Odradzam aplikację na stanowisko młodszego specjalisty ds rozliczeń. Dzwonią, umawiają się na spotkanie rekrutacyjne online, zapewniając, że zaproszenie na rozmowę zostanie przesłane z samego rana w dniu rozmowy. Ani zaproszenia, ani telefonu, że odwołują spotkanie, czegokolwiek...wiąże się to z brakiem szacunku dla osób aplikujących. Zapewne tak samo traktują osoby już po zatrudnieniu.
Ok, może mam wpisana w ofercie dla serwisanta urządzeń grzewczych umowę o współpracę lub zlecenie ale to nie oznacza, że praca sama w sobie nie musi być niestabilna? Ciekaw jestem po ile lat na serwisie ludzie tu współpracują
Właśnie ta oferta dla m. specjalisty ds. rozliczeń mnie ciekawiła o której ktoś teraz niedawno wspomniał, już po stawce widać ze miałaby to być część etatu? stawka byłaby podobna co dla m. specjalisty ds. rozwoju i wsparcia sieci? tu jest opcja na cały już etat i piszą o zarobkach do 4500 zł. czemu nie zatrudniają na umowę o prace w tym przypadku?
Jest Wakat dla serwisanta z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Myślicie, że dwa lata wystarczą czy to za mało. Szkoda tylko że oferują umowę zlecenie i b2b.. komuś z was udało się przejść na umowę o prace jednak?
Bardzo cenie sobie współpracę w firmie, daje bardzo duże możliwości rozwoju. Sama praca jest zdalna i osoby, które się "wykazują" są doceniane i szybko pojawiają się możliwości awansu. Kadra zarządzająca, jak i właściciel podchodzą procesowo do tematu zarządzania - masz jasno wyznaczone zakresy obowiązków. Wynagrodzenia są wypłacane na czas, nie ma Januszostwa, kombinowania czy dziwnych akcji. Masz wpływy na zmiany w firmie, nie zdarzały się sytuacje, że wprowadzane są jakieś bezsensowne obowiązki , bo komuś "tak się wydaje" i teraz trzeba tak robić. Jeśli masz pomysły na usprawnienia i zmiany są dyskutowane i wprowadzane, sam właściciel zachęca do wprowadzania zmian. W innych firmach niejednokrotnie spotkałem się z "kreatywnymi" menagerami, którzy wprowadzali x bezsensownych obowiązków, bo chcieli się wykazać i porobić bezsensowne raporty, których i tak nikt nie przeczyta, tym bardziej nie wykorzysta. Oprócz awansu są też możliwości zmiany działów, lub dołączenia się do nowych dopiero się tworzących. Sam etap wdrożenia jest przemyślany, nie ma parcia czasowego, jest dostosowywany do konkretnego pracownika. Cyklicznie też odbywają się spotkania integracyjne, więc jest czas, żeby poznać się i pośmiać "na żywo". Jeśli jesteś ambitny/a i nie lubisz monotonni to na pewno dobrze się odnajdziesz.
Pol-Fra Martyna Rafalik sp.k. prowadzi rekrutację na stanowisko Koordynator Zespołu. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Podziel się swoimi wrażeniami z niej. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję innym osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.
Odradzam aplikację na stanowisko młodszego specjalisty ds rozliczeń. Dzwonią, umawiają się na spotkanie rekrutacyjne online, zapewniając, że zaproszenie na rozmowę zostanie przesłane z samego rana w dniu rozmowy. Ani zaproszenia, ani telefonu, że odwołują spotkanie, czegokolwiek...wiąże się to z brakiem szacunku dla osób aplikujących. Zapewne tak samo traktują osoby już po zatrudnieniu.
Dosłownie kilka dni temu zakończyła się rekrutacja na stanowisko Młodszej Specjalistki ds. rozliczeń. Czy ktoś z was był na rozmowie? Wiecie coś więcej o warunkach? Wynagrodzenie podali 4000 brutto. Nie ukrywam, dla mnie to niewiele. Czy ta kwota to już beton? Czy można wynegocjować więcej? Oferują pracę zdalną. 7 dni w tygodniu? Czy tylko wybrane?:)
Firma została przysłana przez PZU w celu usunięcia awarii pieca gazowego. Pan serwisant, który przedstawił się jako Jacek od samego początku był nastawiony pasywno-agresywnie do mojej osoby, jak to ujął w późniejszej chwili "Jeszcze nie rozpocząłem diagnozy a już miliony pytań". Po dłuższej chwili i po jego jak to co chwilę powtarzał "logicznych" argumentach jako przyczynę awarii wymienił kilka części do wymiany w owym piecu. Wymianę części rekomendował zacząć od wymiany wymiennika płytowego, koszt około ~500zł jednak miał wrócić do mnie z ostateczną wyceną. Na moje pytanie co jeśli nie będzie to ta część powiedział, że będziemy wymieniać dalej. Na zapytanie kto zapłaci za te wszystkie wymiany bez skrupułów powiedział, że ja. Na moje szczęście, na koniec protokołu zapisał, że piec ma 10 lat i został on wyłączony z naprawy assistance PZU. A na szczęście dlatego, że prawdziwy fachowiec przyszedł dzień później od ręki naprawiając na miejscu owy problem z piecem. Problemem jak się okazało był zwykły czujnik na co zresztą wskazywał błąd. Całość naprawy z diagnozą wyniosła 250zł. Pan Jacek niestety nie dopuścił do siebie informacji, że problemem może być związany z czujnikiem. Jedyne co to po usłyszeniu ode mnie, że instrukcja wskazuje na problem z czujnikiem, skomentował to tak, że wy młodzi za często patrzycie w instrukcje. Firmę ocenia się po osobach w niej pracujących, więc moja ocena co do tej firmy jest negatywna. Ich "fachowcy" nadają się do programu typu usterka, aby cała polska zobaczyła jakie osoby pracują na stanowiskach typu serwisant/diagnosta.
