Czy firma Ostium Warszawa Wojciech Urbaniak udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
(usunięte przez administratora) Ostrzegam przed tym (usunięte przez administratora), ale przyszla kryska na matyska
Pan Wojciech to farmazon jakich mało. Grono przedsiębiorców to grono które może się dowiedzieć wszystkiego. Ten człowiek nawet nie płaci na własne dziecko alimentów, tylko wyzyskuje swoją była partnerkę z kasy, mieszkając sam w wielkim domu pod Warszawą, a ta biedna kobieta za wszystko płaci a sama mieszka w wynajmowanym mieszkaniu. Wstyd po prostu. Jeśli potrzebujecie odzyskać pieniądze zapraszam do kontaktu zajmę się to sprawa. Ustaliliśmy już adres Pana Wojciech pod którym się znajduje i jego nowy numer telefonu. Ten farmazon nie może być bezkarny.
Proponuję nr telefonu wpisać tutaj do publicznej wiadomości, i adres także. Ułatwi życie wielu (usunięte przez administratora). Z góry dziękuję.
Witam. Boję się, że mój wpis zostanie skasowany przez administrację. Wiec proponuje podać e-mail... Mały szczegół do tego Pan Wojciech jest nawet właścicielem dwóch nieruchomości. Domu pod Warszawa i mieszkanie w Warszawie. To zwykły (usunięte przez administratora) który bierze zaliczki i nie oddaje nie łozy na własne dziecko. Myśli że jest bezkarny i miga się od jakiejkolwiek odpowiedzialności.
My też zostaliśmy oszukani przez tego Pana. Nawet Rzecznik Praw Konsumenta nie mógł nic zrobić, bo nie odbierał poleconych.
Możesz napisać Justyna co się wydarzyło w twojej sprawie? Jeżeli rzeczywiście ten człowiek niewłaściwie postępuje to każda informacja pomoże znaleźć więcej osób i się zmobilizować
Rzecznik polecił nam porozsyłanie pism pod wszystkie znane nam adresy zarejestrowana firmy (2 w Warszawie, 1 w Krakowie). Zrobiliśmy to 3 krotnie i za każdym razem listy wracały. Rzecznik sprawdzał czy były już skargi na Ostium i inne takie ale wszędzie czysto. Powiedział, że może wsząć egzekucję ale jeśli nie odbierał od nas - od niej też nie odbierze a wtedy nawet nie może nałożyć na niego kary jeśli nie udowodnimy dostarczenie mu stosownych pism. Pozostaje założenie sprawy sądowej o oszustwo ale nie mieliśmy już na to siły i odpuściliśmy.
Raczej usunie, bo chyba podawanie tego typu danych nie jest zgodne z regulaminem forum. Rozumiem, że osoby, które chciałyby uzyskać więcej szczegółowych informacji mogą próbować kontaktować się właśnie poprzez fb?
No pięknie widzę, że nie tylko ja zostałam (usunięte przez administratora) na sporą kasę z zaliczek i płatności za nieotrzymane drzwi :( przez Wojciecha... proszę o jakiś kontakt z chęcią skorzystam z usługi odzyskania pieniędzy od tego (usunięte przez administratora)!
Moja sprawa zaczęła się w zeszłym roku jakoś w marcu. W. wziął zaliczkę za drzwi zewnętrzne i wewnętrzne do mieszkania. Drzwi zewnętrzne zamontowane zapłacone ok. Drzwi wewnętrzne zaliczka przekazana, termin montażu się przesunął. Nastepnie opłacone drzwi wewnętrzne zapłacone bez montażu miały czekać na magazynie. Miały.... W między czasie kolejne drzwi wewnętrze do domu zamontowane zapłacone, wszystko ok. Zaliczka na moskitierę na zamówienie przekazana. Montaż miał być ale się nie odbył. Najpierw odwlekanie terminu montażu, nie odbieranie telefonów....a potem brak kontaktu, brak moskitiery, drzwi wewnetrznych zapłaconych. Czyli zniknął W. z kasą!! Poprostu kradzież.... szukam sposobu jak go dorwać i odzyskać kasę bo wiadomo, że na Policję nie ma co liczyć
Policja moją sprawę zawiesiła bo nie znają miejsca pobytu pana biznesmena.... także tacy skuteczni :(
No tak, ale już o tym to chyba na ich forum należy pisać jeśli chodzi o skuteczność działania. Tylko czekaj, bo ja widziałam, że już w 2021 pisałaś o tym wszystkim. Czyli, że każdy od samego początku powinien już sobie tutaj cokolwiek odpuścić?
Juz zniknęło że strony agencji, ale można odnaleźć resztki na Morizon.
