Obrażanie klienta, to norma, jeżeli masz jakikolwiek problem z zakupionym przedmiotem. A co możesz kupić? Towar bez opakowania (nowy i oryginalny według sprzedawcy, ale importer dostarcza w woreczkach strunowych ????), bez jakiejkolwiek informacji w języku polskim, bez informacji o producencie (sprzedawca sam nie potrafi powiedzieć, kto go wyprodukował… ale oryginał!). Zwrot pieniędzy, pewnie tylko dlatego, że to Allegro. Sprzedawca nie rozumie słowa „niezwłocznie” w przepisach, tylko widzi 14 dni i dokładnie po takim czasie możesz się zwrotu spodziewać. Jeżeli chcesz coś kupić bez opakowania, z niewiadomego pochodzenia i bez informacji w języku polskim, to z zakupu w tej firmie będziesz zadowolony.
"mhy.. jaki Pan taki kram. Tak więc PANIE pańskie prawa kończą się tam gdzie naruszane są innych. Prawo tyczy się wszystkich, a Pan nie jest ważniejszy od innych . Co do oznaczeń, cześć jest składnikiem produktu opisanego zgodnie z prawem (a nie wyobrażeniem PANA) . Korespondencja od PANA nie ma nic wspólnego z kulturą, tym jakoś Pan się tu nie chwali . Tak się staramy o tę kulturę ale ... kto z kim przestaje... reklamacja uznana, należność zwrócona w terminie. Mimo wszystko zdrowia życzymy. "
Sklep jak każdy inny, ale wyróżnia go za to brak wiedzy technicznej obsługi i karygodne podejście do klienta. Wystarczy, żeby klient nie do końca był zadowolony, i zaczyna się oczernianie oraz obrażanie klienta.
mhy, mamy sporo klientów zadowolonych, a przy braku nazwiska, braku powiązania z zakupem i tak ogólnych opisów przyrody nie jesteśmy w stanie odnieść się do tego typu zaczepek rzeczowo. Tak czy inaczej życzymy mniej frustracji, więcej spokoju i zdrowia.