Niestety nie polecam tego sklepu do sprzedawania rzeczy. Wystawiłam kilka luksusowych rzeczy, głównie torebek. Wszystkie były odsyłane 13 dnia od zakupu. Platforma daje możliwość zwrotu rzeczy chociaż są one używane co daje duże pole do nadużyć ze strony kupujących. Nie wierzę w to że przez 13 dni torebki nie były noszone. W niektórych przypadkach wypisują głupoty, jako powodu odrzucenia rzeczy np. towar trudny do sprzedaży. Co to niby znaczy? Okulary, paski są trudne do sprzedaży? Kiedy przychodzi do negocjowania ceny proponują za nowe rzeczy z paragonami kwoty niższe o 70% niż zakupu. Strata waszego czasu jeśli chcecie coś sprzedać
Nie polecam tego sklepu online do sprzedawania rzeczy. Wysłałam duży karton luksusowych rzeczy - torebek, butów, portfeli, plecaków i wszystko zostało odsyłane oczywiście na mój koszt. Powody odrzucenia rzeczy np. towar trudny do sprzedaży są niejasne. Co to znaczy?
Hejka. opiszecie mi to biur, o które już w zeszłym roku ludzie podpytywali? Sama jestem ciekawa pracy też widziałam te dawniejsza ofertę. po adresie miałabym blisko ale zastanawiam się jakie działy obecnie się w nim zatrudniają. jest coś związanego z marketingiem?
Niestety nie polecam zakupów w tym sklepie. Wprowadzają klientów w błąd odnośnie zwrotu środków za zakupiony towar. Na infolinii twierdzą, że zwrot został zlecony, w wiadomościach mailowych przekazują inne informacje. Tragedia
Nie polecam tego sklepu online do sprzedawania rzeczy. Wysłałam duży karton luksusowych rzeczy - torebek, butów, portfeli, plecaków i wszystko zostało odsyłane oczywiście na mój koszt. Powody odrzucenia rzeczy np. towar trudny do sprzedaży są niejasne. Co to znaczy?
Ogarniacie może czy w tym sklepie ktoś jeszcze pracuje? Mam na myśli prócz Właściciela oczywiście. Nie widzę opinii od osoby zatrudnionej, a także widziałem ofertę dla biurowego po prostu. A magazyn i kompletację zamówień kto ogarnia? Czy jest spory ruch? Magazyn jest gdzieś przy Sobieskiego?
Niestety nie polecam tego sklepu do sprzedawania rzeczy. Wystawiłam kilka luksusowych rzeczy, głównie torebek. Wszystkie były odsyłane 13 dnia od zakupu. Platforma daje możliwość zwrotu rzeczy chociaż są one używane co daje duże pole do nadużyć ze strony kupujących. Nie wierzę w to że przez 13 dni torebki nie były noszone. W niektórych przypadkach wypisują głupoty, jako powodu odrzucenia rzeczy np. towar trudny do sprzedaży. Co to niby znaczy? Okulary, paski są trudne do sprzedaży? Kiedy przychodzi do negocjowania ceny proponują za nowe rzeczy z paragonami kwoty niższe o 70% niż zakupu. Strata waszego czasu jeśli chcecie coś sprzedać
hej, szukam pracy biurowej na Okęciu i widziałam kiedyś w sieci informację, że to tam znajduje się biuro firmowe. Było nawet takie ogłoszenie z tym, że dawne, więc czy ono wciąż tam jest? Ciekawa jestem czy pracownikom przysługują zniżki na produkty zamieszczone w esklepie. Jak w tym roku wygląda współpraca z klientami? Nie widziałam żadnej tegorocznej opinii
Zenujace miejsce. Raz sprzedali mi falszywy portfel Hermes, na szczescie udalo sie odeslac. Potem, zachecona tym, ze rzeczy szybko sa sprzedawane wystawilam swoje nietrafione zakupy. Otoz mozna wystawic tylko, gdy jest metka i rachunek. "Zespol" nie umie ocenic autentycznosci (patrz zakupiony przeze mnie portfel Hermes smierdzacy plastikiem, bez nr seryjnego - mam taki sam portfel w innym kolorze, wiec wiedzialam gdzie i czego szukac), a firma pobiera 20-25% prowizji za kilka zdjec i spakowanie produktu. Nigdy wiecej i odradzam kazdemu.
Niestety podzielę się moim spostrzeżeniem na temat firmy jako pośrednika. To że pobierają nie mała kasę za wystawienie produktu to jedno. Możliwość zwrotu 14 dni powoduje że sprzedający najpierw ma informacje że coś się sprzedało, za 2 dni że zostało zwrócone i jest odesłane do sprzedającego- totalnie nie rozumiem tego. To negocjowanie cen powinno tyczyć się rzeczy które sporo kosztuje, nie koszulki wystawionej za 240 zł która jest z metkami i jest w sklepie Warta 580 zł. Proszę pamiętać że z tych 240 zł sprzedający dostanie z 160 zł może. Ogólnie próbowałam współpracować ale dla mnie jest to dobra formą współpracy. Najważniejszy jest klient kupujący a proszę pamiętać że bez sprzedawców nie byli bu potrzebni jako pośrednik.
Mogłabym prosić o doprecyzowanie akapitu z możliwością zwrotu? Bo rozumiałam, że problem leży w tym, że sprzedający już coś wysłał i nagle po dwóch dniach pojawia się informacja o zwrocie. O to chodzi?
No niestety rozczarowanie. Brak odpowiedzi na wiadomości, „negocjuj cenę” to pic na wodę, mam wrażenie ze wrzucają foty i „kupuje” ten co ma kupić, złe rozmiary… na początku działalności im zależało teraz jadą na autoreklamie i olewają klienta. Porażka
Zgadzam się. Rozmiarówka często pomylona. Towar opisany jako bardzo dobry faktycznie jest dobry albo ze śladami użytkowania
Brak odpowiedzi na maile,zle zmierzone ubrania , zdjęcia produktu zrobione tak aby ukryć jego wady np.wypchane ramiona w swetrze zmatowiałą bizuerię Svarovskiego itd nie polecam tego sklepu cena nie adekwatna do jakosci
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Łukasz Baran Pyskaty Zamsz?
Zobacz opinie na temat firmy Łukasz Baran Pyskaty Zamsz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Łukasz Baran Pyskaty Zamsz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!