Ja już tamtej oferty, o której pisali niedawno, to nie widzę, nabory zakończone? wisi za to inna, tylko o tysiąc mniej się zarabia. Napisane jest, że młodszy koordynator sieci serwisowej wyciąga 3,000 zł brutto właśnie na tym wspominanym zleceniu. czy ktoś zna warunki na obydwu stanowiskach żeby porównać zakres zadań, że ten tysiak różnicy wychodzi?
Przy tej opinii dotyczącej jakiegoś zalania u jednego z klientów zaciekawiła mnie sprawa względem pracy przy ogólnych rozliczeniach. Widnieją obecnie oferty dla młodszego specjalisty w tym zakresie. Podany w tym przypadku została wprost kwota 4,000 zł brutto z podkreśleniem pracy zdalnej. Powiedzcie czy zakres obowiązków zdaje się być wam adekwatny co do tej wysokości wynagrodzenia? nie widziałem niczego o premii w opisie
Pracownik firmy wykonywał usługę hydrauliczną w ramach PZU-Assistance. Z usługi się nie wywiązał w żaden sposób. Dodatkowo po jego wizycie nastąpił u mnie wyciek wody i zostało zalane niższe piętro. (PZU uwzględniło moją reklamację)
Na swojej stronie szukają fachowców, ale nie mają też żadnego konkretnego ogłoszenia. Po prostu można wysłać swoje zgłoszenie.. Warto? Dostał ktoś odpowiedź od nich w taki sposób? Mąż jest dekarzem z doświadczeniem i chętnie by się zgłosił. O co chodzi z tym zapisem, że oferują szybką wypłatę wynagrodzenia? Jakoś inaczej to działa niż raz w miesiącu do np. 10 dnia?
W zależności od ilości zleceń? Są wiec raczej ograniczone? W jakim okresie wypada ich najwięcej? I czy to oznacza, że mogą być rożnie płatne? W moim przypadku będzie potrzebna szybka kasa, warto się w to pakować? Bo wpłynie na stawkę?
Firma przyslana na awarię przez PZU; nie wykonała usługi, wzięła ode mnie rachunek, a podpis zażądla na samym początku. fachowiec nie dal rady założyć zamka. zrezygnował i nie odzywał się już więcej jednak w PZU złożył protokół wykonania uslugi - (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
potworni (usunięte przez administratora) prowizorka na każdym kroku w ofercie kotlownia na rurach miedziancyh zainstalowano kotlownie na rurach pex bez izolacji do tego 6 razy przychodzili poprawiac wycieki doliczanie dodatkowych oplat - 1000 +500 za instalacje zmiekczacza wody wartego 1500zl do tego modul wielostrefowy uszkodzony od kilku miesiecy i nie zamierzaja naprawic moja sprawa idzie do sądu. przestrzegam.
No troszkę słabo to wygląda. Ale skoro ten moduł uszkodzony to w sumie czemu nie zamierzają go zaprawić? Jakie uzasadnienie tego było?
Panie mi naprawiali zmywarke dwa razy byli skasowali 500 zl i nic nie naprawili wyludzanie pieniedzy odradzam
Pan pisze poważnie? Ale mieli świadomość, że nie została naprawiona i przyjęli zapłatę? Nie można było tego jakoś zareklamować skoro okazuje się, że to nie pomogło?
Jaki jest okres rozliczeniowy w Pol-Fra Martyna Rafalik? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Czy pol fra pracują w weekend i święta?
Dużo pracy, ale warto! Szybko płacą!
To pośrednik który daje zlecenia Assistance od firm ubezpieczeniowych głównie P..U w zakresie napraw elektrycznych hydraulicznych i ślusarskich oraz agd dla firm.Zlecenia są 7 dni w tygodniu wiec trzeba pracowac w każdą niedzielę.Praca bardzo stresująca.O reszcie przekonaj się sam!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pol-Fra Martyna Rafalik sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Pol-Fra Martyna Rafalik sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pol-Fra Martyna Rafalik sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!