Drzwi wejściowe zamówione z piątek i zamontowane w we wtorek , godzina ustalona 8-9 i pan był 8:30 , montaż pełen profesjonal od demontażu starych po oprawienie nowych jestem mega zadowolony polecam szybko i sprawnie
A czemu tak myślisz? :) Praca tak sprawnie nie idzie w firmie? :p
Ostrzegam przed tym człowiekiem. Sprawa idzie do sądu.
Jakie wartości są cenione w Ostium Warszawa Wojciech Urbaniak?
witam! Jestem pierwszym klientem dodającym opinię o tej firmie. Zamawiając pierwsze drzwi umówiłem się na montaż w przeciągu 7 dni(tydzień), drzwi zainstalowane były po trzech dniach, posprzątane przez montażystów, wyczyszczone, wyrególowane. Super! Drugie drzwi.....ta sama sytuacja...trzy dni i są. Zamówiłem również okna (mieszkanie mamy), do kuchni i salonu, 6 dni okna znalazły się na swoim miejscu. Z oknami umówiony byłem na 9.00 i zostałem poinformowany cześniej , że panowie będą mieli poślizg czasowy za co bardzo przepraszają i nie będą mogli być na 9.00 tylko na.....9.30. Tylko pozazdrościć właścicielowi takiej ekipy i tak sprawnego załatwiania sprawy. Z pełną świadomością stwierdzam, że firma super i można polecać Tomek
Śmieszny i smutny jest fakt że obie pozytywne opinie o firmie pisał właściciel. Nie wiem kto stawia spację przed przecinkiem, ale oba pozytywne komentarze są tak samo niepoprawnie pisane. Każdy kto miał wątpliwą przyjemność kontaktować się z Wojciechem Urbaniakiem wie że to nieprawda.
Czy może ktoś wie w której fabryce Pan Wojciech zamawiał drzwi wewnętrzne PORTA
Proponuje zadzwonić do PORTY. Ja tak zrobiłam w przypadku drzwi DELTA. Dostałam namiary na opiekuna regionu, który załatwił montaż drzwi, które na mnie czekały na magazynie. Oczywiście musiałam zapłacić całość kwoty.
W moim przypadku Pan W. zwyczajnie nigdzie nie zamówił tych drzwi. On nie jest dystrybutorem Porty, tłumaczył jak go docisnąłem do muru że w VOX zamawia Porte, ale i tak moim zdaniem kłamał bo prawdopodobnie nigdy ich nie zamówił, przygarnął jedynie zaliczkę i zwodził.
Metoda unikania klientów, od których pobrało się zaliczki, którą obrał właściciel to najgorsza taktyka z możliwych. Lepiej powiedzieć wprost o opóźnieniu niż zapadać się pod ziemię. Siedziba firmy zamknięta, kartka z informacją, że „jestem na pomiarze” wisi non stop, brak kontaktu, telefony wyłączone! Odradzam, a swoją sprawę przekazuję do kancelarii.
Proszę o kontakt u mnie podobna sytuacja zaliczka i zaplata za drzwi wzięta a pan Wojciech zapadł się pod ziemię. Zglaszam sprawę na prokuraturę. Im więcej osób tym lepiej.
Również taka sama sytuacja. Pan Wojciech zapadł się pod ziemię. Nie odpowiada na maile i telefony. Nikt go w biurze nie widział....
Sprawę zglaszac nie na policję tylko na prokuraturę na podst. art 286kk . To oszust. Jest wiecej niż jedna osoba
dzień dobry, mam taką samą sytuację - drzwi zamówione w marcu, przyjechały w maju ale w złym kolorze, miały być domówione ekspresowo 2-3 tygodnie. Nadal ich nie ma. Do tego przy montażu drzwi zastępczych wyrządzone szkody. Jeśli do końca tygodnia nie będzie odzewu trzeba będzie skierować sprawę do sądu o zwrot zaliczki.
Witam, polskie instytucje tak szybko nie działają... prokuratura potrzebuje pewnie z roku, są niewiele mniej. Także szybko pieniędzy nie zobaczymy.
Jestem w takiej samej sytuacji. Raz skorzystalm z usług tej firmy i byłam bardzo zadowolona. W związku z czym złożyłam kolejne zamówienie. Niestety po okresie oczekiwania na drzwi brak kontaktu, nie jestem w stanie dodzwonić się do właściciela firmy. NUMER TELEFONU NIEKATYWNY! Natomiast zaliczka została pobrana w niemałej kwocie.
