Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Nie wiem o co chodzi ale domyslam sie ze to napewno hejt konkurencji ja mialem robiona wanne i jestem bardzo zadowolonypolecam
To fajnie, że jesteś zadowolony z Danex. Dzięki za opinię, bo właśnie szukałam informacji o tym, czy warto się do nich zgłosić. A co myślisz o ich cenach? Są w porządku?
W panoramie firm widnieje taki oto mail kontaktowy do tej tragikomicznej firemki, co to potrafi wziąć pieniądze i maksymalnie spaprać usługę adik709@interia.pl Przypadek? Nie sądzę. Jestem w plecy ponad 10 tyś zł przez tych naciągaczy bo musiałam wziąć miejscową ekipę, która zamontowała nowe drzwi. Miałam uwagi już na etapie montażu ale pan zapewniał, że wszystko się musi ułożyć i w razie czego, przyjedzie poprawić. Czekałam ponad 1,5 roku...
Ostrzegam przed tymi (usunięte przez administratora)! Wanna po "renowacji" wytrzymała 4 miesiące i powłoka zaczęła odchodzić. Gwarancja okazała się nic nie znaczącym kawałkiem papieru. Nie dość że gwarancja tylko na rok czasu to zamiast pieczątki podpis Adam Staszewski - pewnie pracownik i numer telefonu, który nie odpowiada. Omijać szerokim łukiem!
Nie rozumiem dlaczego uwagi do firmy trafiły na forum pracownicze, może to konkurencja?
A gdzie mają trafiać, skoro firma jest tak nierzetelna, że nie ma nawet wizytówki google bo boi się złych opinii. Może ludzie zajrzą tutaj i przestaną wspierać tą patologię naciągaczy. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tych (usunięte przez administratora) Wanna wytrzymała 7 miesięcy po renowacji a pani która odbiera talefony, jest chyba ciągle pijana bo taki ma głos. Obenie już nawet nie odbiera telefonu, można ją tylko zaskoczyć z innego numeru ale i tak kończy się na obiecankach. Właśnie trafiłam na tą stronę i widzę, że poszkodowanych jest więcej. Usuńmy tą firmę z rynku, złóżmy pozew zbiorowy!
OSTRZEGAM!!!!!!! wszystkich potencjalnych klientów firmy 'Danex' p. Danuty Majkowskiej. Dwa lata temu pracownik tej firmy dokonał u mnie renowacji wanny. Mimo zapewnień, że przez następne 30 lat nic się nie będzie z wanną działo, to po roku użytkowania wanny pojawiły się pęknięcia na powierzchni wanny. Zgłosiłam ten fakt pani Majkowskiej i do tej pory, a minąl już rok nie mogę się doczekać naprawy usterki. Każdy mój kontakt telefoniczny z panią Majkowską jest traktowany w sposób negatywny. Słyszę tłumaczenia, że są niedługo święta, albo urlop, bądź nastąpił jakiś wypadek losowy i pracownik nie może do mnie przyjechać. Ostatni p. Majkowska zapewniała mnie, że już na pewno usterka zastanie naprawiona i podała termin wykonania usługi. Ale niestety w wyznaczonym terminie nikt u mnie się nie pojawił. Uważam, że był to wybieg żeby na jakiś czas mieć spokój od moich telefonów. Teraz p. Majkowska nie odbiera ode mnie telefonu. Dodam jeszcze, że ani razu nie usłyszałam od tej pani słowa 'przepraszam". Dlatego wszystkich państwa ostrzegam przed tą firmą. Jest nieuczciwa i reklamacje nie są realizowane.
Czy ma Pani może nr telefonu do nich bo chce zgłosić ich do prokurstury bo nie odżywiają się do mnie a nie znam adresu pizdrawiam i wdzięczna będę za pomoc
Juz2.5roku czekam na zakończenie prac i fakturę za wykonaną usługę. Pierwszy raz w życiu spotkałam takich oszustów patałachów o kłamczuchow, w efekcie mam 3 okna mniejsze niż miałam bo pracownik źle zmierzyl, dwoje drzwi wejściowych bez uszczelek bez wizjerów z wyjmowanymi progami pokancerowa e wiertarka z nieużytecznymi zamkami górnego nie da się użyć na dolnym złamałam już dwa klucze.szsfka w zabudowie bez uchwytów i z koślawymi drzwiczkami i samootwierajacymi się szufladami, setki wykonanych telefonów nieodebranych albo z tekstem do konca tygodnia, do konca miesiąca , za trzy dni , w najbliższy weekend i tak minęło 2.5 roku. Nie wiem jak w dzisiejszych czasach przy takiej konkurencji tacy ludzie jeszcze funkcjonują, już dawno powinien zająć się nimi prokurator i puścić z torbami
Serio aż 2.5 roku? A zgłaszałaś to gdzieś? Za taką obsuwę powinni zwrócić koszty całkowicie... No i ciekawa jestem czemu przyjmują tak nieprofesjonalnych pracowników..
