał się bardzo kompetentnym i znającym się na fachu wykonawcy. Byłem pod dużym wrażeniem gdy zaskoczył mnie poprawiając istniejąca już instalację w pomieszczeniu aby spełniła moje oczekiwania po zamontowaniu alarmu. Jestem osobą, która rozlicza się z wykonawcami, nadmienię, że po zakończonej pracy wypłaciłem całą kwotę na jaką się umówiliśmy z Panem Pawłem. Zawiodłem się bo od roku nie mogę się z Panem Pawłem porozumieć w sprawie reklamacji, po prostu alarm się zawiesza i manipulator przestaje działać. Właściciel firmy nie odbiera telefonów a na sms-y odpisuje ale żadnego terminu naprawy nie dotrzymuje. Rozważam pozew sądowy bo gwarancja mi zaraz minie a alarm nie był tani. Materiał kupiłem od tej firmy więc nawet nie mogę go samodzielnie zdemontować i zareklamować. Nie polecam tego wykonawcy. Zastanówcie się nad wyborem tej firmy bo w razie problemów(usunięte przez administratora)
Widzę, że same opinie od klientów są tutaj :) Może jakiś pracownik firmy się wypowie jak tam w kwestii wynagrodzenia, umowy?
Niestety zawiodłem się na firmie. Szef niesłowny, umawia się a potem nie odpisuje na wiadomości. Nie dokończył roboty i czekam już 2 miesiące żeby przyjechał. Odradzam współpracę.
Szanowny Panie, Bardzo mi przykro z takiej opinii. Pragnę zaznaczyć że usługa została wykonana według zlecenia. To po skończonej pracy Pan powiedział że nie wypłaci należnego wynagrodzenia w całości ponieważ "zostawie XXX kasy na poczet gwarancji" oraz w ostatnim dniu dołożył Pan pracy. Według rozmowy zostało powiedziane że aby wykonać dodatkowy zakres prac rozliczmy się za poprzedni. Niestety Pan na to nie przysał upierając się przy swoim. Bardzo Nam przykro za taka opinie. Pozdrawiam
Niestety sporadycznie się zdarzają, na szczęście/nieszczęście tylko u klientów indywidualnych (oczywiście nie chciałbym wszystkich wkładać do jednego koszyczka bo mamy też indywidualnych z którymi współpraca jest jak najbardziej na plus). Na klientach biznesowych nigdy sie nie zawiedliśmy.
No to niefajnie z ich strony jeśli do czegoś takiego dochodzi. Może warto przyjrzeć się temu jak umowa wygląda i zabezpieczyć się przed takimi zdarzeniami?
Jakkolwiek by nie było takie sytuacje się zdarzają i umowa tutaj nic nie pomoże..umowa nie obroni Nas przed taką czy inną opinia. To już kwestia ludzka z którą dyskutował nie będę . Mam nadzieję że inni instalatorzy/firmy mają w pełni wypłacane to na co się umówią
Własciciel bardzo nie rzetelny ...obiecuje i nie dotrzymuje słowa...nie odbiera telefonu...poprostu postawa olewacka względem klienta...NIE POLECAM ...