Chciałem napisać że właścicielka salonu to chyba powinna przejść szkolenie jak traktować pracownika widać że stosuje mobing w pracy przy kliencie współczuję pracować tam z taka szefowa. Dziewczyny nie dajcie się tak traktować!!!!!!!!!!!
Widać to gołym okiem że szefowa mobing prowadzi codziennie . Masakra jak można.w takich warunkach pracować pilna interwencja inspekcji pracy potrzebna.!!!!!!!!!!
Wydaje się, że piszesz tę opinię jako klient. To pracownicy tego Zakładu Fryzjerskiego pani Tobolskiej mają możliwość ocenić, czy działanie to jest istotnie mobbingiem z definicji Kodeksu pracy, czyli długotrwałym i uporczywym nękaniem. Może fryzjerki zatrudnione tam same opiszą na forum warunki swojej pracy i potwierdzą lub zaprzeczą? Czekamy!
Też byłam w tym salonie i widziałam jaki jest mobing byłam miesiąc temu i słyszałam jak szefowa odzywa się przy klientkach . Myślę że jako pracownik byś nie wystawiła opini i nie zgłosiła to innej instytucji bo byś bała się. Więc to samo jest w salonie.
Obsługa w salonie na poziomie krytycznym. Klienta testuje się jak powietrze, po mimo wcześniej umówionej godziny musiałem czekać 15 min bez żadnej informacji ile to jeszcze potrwa. W powietrzu unosi si smród amoniaku z najtańszych farb - nie do wytrzymania !!!!