Co tu się dziwić pracownikom jak dam pracodawca jest kłamczuchem ,krętaczem i (usunięte przez administratora) Ja nie umawiałam się z pracownikiem na fuchę ale z właścicielką na usługę -tragedia
No tak masz racje ale to jednak pracownicy odwalają robotę a pracodawca zwykle tylko nadzoruje. Dużo kasy cię to kosztowało? To znaczy ta fuszerka? Myślisz że firma nadal funkcjonuje i przyjmują zlecenia?
Nie wiem czy funkcjonuja bo nikt nie odbiera telefonów, ta najgłupsza decyzja w moim życiu kosztowala mnie 9,5 tys tragedia.
Prosze wszystkich poszkodowanych przez firme Danex Majkowska Danuta o kontak
Ja od trzech lat próbuje wyegzekwować dokończenie usługi za którą należność uregulowalam natomiast do dziś nie otrzymałam faktury za usługę a nie była to mała kwota bo prawie 10000zl co gorsze obawiam się że tak się to zakończy że zlecę innej firmie dokończenie i naprawę tego co zostało spaprane
Witam, jak to jest z tymi wypłatami dla pracowników? Długie są te opóźnienia z wypłatami - kilka dni czy są to już miesiące? Czy w końcu ktoś się tą sprawą zajął?
Firma o słabej kondycji finansowej. Non stop cięcia. Pracownicy nie są pewni jutra. Z wypłatami bywa ta że raz są raz są z opóźnieniem. Nikomu tego nie życę. PIP musi przyjść i to zweryfikować. Takiej jazdy nie widziałem od lat 90. No ale cóż zrobić takicj firemek jest na pęczki.
Zdecydowanie odradzam. Po 4 miesiącach od wstawienia drzwi nikt nie zjawił się na ich obróbkę jak również nie został wystawiony rachunek. "Pani Danuta" nie odbiera telefonu, a jak za setnym razem uda się dodzwonić to "już, już zaraz będzie". FIRMA KRZAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy. Po paru miesiącach od wykonania usługi zaczęły robić na wannie się wybrzuszenia. Teraz pojawiają się pęknięcia. Pani Majkowska nie odbiera telefonów, albo zbywa mówiąc ze przez pandemie nie maja fachowców. Porażka!
A ja jestem ciekawa jak w ogóle się podoba wam praca tutaj i na co można liczyć?
Jakie są mocne strony pracodawcy Danex Danuta Majkowska 2 Zakład Renowacji Powierzchni Emaliowanych Danuta Majkowska?
Trudno tu mowic o mocnych stronach firmy sa niezetelni polecam strone internetowa Prezes Urzedu Ochrony Konkurencj KonsumentowDanex Majkowska Danuta
Miałam niestety (nie)przyjemność skorzystać z "usługi renowacji wanny" przez firmę Danex.. Poza krótkim termin oczekiwania na "usługę", cała reszta to już całkowita porażka. Wanna jest źle wyprofilowania, na dnie są "góry i doliny" odpływ wyżej niż (usunięte przez administratora) wanny. Niestety usterki można stwierdzić dopiero po dwóch dniach po całkowitym wyschnięciu wanny. Zachowanie Pani Majkowskiej jest skandaliczne - albo nie odbiera telefonów albo obiecuje usunięcie usterek i na obietnicach się kończy.
Czy w jakikolwiek sposób udało Ci się zareklamować wadliwie wykonaną renowację wanny? Czy finalnie doszło do naprawy, czy jednak nie udało Ci się skontaktować z firmą?
Nigdy nie korzystajcie z usług tej firmy.Pani Majkowska (usunięte przez administratora) ludzi i nie wywiązuje się ze swoich obietnic. Szybko dochodzi do realizacji usługi,ale jeśli chodzi o usuwanie usterek to już sprawa wygląda bardzo źle.Czekam już trzeci miesiąc na poprawę źle wyprofilowanego odpływu wanny,co uniemożliwia mi korzystanie z niej (zwężony odpływ i i stojąca woda w wannie). Usługa jest wykonana bardzo niestarannie, a p.Majkowska podczas rozmowy telefonicznej zaproponowała,żeby usterkę poprawić samemu tzn wyskrobać pozostałości po emalii nożem. Absolutnie nie polecam tej firmy. Po zebranym wywiadzie o tej firmie dowiedziałem się,że konkurencja musiała poprawiać niejedną wannę ,wykonaną przez pracownika tej Pani.