Z całego serca nie polecam firmy Ostium Warszawa. 1. O wszystko trzeba się doprosić: fatalny kontakt z biurem, szefem-p. Wojciechem Urbaniakiem. Nie odbiera telefonów, nie dotrzymuje słowa, nie dotrzymuje terminów. Biuro nie ma pojęcia o realizacji zamówienia, odsyła do szefa, który zwodzi, przedłuża, opóźnia. 2. Umówiony montaż był opóźniony o kilka godzin, gdyż firma monterska Ostium musiała w umówionej ze mną godzinie poprawiać coś u wcześniejszego klienta. Oczywiście mnie o tym nie poinformowano, sam się dowiedziałem na dzień przed, kiedy dzwoniłem potwierdzić montaż u mnie. 3. W umówionym dniu montażu, ale z poślizgiem kilkugodzinnym, przyjeżdża Pan monter. Nie ma drzwi przy sobie. Ma je szef, który gdzieś tam jedzie...Pan monter wchodzi zobaczyć miejsce swojej pracy. Po chwili wychodzi mówiąc, że jedzie do sklepu spożywczego. Nie wraca. Szef informuje mnie, że Pan monter myślał, że futryna miała być drewniana, a nie metalowa. On nie ma narzędzi. Rzuca wszystkim i ma dość. Szef robiąc pomiar i pobierając wszystkie informacje u mnie przed zamówieniem przekazał błędne monterowi? A może monter wiedział co innego. Galimatias. 4. Dokonałem zwrotu zamówienie z opcją zwrotu zaliczki. 5. Nie polecam, brak zaufania do takiej firmy, która nie potrafi wywiązać się z prostej opcji oddzwonienia, bycia słownym w kontakcie z terminem. 6. Oczywiście termin realizacji zamówienia drzwi się opóźnił, to ja musiałem dzwonić i pytać o jego status. 7. Szef - p. Wojciech Urbaniak, podaje godziny, kiedy sprawdzi i zadzwoni. Raz na 15 razy był słowny. To stanowczo za mało. Rozczarowanie to mało powiedziane. Oczywiście może takie sytuacje mają rzadko miejsce, ale w/w opis punktu 3 to istny kabaret w cyrku w nocy bez świateł w języku czeskim.
Mam bardzo przykre doświadczenie z tą firma: 1. Pan Wojciech nie odbiera telefonów, nie oddzwania, zapomina, kłamie, wymyśla prymitywne wymówki, nie ma z nim współpracy. 2. Ekipa, która u mnie montowała 5 skrzydeł drzwi, musiała robić to na raty, bo się doczekać na drzwi nie mogłam. Dodatkowo zostawili ogromny (usunięte przez administratora) po sobie, chodzili mi po całym mieszkaniu, jak zamknęłam drzwi to bez pukania wchodzili do pokoju. Jedne drzwi montowali mi ponad 5 godzin, bo co chwila szli na papierosy. 3. Na montaż w tej firmie można umawiać się miesiącami. Jak już mieli Panowie przyjechać między 11-13, czekałam na nich do 18. Nikt nie przyjechał ani nie zadzwonił. Pan Wojciech nie odbierał i nie oddzwaniał. Dodzwoniłam się dopiero po 3 dniach. Pan Wojeciech oznajmił, że zapomnieli. Kolejny możliwy montaż dopiero za tydzień. Jestem bardzo sfrustrowana, zmarnowałam cały dzień i wolne w pracy, żeby być w domu. Zero przepraszam, nic... 4. Drzwi są bardzo słabej jakości, na wstępie miały małe ryski. Ogólnie nie polecam tej firmy. Jestem bardzo zawiedziona kultura tych ludzi, że im kompletnie na kliencie nie zależy...
Jakbym czytał swoją historię związaną z Ostium i Panem Wojciechem. Kłamie, produkuje niestworzone historie, a to że ościeżnice przyjechały z fabryki z rysą, a to że reklamację Porta rozpatruje 8 tygodni. Gdy przestał odbierać ode mnie telefony i zadzwoniłem z telefonu którego nie znał to że operacja, że go cięli Drzwi zewnętrzne które zamontował oszpachlowane zostały tak że musiałem wszystko wydłubać i na nowo robić. Z oknami, które u niego zamówiłem była ta sama historia, do jednego okna przyjeżdżali chyba 3 razy, koniec końców mam krzywo obsadzone okno z wyszczerbionym skrzydłem. Nie polecam, szczerze. Jeszcze nikt mnie tak nie wk@rwił. Firma Pana Wojciecha ma prawdopodobnie problemy z płynnością finansową, nie potrafię inaczej wytłumaczyć odwlekania realizacji zamówienia i trzymania mojej zaliczki w wysokości 5k prawie 4 miesiące. Ja straciłem czas i sporo nerwów, piszę to ku przestrodze.