Nie mam dobrej opinii o tej firmie. Zleciłem jej kolportaż 30 000 sztuk ulotek związanych z promocją mojego sklepu. Pan Jacek od razu po otrzymaniu zapytania przygotował i przesłał wycenę. W ciągu jednego dnia sfinalizowaliśmy zamówienie. Później było tylko gorzej. Otrzymałem informację gdzie na terenie Łodzi mam dostarczyć ulotki. Pracownik Pana Jacka, odbierając ulotki był zaskoczony ich liczbą. Sądził, że ma kolportować 10 000 sztuk, a reszty się pozbyć. W związku z tym skontaktowałem się z Panem Jackiem. Przedstawiłem sprawę. Wyjaśnił, że pracownik coś pomylił i cały czas mówimy o kolportażu 30 000 sztuk ulotek. W dni kolportażu zadzwonił do mnie koordynator Pana Jacka. Poinformował mnie o tym, że nie może stawić się na kontrolę kolportażu, bo coś my wypadło. Poprosił mnie przy tym o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od kontroli. Wskazałem, że to nie zgodne z zamówieniem. Znowu skontaktowałem się z Panem Jackiem. Ponownie sprawa wyglądała jak poprzednio. Zostałem zapewniony o realizacji usługi. Po zakończeniu kolportażu ulotek Pan Jacek nie przesłał mi żadnego raportu. Stwierdził, że pracownik miał wypadek i zgubił telefon, a wraz z nim materiały z kampanii ulotkowej. W związku z tym umówiliśmy się na wizję lokalną. Potrwała ona 2 h. Sprawdziliśmy 140 adresów w Łodzi. Nikt nie potwierdził otrzymania ulotki. Co ważne było to kontrolowane dzień po rzekomym kolportażu. Więc w takiej sytuacji, ktoś powinien widzieć materiały. Po tej sytuacji Pan Jacek zamilkł. Przestawił obierać telefon, nie odpisuje nam maile. Jestem obecnie na etapie pozwu sądowego. Widzę, że to jedyna droga na odzyskanie środków. Podsumowując posiadam bardzo szczegółowe dowody niewykonania usługi przez firmę Pana Jacka. Zainteresowane tematem osoby proszę o kontakt.
Opinie o Trasher Promotions Jacek Tomaszewski w Łódź
Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Trasher Promotions Jacek Tomaszewski. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Trasher Promotions Jacek Tomaszewski o rozmowie kwalifikacyjnej.
Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych