Chyba jednak firma już nie działa. Utrudniony kontakt. Otrzymałem z powrotem przesyłkę ze swoim towarem ale bez żadnej opinii. A za usługę zapłaciłem.
Czy firma jeszcze istnieje ? Wysłałem towar, telefon nie odpowiada, na wiadomości e-mail nie odpisuje.
Nie polecam, stracone 150zł i czas. Po 2 miesiącach bitwy sprzedawca obuwia napisał ze jeżeli chcemy cos jeszcze dodać to zaprasza do sądu po czym Pani Katarzyna się wycofała.
Należy napisać pozew o zapłatę w trybie niejawnym, upominawczym. Firma Wegner Rzeczoznawca także sporządza pozwy. Przypomnienie: to klient się wycofuje, nie Katarzyna Wegner. Proszę napisać wiadomość do firmy Wegner Rzeczoznawca w tej sprawie i przypomnieć nick "X" z tego portalu.
Polecam korzystać z usług pani Katarzyny. Zna się na swoim fachu. Zareklamowałem obuwie kupione przez Internet ale sprzedający odrzucił reklamację zasłaniając się opinią swojego rzeczoznawcy. Pani Rzeczoznawca Katarzyna Wegner napisała swoją opinię, która została uznana przez Rzecznika Praw Konsumenta. Po wszystkim a trwało to ok. 5 miesięcy pieniążki z kosztami jakie poniosłem, zostały mi przelane przez sprzedawcę.
Gorąco polecam usługi p. Katarzyny Wegner. Po kilku miesiącach udało się uzyskać zwrot za zakup reklamowanego obuwia i za usługę rzeczoznawcy od jednego z największych polskich internetowych sprzedawców obuwia.
Witam, polecam usługi Pani Katarzyny pomogła mi odzyskać pełną kwotę za obuwie oraz koszt poniesiony z reklamacją. Pomimo iż w sklepie najpierw odrzucono reklamacje po piśmie P. Wegner uznano całą wnioskowaną kwotę. Lecz niestety po odesłaniu obuwia do sklepu kierownictwo sklepu (do którego w życiu już nic nie kupię i ostrzegam wszystkich przed kupnem tam) próbowało nie wypłacić mi uznanej kwoty poniesionych kosztów. Było nawet zastraszania przez kierownictwo. Sprawa oparła się o Rzecznika Konsumentów. Polecam usługi P. Katarzyny. Pozdrawiam Serdecznie.
Czy w Wegner Rzeczoznawca Katarzyna Wegner są szkolenia zewnętrzne?
Tak. Szkolenia dotyczą reklamacji klientowskich i mogą także być zorganizowane online. Informacje tu: https://wegner-rzeczoznawca.pl/?szkolenia_dla_sprzedawclw/47 Kontakt: katarzyna@wegner-rzeczoznawca.pl
Jestem bardzo zadowolony z usług Pani Wagner. Walczyliśmy długo ale udało się odzyskać całą wartość reklamowanego obuwia plus koszty złożenia reklamacji. Polecam serdecznie.